Korpus bibliotekarstva
Bon, Milena: VLOGA BIBLIOTEKARJA PRI RAZISKOVALNEM DELU V ŠOLI. Knjižnica 43 (1999) 2-3, stran 213-223, poved 79 v sobesedilu:
Ker pa v Sloveniji ne obstaja enoten način usmerjanja mladih pri izdelavi pisnega izdelka, sem se odločila, da jim pripravim interna navodila, ki se zgledujejo po mednarodnih standardih ISO in so jim podana pri urah, namenjenih usvajanju knjižničnih informacijskih znanj. Vsebine, vezane na celOVIto pripravo dijakov za informacijsko pismenost obsegajo - seznamtev z vrstami informacij kih virovpo bili namembnosti in vsebini ter njmovo bIbliografsko trukturo, seznanitev s POJmI monografske in serijske publikacije, seznarutev z navajanjem podatkov in literature ter citiranjem po standardih ISO glede na vrsto virov, vključno s sodobnimi nosilci informacij, seznanitev z avtorskimi pravicami, navodIla za izdelavo pisnega izdelka po standardih ISO, iskanje informacij in virov po različnih računalniškihkatalogih, bazah podatkov in sodobnih virih informacij: - v vzajemnem katalogu (COBISSjOPAq prek uporabniškega vmesnika za Windows in WWW, .. na CD-ROM-ih, - na
internetu. 5 Priprava raziskovalcev na raziskovalno delo na Gimnaziji Poljane Priprava mladih na raziskovalno delo na naši šoli poteka na organiziran način. Ko se dijaki odločijo za raziskovalno dejavnost, pripravi zanje vodja raziskovalcev kratke seminarje, ki jih vodijo eksperti za določeno področje: - vodja raziskovalcev, - slavist, - informatik, - metodik, - mentorji (individualno), - bibliotekar oz. knjizničar.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani