Korpus bibliotekarstva
Matić-Zupančič, Jadranka: POTREBE GLUHIH IN NAGLUŠNIH KOT IZHODIŠČE ZA OBLIKOVANJE STORITEV JAVNE KNJIŽNICE. Knjižnica 43 (1999) 2-3, stran 77-91, poved 75 v sobesedilu:
Zaradi nevzpostavljene komunikacije gluhi ne morejo enakovredno izmenjavati številnih informacij z drugimi udeleženci pri komuniciranju, ne morejo pa tudi posredovati in zagovarjati svojih mnenj in stališč. V želji, da bi ugotovila, kakšne so potrebe naših potencialnih gluhih in naglušnih uporabnikov glede na storitve slovenskih splošnoizobraževalnih knjižnic ter kakšne storitve in opremo bi želeli v knjižnicah dobiti oziroma uporabljati, sem se odločila, da o tem povprašam člane enajstih regionalnih društev gluhih in naglušnih Slovenije (v Ljubljani, Mariboru, Celju, Kranju, Velenju, Murski Soboti, Dravogradu, Novi Gorici, Kopru, Novem mestu in Krškem. V sodelovanju z Zvezo društev gluhih in naglušnih Slovenije ter ob sugestijah Čeda Škondriča, diplomiranega sociologa, vodje resorja za izobraževanje, kulturo in starše gluhih otrok pri Zvezi, sem poslala 110 anketnih vprašanj članom enajstih regijskih društev, od katerih sem nazaj dobila 68
izpolnjenih vprašalnikov ali 61,8 %poslanih.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani