Korpus bibliotekarstva
Steinbuch, Majda: VLOGA ŠOLSKEGA KNJIŽNIČARJA PRI UVAJANJU DIJAKOV V RAZISKOVALNO DELO NA GIMNAZIJI. Knjižnica 43 (1999) 2-3, stran 225-240, poved 100 v sobesedilu:
Kljub temu imamo na šoli običajno v knjižnici za mlade raziskovalce tudi posebna splošna predavanja, ki zajemajo predmetno iskanje po podatkovnih zbirkah, faze raziskovanja, tehnike izpisovanja ustreznih informacij, citiranje uporabljene literature in oblikovanje pisnih izdelkov po ISO standardih. V knjižnici nastaja lokalna zbirka raziskovalnih in maturitetnih nalog ter razširjenih esejev, ki so prosto dostopni vsem. Dijaki jih pogosto pregledujejo, ko iščejo ideje za nove raziskovalne naloge, uporabljajo pa jih tudi takrat, kadar iščejo določene dodatne informacije, in se po njih zgledujejo, ko so pri svojem pisanju v tisti fazi dela, ko oblikujejo končno nalogo. 3 Učiteljev pogled na šolsko knjižnico in šolskega knjižničarja pri raziskovalnem delu mladih In kako učiteljigledajo na vlogo knjižničarja pri uvajanju dijakovv raziskovalno delo pri nas?
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani