Korpus bibliotekarstva

Fras, Sabina: ODNOSI Z JAVNOSTMI - ORGANIZIRAN PRISTOP K OBLIKOVANJU IDENTITETE SPLOŠNE KNJIŽNICE. Knjižnica 43 (1999) 4, stran 41-58, poved 82 v sobesedilu:

Načrtovanje - na rezultatih analize podatkov: določimo cilje, ki zadevajo ugled in stališče ključne javnosti do projekta: npr. če je mnenje med uporabniki knjižničnih storitev o uvedbi nove storitve negativno, je cilj doseči novo vedenje med uporabniki o pomenu storitve v okolici, izberemo tehnike, ki so cenovno sprejemljive in dojemljive za ključno javnost vključimo rešitve v primeru težav pri realizaciji programa določimo in opredelimo kazalce za merjenje učinkovitosti programa 3. Izvedba - v tem delu programa so predstavljeni posamezni koraki za dosego zastavljenih ciljev: načini informiranja zaposlenih (ne samo tistih, ki bodo to storitev izvajali) v knjižnici o delovanju nove knjižnične storitve, načini obveščanja širše javnosti in okolja o novi ponudbi, način predstavitve projekta strokovni javnosti, lokalnim oblastem in pridobitev podpore za njegovo delovanje pri pomembnih institucijah (osnovne in srednje šole, fakultete, druge kulturne institucije, lokalne oblasti ....), načini zbiranja povratnih informacij o stališču javnosti pred in ob realizaciji projekta. 4. Vrednotenje ali ocenjevanje uspešnosti programa poteka po vnaprej določenih kriterijih.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA