Korpus bibliotekarstva
Kavčič-Čolić, Alenka: RAZVOJNI TRENDI V VISOKOŠOLSKIH KNJIŽNICAH. Knjižnica 43 (1999) 4, stran 5-18, poved 99 v sobesedilu:
K temu je dodana še baza različnih virov po področjih, kar omogoča različnim profilom dodatno izpopolnjevanje c) Dostop asinhroni elektronski konferenci za skupinske diskusije, mentorstvo ali tehnično pomoč. Tečaj je strukturiran na več hierarhičnihnivojih, kar lahko vidimo na primeru tečaja o zgodovini tehnologije: INFO INFO PROGRAM - mSTORY OF TECHNOLOGY PATHFINDER - nivo, kjer lahko izbiramo pot, odvisno od informacijskih potreb: uvod v uporabo knjižnice; uvod v raZiskovanje; kako slediti najnovejšim raziskavam/literaturi; iskanje podatkov; kako postopati s poizvedbami; viri na internetu COURSE - tečaj: cilji tečaja; poti znanstvenih komunikacij; vrste informacijskih poizvedb; postopki poizvedbe; poizvedbe online; primeri TEXTS - besedila: komunikacije v znanosti in tehnologiji; visokošolske komunikacije; seznam terminov; kratice INTERNET: uvod v Internet; www; tečaj Interneta; brskalniki; aplikacije za poizvedovanje in uporaba le teh; kako ustvarjati
spletne strani IT+++ - zbirka splošnih informacijskih virov na www INDEX - indeks InfoInfo modulov o zgodovini znanosti in tehnologije NEW SUBJECT -lahko izbiramo novo strokovno področje LOCAL LIBRARY - povezava s katalogom lokalne knjižnice EVALUATE - povezava z obrazci za vrednotenje tečajev 2.6. Spremenjena vloga referenčnega oddelka Uvajanje elektronskega dostopa do informacijskih virov in knjižničnegagradiva je predvsem vplivalo na reorganizacijo referenčnega oddelka v visokošolskih knjižnicah.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani