Korpus bibliotekarstva

Pečko-Mlekuš, Helena: POTI DO ZNANJA PREK INTERNETA. Knjižnica 43 (1999) 4, stran 79-87, poved 30 v sobesedilu:

Udeleženci lahko diskutirajo, si pošiljajo sporočila, preverjajo znanje, spremljajo uspešnost in napredek pri študiju (število dostopov, število pravilnih odgovorov). 2.3. Značilnosti "kombiniranega" izobraževanja je ena izmed oblik študija na daljavo, študent ima možnost dostopa do virov informacij ne glede na čas in kraj, založnik je enakovreden partner v izobraževalnem procesu, zbira, izbira in vrednoti nove informacijske tehnologije in jih predstavi profesorjem in študentom, potrebno je neprekinjeno in tesno sodelovanje - interakcija med avtorji, univerzitetnimi profesorji, založniki in študenti, vire informacij - spletne strani, ki so namenjene določenitemi (subject specific web sites) mora skupina strokovnjakov stalno dopolnjevati in vrednotiti, povezave (links) so še posebej pomembne na tistih področjih, kjer je premalo klasičnih učbenikov, elektronski teksti nudijo veliko več kot klasičen tekst: slike, zvok, grafične prikaze, in povezave z drugimi dokumenti, teksti so prilagojeni specifičnim skupinam študentov, ki lahko gradiva za posamezen sklop predavanj spreminjajo in dopolnjujejo, od študentov zahteva večje sodelovanje, poudarek je na samoučenju, od študenta je odvisno, katere vsebine bo dopolnjeval in poglabljal. Sproti lahko preverja in usmerja svoje znanje. 3.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA