Korpus bibliotekarstva

Štular-Sotošek, Karmen: ZAPOSLENI "V PRVIH VRSTAH" KOT KLJUČNI ELEMENT TRŽNEGA KOMUNICIRANJA V KNJIŽNICAH. Knjižnica 43 (1999) 4, stran 31-39, poved 121 v sobesedilu:

Klasični komunikacijski viri, kot so oglaševanje, pospeševanje prodaje, publiciteta, odnosi z javnostmi, neposredni marketing, so brez upoštevanja zaposlenih in prostora knjižnic, lahko celo nični. Na drugi strani pa se za nična lahko izkaže tudi izpopolnjevanje in posodabljanje sistema izposoje in dostopnosti do gradiv in informacij, če ne upoštevamo teh pomembnih komunikacijskih orodij. 4 Pri tem razumemo identiteto kot skupek tistega, kar orgallizacija vresllici je; imidž pa kot predstavo, ki jo javnost oz. posameznik ima o neki organizaciji.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA