Korpus bibliotekarstva
Eržen, Matjaž: ŠIRITEV KNJIŽNIČNIH STORITEV S PRINCIPI NEPOSREDNEGA TRŽENJA. Knjižnica 44 (2000) 3, stran 87-99, poved 23 v sobesedilu:
Del tega dogajanja je že slutiti, saj se vedno močneje kažejo potrebe po regionalizaciji, ki se vedno bolj drobi tudi navznoter in tako postaja ljudem prijaznejša. To uvodno razmišljanje lahko strnem v naslednjo misel: Končni cilj neposrednega trženja je vzpostavitev trajnejšega dvosmernega komuniciranja med tržnikom in spoznanimi kupci, večji odziv na akcije, prilagojene ciljnim skupinam in povečanje prodaje: vse to z neposrednim stikom, komuniciranjem po pošti, telefonu ali prek drugih elektronskih medijev (Starman in Hribar, 1994, str. 31). 3 Neposredno trženje v knjižnici 3.1 Uvod Skoraj bogokletno je razmišljati o marketingu znotraj "posvečenih" prostorov knjižničnih stavb in koristnosti uporabe le-teh v knjižnične namene. Vendar nam bo nadaljnje pojasnjevanje in opis možnosti izrabe zakonitosti neposrednega trženja v knjižnične namene hitro prepodilo dvome o etičnosti uporabe le-teh v smislu širjenja knjižnične mreže in večje možnosti dostopa
do knjižničnega gradiva.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani