Korpus bibliotekarstva
Kovač, Miha: MEJE RASTI: NEKAJ KORAKOV K METODOLOGIJI RAZISKOVANJA KNJIŽNEGA ZALOŽNIŠTVA. Knjižnica 46 (2002) 4, stran 43-63, poved 112 v sobesedilu:
Opozoriti velja še na to, da je tovrstna prodaja s stališča založnika najbolj učinkovita takrat, kadar ponuja razmeroma drage knjige: stroške potnika in strošek prodaje je namreč treba pokriti iz maloprodajne cene knjige, hkrati pa je značilnost tovrstne prodaje tudi to, da morajo potniki potrkati na zelo veliko vrat, pre- den opravijo prodajo. Še več: izkušnje so pokazale, da je potnikom najlaže prodajati le en knjižni naslov, za katerega si pripravijo prodajno zgodbo, ki jo potem ponavljajo od vrat do vrat - nekaj ostalih naslovov pa ob tem ponujajo zgolj kot izhod v sili, če med samo prezentacijo ugotovijo, da kupca njihova osrednja ponudba iz takih ali drugačnih objektivnih razlogov ne bo mogla prepričati v nakup. Vse to v seštevku pomeni, da se z zastopniško prodajo ne bi splačalo prodajati knjige, ki stane denimo 4.000 sit, saj bi bil zaslužek premajhen, da bi bilo z njim mogoče kriti stroške in zaslužek potnika ter strošek izdelave prodajnih
orodij.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani