Korpus bibliotekarstva

Pinter, Andrej: OD ZADOVOLJNEGA K USPEŠNEMU UPORABNIKU KNJIŽNIC: KONCEPTUALNI IN METODOLOŠKI ELEMENTI RAZISKOVANJA UPORABNIKOV. Knjižnica 48 (2004) 3, stran 33-58, poved 37 v sobesedilu:

Te se razlikujejo predvsem po zahtevani stopnji raziskovalne sistematičnosti in standardiziranosti. Spodnji seznam razlikuje med merskimi tehnikami, ki temeljijo na aktivnosti uporabnikov (U), tehnikami, ki jih lahko izvajajo knjižničarji sami (K), in tehnikami, ki jih aktualizirajo raziskovalci (R). Vključene so predvsem tiste tehnike, ki se najbolj pogosto pojavljajo bodisi v praksi ali v priporočilih strokovne literature (npr. Glitz, 1998; Cook in Heath, 2001; Hernon, 2002). a) Pritožbe uporabnikov (knjiga pohval in pritožb, sprotno beleženje in obravnavanje ustnih komentarjev zaposlenim, analiza elektronskih sporočil in spletnega foruma) - U. b) Nestrukturirani pogovori z uporabniki - K1. c) Samoevalvacija zaposlenih o odzivih uporabnikov (zapisi o tipičnih vprašanjih, aktivnost iskanja informacij med uporabniki, seznanjenost s kodeksi vedenja v knjižnici, ipd.) - K2. d) Informacije uporabnikov, ki ne obnovijo članstva (razlogi za izstop iz članstva, izkustveni povodi za odločitev, ocena možnosti za reintegriranje v knjižnico) - R1. e) Informacije uporabnikov, ki so člani v več kot eni knjižnici (primerjalni vtisi, rangiranje storitev, preferenčna področja gradiv) - R2. f) Informirana razprava uporabnikov v fokusnih skupinah - R3. g) Standardizirani anketni vprašalniki za uporabnike - R4.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA