Korpus bibliotekarstva
speciality) kot mreže | ljudi, | ki delajo na enakem naboru | DD 1998_JP 385 |
čez mero nenavadno kasto | ljudi | . Specialist dobro pozna | DD 1998_JP 429 |
še manj kot povprečnih | ljudi. | To se pravi, da moderna | DD 1998_JP 437 |
organizacija je zaposlovala 470 | ljudi | ter prodala za 15.000 | DD 1998_JP 512 |
je leta 1784 poslal med | ljudi | reklamni listič z vabilom | DD 2000_DF 226 |
Frankfurtu kar najširši krog | ljudi | iz vsega svetega Rimskega | DD 2000_DF 601 |
se odraža duhovni svet | ljudi | druge polovice 17. stoletja | DD 2000_DF 1157 |
ponudbe ter hkrati zanimanje | ljudi | v drugi polovici 17. stoletja | DD 2000_DF 1395 |
Ljubljani verjetno naletel na | ljudi, | ki so se za knjige zelo | DD 2000_DF 2212 |
naj še tretjo skupino | ljudi, | ki jim je bila namenjena | DD 2000_DF 2473 |
zanima vse razmišljujoče | ljudi | in ki ga poimenuje problem | DD 2005_KM 13 |
zavedanje okolja in drugih | ljudi, | ekstrovertnost, usmerjenost | DD 2007_VP 680 |
ekstrovertnost, usmerjenost v | ljudi, | dostopnost, družbena občutljivost | DD 2007_VP 680 |
neosredotočanje na druge | ljudi, | preferenca individualnega | DD 2007_VP 1215 |
bodisi načina dela drugih | ljudi. | - Monarhični stil osredotočeno | DD 2007_VP 1218 |
zavedanje okolja in drugih | ljudi | v postopku iskanja informacij | DD 2007_VP 1223 |
ekstrovertnost, usmerjenost v | ljudi, | dostopnost, družbena občutljivost | DD 2007_VP 1223 |
usmerjenost v okolje in | ljudi | okoli sebe, zavračanje | DD 2007_VP 1696 |
okolje, usmerjenost v | ljudi, | ekstrovertnost, družbena | DD 2007_VP 2360 |
GEABIOS stoji skupina | ljudi, | ki izhajajo iz različnih | D 2004_KA 38 |
izvede na majhni skupini | ljudi | (trideset ali manj), ki | D 2004_KA 318 |
izbora vzorčne skupine | ljudi | za vrednotenje.Vzorčenje | D 2004_KA 331 |
vzorčno skupino vključili 30 | ljudi | in sicer po treh kriterijih | D 2004_KA 359 |
smo se odločili za 20 | ljudi, | za katere smo pričakovali | D 2004_KA 520 |
uporabo - širšo uporabo vseh | ljudi. | " (uporabnik) - "Večji | D 2004_KA 713 |
znamo pravilno usmeriti | ljudi | je pomembno predvsem zato | D 2004_VD 42 |
kadre, da bodo pridobile | ljudi, | s katerimi bodo najlažje | D 2004_VD 51 |
proces vplivanja na vedenje | ljudi | pri delu z namenom, da | D 2004_VD 102 |
kapitalu, temveč v kvaliteti | ljudi, | njihovi pameti in kreativnosti | D 2004_VD 201 |
je sicer potrebnih manj | ljudi, | zato pa morajo biti ti | D 2004_VD 202 |
in zadržati kvalitetne | ljudi | ter zagotoviti njihovo | D 2004_VD 222 |
planiranje oz. načrtovanje | ljudi | kot virov.Pri tem ne mislimo | D 2004_VD 247 |
mislimo samo na to, koliko | ljudi | in katera znanja bodo | D 2004_VD 248 |
pridobivanja primernih | ljudi, | uporabe njihovih zmožnosti | D 2004_VD 250 |
podatka, koliko novih | ljudi | bo potrebnih, temveč tudi | D 2004_VD 260 |
uspešno napovedati, koliko | ljudi | bo verjetno na voljo v | D 2004_VD 302 |
virov predvidijo število | ljudi, | ki bodo potrebni v prihodnje | D 2004_VD 304 |
Treven, 1998). Koliko | ljudi | potrebujemo v organizaciji | D 2004_VD 306 |
usmerili na razvoj pravih | ljudi | za organizacijo (Whitmell | D 2004_VD 440 |
izbira najustreznejših | ljudi | za proste položaje - opravila | D 2004_VD 442 |
sama nima usposobljenih | ljudi | (Gazvoda, 1997). Oblikovanje | D 2004_VD 469 |
kandidati. Izbrati je treba | ljudi, | ki imajo potencial, da | D 2004_VD 503 |
1994): - vpliv na druge | ljudi, | - kvalifikacije, - prirojene | D 2004_VD 586 |
ni potrebno iskati le | ljudi | z določenimi znanji, lastnostmi | D 2004_VD 594 |
stroške in glede na tip | ljudi, | katerim je sporočilo namenjeno | D 2004_VD 638 |
za ožji krog opravi več | ljudi, | saj se tako poveča objektivnost | D 2004_VD 708 |
priporočljivo šest oz. štiri) | ljudi | (Casteleyn, Webb, 1994 | D 2004_VD 719 |
dolgo časa in da večina | ljudi | ve kaj vključuje. Hkrati | D 2004_VD 835 |
metode za ocenjevanje | ljudi, | kot so intervjuji in opazovanje | D 2004_VD 931 |
upoštevati potrebe in interese | ljudi, | ki se jim izteka delovna | D 2004_VD 1037 |
je poimenovana skupina | ljudi, | rojenih med leti 1964 | D 2004_VD 1038 |
Gre za zelo samostojne | ljudi, | ki se zanašajo le nase | D 2004_VD 1053 |
predvsem pa zadržati te | ljudi. | Zaposlenim morajo ponuditi | D 2004_VD 1063 |
pa morajo zaposlovati | ljudi, | ki ne ustrezajo razpisanim | D 2004_VD 1126 |
knjižnice zamenjale več kot 10 | ljudi; | v eni je z delovnim razmerjem | D 2004_VD 1326 |
10 letih prenehalo 33 | ljudi, | 35 pa se jih je na novo | D 2004_VD 1326 |
knjižnicah zaposlilo 178 | ljudi, | z delovnim razmerjem pa | D 2004_VD 1524 |
identifikacijo predmetov, živali in | ljudi. | Ima že dokaj dolgo zgodovino | D 2005_KM 367 |
osebni razvoj čim več | ljudi, | v postmoderni perspektivi | D 2006_FM 69 |
izobraževanje čim večjega števila | ljudi | (Vseživljenjsko učenje | D 2006_FM 137 |
učenja je zato priprava | ljudi | na življenje v svetu neprestanih | D 2006_FM 178 |
dostopne čim širšemu krogu | ljudi, | ta razširjena populacija | D 2006_FM 223 |
izobraževanje odloča več | ljudi, | kot se jih vpiše v redno | D 2006_FM 382 |
Neely, 2002 ). Večina | ljudi | se ne zaveda potenciala | D 2006_FM 552 |
veljajo predvsem za zdrave | ljudi, | seveda pa lahko določene | D 2006_FM 740 |
za učenje. Pri večini | ljudi | naše civilizacije nastajajo | D 2006_FM 741 |
je stalno izobraževanje | ljudi | nujno; tako za to, da | D 2007_GZ 39 |
individualnih sposobnosti | ljudi. | Izobraževalni proces temelji | D 2007_GZ 47 |
in oblike usposabljanja | ljudi | za delo se dokaj razlikujejo | D 2007_GZ 56 |
prepričljiv pristop do | ljudi | potrebujejo posebne sposobnosti | D 2007_GZ 206 |
podjetju je zaposlenih 80 | ljudi, | od tega jih je kar polovica | D 2007_GZ 419 |
medsebojnemu sporazumevanju | ljudi. | Poimenovanje splet 2.0 | D 2007_MT 101 |
predstavlja tudi skupino | ljudi, | ki gradi skupnost skozi | D 2007_MT 182 |
več kot 3: 22), druge | ljudi | (2), lastno znanje (1 | D 2008_KT 169 |
izvedljiva, saj zahteva veliko | ljudi, | ki so na voljo uporabnikom | D 2008_KT 425 |
pravilo. Dobra tipografija | ljudi | pritegne, jim pomaga pri | D 2008_KT 906 |
predstavlja sonce. Ne | ljudi | deluje vsiljivo, zaslepljujoče | D 2008_KT 996 |
potrebuje bralno pismene | ljudi, | funkcionalno pismene bralce | D 2009_KD 226 |
vrsti knjižnice ljudje za | ljudi, | še posebej pomembno pa | D 2009_KD 566 |
bi morale zaposlovati | ljudi | s potrebnimi znanji, osebnostnimi | D 2009_PS 413 |
pomembno za vse generacije | ljudi, | predvsem pa pri učencih | D 2009_SS 32 |
sposobnosti. Branje za večino | ljudi | ne pomeni nič posebnega | D 2009_SS 35 |
razume samega sebe, druge | ljudi | in svet, ki v njem živi | D 2009_SS 65 |
naredimo za višjo pismenost | ljudi | v Sloveniji?Na prvo mesto | D 2009_SS 320 |
nakupovalnih navad množic | ljudi. | Najpogosteje so se z elektronsk | D 2010_PL 40 |
računalnik preneslo 500.000 | ljudi. | Zgodovina slovenske e | D 2010_PL 49 |
bralnik izposojalo veliko | ljudi, | je tudi zelo pomembno | D 2010_PL 362 |
moje življenje pripeljali | ljudi, | ki so danes zame najdragocenejši | D 2011_SB 18 |
potrebami, mislimo na | ljudi | z dolgotrajnimi telesnimi | D 2011_SB 34 |
Več kot 45 milijonov | ljudi | v Evropi (vsak šesti med | D 2011_SB 36 |
navadi deli veliko število | ljudi | in so zaradi tega bolj | D 2011_SB 39 |
in se vedemo drugače do | ljudi, | ki imajo vidno okvaro | D 2011_SB 40 |
potrebami. Vidi jih kot | ljudi, | ki so potrebni zdravljenja | D 2011_SB 48 |
pomeni, da določeno skupino | ljudi | izoliramo zato, da jo | D 2011_SB 75 |
tudi, kako sprejemati | ljudi, | ki so drugačni od nas | D 2011_SB 92 |
redko nasilni do drugih | ljudi. | Krizne situacije so zelo | D 2011_SB 537 |
enakopravnost in strpnost do vseh | ljudi, | brez razlik. smo samo | D 2011_SB 1094 |
prijazna knjižnica za vse | ljudi. | se bo knjižnica pripravila | D 2011_SB 1096 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |