Korpus bibliotekarstva
objektivno obstajajo med | različnimi | raziskovalnimi področji | DD 1998_JP 7 |
mogoče primerjati med | različnimi | področji raziskovanja | DD 1998_JP 593 |
tudi zelo razlikuje med | različnimi | znanstvenimi področji | DD 1998_JP 611 |
kemije. Tako primerjava med | različnimi | področji naravoslovja | DD 1998_JP 657 |
razlike med vedami in | različnimi | znanstvenimi področji | DD 1998_JP 741 |
precejšnje razlike med | različnimi | vedami.Pogosto ne gre | DD 1998_JP 1332 |
razlike znotraj ved, med | različnimi | raziskovalnimi področji | DD 1998_JP 1437 |
sistema citiranja med | različnimi | znanstvenimi disciplinami | DD 1998_JP 1454 |
raziskovalnih dosežkov med | različnimi | znanstvenimi disciplinami | DD 1998_JP 1455 |
domnevo. Tako je bil med | različnimi | dejavniki, ki lahko vplivajo | DD 1998_JP 1487 |
Ugotovi razlike med | različnimi | vedami, a še pomembneje | DD 1998_JP 1802 |
ravno slednje, ozke, z | različnimi | vezmi med sabo povezane | DD 1998_JP 2616 |
zlahka omogoča povezave med | različnimi | teksti.Prav tako nas že | DD 1998_JP 2675 |
obdobju jo je zalagal z | različnimi | vrstami papirja, pivniki | DD 2000_DF 1005 |
obravnavali. Največ, s kar 47. | različnimi | naslovi pa je prisoten | DD 2000_DF 1242 |
indeksirane v teh indeksih (z | različnimi | dejavniki vpliva po Journal | DD 2005_KM 585 |
ta namen je potrebno z | različnimi | metodami pripraviti raznolik | DD 2005_KM 1083 |
polipropilenom in poliestri) ali | različnimi | metodami analiz (razvidno | DD 2005_KM 1519 |
se avtorji ukvarjajo z | različnimi | temami, ne le s poliamidi | DD 2005_KM 1547 |
in 66 do ukvarjanja z | različnimi | polimeri (poliamidi, polietilenom | DD 2005_KM 1650 |
povzroča ukvarjanje z | različnimi | vrstami polimerov različnih | DD 2005_KM 1658 |
prikazom dokumentov ali med | različnimi | akcijami, kot so oblikovanje | DD 2007_VP 100 |
in Halla (1993), ki med | različnimi | disciplinami ni odkrila | DD 2007_VP 421 |
oziroma preveč razpršene med | različnimi | študijami, nekatere pa | DD 2007_VP 478 |
sodelovanju posameznikov z | različnimi | oblikami stilov mišljenja | DD 2007_VP 692 |
He, 2004), v povezavi z | različnimi | področji in populacijami | DD 2007_VP 727 |
individualnimi razlikami in | različnimi | vidiki poizvedovanja ali | DD 2007_VP 755 |
oziroma njihovo povezanost z | različnimi | vidiki poizvedovanja ali | DD 2007_VP 768 |
priporočila za spremembe. Med | različnimi | vrstami ekspertnih študij | DD 2007_VP 782 |
povzamemo, so se v povezavi z | različnimi | raziskovalnimi področji | DD 2007_VP 1755 |
bila povezana z izrazito | različnimi | zaznavami uporabniške | DD 2007_VP 2106 |
pokazala kot povezana z | različnimi | dejavniki, ki so se pojavljali | DD 2007_VP 2313 |
je, da je v z zvezi z | različnimi | strokami, kot izhaja iz | DD 2007_VP 2671 |
težko, če mora delati z | različnimi | računalniškimi programi | D 2004_KA 158 |
več različnih iskanj z | različnimi | informacijskimi tehnologijami | D 2004_KA 199 |
rezultati, pridobljeni z | različnimi | metodami, skladni, je | D 2004_KA 290 |
razpotegne. Ob premikanju med | različnimi | pogledi na zemljevidu | D 2004_KA 661 |
podiranjem prepada med | različnimi | tipi učenja, ki se uresničuje | D 2006_FM 165 |
alternativnih sistemov (vključno z | različnimi | načini posodabljanja znanja | D 2006_FM 264 |
določujoči element med | različnimi | skupinami netradicionalnih | D 2006_FM 325 |
predvideva večjo dostopnost z | različnimi | pogoji za vpis.Obravnavanje | D 2006_FM 375 |
prenašanje "točk" med | različnimi | institucijami; omogočajo | D 2006_FM 400 |
heterogena skupina učencev z | različnimi | potrebami in interesi | D 2006_FM 736 |
izobraževalne ustanove z | različnimi | učnimi sredstvi - običajni | D 2006_FM 984 |
različnih podatkovnih bazah z | različnimi | tipi uporabniških vmesnikov | D 2006_FM 1035 |
pristopih k učenju med | različnimi | generacijami.Glede na | D 2006_FM 1111 |
da izbirajo med šestimi | različnimi | internetnimi izdajami | D 2006_FM 1256 |
omogoča izbiranje med | različnimi | področji zanimanja.Izbirati | D 2006_FM 1298 |
heterogena skupina študentov z | različnimi | interesi in predznanji | D 2006_FM 1412 |
in iskalnih strojev z | različnimi | ukaznimi jeziki, protokoli | D 2006_FM 1704 |
informacij. - Razlikuje med | različnimi | tipi citiranih virov in | D 2006_FM 1715 |
pravilno odločiti med | različnimi | vrstami informacij glede | D 2006_FM 1781 |
heterogena skupina študentov z | različnimi | interesi in predznanji | D 2006_FM 1847 |
pri izvajanju programa z | različnimi | skupinami uporabnikov | D 2006_FM 1869 |
študent pri pisanju sooča z | različnimi | težavami in vprašanji | D 2006_PP 500 |
izgled naloge najdemo pod | različnimi | imeni, kot so npr. grafična | D 2006_PP 967 |
oblikovni izgled najdemo pod | različnimi | imeni v vseh navodilih | D 2006_PP 1251 |
obiskovanje seminarjev z | različnimi | temami ter vseh drugih | D 2007_GZ 17 |
urejevalniki besedil, z | različnimi | bazami podatkov in s preglednicami | D 2007_GZ 246 |
dobavitelju naročimo z | različnimi | vrstami naročil: o običajno | D 2007_MA 123 |
niso mogli izbirati med | različnimi | prikazi zadetkov, ki so | D 2007_MT 209 |
omejiti ali izboljšati z | različnimi | kriteriji (npr. leto, | D 2007_MT 209 |
navigacije. Tako vrstica z | različnimi | možnostmi iskanja kot | D 2007_MT 554 |
so učenci aktivni, si z | različnimi | informacijskimi viri gradijo | D 2008_KT 104 |
naj izkazuje znanje z | različnimi | samostojno narejenimi | D 2008_KT 251 |
različnih vidikov, predstav, z | različnimi | modeli in pristopi./... | D 2008_KT 373 |
ki med drugim piše: "Z | različnimi | oblikami storitev naj | D 2008_KT 931 |
socializacije, ampak se srečuje z | različnimi | vlogami, se z njimi sooča | D 2009_KD 80 |
predšolski otrok, bodisi z | različnimi | dejavnostmi, ki jih splošnoizobraževalne | D 2009_KD 92 |
predšolskega otroka kaže z | različnimi | spodbudami in metodami | D 2009_KD 144 |
vzgaja. Otroci se srečajo z | različnimi | stališči.Pisana beseda | D 2009_KD 155 |
življenja drugih. Z | različnimi | načini se otrok lahko | D 2009_KD 157 |
materialnih virov med | različnimi | virtualnimi okolji.Programska | D 2009_MB 170 |
knjižnice napolnjene z | različnimi | viri za bralno poučevanje | D 2009_PM 108 |
ko knjižničar poskuša z | različnimi | motivacijskimi prijemi | D 2009_PM 417 |
zanimivejša, saj jo povezujejo z | različnimi | predmetnimi področji, | D 2009_PM 447 |
izobraževanj, povezovanje med | različnimi | izobraževanji, udeležbo | D 2009_PS 425 |
dnevno ogromno dela z | različnimi | administrativnimi opravili | D 2009_PS 553 |
kritični. Razločevanje med | različnimi | vrstami bralcev načenja | D 2009_SS 195 |
jutra do večera obdani z | različnimi | besedili, preživetvena | D 2009_SS 277 |
junaki, ampak junaki z | različnimi | lastnostmi.Podobno je | D 2009_SS 755 |
upoštevati, da gre za dijake z | različnimi | zanimanji, znanjem in | D 2009_SS 889 |
formatu .PDF pa med štirimi | različnimi | tipi prikaza - prikaz | D 2010_PL 116 |
vrednotenja variant prikaže z | različnimi | tipi grafikonov, odvisno | D 2010_PL 337 |
velikostmi pisave, pa tudi med | različnimi | pisavami, če jih nanj | D 2010_PL 420 |
bibliotekar pridobi z | različnimi | usposabljanji in izobraževanji | D 2011_SB 28 |
okvarami, ki jih v povezavi z | različnimi | ovirami lahko omejujejo | D 2011_SB 34 |
navaden uporabnik sooča z | različnimi | težavami po svoje.Opisi | D 2011_SB 274 |
datume lahko označimo z | različnimi | barvami.Če obstaja na | D 2011_SB 434 |
komuniciranja z uporabniki z | različnimi | posebnimi potrebami ter | D 2011_SB 482 |
se usposobijo za delo z | različnimi | študenti s posebnimi potrebami | D 2011_SB 830 |
zelo raznolika skupina, z | različnimi | potrebami.Niti študenti | D 2011_SB 847 |
bodo lahko izbirali med | različnimi | možnostmi, ki so primerne | D 2011_SB 871 |
so v pomoč študentom z | različnimi | vrstami invalidnosti in | D 2011_SB 901 |
študentov in diplomantov z | različnimi | posebnimi potrebami, s | D 2011_SB 944 |
okvarami, ki jih v povezavi z | različnimi | ovirami lahko omejujejo | D 2011_SB 1007 |
zavedajo, da smo ljudje z | različnimi | sposobnostmi/zmožnostmi | D 2011_SB 1243 |
pripomočkov, vaj, pogovor z | različnimi | strokovnjaki iz tega področja | D 2011_SB 1298 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |