Korpus bibliotekarstva
matematičnih ali verbalnih | vsebin. | Spremljala je še število | DD 2007_VP 516 |
izhaja iz sholastičnih | vsebin; | o vsak se lahko uči sam | D 2006_FM 209 |
usposabljanja, večjo uporabo | vsebin | in znanja, ki ga potrebujemo | D 2006_FM 209 |
obliki. Takšna priprava | vsebin | na različnih stopnjah | D 2006_FM 1412 |
poudarjanja uporabnosti | vsebin | programa, pomena v programu | D 2006_FM 1421 |
posamezniku omogočimo učenje | vsebin | v skladu z osebnimi izkušnjami | D 2006_FM 1470 |
obliki. Takšna priprava | vsebin | na različnih stopnjah | D 2006_FM 1847 |
seminarjev zelo različnih | vsebin | ter vseh drugih organiziranih | D 2007_GZ 226 |
pestrejšo ponudbo obogatenih | vsebin | in možnosti ter omogočajo | D 2007_MT 8 |
uporabnikov pri kreaciji | vsebin. | Knjižnice čaka še precej | D 2007_MT 9 |
Amazona in vanje vnesti več | vsebin, | vključiti razna priporočilna | D 2007_MT 60 |
nekatere izmed naštetih | vsebin, | hkrati pa sledijo tudi | D 2007_MT 67 |
vključujemo v kreacijo | vsebin | na internetu (slika 1 | D 2007_MT 103 |
uporabnikov pri ustvarjanju | vsebin: | bralci so lahko hkrati | D 2007_MT 109 |
mobiteli, itd. kreacija | vsebin | avtorji spletnih strani | D 2007_MT 111 |
sodelujejo pri kreaciji | vsebin, | ustvarjajo novo znanje | D 2007_MT 118 |
distribucijo spletnih | vsebin | v XML formatu.RSS tako | D 2007_MT 145 |
sodelujejo pri kreaciji | vsebin | povsod, kjer je komentiranje | D 2007_MT 154 |
omogočajo personalizacijo | vsebin | na spletni strani, kjer | D 2007_MT 158 |
sodeluje pri kreaciji | vsebin | in storitev na spletnih | D 2007_MT 170 |
digitalnih multimedijskih | vsebin, | ki bi jih uporabniki na | D 2007_MT 305 |
vire; -ali so kot del | vsebin | prisotni tudi avdio in | D 2007_MT 331 |
multimedijsko obogatenih | vsebin | si uporabnik lahko ogleda | D 2007_MT 373 |
udeležbo pri ustvarjanju | vsebin. | Na podlagi uporabnikove | D 2007_MT 375 |
soustvarjajo velik delež | vsebin: | dodeljujejo oznake in | D 2007_MT 381 |
participacijo pri ustvarjanju | vsebin | v katalogu z dodajanjem | D 2007_MT 423 |
uporabnikov pri ustvarjanju | vsebin, | je pa knjižnica vključena | D 2007_MT 481 |
naročijo skoraj na vse vrste | vsebin, | ki jih knjižnica ponuja | D 2007_MT 544 |
Knjižnica ponuja tudi nekaj | vsebin, | s katerimi poskuša uporabniku | D 2007_MT 586 |
uporabnikov pri ustvarjanju | vsebin. | 6.1.6 WorldCat WorldCat | D 2007_MT 590 |
WorldCat-u vsebujejo le malo | vsebin, | s katerimi bi obogatili | D 2007_MT 658 |
resnično veliko dodatnih | vsebin | v okviru Bookspace servisa | D 2007_MT 664 |
Bookspace servisa, teh | vsebin | ne doda neposredno v katalog | D 2007_MT 664 |
pisanjem in objavljanjem | vsebin, | ki nato delujejo kot referenca | D 2007_MT 667 |
uporabnikov pri ustvarjanju | vsebin | podpirajo tri: Ann Arbor | D 2007_MT 668 |
nekoliko drugačen nadzor | vsebin, | saj knjižničarji sami | D 2007_MT 670 |
potrebe (pregled ustvarjenih | vsebin | in njihovo urejanje, zadnje | D 2007_MT 673 |
zadnje aktivnosti, izbor | vsebin | za obveščanje po e-pošti | D 2007_MT 673 |
ponuja tudi veliko več | vsebin. | Z uporabo ekspertne študije | D 2007_MT 702 |
sodeluje pri kreaciji | vsebin | in je udeležen pri razvoju | D 2007_MT 708 |
uporabnikov pri ustvarjanju | vsebin. | To sta področji, kjer le | D 2007_MT 713 |
uporabnikom ponuja malo dodatnih | vsebin | in možnosti kot so RSS | D 2007_MT 722 |
uporabnikov pri ustvarjanju | vsebin, | saj je ravno to posebnost | D 2007_MT 745 |
novosti samih funkcij teh | vsebin | zaenkrat še zelo malo | D 2007_MT 747 |
in Phoenix pomanjkanje | vsebin | spleta 2.0 ni bilo tako | D 2007_MT 756 |
pestrejšo ponudbo obogatenih | vsebin | in možnosti ter omogočajo | D 2007_MT 767 |
uporabnikov pri ustvarjanju | vsebin, | kot sta na primer vprašanje | D 2007_MT 771 |
razreševanje problemov različnih | vsebin | in zahtevnosti.(Knjižnično | D 2008_KT 241 |
pismenosti in predmetnih | vsebin | ob delu, kjer morajo učenci | D 2008_KT 245 |
da ljudje do spletnih | vsebin | dostopamo kadarkoli in | D 2008_KT 352 |
slikovnih, zvočnih in video | vsebin | v izrazno in estetsko | D 2008_KT 825 |
prepričani, da je dostopnost do | vsebin | tako najhitrejša.Tako | D 2008_KT 1020 |
Tako deluje kot kazalo | vsebin | na spletnem mestu.V tej | D 2008_KT 1021 |
podatkov SwetScan s kazali | vsebin | znanstvenih in strokovnih | D 2008_KT 1066 |
in dostop do digitalnih | vsebin: | člankov, fotografij, zemljevidov | D 2008_KT 1071 |
podatki. Slika 21: Prikaz | vsebin | in strukture aktivnega | D 2009_MB 278 |
Medpredmetno povezovanje | vsebin | prispeva k celovitejšemu | D 2009_PM 429 |
zapisanih dokumentov in | vsebin. | Pospešen razvoj informacijsk | D 2010_PL 19 |
namenjen shranjevanju PDF | vsebin | in časopisov.Ima 10,2 | D 2010_PL 443 |
V AC). Omogoča branje | vsebin | v najpogostejših formatih | D 2010_PL 486 |
Diplomsko delo ponuja pregled | vsebin | o uporabnikih s posebnimi | D 2011_SB 9 |
dela je podati pregled | vsebin, | ki naj bi jih bibliotekar | D 2011_SB 27 |
in preveč kompleksnih | vsebin | tečaj informacijskega | D 2011_SB 559 |
potreben. Razpršenost | vsebin | je pravzaprav še bolj | D 2011_SB 621 |
če se obravnava kot del | vsebin | pri posameznem predavanju | D 2011_SB 621 |
potreb ločeno od ostalih | vsebin, | tega znanja ne bodo uspeli | D 2011_SB 622 |
ne obravnavajo dovolj | vsebin | o posebnih potrebah, prav | D 2011_SB 626 |
obravnava veliko konkretnih | vsebin | o tematikah, povezanih | D 2011_SB 672 |
tako velikega spektra | vsebin, | ki bi pokrivale vsa področja | D 2011_SB 673 |
moramo takšen obseg zajetih | vsebin, | da jih bomo lahko tudi | D 2011_SB 711 |
podlagi predstavljenih | vsebin | je sledila diskusija z | D 2011_SB 887 |
bibliotekarji poznali več | vsebin | o tej tematiki ter kakšen | D 2011_SB 927 |
ugotavljanje zadostnosti | vsebin | o uporabnikih s posebnimi | D 2011_SB 956 |
možnosti. 8.1.7 Zadostnost | vsebin | o uporabnikih s posebnimi | D 2011_SB 1101 |
anketirancev o zadostnosti | vsebin | o uporabnikih s posebnimi | D 2011_SB 1101 |
Tabela 12: Zadostnost | vsebin | med študijem. Sedem anketiranc | D 2011_SB 1103 |
študijem obravnava dovolj | vsebin | o uporabnikih s posebnimi | D 2011_SB 1104 |
precej poudarka in veliko | vsebin, | namenjenih uporabnikom | D 2011_SB 1105 |
študijem ne nameni dovolj | vsebin. | Navajajo, da se pri študijskem | D 2011_SB 1105 |
Menijo, da je zadostnost | vsebin | delna, saj se s to tematiko | D 2011_SB 1112 |
vprašanje o zadostnosti | vsebin | med študijem na to temo | D 2011_SB 1397 |
da se obravnava premalo | vsebin, | vendar je tudi kar nekaj | D 2011_SB 1398 |
tistih, ki menijo, da je | vsebin | dovolj.Naj še enkrat poudarimo | D 2011_SB 1398 |
delo ponuja dober pregled | vsebin | za izobraževanje in usposabljanje | D 2011_SB 1434 |
študija obravnava dovolj | vsebin | o uporabnikih s posebnimi | D 2011_SB 1462 |
informatike obravnava dovolj | vsebin | o uporabnikih s posebnimi | D 2011_SB 1480 |
Reklamni plakati različnih | vsebin | 609 $a Reklamni plakati | KN 2006_9_FLM_MM 90 |
popularnih domoznanskih | vsebin | (zbirk oziroma domoznanskih | KN 2007_3_OOK 13 |
shranjevanja znanstvenih | vsebin | in objavljanja v prostodostopnih | KN 2009_11_KM 17 |
dostopanja do digitalnih | vsebin | na spletnih straneh, iskalniki | KN 2009_11_KM 43 |
ustvarjalcev in uporabnikov | vsebin, | zato so namesto oznak | KN 2009_3_MR_KA 6 |
način označevanja svojih | vsebin, | sta Flickr in Delicious | KN 2009_3_MR_KA 14 |
uporabniško-generiranih | vsebin | (npr. fotografij) oz. | KN 2009_3_MR_KA 17 |
označevanje že obstoječih | vsebin, | kot so spletne strani | KN 2009_3_MR_KA 17 |
omogoča tudi povezovanje | vsebin | iz drugih spletnih strani | KN 2009_3_MR_KA 76 |
pri opisovanju spletnih | vsebin | najraje oz. najpogosteje | KN 2009_3_MR_KA 100 |
z zaslona oziroma opis | vsebin | na njem (slika 6). Braillove | KN 2009_4_5_JD 89 |
dobrodošel za ponudnike | vsebin, | ki bi se držali predpisanih | KN 2009_4_5_LFM_MT 60 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |