Korpus bibliotekarstva

šole (929)


določenega avtorja ali      šole,      ki je že ocenjena kot  DD 1998_JP 1339
uporabljalo. Omenili smo že      šole      za plemiška dekleta pri  DD 2000_DF 399
okviru svojih podružnic      šole,      vendar so bile namenjene  DD 2000_DF 400
protestantske stanovske      šole      v Ljubljani.V pismu vojvodi  DD 2000_DF 694
začetnika humanistične pravne      šole      Andreasa Alciata ([ .  DD 2000_DF 1308
ki so hodili v nemške      šole.      Pomemben korak pri oblikovan  DD 2000_DF 1602
želeli priti na višje      šole      ([ .. .]). Drugo skupino  DD 2000_DF 2015
ki so želeli v višje      šole.     Kleinmavr seje s tem, dajo  DD 2000_DF 2040
intelektualno strukturo, nevidne      šole      in tekmujoče paradigme  DD 2005_KM 51
uporabil izraz nevidne      šole,      s katerim je opisal neformalno  DD 2005_KM 74
2003). Izraz nevidne      šole      (invisible colleges) izvira  DD 2005_KM 341
Beaver, 1966). Nevidne      šole      so bile kot način sodobnega  DD 2005_KM 343
paradigme pojavijo nevidne      šole,      ki tipičnemu raziskovalcu  DD 2005_KM 348
komuniciranju v znanosti (nevidne      šole,      komunikacija znotraj raziskovalne  DD 2005_KM 351
socitiranja lahko določi nevidne      šole      kot strukturne enote znanosti  DD 2005_KM 744
prikazane skupine avtorjev ("     šole"     ), lokacije vsake od teh  DD 2005_KM 1059
skupine, lahko predstavljajo      šole      ali teorije, specialnosti  DD 2005_KM 1123
ravnatelj knjižnice ali      šole,      dekan fakultete, direktor  D 2004_VD 212
maturanta srednje kemijske      šole.      Visokošolske knjižnice  D 2004_VD 1211
spregledali ravnatelja      šole,      saj so ga pri kasnejših  D 2004_VD 1481
izobraževanje kot tudi ostale      šole      in usposabljanje učiteljev  D 2006_FM 167
akademije in visoke strokovne      šole.      Visokošolski zavod je  D 2006_FM 288
npr. visoke strokovne      šole)      ali pa včlenjena v univerzo  D 2006_FM 290
šolstvo iz sekundarne      šole      ali niso bili iz prevladujoče  D 2006_FM 323
takoj po zaključku srednje      šole.     Razlikujejo pa se po tem  D 2006_FM 347
obdobje po zaključku srednje      šole      in vpisu na visokošolski  D 2006_FM 348
je mogoče prenesti iz      šole      na delo.Večina jih vključuje  D 2006_FM 620
. V naši družbi so se      šole      razvile kot institucije  D 2006_FM 795
Zato je drža odraslih do      šole      na splošno zelo protislovna  D 2006_FM 796
tehnologijo in Visoke      šole      za zdravstvo (povzeto  D 2006_FM 1158
9-ih razredih osnovne      šole      ter v skupnem obsegu 30  D 2006_FM 1519
iz osnovne in srednje      šole.     Visokošolski knjižničar  D 2006_FM 1523
usmerjenega procesa od osnovne      šole      do zaključka študija.  D 2006_FM 1535
knjig in bralce. Vodstvo      šole      se je tega dobro zavedalo  D 2006_FM 1578
iz zavoda v univerzo.      Šole,      ki delujejo v okviru zavoda  D 2006_FM 1605
posamezne fakultete in visoke      šole      v Sloveniji.   D 2006_PP 72
naslednje fakultete in visoke      šole:      Pravna fakulteta, Pedagoška  D 2006_PP 558
Navodila Visoke      šole      za zdravstvo bodo vključena  D 2006_PP 699
fakultete oz. visoke strokovne      šole,      da so dolžne izdelati  D 2006_PP 713
svoje fakultete oz. visoke      šole.        D 2006_PP 715
Ker je knjižnica srednje      šole      informacijski center šole  D 2008_KT 13
šole informacijski center      šole,      se mora prilagoditi tako  D 2008_KT 13
spletnega mesta Srednje      šole      za oblikovanje Maribor  D 2008_KT 16
šolske knjižnice Srednje      šole      za oblikovanje Maribor  D 2008_KT 18
strani knjižnice Srednje      šole      za oblikovanje Maribor  D 2008_KT 39
strani knjižnice Srednje      šole      za oblikovanje Maribor  D 2008_KT 47
mesto knjižnice Srednje      šole      za oblikovanje Maribor  D 2008_KT 53
strani knjižnice Srednje      šole      za oblikovanje. 3 INFORMACIJ  D 2008_KT 58
koristno, da podeželske      šole      enačijo pomoč šolske knjižnice  D 2008_KT 151
dobro so učenci osnovne      šole      usvojili informacijski  D 2008_KT 152
in 5. razreda osnovne      šole,      učence so opazovali med  D 2008_KT 153
postala pomembna veščina za      šole      in akademsko življenje  D 2008_KT 158
postala pomembna veščina za      šole      in akademsko življenje  D 2008_KT 177
popotnica oz. naloga današnje      šole,      da učence pouči o uspešnih  D 2008_KT 184
družbi prihodnosti, ki od      šole      zahteva, da nauči učence  D 2008_KT 186
oblikovanje zbirke tudi osebje      šole,      predvsem učitelje vseh  D 2008_KT 200
del osnovne in srednje      šole,      delujejo na področju vzgoje  D 2008_KT 220
na to, katero stopnjo      šole      so končali.Cilji s predlaganim  D 2008_KT 238
da bodo učenci ob koncu      šole      pridobili osnovno znanje  D 2008_KT 247
položaj družine. Slovenske      šole      povečini ne zmanjšujejo  D 2008_KT 312
Obstajajo sicer uspešne      šole,      ki ta vpliv presežejo  D 2008_KT 313
dijaki ob koncu srednje      šole      razvijajo: - poslušano  D 2008_KT 326
ugotavlja "... da imajo nekatere      šole      spletno stran samo zato  D 2008_KT 512
spletno stran samo zato, ker      šole      sledijo modnim trendom  D 2008_KT 512
sredstvo za uporabnike izven      šole"     .Po Herringovem mnenju  D 2008_KT 513
življenjem in delovanjem      šole      - odločilno besedo pri  D 2008_KT 517
ga obiskujejo (osnovne      šole      od srednjih in visokih  D 2008_KT 559
sorodni programom Srednje      šole      za oblikovanje Maribor  D 2008_KT 559
šolske knjižnice Srednje      šole      za oblikovanje Maribor  D 2008_KT 561
študentom višje strokovne      šole      ter vsem zaposlenim na  D 2008_KT 561
stran knjižnice Srednje      šole      za oblikovanje Ljubljana  D 2008_KT 585
list knjižnice Srednje      šole      za oblikovanje in fotografijo  D 2008_KT 587
skriti na drugih straneh      šole.      II. Namen spletne strani  D 2008_KT 588
Kmetijske, Elektro in Strojne      šole      in študentom Višje strokovne  D 2008_KT 608
študentom Višje strokovne      šole      smer Mehatronika.V knjižnici  D 2008_KT 608
knjižnice Srednje frizerske      šole      Ljubljana (vir: http:  D 2008_KT 636
knjižnice Srednje frizerske      šole      Ljubljana Št. kriterija  D 2008_KT 636
Srednje medijske in grafične      šole      Ljubljana Tabela 6-5  D 2008_KT 668
Srednje medijske in grafične      šole      Št. kriterija Kriterij  D 2008_KT 668
upoštevajo vse analizirane      šole;      - da kriterije "Namen  D 2008_KT 807
ustrezno upoštevajo 3      šole;      - da kriterij "FAQ, Navodila  D 2008_KT 807
spletne strani Srednje      šole      za oblikovanje Maribor  D 2008_KT 811
STRAN KNJIŽNICE SREDNJE      ŠOLE      ZA OBLIKOVANJE MARIBOR  D 2008_KT 813
2006 iz Srednje tekstilne      šole      preimenovala v Srednjo  D 2008_KT 814
vsakoletni predstavitve      šole      v maju.V vseh teh dejavnostih  D 2008_KT 819
7.2 Programi Srednje      šole      za oblikovanje Maribor  D 2008_KT 820
Šolska knjižnica Srednje      šole      za oblikovanje Maribor  D 2008_KT 841
je povezana z zgodovino      šole,      tako so združitve, razhajanja  D 2008_KT 841
stalnica do izgradnje nove      šole.     Knj  D 2008_KT 841
Za knjižnico Srednje      šole      za oblikovanje Maribor  D 2008_KT 925
logotip knjižnice Srednje      šole      za oblikovanje Maribor  D 2008_KT 931
Logotip knjižnice Srednje      šole      za oblikovanje Maribor  D 2008_KT 1014
stran knjižnice Srednje      šole      za oblikovanje Maribor  D 2008_KT 1014
Vstopno stran Srednje      šole      za oblikovanje smo izdelali  D 2008_KT 1014
morali zaradi kurikula      šole,      kjer je oblikovanje pomemben  D 2008_KT 1015
logotipu v izbranih barvah      šole.     Kot kontrapunkt mu je postavlje  D 2008_KT 1024
mesta knjižnice Srednje      šole      za oblikovanje Maribor  D 2008_KT 1034
mesta knjižnice Srednje      šole      za oblikovanje Maribor  D 2008_KT 1035

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA