Korpus bibliotekarstva
določenega avtorja ali | šole, | ki je že ocenjena kot | DD 1998_JP 1339 |
uporabljalo. Omenili smo že | šole | za plemiška dekleta pri | DD 2000_DF 399 |
okviru svojih podružnic | šole, | vendar so bile namenjene | DD 2000_DF 400 |
protestantske stanovske | šole | v Ljubljani.V pismu vojvodi | DD 2000_DF 694 |
začetnika humanistične pravne | šole | Andreasa Alciata ([ . | DD 2000_DF 1308 |
ki so hodili v nemške | šole. | Pomemben korak pri oblikovan | DD 2000_DF 1602 |
želeli priti na višje | šole | ([ .. .]). Drugo skupino | DD 2000_DF 2015 |
ki so želeli v višje | šole. | Kleinmavr seje s tem, dajo | DD 2000_DF 2040 |
intelektualno strukturo, nevidne | šole | in tekmujoče paradigme | DD 2005_KM 51 |
uporabil izraz nevidne | šole, | s katerim je opisal neformalno | DD 2005_KM 74 |
2003). Izraz nevidne | šole | (invisible colleges) izvira | DD 2005_KM 341 |
Beaver, 1966). Nevidne | šole | so bile kot način sodobnega | DD 2005_KM 343 |
paradigme pojavijo nevidne | šole, | ki tipičnemu raziskovalcu | DD 2005_KM 348 |
komuniciranju v znanosti (nevidne | šole, | komunikacija znotraj raziskovalne | DD 2005_KM 351 |
socitiranja lahko določi nevidne | šole | kot strukturne enote znanosti | DD 2005_KM 744 |
prikazane skupine avtorjev (" | šole" | ), lokacije vsake od teh | DD 2005_KM 1059 |
skupine, lahko predstavljajo | šole | ali teorije, specialnosti | DD 2005_KM 1123 |
ravnatelj knjižnice ali | šole, | dekan fakultete, direktor | D 2004_VD 212 |
maturanta srednje kemijske | šole. | Visokošolske knjižnice | D 2004_VD 1211 |
spregledali ravnatelja | šole, | saj so ga pri kasnejših | D 2004_VD 1481 |
izobraževanje kot tudi ostale | šole | in usposabljanje učiteljev | D 2006_FM 167 |
akademije in visoke strokovne | šole. | Visokošolski zavod je | D 2006_FM 288 |
npr. visoke strokovne | šole) | ali pa včlenjena v univerzo | D 2006_FM 290 |
šolstvo iz sekundarne | šole | ali niso bili iz prevladujoče | D 2006_FM 323 |
takoj po zaključku srednje | šole. | Razlikujejo pa se po tem | D 2006_FM 347 |
obdobje po zaključku srednje | šole | in vpisu na visokošolski | D 2006_FM 348 |
je mogoče prenesti iz | šole | na delo.Večina jih vključuje | D 2006_FM 620 |
. V naši družbi so se | šole | razvile kot institucije | D 2006_FM 795 |
Zato je drža odraslih do | šole | na splošno zelo protislovna | D 2006_FM 796 |
tehnologijo in Visoke | šole | za zdravstvo (povzeto | D 2006_FM 1158 |
9-ih razredih osnovne | šole | ter v skupnem obsegu 30 | D 2006_FM 1519 |
iz osnovne in srednje | šole. | Visokošolski knjižničar | D 2006_FM 1523 |
usmerjenega procesa od osnovne | šole | do zaključka študija. | D 2006_FM 1535 |
knjig in bralce. Vodstvo | šole | se je tega dobro zavedalo | D 2006_FM 1578 |
iz zavoda v univerzo. | Šole, | ki delujejo v okviru zavoda | D 2006_FM 1605 |
posamezne fakultete in visoke | šole | v Sloveniji. | D 2006_PP 72 |
naslednje fakultete in visoke | šole: | Pravna fakulteta, Pedagoška | D 2006_PP 558 |
Navodila Visoke | šole | za zdravstvo bodo vključena | D 2006_PP 699 |
fakultete oz. visoke strokovne | šole, | da so dolžne izdelati | D 2006_PP 713 |
svoje fakultete oz. visoke | šole. | D 2006_PP 715 | |
Ker je knjižnica srednje | šole | informacijski center šole | D 2008_KT 13 |
šole informacijski center | šole, | se mora prilagoditi tako | D 2008_KT 13 |
spletnega mesta Srednje | šole | za oblikovanje Maribor | D 2008_KT 16 |
šolske knjižnice Srednje | šole | za oblikovanje Maribor | D 2008_KT 18 |
strani knjižnice Srednje | šole | za oblikovanje Maribor | D 2008_KT 39 |
strani knjižnice Srednje | šole | za oblikovanje Maribor | D 2008_KT 47 |
mesto knjižnice Srednje | šole | za oblikovanje Maribor | D 2008_KT 53 |
strani knjižnice Srednje | šole | za oblikovanje. 3 INFORMACIJ | D 2008_KT 58 |
koristno, da podeželske | šole | enačijo pomoč šolske knjižnice | D 2008_KT 151 |
dobro so učenci osnovne | šole | usvojili informacijski | D 2008_KT 152 |
in 5. razreda osnovne | šole, | učence so opazovali med | D 2008_KT 153 |
postala pomembna veščina za | šole | in akademsko življenje | D 2008_KT 158 |
postala pomembna veščina za | šole | in akademsko življenje | D 2008_KT 177 |
popotnica oz. naloga današnje | šole, | da učence pouči o uspešnih | D 2008_KT 184 |
družbi prihodnosti, ki od | šole | zahteva, da nauči učence | D 2008_KT 186 |
oblikovanje zbirke tudi osebje | šole, | predvsem učitelje vseh | D 2008_KT 200 |
del osnovne in srednje | šole, | delujejo na področju vzgoje | D 2008_KT 220 |
na to, katero stopnjo | šole | so končali.Cilji s predlaganim | D 2008_KT 238 |
da bodo učenci ob koncu | šole | pridobili osnovno znanje | D 2008_KT 247 |
položaj družine. Slovenske | šole | povečini ne zmanjšujejo | D 2008_KT 312 |
Obstajajo sicer uspešne | šole, | ki ta vpliv presežejo | D 2008_KT 313 |
dijaki ob koncu srednje | šole | razvijajo: - poslušano | D 2008_KT 326 |
ugotavlja "... da imajo nekatere | šole | spletno stran samo zato | D 2008_KT 512 |
spletno stran samo zato, ker | šole | sledijo modnim trendom | D 2008_KT 512 |
sredstvo za uporabnike izven | šole" | .Po Herringovem mnenju | D 2008_KT 513 |
življenjem in delovanjem | šole | - odločilno besedo pri | D 2008_KT 517 |
ga obiskujejo (osnovne | šole | od srednjih in visokih | D 2008_KT 559 |
sorodni programom Srednje | šole | za oblikovanje Maribor | D 2008_KT 559 |
šolske knjižnice Srednje | šole | za oblikovanje Maribor | D 2008_KT 561 |
študentom višje strokovne | šole | ter vsem zaposlenim na | D 2008_KT 561 |
stran knjižnice Srednje | šole | za oblikovanje Ljubljana | D 2008_KT 585 |
list knjižnice Srednje | šole | za oblikovanje in fotografijo | D 2008_KT 587 |
skriti na drugih straneh | šole. | II. Namen spletne strani | D 2008_KT 588 |
Kmetijske, Elektro in Strojne | šole | in študentom Višje strokovne | D 2008_KT 608 |
študentom Višje strokovne | šole | smer Mehatronika.V knjižnici | D 2008_KT 608 |
knjižnice Srednje frizerske | šole | Ljubljana (vir: http: | D 2008_KT 636 |
knjižnice Srednje frizerske | šole | Ljubljana Št. kriterija | D 2008_KT 636 |
Srednje medijske in grafične | šole | Ljubljana Tabela 6-5 | D 2008_KT 668 |
Srednje medijske in grafične | šole | Št. kriterija Kriterij | D 2008_KT 668 |
upoštevajo vse analizirane | šole; | - da kriterije "Namen | D 2008_KT 807 |
ustrezno upoštevajo 3 | šole; | - da kriterij "FAQ, Navodila | D 2008_KT 807 |
spletne strani Srednje | šole | za oblikovanje Maribor | D 2008_KT 811 |
STRAN KNJIŽNICE SREDNJE | ŠOLE | ZA OBLIKOVANJE MARIBOR | D 2008_KT 813 |
2006 iz Srednje tekstilne | šole | preimenovala v Srednjo | D 2008_KT 814 |
vsakoletni predstavitve | šole | v maju.V vseh teh dejavnostih | D 2008_KT 819 |
7.2 Programi Srednje | šole | za oblikovanje Maribor | D 2008_KT 820 |
Šolska knjižnica Srednje | šole | za oblikovanje Maribor | D 2008_KT 841 |
je povezana z zgodovino | šole, | tako so združitve, razhajanja | D 2008_KT 841 |
stalnica do izgradnje nove | šole. | Knj | D 2008_KT 841 |
Za knjižnico Srednje | šole | za oblikovanje Maribor | D 2008_KT 925 |
logotip knjižnice Srednje | šole | za oblikovanje Maribor | D 2008_KT 931 |
Logotip knjižnice Srednje | šole | za oblikovanje Maribor | D 2008_KT 1014 |
stran knjižnice Srednje | šole | za oblikovanje Maribor | D 2008_KT 1014 |
Vstopno stran Srednje | šole | za oblikovanje smo izdelali | D 2008_KT 1014 |
morali zaradi kurikula | šole, | kjer je oblikovanje pomemben | D 2008_KT 1015 |
logotipu v izbranih barvah | šole. | Kot kontrapunkt mu je postavlje | D 2008_KT 1024 |
mesta knjižnice Srednje | šole | za oblikovanje Maribor | D 2008_KT 1034 |
mesta knjižnice Srednje | šole | za oblikovanje Maribor | D 2008_KT 1035 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |