Korpus bibliotekarstva
splošnoizobraževalne, | šolske | ali visokošolske in specialne | DD 1998_JP 62 |
splošnoizobraževalne in | šolske | knjižnice. Splošnoizobraževa | DD 1998_JP 2106 |
ena četrtina jih je. | Šolske | knjižnice so pomemben | DD 1998_JP 2130 |
splošnoizobraževalne in | šolske | knjižnice) se kaže nizka | DD 1998_JP 2165 |
knjigotržec pa je prodajal | šolske | učbenike, drobne tiskovine | DD 2000_DF 1654 |
kupovali. Enako velja za | šolske | knjige, ki so jih uporabljali | DD 2000_DF 2097 |
tudi tiskarje prodajal | šolske | učbenike, drobne priložnostne | DD 2000_DF 2440 |
jižničnimi delavci ali manj 4. | Šolske, | visokošolske in specialne | D 2004_VD 198 |
njihovo dejavnostjo. 3.2.3 | Šolske | knjižnice Standardi in | D 2004_VD 340 |
Standardi in normativi za | šolske | knjižnice predvidevajo | D 2004_VD 340 |
Standardi in normativi za | šolske | knjižnice, 1990).Idejni | D 2004_VD 343 |
podaja predlog, da naj bi | šolske | knjižnice pridobile tehnika | D 2004_VD 344 |
Standardi in normativi za | šolske | knjižnice (1990) in Idejnim | D 2004_VD 348 |
Standardi in normativi za | šolske | knjižnice (1990) ne navajajo | D 2004_VD 350 |
prihodnje nadaljeval. 3.3.3 | Šolske | knjižnice Idejni načrt | D 2004_VD 420 |
knjižnice, 2002). 4.2.3.3 | Šolske | knjižnice Od dveh zaposlenih | D 2004_VD 612 |
UNESCO-ve smernice za | šolske | knjižnice, 2003).Po Zakonu | D 2004_VD 612 |
UNESCO-ve smernice za | šolske | knjižnice, 2003).Posedovati | D 2004_VD 616 |
vodenja in organizacije dela | šolske | knjižnice (Stružnik, 1996 | D 2004_VD 617 |
Problem pa ni omejen le na | šolske | knjižnice. Kar 59% od | D 2004_VD 1079 |
način planirajo predvsem | šolske, | specialne in visokošolske | D 2004_VD 1294 |
manjkljaja naloge ne izvajajo. | Šolske | knjižnice, ki so se pri | D 2004_VD 1310 |
oziroma bo ostalo enako ( | šolske | in specialne knjižnice | D 2004_VD 1327 |
se vzdržale tudi štiri | šolske | knjižnice, 64,3% (9 od | D 2004_VD 1335 |
mest. V 14,3% (2 od 14) | šolske | knjižnice pogojujejo | D 2004_VD 1336 |
delovni čas. Medtem ko bi | šolske, | visokošolske in specialne | D 2004_VD 1349 |
ena splošna knjižnica. | Šolske | knjižnice so pričakovale | D 2004_VD 1367 |
glaševanje v dnevnem časopisju. | Šolske | knjižnice se v enaki meri | D 2004_VD 1385 |
42,9% oz. 6 od 14) in | šolske | knjižnice (35,7% oz. 5 | D 2004_VD 1403 |
knjižnice, ki težav nimajo. | Šolske | knjižnice odstopajo od | D 2004_VD 1409 |
dela v organizaciji. | Šolske | knjižnice med delovnimi | D 2004_VD 1417 |
" Drugih značilnosti | šolske | in specialne knjižnice | D 2004_VD 1469 |
opremo računalniško podprte | šolske | knjižnice v okviru Zavoda | D 2005_KM 112 |
izobraževalne (zlasti | šolske) | institucije v učeči se | D 2006_FM 209 |
starost in prekinitev | šolske | kariere).V tej skupini | D 2006_FM 342 |
nevzpodbudnih okolji), podaljšanje | šolske | obveznosti ter kasnejše | D 2006_FM 391 |
v šolo ter podaljšanje | šolske | obveznosti, smo pred kratkim | D 2006_FM 391 |
visokošolske, specialne, | šolske) | po kriteriju skupno prispevanih | D 2007_MA 57 |
OBLIKOVANJE SPLETNIH STRANI | ŠOLSKE | KNJIŽNICE Diplomska naloga | D 2008_KT 0 |
oblikovanje spletnega mesta | šolske | knjižnice.Ker mednarodni | D 2008_KT 14 |
sklepamo, da bo spletno mesto | šolske | knjižnice Srednje šole | D 2008_KT 18 |
opredeliti cilje in naloge | šolske | knjižnice pri zagotavljanju | D 2008_KT 38 |
pismenosti in naloge ter cilje | šolske | knjižnice pri informacijskem | D 2008_KT 43 |
poučevati in kakšna je vloga | šolske | knjižnice pri tem.Identificira | D 2008_KT 136 |
ki proučujejo povezavo | šolske | knjižnice z učenjem učencev | D 2008_KT 141 |
bi preučevale povezave | šolske | knjižnice z učenjem učencev | D 2008_KT 142 |
Raziskava Učenje učencev skozi | šolske | knjižnice Ohia (glavna | D 2008_KT 143 |
koristi imajo učenci od | šolske | knjižnice, prej pa so | D 2008_KT 146 |
sedmih področjih pomoči | šolske | knjižnice: pri pridobivanju | D 2008_KT 148 |
v šoli in še o vplivu | šolske | knjižnice na njihov splošni | D 2008_KT 148 |
spraševali, kako dojemajo vpliv | šolske | knjižnice na učenje.1 | D 2008_KT 149 |
pridobivanje novega znanja - | šolske | dosežke - branje - samostojno | D 2008_KT 151 |
podeželske šole enačijo pomoč | šolske | knjižnice v odnosu do | D 2008_KT 151 |
čemer imajo pomembno vlogo | šolske | in javne knjižnice ter | D 2008_KT 191 |
mednarodne standarde. | Šolske | knjižnice v Sloveniji | D 2008_KT 220 |
ZoK (2001), po katerem "... | šolske | knjižnice podpirajo izobraževalni | D 2008_KT 222 |
kot javne službe tudi za | šolske | knjižnice določa Pravilnik | D 2008_KT 224 |
tudi temeljni dejavniki | šolske | knjižnice, ki omogočajo | D 2008_KT 232 |
dostopom do razredne, | šolske | in splošne knjižnice berejo | D 2008_KT 316 |
opozarjajo na pomembno vlogo | šolske | knjižnice v knjižničnem | D 2008_KT 329 |
oblikovalcem spletnih strani | šolske | knjižnice: "... pomemben | D 2008_KT 439 |
virov na spletni strani | šolske | knjižnice je pomemben | D 2008_KT 460 |
element spletne strani | šolske | knjižnice.Bližnjice morajo | D 2008_KT 460 |
označene in povezujejo stran | šolske | knjižnice z drugimi spletnimi | D 2008_KT 461 |
navedbo na vstopni strani | šolske | knjižnice. 3.Datum zadnje | D 2008_KT 482 |
Načrtovanje spletnega mesta | šolske | knjižnice Šolska spletna | D 2008_KT 509 |
informacij, ki podpira | šolske | programe (kurikulum) in | D 2008_KT 511 |
samo zbirka fotografij | šolske | zgradbe. učencem, zaposlenim | D 2008_KT 515 |
knjižničarjem, ki oblikujejo | šolske | strani, naj se vprašajo | D 2008_KT 518 |
virov imam dostop? Namen | šolske | strani mora biti jasen | D 2008_KT 527 |
elemente spletnega mesta | šolske | knjižnice Srednje šole | D 2008_KT 561 |
brez ustrezne podpore | šolske | knjižnice zastavljene | D 2008_KT 840 |
Maribor - SŠOM Zgodovina | šolske | knjižnice na SŠOM je povezana | D 2008_KT 841 |
najpomembnejše cilje in naloge | šolske | knjižnice, ki so opisane | D 2008_KT 929 |
do lokalnega kataloga | šolske | knjižnice, vzajemnega | D 2008_KT 1022 |
strani spletnega mesta | šolske | knjižnice. Slika 7-4: | D 2008_KT 1033 |
lokalni računalniški katalog | šolske | knjižnice, po katerem | D 2008_KT 1053 |
razvedrilo. Spletno mesto | šolske | knjižnice bi moralo prevzeti | D 2008_KT 1101 |
pismenost in cilje ter naloge | šolske | knjižnice pri zagotavljanju | D 2008_KT 1123 |
izhodišče bo vloga in pomen | šolske | knjižnice danes, saj se | D 2009_PM 18 |
dela je osvetliti pomen | šolske | knjižnice.Zanimala so | D 2009_PM 22 |
izvedeti, kakšen pomen imajo | šolske | knjižnice pri motivaciji | D 2009_PM 27 |
veliko vlogo družine. | Šolske | knjižnice, ki so ustrezno | D 2009_PM 30 |
uporabe je izposoja na člana | šolske | skupnosti (Osnove knjižničarstva | D 2009_PM 72 |
pridobljena spoznanja. Sodobne | šolske | knjižnice se od nekdanjih | D 2009_PM 77 |
fleksibilno organizirane | šolske | knjižnične enote, katerih | D 2009_PM 77 |
podružnične do matične | šolske | knjižnice do njunega delovnega | D 2009_PM 78 |
Tukaj se pokaže pomen | šolske | knjižnice, ki lahko privabi | D 2009_PM 90 |
organizirajo notranje | šolske | programe za spodbujanje | D 2009_PM 108 |
prostorih in učenci smejo v | šolske | prostore le v copatih | D 2009_PM 292 |
pogojev za uspešno delovanje | šolske | knjižnice je sistematična | D 2009_PM 311 |
osnovnih šol, njihove | šolske | knjižnice pa običajno | D 2009_PM 408 |
Knjižničarji splošne knjižnice | šolske | knjižničarje tudi redno | D 2009_PM 413 |
kar je eden izmed ciljev | šolske | prenove.Vsebine, ki se | D 2009_PM 439 |
na nadaljnje poslovanje | šolske | knjižnice.Ugotovila sem | D 2009_PM 586 |
obveščati javnost, preko | šolske | spletne strani, lokalnega | D 2009_PM 594 |
moramo, da poslanstvo | šolske | knjižnice ni v izposoji | D 2009_PM 612 |
skozi metodični sistem | šolske | interpretacije, ki vključuje | D 2009_SS 171 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |