Korpus bibliotekarstva

šolske (775)


splošnoizobraževalne,      šolske      ali visokošolske in specialne  DD 1998_JP 62
splošnoizobraževalne in      šolske      knjižnice. Splošnoizobraževa  DD 1998_JP 2106
ena četrtina jih je.      Šolske      knjižnice so pomemben  DD 1998_JP 2130
splošnoizobraževalne in      šolske      knjižnice) se kaže nizka  DD 1998_JP 2165
knjigotržec pa je prodajal      šolske      učbenike, drobne tiskovine  DD 2000_DF 1654
kupovali. Enako velja za      šolske      knjige, ki so jih uporabljali  DD 2000_DF 2097
tudi tiskarje prodajal      šolske      učbenike, drobne priložnostne  DD 2000_DF 2440
jižničnimi delavci ali manj 4.      Šolske,      visokošolske in specialne  D 2004_VD 198
njihovo dejavnostjo. 3.2.3      Šolske      knjižnice Standardi in  D 2004_VD 340
Standardi in normativi za      šolske      knjižnice predvidevajo  D 2004_VD 340
Standardi in normativi za      šolske      knjižnice, 1990).Idejni  D 2004_VD 343
podaja predlog, da naj bi      šolske      knjižnice pridobile tehnika  D 2004_VD 344
Standardi in normativi za      šolske      knjižnice (1990) in Idejnim  D 2004_VD 348
Standardi in normativi za      šolske      knjižnice (1990) ne navajajo  D 2004_VD 350
prihodnje nadaljeval. 3.3.3      Šolske      knjižnice Idejni načrt  D 2004_VD 420
knjižnice, 2002). 4.2.3.3      Šolske      knjižnice Od dveh zaposlenih  D 2004_VD 612
UNESCO-ve smernice za      šolske      knjižnice, 2003).Po Zakonu  D 2004_VD 612
UNESCO-ve smernice za      šolske      knjižnice, 2003).Posedovati  D 2004_VD 616
vodenja in organizacije dela      šolske      knjižnice (Stružnik, 1996  D 2004_VD 617
Problem pa ni omejen le na      šolske      knjižnice. Kar 59% od  D 2004_VD 1079
način planirajo predvsem      šolske,      specialne in visokošolske  D 2004_VD 1294
manjkljaja naloge ne izvajajo.      Šolske      knjižnice, ki so se pri  D 2004_VD 1310
oziroma bo ostalo enako (     šolske      in specialne knjižnice  D 2004_VD 1327
se vzdržale tudi štiri      šolske      knjižnice, 64,3% (9 od  D 2004_VD 1335
mest. V 14,3% (2 od 14)      šolske      knjižnice pogojujejo   D 2004_VD 1336
delovni čas. Medtem ko bi      šolske,      visokošolske in specialne  D 2004_VD 1349
ena splošna knjižnica.      Šolske      knjižnice so pričakovale  D 2004_VD 1367
glaševanje v dnevnem časopisju.      Šolske      knjižnice se v enaki meri  D 2004_VD 1385
42,9% oz. 6 od 14) in      šolske      knjižnice (35,7% oz. 5  D 2004_VD 1403
knjižnice, ki težav nimajo.      Šolske      knjižnice odstopajo od  D 2004_VD 1409
dela v organizaciji.      Šolske      knjižnice med delovnimi  D 2004_VD 1417
" Drugih značilnosti      šolske      in specialne knjižnice  D 2004_VD 1469
opremo računalniško podprte      šolske      knjižnice v okviru Zavoda  D 2005_KM 112
izobraževalne (zlasti      šolske)      institucije v učeči se  D 2006_FM 209
starost in prekinitev      šolske      kariere).V tej skupini  D 2006_FM 342
nevzpodbudnih okolji), podaljšanje      šolske      obveznosti ter kasnejše  D 2006_FM 391
v šolo ter podaljšanje      šolske      obveznosti, smo pred kratkim  D 2006_FM 391
visokošolske, specialne,      šolske)      po kriteriju skupno prispevanih  D 2007_MA 57
OBLIKOVANJE SPLETNIH STRANI      ŠOLSKE      KNJIŽNICE Diplomska naloga  D 2008_KT 0
oblikovanje spletnega mesta      šolske      knjižnice.Ker mednarodni  D 2008_KT 14
sklepamo, da bo spletno mesto      šolske      knjižnice Srednje šole  D 2008_KT 18
opredeliti cilje in naloge      šolske      knjižnice pri zagotavljanju  D 2008_KT 38
pismenosti in naloge ter cilje      šolske      knjižnice pri informacijskem  D 2008_KT 43
poučevati in kakšna je vloga      šolske      knjižnice pri tem.Identificira  D 2008_KT 136
ki proučujejo povezavo      šolske      knjižnice z učenjem učencev  D 2008_KT 141
bi preučevale povezave      šolske      knjižnice z učenjem učencev  D 2008_KT 142
Raziskava Učenje učencev skozi      šolske      knjižnice Ohia (glavna  D 2008_KT 143
koristi imajo učenci od      šolske      knjižnice, prej pa so  D 2008_KT 146
sedmih področjih pomoči      šolske      knjižnice: pri pridobivanju  D 2008_KT 148
v šoli in še o vplivu      šolske      knjižnice na njihov splošni  D 2008_KT 148
spraševali, kako dojemajo vpliv      šolske      knjižnice na učenje.1  D 2008_KT 149
pridobivanje novega znanja -      šolske      dosežke - branje - samostojno  D 2008_KT 151
podeželske šole enačijo pomoč      šolske      knjižnice v odnosu do  D 2008_KT 151
čemer imajo pomembno vlogo      šolske      in javne knjižnice ter  D 2008_KT 191
mednarodne standarde.      Šolske      knjižnice v Sloveniji  D 2008_KT 220
ZoK (2001), po katerem "...     šolske      knjižnice podpirajo izobraževalni  D 2008_KT 222
kot javne službe tudi za      šolske      knjižnice določa Pravilnik  D 2008_KT 224
tudi temeljni dejavniki      šolske      knjižnice, ki omogočajo  D 2008_KT 232
dostopom do razredne,      šolske      in splošne knjižnice berejo  D 2008_KT 316
opozarjajo na pomembno vlogo      šolske      knjižnice v knjižničnem  D 2008_KT 329
oblikovalcem spletnih strani      šolske      knjižnice: "... pomemben  D 2008_KT 439
virov na spletni strani      šolske      knjižnice je pomemben  D 2008_KT 460
element spletne strani      šolske      knjižnice.Bližnjice morajo  D 2008_KT 460
označene in povezujejo stran      šolske      knjižnice z drugimi spletnimi  D 2008_KT 461
navedbo na vstopni strani      šolske      knjižnice. 3.Datum zadnje  D 2008_KT 482
Načrtovanje spletnega mesta      šolske      knjižnice Šolska spletna  D 2008_KT 509
informacij, ki podpira      šolske      programe (kurikulum) in  D 2008_KT 511
samo zbirka fotografij      šolske      zgradbe. učencem, zaposlenim  D 2008_KT 515
knjižničarjem, ki oblikujejo      šolske      strani, naj se vprašajo  D 2008_KT 518
virov imam dostop? Namen      šolske      strani mora biti jasen  D 2008_KT 527
elemente spletnega mesta      šolske      knjižnice Srednje šole  D 2008_KT 561
brez ustrezne podpore      šolske      knjižnice zastavljene  D 2008_KT 840
Maribor - SŠOM Zgodovina      šolske      knjižnice na SŠOM je povezana  D 2008_KT 841
najpomembnejše cilje in naloge      šolske      knjižnice, ki so opisane  D 2008_KT 929
do lokalnega kataloga      šolske      knjižnice, vzajemnega  D 2008_KT 1022
strani spletnega mesta      šolske      knjižnice. Slika 7-4:  D 2008_KT 1033
lokalni računalniški katalog      šolske      knjižnice, po katerem  D 2008_KT 1053
razvedrilo. Spletno mesto      šolske      knjižnice bi moralo prevzeti  D 2008_KT 1101
pismenost in cilje ter naloge      šolske      knjižnice pri zagotavljanju  D 2008_KT 1123
izhodišče bo vloga in pomen      šolske      knjižnice danes, saj se  D 2009_PM 18
dela je osvetliti pomen      šolske      knjižnice.Zanimala so  D 2009_PM 22
izvedeti, kakšen pomen imajo      šolske      knjižnice pri motivaciji  D 2009_PM 27
veliko vlogo družine.      Šolske      knjižnice, ki so ustrezno  D 2009_PM 30
uporabe je izposoja na člana      šolske      skupnosti (Osnove knjižničarstva  D 2009_PM 72
pridobljena spoznanja. Sodobne      šolske      knjižnice se od nekdanjih  D 2009_PM 77
fleksibilno organizirane      šolske      knjižnične enote, katerih  D 2009_PM 77
podružnične do matične      šolske      knjižnice do njunega delovnega  D 2009_PM 78
Tukaj se pokaže pomen      šolske      knjižnice, ki lahko privabi  D 2009_PM 90
organizirajo notranje      šolske      programe za spodbujanje  D 2009_PM 108
prostorih in učenci smejo v      šolske      prostore le v copatih  D 2009_PM 292
pogojev za uspešno delovanje      šolske      knjižnice je sistematična  D 2009_PM 311
osnovnih šol, njihove      šolske      knjižnice pa običajno  D 2009_PM 408
Knjižničarji splošne knjižnice      šolske      knjižničarje tudi redno  D 2009_PM 413
kar je eden izmed ciljev      šolske      prenove.Vsebine, ki se  D 2009_PM 439
na nadaljnje poslovanje      šolske      knjižnice.Ugotovila sem  D 2009_PM 586
obveščati javnost, preko      šolske      spletne strani, lokalnega  D 2009_PM 594
moramo, da poslanstvo      šolske      knjižnice ni v izposoji  D 2009_PM 612
skozi metodični sistem      šolske      interpretacije, ki vključuje  D 2009_SS 171

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA