Korpus bibliotekarstva

študenti (844)


smo zbirali z izrednimi      študenti      tretjega letnika bibliotekarstva  DD 1998_JP 1918
šest člankov so podpisali      študenti      z iste ustanove). Tudi  DD 1998_JP 2227
Ali so mogoče uporabniki      študenti,      na dodiplomskem in predvsem  DD 1998_JP 2359
univerzitetnih mestih. Med      študenti,      ki so iskali znanja na  DD 2000_DF 430
razširjena pa predvsem med      študenti,      ki so študirali na tujih  DD 2000_DF 1673
souredniki, mentorji in      študenti,      nacionalnost, jezik -  DD 2005_KM 1126
značilnosti, temveč za to, da      študenti      izbirajo in uporabljajo  DD 2007_VP 612
je storilnostna. Taki      študenti      izbirajo pristope k učenju  DD 2007_VP 624
bodisi konvergentnega (     študenti      inženirstva in medicinske  DD 2007_VP 737
nege), divergentnega (     študenti      psihologije, zgodovine  DD 2007_VP 737
književnosti), akomodativnega (     študenti      podjetništva) ali asimilativnega  DD 2007_VP 737
podjetništva) ali asimilativnega (     študenti      matematike, kemije, sociologije  DD 2007_VP 737
1995) pokazala, da so      študenti      jezikoslovja in drugih  DD 2007_VP 747
smisla in razumevanju.      Študenti      naravoslovja so bili bolj  DD 2007_VP 751
vpisani tudi podiplomski      študenti,      katerih stroka je jezikoslovje  DD 2007_VP 1689
da so vsi podiplomski      študenti,      dokaj razlikovali glede  DD 2007_VP 1704
vključeni podiplomski      študenti,      ki naj bi raziskovalni  DD 2007_VP 2257
raziskovanci so bili podiplomski      študenti.     V raziskavo Peklajeve so  DD 2007_VP 2346
vključeni dodiplomski      študenti,      vendar pa se po navedbah  DD 2007_VP 2347
bili namreč podiplomski      študenti      oziroma raziskovalci,  DD 2007_VP 2728
se bo izkazalo, da so      študenti      in mladi vseh spolov lahko  D 2004_KA 533
uporabniki svetovnega spleta,      študenti,      zaposleni, moški, ženske  D 2004_KA 785
Ustanove z manj kot 120      študenti      zaposlujejo enega knjižničnega  D 2004_VD 359
ustanove z 120 do 400      študenti,      tri pa tiste, katerih  D 2004_VD 360
Ustanove z več kot 1.000      študenti      zaposlujejo štiri knjižnične  D 2004_VD 361
Pri tem se upoštevajo le      študenti      rednega študija po dodiplomskih  D 2004_VD 376
osnovnošolci, srednješolci in      študenti.      2. Uporabniki knjigomata  D 2005_KM 488
osnovnošolci, srednješolci in      študenti      oz. uporabniki mlajši  D 2005_KM 594
odraslimi in tradicionalnimi      študenti      v Sloveniji še povečala  D 2006_FM 27
tradicionalnimi rednimi      študenti      ter opozorila na tiste  D 2006_FM 36
knjižničarjev za delo z odraslimi      študenti.     Poleg tega sem opisala  D 2006_FM 39
predstavljali večino med      študenti      na univerzah; skoraj nič  D 2006_FM 382
komunikacije med profesorji in      študenti;      organizirajo svetovalne  D 2006_FM 400
prilogi A). Tabela 1:      Študenti,      vpisani na dodiplomski  D 2006_FM 437
naraslo tako med izrednimi      študenti      (glej graf 3) kot tudi  D 2006_FM 450
kot tudi med rednimi      študenti      (glej graf 4).Študente  D 2006_FM 450
odraslih med izrednimi      študenti      niha od študijskega leta  D 2006_FM 455
odraslih med izrednimi      študenti      ves čas nad številom 10  D 2006_FM 458
odraslih med izrednimi      študenti      Vir: Statistični urad  D 2006_FM 459
1992-2004; Turkovič:      Študenti      in diplomanti, 1978-1991  D 2006_FM 459
Število odraslih med rednimi      študenti      niha od leta 1977/78 do  D 2006_FM 459
število odraslih med rednimi      študenti      ne pade več pod 1.000  D 2006_FM 460
odraslih med izrednimi      študenti      v vseh obdobjih močno  D 2006_FM 462
število odraslih med rednimi      študenti.     Med izrednimi je v vseh  D 2006_FM 462
med rednimi in izrednimi      študenti.     Iz okrog 8.000 med izrednimi  D 2006_FM 465
število odraslih med rednimi      študenti      več kot podvojilo, in  D 2006_FM 467
Število odraslih med rednimi      študenti      Vir: Statistični urad  D 2006_FM 467
1992-2004; Turkovič:      Študenti      in diplomanti, 1978-1991  D 2006_FM 467
izrednimi kot med rednimi      študenti.     Konec  D 2006_FM 490
stoletja. Med rednimi      študenti      pa je število odraslih  D 2006_FM 493
njimi ravna kot z ostalimi      študenti      in se od njih pričakuje  D 2006_FM 527
drugače kot tradicionalni      študenti.     Zato opozarja, da morajo  D 2006_FM 1079
informacijskega opismenjevanja vsi      študenti,      tudi odrasli.Tako bi vsi  D 2006_FM 1149
področju biotehnike poslušajo      študenti      predmet Informatika, ki  D 2006_FM 1160
izobraževanja deležni vsi      študenti.     Zanimivo pa je, da skoraj  D 2006_FM 1164
Spodbujanje stika med      študenti      in profesorji.To je mogoče  D 2006_FM 1236
svoje izkušnje z drugimi      študenti      in -ko bi jo potrebovali  D 2006_FM 1337
tekmovalnostjo z mlajšimi      študenti.     To pomeni, da vložijo veliko  D 2006_FM 1514
PNG, 2005 Med izrednimi      študenti      je sicer skoraj 30 odstotkov  D 2006_FM 1654
rečemo, da so med izrednimi      študenti      dobro zastopani študenti  D 2006_FM 1656
študenti dobro zastopani      študenti      iz vseh omenjenih starostnih  D 2006_FM 1656
PNG, 2005 Med rednimi      študenti      je odstotek odraslih bistveno  D 2006_FM 1657
ostalimi "tradicionalnimi"      študenti.     Tako opredeljeni odrasli  D 2006_FM 1931
mladimi "tradicionalnimi"      študenti.      Univerze so od svojega  D 2006_FM 1933
izenačen s "tradicionalnimi"      študenti.     Odrasli morajo namreč največkra  D 2006_FM 1943
med rednimi in izrednimi      študenti      v državah EU25 naraslo  D 2006_FM 1950
usposobljeni za delo z odraslimi      študenti.     Ugotovila sem, da zakonodaja  D 2006_FM 2044
komuniciranja fakultete s svojimi      študenti      in s širšo javnostjo.  D 2006_PP 66
utemeljeval s spoznanjem, da      študenti      včasih pred tistim "končnim  D 2006_PP 512
podatkovnih baz. čeprav se      študenti      v veliki meri zavedajo  D 2007_MT 82
na primer ugotavlja, da      študenti      pričakujejo, da bo knjižnični  D 2007_MT 236
anketnega vprašalnika med      študenti      bibliotekarstva in informatike  D 2011_SB 31
ipd. (Vodnik za delo s      študenti      invalidi, 2007). Slika  D 2011_SB 50
predavanju in ne posebej. Če se      študenti      naučijo razmišljati o  D 2011_SB 622
knjižničarstvo Na Oddelku se      študenti      bibliotekarstva in informatike  D 2011_SB 629
izgrajujejo svoje znanje. Če      študenti      poleg znanja, ki si ga  D 2011_SB 638
2.1.2 Izbirni predmet      Študenti      lahko izbirajo med izbirnimi  D 2011_SB 638
ki jih lahko izberejo      študenti      bibliotekarstva in informatike  D 2011_SB 641
Filozofske fakultete)      Študenti      se pri predmetu seznanijo  D 2011_SB 642
Pedagoški fakulteti UL      Študenti      bodo kmalu imeli tudi  D 2011_SB 646
da bodo prav današnji      študenti      s posebnimi potrebami  D 2011_SB 657
motivacijo za študij. Ti      študenti      potrebujejo visoko kvalitetne  D 2011_SB 820
BIBLIOTEKARJEV ZA DELO S      ŠTUDENTI      S POSEBNIMI POTREBAMI  D 2011_SB 829
ostalega osebja za delo s      študenti      s posebnimi potrebami  D 2011_SB 829
usposobijo za delo z različnimi      študenti      s posebnimi potrebami  D 2011_SB 830
si želimo, da bi imeli      študenti      s posebnimi potrebami  D 2011_SB 842
posebnimi potrebami, se ti      študenti      pogostokrat obrnejo za  D 2011_SB 843
priporočila za delo s      študenti      s posebnimi potrebami  D 2011_SB 846
študijskega procesa.      Študenti      s posebnimi potrebami  D 2011_SB 847
različnimi potrebami. Niti      študenti      z enako posebno potrebo  D 2011_SB 848
prilagoditev, ki jih potrebujejo      študenti      s posebnimi potrebami  D 2011_SB 853
in kreativni pri delu s      študenti      s posebnimi potrebami  D 2011_SB 857
bolj usposobili za delo s      študenti      s posebnimi potrebami  D 2011_SB 863
določeno situacijo pri delu s      študenti      s posebnimi potrebami  D 2011_SB 871
potrebno dodatno znanje.      Študenti      s tovrstnimi težavami  D 2011_SB 879
priporočila za delo s      študenti      s tovrstnimi posebnimi  D 2011_SB 881
vsakodnevno v rednem stiku s      študenti,      opozarjajo na naraščajoče  D 2011_SB 882
priporočila za delo s      študenti      z motnjami v duševnem  D 2011_SB 887

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA