Korpus bibliotekarstva
smo zbirali z izrednimi | študenti | tretjega letnika bibliotekarstva | DD 1998_JP 1918 |
šest člankov so podpisali | študenti | z iste ustanove). Tudi | DD 1998_JP 2227 |
Ali so mogoče uporabniki | študenti, | na dodiplomskem in predvsem | DD 1998_JP 2359 |
univerzitetnih mestih. Med | študenti, | ki so iskali znanja na | DD 2000_DF 430 |
razširjena pa predvsem med | študenti, | ki so študirali na tujih | DD 2000_DF 1673 |
souredniki, mentorji in | študenti, | nacionalnost, jezik - | DD 2005_KM 1126 |
značilnosti, temveč za to, da | študenti | izbirajo in uporabljajo | DD 2007_VP 612 |
je storilnostna. Taki | študenti | izbirajo pristope k učenju | DD 2007_VP 624 |
bodisi konvergentnega ( | študenti | inženirstva in medicinske | DD 2007_VP 737 |
nege), divergentnega ( | študenti | psihologije, zgodovine | DD 2007_VP 737 |
književnosti), akomodativnega ( | študenti | podjetništva) ali asimilativnega | DD 2007_VP 737 |
podjetništva) ali asimilativnega ( | študenti | matematike, kemije, sociologije | DD 2007_VP 737 |
1995) pokazala, da so | študenti | jezikoslovja in drugih | DD 2007_VP 747 |
smisla in razumevanju. | Študenti | naravoslovja so bili bolj | DD 2007_VP 751 |
vpisani tudi podiplomski | študenti, | katerih stroka je jezikoslovje | DD 2007_VP 1689 |
da so vsi podiplomski | študenti, | dokaj razlikovali glede | DD 2007_VP 1704 |
vključeni podiplomski | študenti, | ki naj bi raziskovalni | DD 2007_VP 2257 |
raziskovanci so bili podiplomski | študenti. | V raziskavo Peklajeve so | DD 2007_VP 2346 |
vključeni dodiplomski | študenti, | vendar pa se po navedbah | DD 2007_VP 2347 |
bili namreč podiplomski | študenti | oziroma raziskovalci, | DD 2007_VP 2728 |
se bo izkazalo, da so | študenti | in mladi vseh spolov lahko | D 2004_KA 533 |
uporabniki svetovnega spleta, | študenti, | zaposleni, moški, ženske | D 2004_KA 785 |
Ustanove z manj kot 120 | študenti | zaposlujejo enega knjižničnega | D 2004_VD 359 |
ustanove z 120 do 400 | študenti, | tri pa tiste, katerih | D 2004_VD 360 |
Ustanove z več kot 1.000 | študenti | zaposlujejo štiri knjižnične | D 2004_VD 361 |
Pri tem se upoštevajo le | študenti | rednega študija po dodiplomskih | D 2004_VD 376 |
osnovnošolci, srednješolci in | študenti. | 2. Uporabniki knjigomata | D 2005_KM 488 |
osnovnošolci, srednješolci in | študenti | oz. uporabniki mlajši | D 2005_KM 594 |
odraslimi in tradicionalnimi | študenti | v Sloveniji še povečala | D 2006_FM 27 |
tradicionalnimi rednimi | študenti | ter opozorila na tiste | D 2006_FM 36 |
knjižničarjev za delo z odraslimi | študenti. | Poleg tega sem opisala | D 2006_FM 39 |
predstavljali večino med | študenti | na univerzah; skoraj nič | D 2006_FM 382 |
komunikacije med profesorji in | študenti; | organizirajo svetovalne | D 2006_FM 400 |
prilogi A). Tabela 1: | Študenti, | vpisani na dodiplomski | D 2006_FM 437 |
naraslo tako med izrednimi | študenti | (glej graf 3) kot tudi | D 2006_FM 450 |
kot tudi med rednimi | študenti | (glej graf 4).Študente | D 2006_FM 450 |
odraslih med izrednimi | študenti | niha od študijskega leta | D 2006_FM 455 |
odraslih med izrednimi | študenti | ves čas nad številom 10 | D 2006_FM 458 |
odraslih med izrednimi | študenti | Vir: Statistični urad | D 2006_FM 459 |
1992-2004; Turkovič: | Študenti | in diplomanti, 1978-1991 | D 2006_FM 459 |
Število odraslih med rednimi | študenti | niha od leta 1977/78 do | D 2006_FM 459 |
število odraslih med rednimi | študenti | ne pade več pod 1.000 | D 2006_FM 460 |
odraslih med izrednimi | študenti | v vseh obdobjih močno | D 2006_FM 462 |
število odraslih med rednimi | študenti. | Med izrednimi je v vseh | D 2006_FM 462 |
med rednimi in izrednimi | študenti. | Iz okrog 8.000 med izrednimi | D 2006_FM 465 |
število odraslih med rednimi | študenti | več kot podvojilo, in | D 2006_FM 467 |
Število odraslih med rednimi | študenti | Vir: Statistični urad | D 2006_FM 467 |
1992-2004; Turkovič: | Študenti | in diplomanti, 1978-1991 | D 2006_FM 467 |
izrednimi kot med rednimi | študenti. | Konec | D 2006_FM 490 |
stoletja. Med rednimi | študenti | pa je število odraslih | D 2006_FM 493 |
njimi ravna kot z ostalimi | študenti | in se od njih pričakuje | D 2006_FM 527 |
drugače kot tradicionalni | študenti. | Zato opozarja, da morajo | D 2006_FM 1079 |
informacijskega opismenjevanja vsi | študenti, | tudi odrasli.Tako bi vsi | D 2006_FM 1149 |
področju biotehnike poslušajo | študenti | predmet Informatika, ki | D 2006_FM 1160 |
izobraževanja deležni vsi | študenti. | Zanimivo pa je, da skoraj | D 2006_FM 1164 |
Spodbujanje stika med | študenti | in profesorji.To je mogoče | D 2006_FM 1236 |
svoje izkušnje z drugimi | študenti | in -ko bi jo potrebovali | D 2006_FM 1337 |
tekmovalnostjo z mlajšimi | študenti. | To pomeni, da vložijo veliko | D 2006_FM 1514 |
PNG, 2005 Med izrednimi | študenti | je sicer skoraj 30 odstotkov | D 2006_FM 1654 |
rečemo, da so med izrednimi | študenti | dobro zastopani študenti | D 2006_FM 1656 |
študenti dobro zastopani | študenti | iz vseh omenjenih starostnih | D 2006_FM 1656 |
PNG, 2005 Med rednimi | študenti | je odstotek odraslih bistveno | D 2006_FM 1657 |
ostalimi "tradicionalnimi" | študenti. | Tako opredeljeni odrasli | D 2006_FM 1931 |
mladimi "tradicionalnimi" | študenti. | Univerze so od svojega | D 2006_FM 1933 |
izenačen s "tradicionalnimi" | študenti. | Odrasli morajo namreč največkra | D 2006_FM 1943 |
med rednimi in izrednimi | študenti | v državah EU25 naraslo | D 2006_FM 1950 |
usposobljeni za delo z odraslimi | študenti. | Ugotovila sem, da zakonodaja | D 2006_FM 2044 |
komuniciranja fakultete s svojimi | študenti | in s širšo javnostjo. | D 2006_PP 66 |
utemeljeval s spoznanjem, da | študenti | včasih pred tistim "končnim | D 2006_PP 512 |
podatkovnih baz. čeprav se | študenti | v veliki meri zavedajo | D 2007_MT 82 |
na primer ugotavlja, da | študenti | pričakujejo, da bo knjižnični | D 2007_MT 236 |
anketnega vprašalnika med | študenti | bibliotekarstva in informatike | D 2011_SB 31 |
ipd. (Vodnik za delo s | študenti | invalidi, 2007). Slika | D 2011_SB 50 |
predavanju in ne posebej. Če se | študenti | naučijo razmišljati o | D 2011_SB 622 |
knjižničarstvo Na Oddelku se | študenti | bibliotekarstva in informatike | D 2011_SB 629 |
izgrajujejo svoje znanje. Če | študenti | poleg znanja, ki si ga | D 2011_SB 638 |
2.1.2 Izbirni predmet | Študenti | lahko izbirajo med izbirnimi | D 2011_SB 638 |
ki jih lahko izberejo | študenti | bibliotekarstva in informatike | D 2011_SB 641 |
Filozofske fakultete) | Študenti | se pri predmetu seznanijo | D 2011_SB 642 |
Pedagoški fakulteti UL | Študenti | bodo kmalu imeli tudi | D 2011_SB 646 |
da bodo prav današnji | študenti | s posebnimi potrebami | D 2011_SB 657 |
motivacijo za študij. Ti | študenti | potrebujejo visoko kvalitetne | D 2011_SB 820 |
BIBLIOTEKARJEV ZA DELO S | ŠTUDENTI | S POSEBNIMI POTREBAMI | D 2011_SB 829 |
ostalega osebja za delo s | študenti | s posebnimi potrebami | D 2011_SB 829 |
usposobijo za delo z različnimi | študenti | s posebnimi potrebami | D 2011_SB 830 |
si želimo, da bi imeli | študenti | s posebnimi potrebami | D 2011_SB 842 |
posebnimi potrebami, se ti | študenti | pogostokrat obrnejo za | D 2011_SB 843 |
priporočila za delo s | študenti | s posebnimi potrebami | D 2011_SB 846 |
študijskega procesa. | Študenti | s posebnimi potrebami | D 2011_SB 847 |
različnimi potrebami. Niti | študenti | z enako posebno potrebo | D 2011_SB 848 |
prilagoditev, ki jih potrebujejo | študenti | s posebnimi potrebami | D 2011_SB 853 |
in kreativni pri delu s | študenti | s posebnimi potrebami | D 2011_SB 857 |
bolj usposobili za delo s | študenti | s posebnimi potrebami | D 2011_SB 863 |
določeno situacijo pri delu s | študenti | s posebnimi potrebami | D 2011_SB 871 |
potrebno dodatno znanje. | Študenti | s tovrstnimi težavami | D 2011_SB 879 |
priporočila za delo s | študenti | s tovrstnimi posebnimi | D 2011_SB 881 |
vsakodnevno v rednem stiku s | študenti, | opozarjajo na naraščajoče | D 2011_SB 882 |
priporočila za delo s | študenti | z motnjami v duševnem | D 2011_SB 887 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |