Korpus bibliotekarstva

študentov (1613)


izjemno pozitiven odmev      študentov,      ki so tudi strokovnjaki  DD 1998_JP 62
tip uporabnikov (npr.      študentov)     , saj se njihove informacijske  DD 1998_JP 801
dejansko uporabo s strani      študentov      in priporočeno literaturo  DD 1998_JP 2476
publikacij - revij s strani      študentov,      kot smo to videli pri  DD 1998_JP 2481
diplomah in doktoratih      študentov      so uporabili še cost-per  DD 1998_JP 2482
o citiranosti v delih      študentov      in podatki o dejanski  DD 1998_JP 2484
priročnikov, s strani      študentov.      Pomembno pa je tudi primerja  DD 1998_JP 2490
legenda: skupaj s skupino      študentov      so osnovni program razvili  DD 1998_JP 2542
je študiralo kar 2271      študentov      iz naših krajev.V univerzitetn  DD 2000_DF 432
tudi precej slovenskih      študentov.     Gradec z jezuitsko univerzo  DD 2000_DF 819
tudi disertacije graških      študentov.     Zanimivo je, da so na naslovnic  DD 2000_DF 866
strukturi podiplomskih      študentov,      vpisanih na univerzo v  DD 2007_VP 1052
ljubljanskih podiplomskih      študentov      pridobili podrobne podatke  DD 2007_VP 1056
razmerja podiplomskih      študentov,      vpisanih na Univerzo v  DD 2007_VP 1087
Struktura podiplomskih      študentov      na Univerzi v Ljubljani  DD 2007_VP 1088
skupini 114-ih dodiplomskih      študentov      jezikoslovja, psihologije  DD 2007_VP 1226
skupini 114-ih dodiplomskih      študentov      jezikoslovja, psihologije  DD 2007_VP 1237
razmerja podiplomskih      študentov,      vpisanih na Univerzo v  DD 2007_VP 2627
kvantitativnih metod uporabila 50      študentov      (pri prvem delu raziskave  D 2004_KA 337
raziskavo uporabila vzorec 18      študentov,      z vsakim posameznikom  D 2004_KA 341
Ogromnemu številu čudovitih      študentov      bibliotekarstva, ki mi  D 2004_VD 22
določa glede na število      študentov.      Ustanove z manj kot 120  D 2004_VD 358
tiste, katerih število      študentov      se giblje med 400 in 1  D 2004_VD 360
uporabnikov (vpisanih      študentov,      visokošolskih učiteljev  D 2004_VD 366
delavcev na število vpisanih      študentov      in enot gradiva, pozablja  D 2004_VD 369
katere poleg vpisanih      študentov      vključuje še visokošolske  D 2004_VD 372
LIV)14, - vsote števila      študentov      (Š)15, - z utežjo (Ud  D 2004_VD 376
OLSZ) ter vsoto števila      študentov      (Š) in z utežjo (Ud) pomnoženega  D 2004_VD 376
visokošolskih zavodov, števila      študentov      in števila diplomantov  D 2004_VD 377
ne sledi rasti števila      študentov,      povečanemu obsegu storitev  D 2004_VD 426
njenih sodelavcev in      študentov.     Zato je za knjižničnega  D 2004_VD 619
knjigarstvo, kot tudi število      študentov      vpisanih v posamezni letnik  D 2004_VD 1095
anketiranju je sodelovalo 66      študentov      bibliotekarstva (33 študentov  D 2004_VD 1101
študentov bibliotekarstva (33      študentov      1. letnika: 20 študentov  D 2004_VD 1101
študentov 1. letnika: 20      študentov      enopredmetnega študija  D 2004_VD 1101
enopredmetnega študija, 13      študentov      dvopredmetnega študija  D 2004_VD 1101
dvopredmetnega študija; 33      študentov      4. letnika+absolventi  D 2004_VD 1101
letnika+absolventi: 20      študentov      enopredmetnega študija  D 2004_VD 1101
enopredmetnega študija in 13      študentov      dvopredmetnega študija  D 2004_VD 1101
enopredmetnega študija (50%      študentov      enopredmetnega študija  D 2004_VD 1102
bilo druge možnosti). 46%      študentov      dvopredmetnega študija  D 2004_VD 1102
neopredeljeni, saj 30% tako      študentov      enopredmetnega kot dvopredmetnega  D 2004_VD 1103
obvezne prakse) pridobi 50%      študentov.     Dve tretjini od teh sta  D 2004_VD 1104
je večina anketiranih      študentov,      tistih z delovnimi izkušnjami  D 2004_VD 1107
Značilnosti odraslih      študentov,      ki bistveno vplivajo na  D 2006_FM 1
vse številčnejša skupina      študentov,      informacijske spretnosti  D 2006_FM 3
opismenjevanja izrednih      študentov      v knjižnici Politehnike  D 2006_FM 8
hitrejšo rast te skupine      študentov      na visokošolskih institucijah  D 2006_FM 14
izobraževanje odraslih      študentov      in koliko se zavedajo  D 2006_FM 22
izobraževanje odraslih      študentov.      V nalogi poskušam združiti  D 2006_FM 28
podatkov o številu odraslih      študentov      pri nas in v Evropi, sem  D 2006_FM 31
kako število te skupine      študentov      iz leta v leto narašča  D 2006_FM 31
informacijskem opismenjevanju      študentov,      pa sem utemeljila tudi  D 2006_FM 34
informacijskih spretnostih      študentov,      ki so jih naredili v tujini  D 2006_FM 34
poudarila posebnosti odraslih      študentov      v primerjavi s tradicionalnimi  D 2006_FM 36
drugačni obravnavi odraslih      študentov      pri informacijskem opismenjevanju  D 2006_FM 37
informacijskega opismenjevanja      študentov      v tujini. V sedmem poglavju  D 2006_FM 37
opismenjevanje odraslih      študentov.      V zadnjem poglavju sem  D 2006_FM 41
tudi število odraslih      študentov      na visokošolskih institucijah  D 2006_FM 50
zdajšnjih in prihodnjih      študentov;      spodbujati in širiti raziskovanje  D 2006_FM 202
dostopa različnim skupinam      študentov,      raznolikostjo programov  D 2006_FM 212
družbe. Večje število      študentov      je hkrati posledica in  D 2006_FM 229
Zaradi povečanega števila      študentov      se je moral sistem visokošolskega  D 2006_FM 230
možnosti za nove skupine      študentov      pa predstavlja razvoj  D 2006_FM 241
pritegujejo nove skupine      študentov,      ki se zdaj zaradi različnih  D 2006_FM 245
netradicionalne skupine      študentov,      kot so odrasli, vključujejo  D 2006_FM 251
bo naraščajoča skupina      študentov,      ki se bodo vključevali  D 2006_FM 253
bolj raznoliko skupino      študentov.     Nekoč elitne institucije  D 2006_FM 279
razmeroma homogeno skupino      študentov      so postale danes množične  D 2006_FM 280
sprejela nove skupine      študentov.     Kljub temu imajo institucije  D 2006_FM 281
prilagajanju tem novim skupinam      študentov.     Odrasli danes v visokem  D 2006_FM 282
približujejo polovici vseh      študentov.     Njihovo število z leta  D 2006_FM 283
značilnosti ne tradicionalnih      študentov.     Definirani so bili negativno  D 2006_FM 322
skupinami netradicionalnih      študentov      (Schuetze, Slowey, 2000  D 2006_FM 325
netradicionalne skupine      študentov.     Kot rezultat naraščanja  D 2006_FM 326
naraščanja skupine odraslih      študentov,      ki so večinoma zaposleni  D 2006_FM 327
zaposleni, je narasel delež      študentov,      ki študirajo izredno   D 2006_FM 327
bolj heterogene sestave      študentov      postaja pojem "netradicionalni  D 2006_FM 328
literaturi za to skupino      študentov      številne izraze: odrasli  D 2006_FM 336
ali manj isto kategorijo      študentov,      bi lahko pestrost izrazov  D 2006_FM 337
raznolikostjo te skupine      študentov.     Ločimo jih namreč lahko  D 2006_FM 337
mogoče definicije odraslih      študentov      razdeliti v dve glavni  D 2006_FM 342
Opredelitev odraslih      študentov,      ki velja v vseh definicijah  D 2006_FM 347
vključujejo tudi starost      študentov,      ki je lahko zelo različna  D 2006_FM 350
naraščanje te skupine      študentov      pri nas in v Evropi, pa  D 2006_FM 352
bodo zajele nove skupine      študentov.     V obdobju, ko se predvsem  D 2006_FM 363
obračajo k novim skupinam      študentov.     Tudi na državni ravni je  D 2006_FM 364
naraščanju števila odraslih      študentov      v visokem šolstvu tako  D 2006_FM 366
povečujejo število univerz in      študentov.     To povečanje vključuje  D 2006_FM 367
k popularnejšemu trgu      študentov,      kot da bi vztrajale pri  D 2006_FM 372
programih, kjer je število      študentov      nizko (Bourgeois in drugi  D 2006_FM 372
pridobivanje druge kategorije      študentov,      in sicer odraslih.To je  D 2006_FM 373
raznolikost populacije      študentov      in s tem potreba po različnih  D 2006_FM 378
stoletja delež tistih      študentov,      ki študirajo, ob tem ko  D 2006_FM 380
konec 80-ih let takšnih      študentov      že več kot polovica vseh  D 2006_FM 380
in izrednih (part time)      študentov      že skoraj izenačeno, iz  D 2006_FM 381
Britaniji polovica vseh      študentov      udeleženih v visokem šolstvu  D 2006_FM 383
prilagajajo novi skupini      študentov      z novimi vrstami storitev  D 2006_FM 400

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA