Korpus bibliotekarstva
izjemno pozitiven odmev | študentov, | ki so tudi strokovnjaki | DD 1998_JP 62 |
tip uporabnikov (npr. | študentov) | , saj se njihove informacijske | DD 1998_JP 801 |
dejansko uporabo s strani | študentov | in priporočeno literaturo | DD 1998_JP 2476 |
publikacij - revij s strani | študentov, | kot smo to videli pri | DD 1998_JP 2481 |
diplomah in doktoratih | študentov | so uporabili še cost-per | DD 1998_JP 2482 |
o citiranosti v delih | študentov | in podatki o dejanski | DD 1998_JP 2484 |
priročnikov, s strani | študentov. | Pomembno pa je tudi primerja | DD 1998_JP 2490 |
legenda: skupaj s skupino | študentov | so osnovni program razvili | DD 1998_JP 2542 |
je študiralo kar 2271 | študentov | iz naših krajev.V univerzitetn | DD 2000_DF 432 |
tudi precej slovenskih | študentov. | Gradec z jezuitsko univerzo | DD 2000_DF 819 |
tudi disertacije graških | študentov. | Zanimivo je, da so na naslovnic | DD 2000_DF 866 |
strukturi podiplomskih | študentov, | vpisanih na univerzo v | DD 2007_VP 1052 |
ljubljanskih podiplomskih | študentov | pridobili podrobne podatke | DD 2007_VP 1056 |
razmerja podiplomskih | študentov, | vpisanih na Univerzo v | DD 2007_VP 1087 |
Struktura podiplomskih | študentov | na Univerzi v Ljubljani | DD 2007_VP 1088 |
skupini 114-ih dodiplomskih | študentov | jezikoslovja, psihologije | DD 2007_VP 1226 |
skupini 114-ih dodiplomskih | študentov | jezikoslovja, psihologije | DD 2007_VP 1237 |
razmerja podiplomskih | študentov, | vpisanih na Univerzo v | DD 2007_VP 2627 |
kvantitativnih metod uporabila 50 | študentov | (pri prvem delu raziskave | D 2004_KA 337 |
raziskavo uporabila vzorec 18 | študentov, | z vsakim posameznikom | D 2004_KA 341 |
Ogromnemu številu čudovitih | študentov | bibliotekarstva, ki mi | D 2004_VD 22 |
določa glede na število | študentov. | Ustanove z manj kot 120 | D 2004_VD 358 |
tiste, katerih število | študentov | se giblje med 400 in 1 | D 2004_VD 360 |
uporabnikov (vpisanih | študentov, | visokošolskih učiteljev | D 2004_VD 366 |
delavcev na število vpisanih | študentov | in enot gradiva, pozablja | D 2004_VD 369 |
katere poleg vpisanih | študentov | vključuje še visokošolske | D 2004_VD 372 |
LIV)14, - vsote števila | študentov | (Š)15, - z utežjo (Ud | D 2004_VD 376 |
OLSZ) ter vsoto števila | študentov | (Š) in z utežjo (Ud) pomnoženega | D 2004_VD 376 |
visokošolskih zavodov, števila | študentov | in števila diplomantov | D 2004_VD 377 |
ne sledi rasti števila | študentov, | povečanemu obsegu storitev | D 2004_VD 426 |
njenih sodelavcev in | študentov. | Zato je za knjižničnega | D 2004_VD 619 |
knjigarstvo, kot tudi število | študentov | vpisanih v posamezni letnik | D 2004_VD 1095 |
anketiranju je sodelovalo 66 | študentov | bibliotekarstva (33 študentov | D 2004_VD 1101 |
študentov bibliotekarstva (33 | študentov | 1. letnika: 20 študentov | D 2004_VD 1101 |
študentov 1. letnika: 20 | študentov | enopredmetnega študija | D 2004_VD 1101 |
enopredmetnega študija, 13 | študentov | dvopredmetnega študija | D 2004_VD 1101 |
dvopredmetnega študija; 33 | študentov | 4. letnika+absolventi | D 2004_VD 1101 |
letnika+absolventi: 20 | študentov | enopredmetnega študija | D 2004_VD 1101 |
enopredmetnega študija in 13 | študentov | dvopredmetnega študija | D 2004_VD 1101 |
enopredmetnega študija (50% | študentov | enopredmetnega študija | D 2004_VD 1102 |
bilo druge možnosti). 46% | študentov | dvopredmetnega študija | D 2004_VD 1102 |
neopredeljeni, saj 30% tako | študentov | enopredmetnega kot dvopredmetnega | D 2004_VD 1103 |
obvezne prakse) pridobi 50% | študentov. | Dve tretjini od teh sta | D 2004_VD 1104 |
je večina anketiranih | študentov, | tistih z delovnimi izkušnjami | D 2004_VD 1107 |
Značilnosti odraslih | študentov, | ki bistveno vplivajo na | D 2006_FM 1 |
vse številčnejša skupina | študentov, | informacijske spretnosti | D 2006_FM 3 |
opismenjevanja izrednih | študentov | v knjižnici Politehnike | D 2006_FM 8 |
hitrejšo rast te skupine | študentov | na visokošolskih institucijah | D 2006_FM 14 |
izobraževanje odraslih | študentov | in koliko se zavedajo | D 2006_FM 22 |
izobraževanje odraslih | študentov. | V nalogi poskušam združiti | D 2006_FM 28 |
podatkov o številu odraslih | študentov | pri nas in v Evropi, sem | D 2006_FM 31 |
kako število te skupine | študentov | iz leta v leto narašča | D 2006_FM 31 |
informacijskem opismenjevanju | študentov, | pa sem utemeljila tudi | D 2006_FM 34 |
informacijskih spretnostih | študentov, | ki so jih naredili v tujini | D 2006_FM 34 |
poudarila posebnosti odraslih | študentov | v primerjavi s tradicionalnimi | D 2006_FM 36 |
drugačni obravnavi odraslih | študentov | pri informacijskem opismenjevanju | D 2006_FM 37 |
informacijskega opismenjevanja | študentov | v tujini. V sedmem poglavju | D 2006_FM 37 |
opismenjevanje odraslih | študentov. | V zadnjem poglavju sem | D 2006_FM 41 |
tudi število odraslih | študentov | na visokošolskih institucijah | D 2006_FM 50 |
zdajšnjih in prihodnjih | študentov; | spodbujati in širiti raziskovanje | D 2006_FM 202 |
dostopa različnim skupinam | študentov, | raznolikostjo programov | D 2006_FM 212 |
družbe. Večje število | študentov | je hkrati posledica in | D 2006_FM 229 |
Zaradi povečanega števila | študentov | se je moral sistem visokošolskega | D 2006_FM 230 |
možnosti za nove skupine | študentov | pa predstavlja razvoj | D 2006_FM 241 |
pritegujejo nove skupine | študentov, | ki se zdaj zaradi različnih | D 2006_FM 245 |
netradicionalne skupine | študentov, | kot so odrasli, vključujejo | D 2006_FM 251 |
bo naraščajoča skupina | študentov, | ki se bodo vključevali | D 2006_FM 253 |
bolj raznoliko skupino | študentov. | Nekoč elitne institucije | D 2006_FM 279 |
razmeroma homogeno skupino | študentov | so postale danes množične | D 2006_FM 280 |
sprejela nove skupine | študentov. | Kljub temu imajo institucije | D 2006_FM 281 |
prilagajanju tem novim skupinam | študentov. | Odrasli danes v visokem | D 2006_FM 282 |
približujejo polovici vseh | študentov. | Njihovo število z leta | D 2006_FM 283 |
značilnosti ne tradicionalnih | študentov. | Definirani so bili negativno | D 2006_FM 322 |
skupinami netradicionalnih | študentov | (Schuetze, Slowey, 2000 | D 2006_FM 325 |
netradicionalne skupine | študentov. | Kot rezultat naraščanja | D 2006_FM 326 |
naraščanja skupine odraslih | študentov, | ki so večinoma zaposleni | D 2006_FM 327 |
zaposleni, je narasel delež | študentov, | ki študirajo izredno | D 2006_FM 327 |
bolj heterogene sestave | študentov | postaja pojem "netradicionalni | D 2006_FM 328 |
literaturi za to skupino | študentov | številne izraze: odrasli | D 2006_FM 336 |
ali manj isto kategorijo | študentov, | bi lahko pestrost izrazov | D 2006_FM 337 |
raznolikostjo te skupine | študentov. | Ločimo jih namreč lahko | D 2006_FM 337 |
mogoče definicije odraslih | študentov | razdeliti v dve glavni | D 2006_FM 342 |
Opredelitev odraslih | študentov, | ki velja v vseh definicijah | D 2006_FM 347 |
vključujejo tudi starost | študentov, | ki je lahko zelo različna | D 2006_FM 350 |
naraščanje te skupine | študentov | pri nas in v Evropi, pa | D 2006_FM 352 |
bodo zajele nove skupine | študentov. | V obdobju, ko se predvsem | D 2006_FM 363 |
obračajo k novim skupinam | študentov. | Tudi na državni ravni je | D 2006_FM 364 |
naraščanju števila odraslih | študentov | v visokem šolstvu tako | D 2006_FM 366 |
povečujejo število univerz in | študentov. | To povečanje vključuje | D 2006_FM 367 |
k popularnejšemu trgu | študentov, | kot da bi vztrajale pri | D 2006_FM 372 |
programih, kjer je število | študentov | nizko (Bourgeois in drugi | D 2006_FM 372 |
pridobivanje druge kategorije | študentov, | in sicer odraslih.To je | D 2006_FM 373 |
raznolikost populacije | študentov | in s tem potreba po različnih | D 2006_FM 378 |
stoletja delež tistih | študentov, | ki študirajo, ob tem ko | D 2006_FM 380 |
konec 80-ih let takšnih | študentov | že več kot polovica vseh | D 2006_FM 380 |
in izrednih (part time) | študentov | že skoraj izenačeno, iz | D 2006_FM 381 |
Britaniji polovica vseh | študentov | udeleženih v visokem šolstvu | D 2006_FM 383 |
prilagajajo novi skupini | študentov | z novimi vrstami storitev | D 2006_FM 400 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |