Korpus bibliotekarstva

študija (1191)


takšno početje (opuščanje      študija      primarne literature),  DD 1998_JP 886
vrednost seznama literature.      Študija,      opravljena za področje  DD 1998_JP 960
potrebe visokošolskega      študija,      veliko objav raziskovalnih  DD 1998_JP 1103
Opravljena je longitudinalna      študija,      ki je opazovala uporabo  DD 1998_JP 1227
vzorec je bil 25) Ta      študija      se razlikuje od zgoraj  DD 1998_JP 1227
študije. Vendar je podrobna      študija      nacionalne pripadnosti  DD 1998_JP 1504
moški "šovinizem". Druga      študija,      na področju biologije  DD 1998_JP 1575
doktorskega in postdoktorskega      študija      na akademskih inštitucijah  DD 1998_JP 1605
obdobje a, bi bila takšna      študija      možna in je škoda, da  DD 1998_JP 1612
ne opravimo.. Podobna      študija      za področje informacijskih  DD 1998_JP 1613
drugje v svetu. Tako je      študija      specialnega knjižničarstva  DD 1998_JP 2084
disciplinarnih področjih 239.      Študija      citiranja serijske literature  DD 1998_JP 2469
ibliografije treh izumiteljev.      Študija      je pokazala, da je bil  DD 2005_KM 3
Wichterlejevih objav.      Študija      je potrdila hipotezo,  DD 2005_KM 6
raziskav je bila tudi naša      študija      zasnovana v dveh delih  DD 2007_VP 42
predstavljala ekspertna      študija      uporabniških vmesnikov  DD 2007_VP 43
področju družboslovja je bila      študija      INFROSS (Line, 1971),  DD 2007_VP 403
sicer pozno objavljena      študija      DISISS (1980).Iz njiju  DD 2007_VP 403
(Chen in Rada, 1996).      Študija      je proučevala povezanost  DD 2007_VP 514
stilov sodi na področje      študija      spoznavnih procesov, kot  DD 2007_VP 556
motivacijo, zahtevnost      študija,      količino snovi, obremenjenost  DD 2007_VP 612
smisel za organizacijo      študija,      tekmovalnost in želja  DD 2007_VP 614
ter vezanost na zahteve      študija.      - celostni pristop Posamezniki  DD 2007_VP 614
1984). Na Slovenskem je      študija      pristopov k učenju po  DD 2007_VP 747
storilnostna naravnanost. Ista      študija      je odkrila tudi, da je  DD 2007_VP 750
ekspertni študiji. Teoretična      študija      vključuje ugotavljanje  DD 2007_VP 774
konkretnega prototipa, temveč      študija      poteka v celoti na podlagi  DD 2007_VP 775
uporabniška in ekspertna      študija.      Uporabniška študija pomeni  DD 2007_VP 776
študija. Uporabniška      študija      pomeni proučevanje dogajanja  DD 2007_VP 777
populacijo vmesnika potrjuje      študija      Rau-ja in dr. (2004).  DD 2007_VP 843
Naknadna uporabniška      študija      pa za izbrana področja  DD 2007_VP 915
strokah oziroma področju      študija,      pa tudi enako razmerje  DD 2007_VP 1052
EKSPERTNE ŠTUDIJE Ekspertna      študija      je bila izvedena v jeseni  DD 2007_VP 1346
omejevalcev. Ekspertna      študija      sicer ni ugotovila odstopanj  DD 2007_VP 1972
družboslovju. Ekspertna      študija      je v tem vmesniku opozarjala  DD 2007_VP 2422
raziskovancev. Tudi ekspertna      študija      je ugotovila, da imajo  DD 2007_VP 2451
Science Direct je ekspertna      študija      pokazala, da je med vsemi  DD 2007_VP 2520
znane. Tudi ekspertna      študija      je opozarjala na razmeroma  DD 2007_VP 2567
na to, da je ekspertna      študija      pri funkciji izbire zbirke  DD 2007_VP 2589
je sledila uporabniška      študija,      v kateri smo uporabili  DD 2007_VP 2607
sicer nakazala ekspertna      študija      v primeru sistema Science  DD 2007_VP 2691
uporabljena ekspertna      študija      oz. pregled izbrane internetne  D 2004_KA 23
naleteli uporabniki sistema.      Študija      vsebuje opis lastnosti  D 2004_KA 54
raziskovanje je značilna tudi      študija      primera (kvantitativno  D 2004_KA 272
intervjuji ali s pomočjo      študija      uporabniških načinov poizvedovanja  D 2004_KA 304
opravljena naša ekspertna      študija      sistema, da smo se s sistemom  D 2004_KA 735
Korošec za pomoč tekom      študija.      Vsem, ki ste mi stali  D 2004_VD 26
upoštevajo le študenti rednega      študija      po dodiplomskih programih  D 2004_VD 376
so diplomanti rednega      študija      po dodiplomskih študijskih  D 2004_VD 376
namenjenimi za izvedbo      študija      v študijski skupini, v  D 2004_VD 376
študentov enopredmetnega      študija,      13 študentov dvopredmetnega  D 2004_VD 1101
študentov dvopredmetnega      študija;      33 študentov 4. letnika  D 2004_VD 1101
študentov enopredmetnega      študija      in 13 študentov dvopredmetnega  D 2004_VD 1101
študentov dvopredmetnega      študija)     . Avtorice so ugotovile  D 2004_VD 1101
ugotovile, da ob koncu      študija      željo po delu v knjižnici  D 2004_VD 1102
študentje enopredmetnega      študija      (50% študentov enopredmetnega  D 2004_VD 1102
študentov enopredmetnega      študija      želi delati v knjižnici  D 2004_VD 1102
študentov dvopredmetnega      študija      bi si izbralo kariero  D 2004_VD 1102
enopredmetnega kot dvopredmetnega      študija      ni vedelo, kako bi se  D 2004_VD 1103
ugotovile, da do konca      študija      izkušnje z delom v knjižnici  D 2004_VD 1104
željo, da bi tudi po koncu      študija      delali v knjižnicah.Študentje  D 2004_VD 1105
Študentje dvopredmetnega      študija      si želijo delati predvsem  D 2004_VD 1106
študentje enopredmetnega      študija      radi dobili delo v splošnih  D 2004_VD 1106
tisti brez njih, ob koncu      študija      izrazila željo, da bi  D 2004_VD 1107
študentje enopredmetnega      študija      nimajo ustrezne pedagoško  D 2004_VD 1110
študentje dvopredmetnega      študija,      ki so se odločili za nepedagoško  D 2004_VD 1111
odločili za nepedagoško smer      študija.     Iz tega lahko sklepamo  D 2004_VD 1111
diplomanti dvopredmetnega      študija.     Še več možnosti za zaposlitev  D 2004_VD 1448
razumevanje ob zaključevanju      študija.      1 UVOD Odrasli študentje  D 2006_FM 11
raznovrstnosti ustanov in smeri      študija.     Univerze postajajo le eden  D 2006_FM 235
življenjskih obdobjih), načinu      študija      (študirajo redno/študirajo  D 2006_FM 330
namreč lahko po načinu      študija,      letih, socialno ekonomski  D 2006_FM 338
strukturo stopenjskega      študija;      "sendvič" programe; možnosti  D 2006_FM 400
organizacijo "izrednega      študija"      pa so podpirale tudi številne  D 2006_FM 419
udeležencev izrednega      študija      (ob delu) presenetljiva  D 2006_FM 419
predstavlja ta oblika      študija      alternativno ali dodatno  D 2006_FM 420
spodletel vpis v redno obliko      študija.     Predstavam o odraslih študentih  D 2006_FM 420
organiziranost dosedanjega      študija      ob delu, ki povzroča velik  D 2006_FM 426
visokošolski študij, po načinu      študija.      Graf 2: Izredni slušatelji  D 2006_FM 437
pri nas izredno oblika      študija      ni rezervirana le za odrasle  D 2006_FM 439
skupinah ne glede na obliko      študija.      Na podlagi zbranih podatkov  D 2006_FM 442
ponavljanj, daljšega      študija      (npr. medicine) še vedno  D 2006_FM 446
predvsem v obliki izrednega      študija      (Trunk Širca, Sulčič,  D 2006_FM 469
področju visokošolskega      študija      odraslih temeljito razlikujejo  D 2006_FM 471
Ljubljani, Center za razvoj      študija      pri Univerzi v Mariboru  D 2006_FM 473
predvideva "pospešitev razvoja      študija      na daljavo, saj je dosedanje  D 2006_FM 475
zmanjšuje vpis v redne oblike      študija      zaradi številčno manjših  D 2006_FM 477
je olajšal nadaljevanje      študija      na triletnem visokošolskem  D 2006_FM 481
programu. Za nadaljevanje      študija      so se takoj odločili trije  D 2006_FM 482
imela namena nadaljevati      študija.      Z nekoliko več fleksibilnosti  D 2006_FM 482
posameznikov po zaključku      študija.     Informacijska pismenost  D 2006_FM 615
problem na vseh stopnjah      študija      v visokem šolstvu (Neely  D 2006_FM 705
ohranjajo skozi vsa leta      študija      kot tudi ob zaključku  D 2006_FM 714
za sam izbor in potek      študija      ter evalvacijo študijskih  D 2006_FM 781
organizira za odrasle izvajanje      študija      na daljavo preko interneta  D 2006_FM 1107
študentov za vsa leta      študija,      kar pa je premalo.Tudi  D 2006_FM 1134
študentje ob zaključku      študija      imeli potrebne spretnosti  D 2006_FM 1143
ne omogočajo izrednega      študija      (Razpis za vpis, 2005  D 2006_FM 1165

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA