Korpus bibliotekarstva
takšno početje (opuščanje | študija | primarne literature), | DD 1998_JP 886 |
vrednost seznama literature. | Študija, | opravljena za področje | DD 1998_JP 960 |
potrebe visokošolskega | študija, | veliko objav raziskovalnih | DD 1998_JP 1103 |
Opravljena je longitudinalna | študija, | ki je opazovala uporabo | DD 1998_JP 1227 |
vzorec je bil 25) Ta | študija | se razlikuje od zgoraj | DD 1998_JP 1227 |
študije. Vendar je podrobna | študija | nacionalne pripadnosti | DD 1998_JP 1504 |
moški "šovinizem". Druga | študija, | na področju biologije | DD 1998_JP 1575 |
doktorskega in postdoktorskega | študija | na akademskih inštitucijah | DD 1998_JP 1605 |
obdobje a, bi bila takšna | študija | možna in je škoda, da | DD 1998_JP 1612 |
ne opravimo.. Podobna | študija | za področje informacijskih | DD 1998_JP 1613 |
drugje v svetu. Tako je | študija | specialnega knjižničarstva | DD 1998_JP 2084 |
disciplinarnih področjih 239. | Študija | citiranja serijske literature | DD 1998_JP 2469 |
ibliografije treh izumiteljev. | Študija | je pokazala, da je bil | DD 2005_KM 3 |
Wichterlejevih objav. | Študija | je potrdila hipotezo, | DD 2005_KM 6 |
raziskav je bila tudi naša | študija | zasnovana v dveh delih | DD 2007_VP 42 |
predstavljala ekspertna | študija | uporabniških vmesnikov | DD 2007_VP 43 |
področju družboslovja je bila | študija | INFROSS (Line, 1971), | DD 2007_VP 403 |
sicer pozno objavljena | študija | DISISS (1980).Iz njiju | DD 2007_VP 403 |
(Chen in Rada, 1996). | Študija | je proučevala povezanost | DD 2007_VP 514 |
stilov sodi na področje | študija | spoznavnih procesov, kot | DD 2007_VP 556 |
motivacijo, zahtevnost | študija, | količino snovi, obremenjenost | DD 2007_VP 612 |
smisel za organizacijo | študija, | tekmovalnost in želja | DD 2007_VP 614 |
ter vezanost na zahteve | študija. | - celostni pristop Posamezniki | DD 2007_VP 614 |
1984). Na Slovenskem je | študija | pristopov k učenju po | DD 2007_VP 747 |
storilnostna naravnanost. Ista | študija | je odkrila tudi, da je | DD 2007_VP 750 |
ekspertni študiji. Teoretična | študija | vključuje ugotavljanje | DD 2007_VP 774 |
konkretnega prototipa, temveč | študija | poteka v celoti na podlagi | DD 2007_VP 775 |
uporabniška in ekspertna | študija. | Uporabniška študija pomeni | DD 2007_VP 776 |
študija. Uporabniška | študija | pomeni proučevanje dogajanja | DD 2007_VP 777 |
populacijo vmesnika potrjuje | študija | Rau-ja in dr. (2004). | DD 2007_VP 843 |
Naknadna uporabniška | študija | pa za izbrana področja | DD 2007_VP 915 |
strokah oziroma področju | študija, | pa tudi enako razmerje | DD 2007_VP 1052 |
EKSPERTNE ŠTUDIJE Ekspertna | študija | je bila izvedena v jeseni | DD 2007_VP 1346 |
omejevalcev. Ekspertna | študija | sicer ni ugotovila odstopanj | DD 2007_VP 1972 |
družboslovju. Ekspertna | študija | je v tem vmesniku opozarjala | DD 2007_VP 2422 |
raziskovancev. Tudi ekspertna | študija | je ugotovila, da imajo | DD 2007_VP 2451 |
Science Direct je ekspertna | študija | pokazala, da je med vsemi | DD 2007_VP 2520 |
znane. Tudi ekspertna | študija | je opozarjala na razmeroma | DD 2007_VP 2567 |
na to, da je ekspertna | študija | pri funkciji izbire zbirke | DD 2007_VP 2589 |
je sledila uporabniška | študija, | v kateri smo uporabili | DD 2007_VP 2607 |
sicer nakazala ekspertna | študija | v primeru sistema Science | DD 2007_VP 2691 |
uporabljena ekspertna | študija | oz. pregled izbrane internetne | D 2004_KA 23 |
naleteli uporabniki sistema. | Študija | vsebuje opis lastnosti | D 2004_KA 54 |
raziskovanje je značilna tudi | študija | primera (kvantitativno | D 2004_KA 272 |
intervjuji ali s pomočjo | študija | uporabniških načinov poizvedovanja | D 2004_KA 304 |
opravljena naša ekspertna | študija | sistema, da smo se s sistemom | D 2004_KA 735 |
Korošec za pomoč tekom | študija. | Vsem, ki ste mi stali | D 2004_VD 26 |
upoštevajo le študenti rednega | študija | po dodiplomskih programih | D 2004_VD 376 |
so diplomanti rednega | študija | po dodiplomskih študijskih | D 2004_VD 376 |
namenjenimi za izvedbo | študija | v študijski skupini, v | D 2004_VD 376 |
študentov enopredmetnega | študija, | 13 študentov dvopredmetnega | D 2004_VD 1101 |
študentov dvopredmetnega | študija; | 33 študentov 4. letnika | D 2004_VD 1101 |
študentov enopredmetnega | študija | in 13 študentov dvopredmetnega | D 2004_VD 1101 |
študentov dvopredmetnega | študija) | . Avtorice so ugotovile | D 2004_VD 1101 |
ugotovile, da ob koncu | študija | željo po delu v knjižnici | D 2004_VD 1102 |
študentje enopredmetnega | študija | (50% študentov enopredmetnega | D 2004_VD 1102 |
študentov enopredmetnega | študija | želi delati v knjižnici | D 2004_VD 1102 |
študentov dvopredmetnega | študija | bi si izbralo kariero | D 2004_VD 1102 |
enopredmetnega kot dvopredmetnega | študija | ni vedelo, kako bi se | D 2004_VD 1103 |
ugotovile, da do konca | študija | izkušnje z delom v knjižnici | D 2004_VD 1104 |
željo, da bi tudi po koncu | študija | delali v knjižnicah.Študentje | D 2004_VD 1105 |
Študentje dvopredmetnega | študija | si želijo delati predvsem | D 2004_VD 1106 |
študentje enopredmetnega | študija | radi dobili delo v splošnih | D 2004_VD 1106 |
tisti brez njih, ob koncu | študija | izrazila željo, da bi | D 2004_VD 1107 |
študentje enopredmetnega | študija | nimajo ustrezne pedagoško | D 2004_VD 1110 |
študentje dvopredmetnega | študija, | ki so se odločili za nepedagoško | D 2004_VD 1111 |
odločili za nepedagoško smer | študija. | Iz tega lahko sklepamo | D 2004_VD 1111 |
diplomanti dvopredmetnega | študija. | Še več možnosti za zaposlitev | D 2004_VD 1448 |
razumevanje ob zaključevanju | študija. | 1 UVOD Odrasli študentje | D 2006_FM 11 |
raznovrstnosti ustanov in smeri | študija. | Univerze postajajo le eden | D 2006_FM 235 |
življenjskih obdobjih), načinu | študija | (študirajo redno/študirajo | D 2006_FM 330 |
namreč lahko po načinu | študija, | letih, socialno ekonomski | D 2006_FM 338 |
strukturo stopenjskega | študija; | "sendvič" programe; možnosti | D 2006_FM 400 |
organizacijo "izrednega | študija" | pa so podpirale tudi številne | D 2006_FM 419 |
udeležencev izrednega | študija | (ob delu) presenetljiva | D 2006_FM 419 |
predstavlja ta oblika | študija | alternativno ali dodatno | D 2006_FM 420 |
spodletel vpis v redno obliko | študija. | Predstavam o odraslih študentih | D 2006_FM 420 |
organiziranost dosedanjega | študija | ob delu, ki povzroča velik | D 2006_FM 426 |
visokošolski študij, po načinu | študija. | Graf 2: Izredni slušatelji | D 2006_FM 437 |
pri nas izredno oblika | študija | ni rezervirana le za odrasle | D 2006_FM 439 |
skupinah ne glede na obliko | študija. | Na podlagi zbranih podatkov | D 2006_FM 442 |
ponavljanj, daljšega | študija | (npr. medicine) še vedno | D 2006_FM 446 |
predvsem v obliki izrednega | študija | (Trunk Širca, Sulčič, | D 2006_FM 469 |
področju visokošolskega | študija | odraslih temeljito razlikujejo | D 2006_FM 471 |
Ljubljani, Center za razvoj | študija | pri Univerzi v Mariboru | D 2006_FM 473 |
predvideva "pospešitev razvoja | študija | na daljavo, saj je dosedanje | D 2006_FM 475 |
zmanjšuje vpis v redne oblike | študija | zaradi številčno manjših | D 2006_FM 477 |
je olajšal nadaljevanje | študija | na triletnem visokošolskem | D 2006_FM 481 |
programu. Za nadaljevanje | študija | so se takoj odločili trije | D 2006_FM 482 |
imela namena nadaljevati | študija. | Z nekoliko več fleksibilnosti | D 2006_FM 482 |
posameznikov po zaključku | študija. | Informacijska pismenost | D 2006_FM 615 |
problem na vseh stopnjah | študija | v visokem šolstvu (Neely | D 2006_FM 705 |
ohranjajo skozi vsa leta | študija | kot tudi ob zaključku | D 2006_FM 714 |
za sam izbor in potek | študija | ter evalvacijo študijskih | D 2006_FM 781 |
organizira za odrasle izvajanje | študija | na daljavo preko interneta | D 2006_FM 1107 |
študentov za vsa leta | študija, | kar pa je premalo.Tudi | D 2006_FM 1134 |
študentje ob zaključku | študija | imeli potrebne spretnosti | D 2006_FM 1143 |
ne omogočajo izrednega | študija | (Razpis za vpis, 2005 | D 2006_FM 1165 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |