Korpus bibliotekarstva
kot jezika, ki je postal | glavni | jezik v znanosti.Članek | DD 1998_JP 1798 |
visokošolske) so danes | glavni | naročniki in plačniki | DD 1998_JP 2591 |
njegovim knjigarnam prinašali | glavni | dobiček. Knjige iz seznama | DD 2000_DF 2036 |
jih zato ni vključil v | glavni | seznam.Drugi del so fancoske | DD 2000_DF 2277 |
uporabnih raziskav in zato | glavni | neposredni kazalci raziskovalne | DD 2005_KM 281 |
ukvarjala ob svoji siceršnji | glavni | znanstveni usmeritvi, | DD 2005_KM 604 |
globalen pristop (npr. | glavni | meni ali grafične ponazoritve | DD 2007_VP 581 |
Tenopirjeva (2003). Dve | glavni | metodologiji, ki narekujeta | DD 2007_VP 800 |
področja. 2.6.6.2 Vzorec v | glavni | študiji V glavnem delu | DD 2007_VP 1086 |
pilotni študiji kot tudi v | glavni | študiji.Raziskovance smo | DD 2007_VP 1098 |
bil enak v pilotni in | glavni | študiji. 2.6.7.2.1 Analiza | DD 2007_VP 1104 |
oz. 2 namesto 1) V | glavni | študiji smo izvedli še | DD 2007_VP 1172 |
6.7.3.2 Vprašalniki v | glavni | študiji 1.Vprašalnik | DD 2007_VP 1192 |
Ugotovili pa smo, da bo v | glavni | študiji zaradi večje količine | DD 2007_VP 1254 |
Podobno bi ravnali tudi v | glavni | študiji, kjer pa se ta | DD 2007_VP 1279 |
Zato smo vprašanja za | glavni | del študije preoblikovali | DD 2007_VP 1284 |
smo se odločili, da v | glavni | študiji namesto enega | DD 2007_VP 1302 |
UPORABNIŠKEGA VMESNIKA | Glavni | cilj oblikovanja je tako | D 2004_KA 149 |
raziskave trdita, da je | glavni | cilj oblikovalca zagotoviti | D 2004_KA 235 |
PRIMERJALNA VREDNOTENJA | Glavni | problem pri izbiranju | D 2004_KA 331 |
ciljev organizacije. | Glavni | cilj vsakega postopka | D 2004_VD 496 |
knjižnici. 4.2.4 Oglaševanje | Glavni | namen oglaševanja je obvestiti | D 2004_VD 624 |
vzamejo preveč zlahka. | Glavni | del intervjuja je sestavljen | D 2004_VD 876 |
uporabniki) pri izposoji. | Glavni | razlogi za uporabo črtne | D 2005_KM 138 |
prikazan na Sliki 1. | Glavni | prednosti navedenega sistema | D 2005_KM 142 |
ene enote gradiva. 5. | Glavni | razlog, zaradi katerega | D 2005_KM 492 |
zapisal, saj nas je zanimal | glavni | razlog.V Preglednici 13 | D 2005_KM 538 |
že uporabljali, so za | glavni | razlog uporabe navajali | D 2005_KM 541 |
Preveriti smo želeli, ali je | glavni | razlog za uporabo knjigomata | D 2005_KM 610 |
uporabnikov knjigomata hitrost | glavni | razlog za uporabo knjigomata | D 2005_KM 614 |
podatkovni zbirki, sta | glavni | komponenti navedene tehnologije | D 2005_KM 734 |
opismenjevanja odraslih | glavni | cilj naloge. 2 KONCEPT | D 2006_FM 44 |
(informalno) učenje. | Glavni | smoter je povečanje samozavesti | D 2006_FM 131 |
Vseživljenjsko učenje, 2002). | Glavni | razlog da se je vseživljenjsko | D 2006_FM 151 |
različnih razlogov, je | glavni | namen teh spodbud.Ti ukrepi | D 2006_FM 262 |
Socialni razred pa je bil | glavni | določujoči element med | D 2006_FM 325 |
študentov razdeliti v dve | glavni | skupini, in sicer politično | D 2006_FM 342 |
pomoč pri empiričnem delu ( | glavni | elementi teh definicij | D 2006_FM 342 |
evropskih univerzah. | Glavni | predlogi za povečanje | D 2006_FM 391 |
Urquhart in drugi, 2005). | Glavni | dejavnik, ki vpliva na | D 2006_FM 1053 |
izobraževanje uporabnikov na dve | glavni | dejavnosti: predstavitev | D 2006_FM 1343 |
naredili za uporabnike. | Glavni | cilj vsake evalvacije | D 2006_FM 1439 |
bila primerna rešitev. | Glavni | razlog je predvsem dolgotrajnost | D 2006_FM 1616 |
izbira učnih pripomočkov. | Glavni | pripomoček v našem primeru | D 2006_FM 1818 |
ali poklicni zrelosti. | Glavni | kriterij, ki določa odraslega | D 2006_FM 1926 |
spletnim iskalnikom, temveč | glavni | uveljavljeni ponudnik | D 2008_KT 361 |
jih od branja odvrača. | Glavni | dejavniki so: stil črk | D 2008_KT 907 |
Cilji: | Glavni | cilji diplomske naloge | D 2009_KD 318 |
DNS za primer, če bi bil | glavni | domenski strežnik v Škofji | D 2009_MB 297 |
v domeno knjižnice. | Glavni | strošek predstavljajo | D 2009_MB 312 |
opismenjevanja, kjer je | glavni | cilj, da se učenci spoznavajo | D 2009_PM 176 |
obvezni izvod. Nakup je | glavni | vir za pridobivanje gradiva | D 2009_PM 381 |
prostora, kar je na žalost | glavni | vzrok odpisovanja gradiva | D 2009_PM 391 |
2000, str. 126) Dve | glavni | spremembi sta prisilili | D 2009_PS 45 |
2004) tako predstavljajo | glavni | standard kakovosti za | D 2009_PS 306 |
kaže na kvaliteto le-teh. | Glavni | cilj pobude o zadovoljstvu | D 2009_PS 362 |
eminjajočih potreb uporabnikov. | Glavni | problem pa se je pokazal | D 2009_PS 575 |
opisan s pomočjo značk. | Glavni | namen formata je pravilna | D 2010_PL 81 |
pravila). Poznamo dve | glavni | metodi umetne inteligence | D 2010_PL 292 |
uporabniki) pri izposoji. | Glavni | razlogi za uporabo črtne | D 2011_BK 54 |
prikazan na Sliki 1. | Glavni | prednosti navedenega sistema | D 2011_BK 58 |
UDK pojavljajo le kot | glavni | vrstilci, vendar raba | KN 2006_9_FLM_MM 97 |
Bibliotekarstvo in informatika, | glavni | poudarki predmeta pa so | KN 2009_3_MR_KA 1 |
medtem ko si lahko na | glavni | strani ogledajo najnovejše | KN 2009_3_MR_KA 75 |
založniki". Sicer pa je | glavni | tekmec e-bralniku v očeh | KN 2009_4_5_LFM_MT 125 |
Uniform Resource Name) kot | glavni | trajni identifikator in | KN 2009_6_7_MT_KM 7 |
tehtnico v njegovo korist in | glavni | razlog da smo se v NUK | KN 2009_6_7_MT_KM 21 |
ISSN ter ISBN številki. | Glavni | razlog je, da smo v sami | KN 2009_6_7_MT_KM 45 |
konceptu spleta 2.0. | Glavni | problem je: množica nima | KN 2010_12_MR_etal 48 |
Prusije približno 50 let; | glavni | očitek je bila nejasna | KN 2011_6_PM 29 |
podobno. Kaže pa, da je | glavni | razlog vendarle v nas | K 1957_1_ZBDS1 2 |
administrativni svet, | glavni | upravnik/administrateur | K 1957_4_SM 44 |
v začasni katalog. V | glavni | abecedni stvarni katalog | K 1957_4_SM 204 |
smo naslednje podatke: | glavni | stvarni naslov, podrejeni | K 1997_1_PM 79 |
ujemanje podatkov 4.5.1 | Glavni | stvarni naslov Iz tabele | K 1997_1_PM 81 |
dodatek k naslovu (npr.: | glavni | stvarni naslov vsebuje | K 1997_1_PM 82 |
vsebuje tudi dodatek, | glavni | stvarni naslov razdeljen | K 1997_1_PM 82 |
pa je Janko Šlebinger, | glavni | pobudnik te ideje, postal | K 1997_1_SH 43 |
študenta, ki je njen | glavni | in večinski uporabnik | K 1997_1_SM 178 |
fundacijam, saj jim pomeni | glavni | kazalec kvalitete programa | K 1997_2_3_AM 110 |
kot s prakso. Tako je | glavni | cilj študijske prakse | K 1997_2_3_FS 59 |
bibliotekarstvo: - je | glavni | nosilec tega projekta | K 1997_2_3_FS 76 |
pri svojem delu. Kot | glavni | vir sem uporabil prispevka | K 1997_2_3_GJ1 17 |
postavitvi gradiva je bil | glavni | namen raziskave povečati | K 1997_2_3_GJ1 86 |
nekakšni priročniki. Na | glavni | shemi postavitve je vedno | K 1997_2_3_GJ1 122 |
knjižničnega gradiva dobili | glavni | pospešek z razvojem bibliografskih | K 1997_2_3_JP 80 |
času nastaneta njegovi | glavni | deli : prispevek za Safarikovo | K 1997_2_3_KDE 40 |
Pomakljivosti, ki veljajo za | glavni | katalog, je najti tudi | K 1997_2_3_KDE 115 |
so izdelani vsi ostali | glavni | katalogi knjižnice, združuje | K 1997_2_3_KDE 151 |
Svet sekcije je tudi | glavni | upravni in izvršilni organ | K 1997_2_3_KD_PM 12 |
poučevalnih pristopov. | Glavni | izsledki so, da je ekspertno | K 1997_2_3_ZS 110 |
Christensen (1988) meni, daje | glavni | vzrok slabega poznavanja | K 1997_4_AM 97 |
HTML dokumentov sta torej | glavni | oviri pri iskanju informacij | K 1997_4_PM 62 |
Programska oprema COBISS | Glavni | proizvod IZUM-a je obsežna | K 1997_4_SM 81 |
kognitivni znanosti dve | glavni | paradigmi in s tem tudi | K 1997_4_ZS 77 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |