Korpus bibliotekarstva
odstotkov), bibliotekarstvo in | informacijska | znanost v 18 (8,8 odstotkov | DD 2005_KM 771 |
določene kategorije. | Informacijska | potreba, iskanje informacij | DD 2007_VP 380 |
tehnika, izobraževanje in | informacijska | znanost.Dostopna so celotna | DD 2007_VP 971 |
programskega jezika C++. 3 " | Informacijska | pismenost je", po Novljan | D 2004_KA 58 |
opismenjevanje uporabnikov. | Informacijska | pismenost postaja danes | D 2006_FM 17 |
eksplozija informacij, | informacijska | tehnologija, bogastvo | D 2006_FM 533 |
bogastvo informacij, | informacijska | preobremenitev vse pogosteje | D 2006_FM 533 |
zadovoljstva uporabnikov. Nova | informacijska | tehnologija vsekakor predstavlja | D 2006_FM 559 |
možnosti, ki jih nudi | informacijska | tehnologija, ne morejo | D 2006_FM 560 |
leta 1974, ko je bila | informacijska | pismenost prvič omenjena | D 2006_FM 577 |
vseživljenjskim učenjem. o | Informacijska | pismenost je integracija | D 2006_FM 581 |
Rockman, 2004a, str.7). o | Informacijska | pismenost predstavlja | D 2006_FM 581 |
Tudi ALA opredeljuje | informacijska | pismenost kot spretnost | D 2006_FM 583 |
katerokoli nalogo ali odločitev | Informacijska | pismenost kot koncept | D 2006_FM 585 |
po zaključku študija. | Informacijska | pismenost pa je ključna | D 2006_FM 616 |
namen. Poleg tega je | informacijska | pismenost zaželena pri | D 2006_FM 629 |
še posebej pozorni so: | informacijska | anksioznost odraslih in | D 2006_FM 1025 |
Mednick, 2002). 6.3.2 | Informacijska | anksioznost in tehnostres | D 2006_FM 1033 |
tehnofobijo oz. tehnostres. | Informacijska | anksioznost se veča s | D 2006_FM 1043 |
natančno pripravljene, saj je | informacijska | pismenost vključena v | D 2006_FM 1146 |
vključuje tudi naslednje teme: | informacijska | eksplozija, tekstovne | D 2006_FM 1160 |
pomanjkljivosti: - uvodni model ( | informacijska | pismenost je vključena | D 2006_FM 1351 |
splošnoizobraževalni model ( | informacijska | pismenost je vključene | D 2006_FM 1351 |
partnerji vedeti, kaj je to | informacijska | pismenost, zakaj je pomembna | D 2006_FM 1547 |
Ugotavlja, ali je bila prvotna | informacijska | potreba zadovoljena in | D 2006_FM 1741 |
Vrednotenje informacij o | informacijska | doba (poplava informacij | D 2006_FM 1830 |
predstavo o tem, kaj je | informacijska | potreba in kaj so informacije | D 2006_FM 1883 |
aziskovanjem. Dobro definirana | informacijska | potreba je predpogoj za | D 2006_FM 1887 |
jih morajo pridobiti. | Informacijska | potreba, ki jo izpeljemo | D 2006_FM 1891 |
informacij, ki jo je prinesla | informacijska | doba, predstavlja velik | D 2006_FM 1914 |
tega predstavlja nova | informacijska | tehnologija, ki se je | D 2006_FM 1968 |
zahtevami okolja: izposoja, | informacijska | dejavnost, storitve za | D 2007_GZ 201 |
in dosežene svobode. | Informacijska | tehnologija ne bo mogla | D 2007_MA 277 |
izboljšanega kataloga | informacijska | vprašanja reševali veliko | D 2007_MT 267 |
file_title> Tatjana Kokol | INFORMACIJSKA | PISMENOST IN INFORMACIJSKE | D 2008_KT 0 |
njenega vpliva na družbo je | informacijska | pismenost vse bolj pomembna | D 2008_KT 12 |
možnosti za komunikacijo. | Informacijska | in komunikacijska tehnologija | D 2008_KT 27 |
doseči, so opredeliti pojme | informacijska | pismenost, svetovni splet | D 2008_KT 38 |
različnih definicij, kaj je | informacijska | pismenost, kaj je spletno | D 2008_KT 51 |
šole za oblikovanje. 3 | INFORMACIJSKA | PISMENOST Za namen naše | D 2008_KT 59 |
učinkovito uporabimo. | Informacijska | pismenost je splošno opredeljena | D 2008_KT 62 |
torej utemeljuje, da je | informacijska | pismenost: "nadredni pojem | D 2008_KT 68 |
proces, v katerem nastopa | informacijska | pismenost kot osrednji | D 2008_KT 79 |
proces, v katerem nastopa | informacijska | pismenost kot osrednji | D 2008_KT 106 |
ocenimo, da je nastopila | informacijska | potreba, ki je posledica | D 2008_KT 119 |
tega problema, se pojavi | informacijska | potreba, ki pripelje do | D 2008_KT 121 |
presodimo, da je nastopila | informacijska | potreba.Opredeljena potreba | D 2008_KT 124 |
bilo objav o tem, kaj je | informacijska | pismenost, kako bi se | D 2008_KT 136 |
Avstralija Druga je raziskava | Informacijska | pismenost na osnovnošolski | D 2008_KT 152 |
pismenosti po Brucu: " | informacijska | pismenost je zmožnost | D 2008_KT 152 |
šolskega izobraževanja. | Informacijska | pismenost je postala pomembna | D 2008_KT 158 |
svoje učence. 3.3 Šola in | informacijska | pismenost "Informacijsko | D 2008_KT 175 |
šolskega izobraževanja. | Informacijska | pismenost je postala pomembna | D 2008_KT 177 |
vključena tudi knjižnična | informacijska | znanja kot medpredmetna | D 2008_KT 191 |
določen program knjižnična | informacijska | znanja, cilji in vsebine | D 2008_KT 234 |
ključnih področjih: branje, | informacijska | pismenost in učenje in | D 2008_KT 246 |
knjižničarja pri tem, zato je | informacijska | pismenost šolskih knjižničarjev | D 2008_KT 329 |
v razmerju simbioze." | Informacijska | pismenost ali védenje | D 2008_KT 331 |
spletnega dostopa. 7. | Informacijska | služba Informacijska služba | D 2008_KT 497 |
Informacijska služba | Informacijska | služba je virtualni informacijski | D 2008_KT 497 |
predloge, graja ali pohvali. | Informacijska | služba zavzema: - virtualno | D 2008_KT 498 |
obrazcu - Tako organizirana | informacijska | služba je namenjena tistim | D 2008_KT 501 |
učencev v knjižnici je | informacijska | pismenost, ki se lahko | D 2008_KT 1081 |
njenega vpliva na družbo je | informacijska | pismenost vse bolj pomembna | D 2008_KT 1119 |
delu smo opredelili pojme | informacijska | pismenost, svetovni splet | D 2008_KT 1123 |
informacijskega strokovnjaka. | Informacijska | tehnologija se danes razvija | D 2009_MB 18 |
racionalno se njihova | informacijska | infrastruktura načrtuje | D 2009_MB 25 |
prilagodljiva in varna | informacijska | celota. Pri analiziranju | D 2009_MB 29 |
ministrstva - zaradi tega | informacijska | infrastruktura organizacije | D 2009_MB 39 |
ŠKOFJI LOKI Slika 1: | Informacijska | infrastruktura Knjižnice | D 2009_MB 82 |
javni rabi. Slika 2: | Informacijska | infrastruktura v dislociranih | D 2009_MB 105 |
Slika 23: Prenovljena | informacijska | infrastruktura Knjižnice | D 2009_MB 294 |
Slika 24: Prenovljena | informacijska | infrastruktura v dislociranih | D 2009_MB 299 |
podružnici Leskovec (knjižnična | informacijska | znanja, pravljični krožek | D 2009_PM 21 |
pristopi iskanja informacij. | Informacijska | pismenost je splošno opredeljena | D 2009_PM 186 |
knjižnico, na knjižnična | informacijska | znanja, krožke, kvize | D 2009_PM 227 |
se izvajajo knjižnična | informacijska | znanja, ure pravljic, | D 2009_PM 280 |
Mednje spadajo: knjižnična | informacijska | znanja, pravljični krožek | D 2009_PM 415 |
3.5.1.6.1 Knjižnična | informacijska | znanja Knjižnična informacijska | D 2009_PM 419 |
informacijska znanja Knjižnična | informacijska | znanja so ena izmed poti | D 2009_PM 419 |
knjižnice. Knjižnična | informacijska | znanja imajo torej dvojno | D 2009_PM 469 |
ampak proračun. Ker | informacijska | tehnologija omogoča preprost | D 2009_PS 181 |
prirejeno je bilo leta 2004, - | Informacijska | pismenost med teorijo | D 2009_PS 443 |
BIZ = bibliotekarstvo in | informacijska | znanost COBISS = Kooperativni | D 2011_SB 13 |
ugotoviti kaj je njegova | informacijska | potreba.Znanje brez nekih | D 2011_SB 1365 |
katerih je nastala njegova | informacijska | potreba. Do zanimivih | K 1997_1_HJ 202 |
splošnoizobraževalnih knjižnic (Novljan: | Informacijska, | 1996, str, 33): - neenakomerna | K 1997_1_NS 51 |
sistem Dobro organizirana | informacijska | služba UKM pa je bila | K 1997_1_SM 104 |
Information Kiosk 14, vstopna | informacijska | vrata v knjižnice Kalifornijske | K 1997_1_VZ 114 |
proti plačilu na voljo | informacijska | mreža UWIN, ki tesno sodeluje | K 1997_1_VZ 125 |
gospodarstvu, je tudi knjižnično | informacijska | dejavnost prešla v fazo | K 1997_2_3_GJ 179 |
Prav bibliotekarstvo in | informacijska | znanost s svojimi raziskovalnimi | K 1997_2_3_JP 16 |
potrebam uporabnikov. Sodobna | informacijska | tehnologija pomeni tudi | K 1997_2_3_JP 49 |
v knjižnicah. Ker se | informacijska | tehnologija spreminja | K 1997_2_3_JP 59 |
močnejša in veliko cenejša | informacijska | tehnologija postala dosegljiva | K 1997_2_3_JP 70 |
in nalogam knjižnic. | Informacijska | povezanost vseh ponudnikov | K 1997_2_3_JP 78 |
na katerih delo je nova | informacijska | tehnologija izjemno močno | K 1997_2_3_JP 150 |
posebno ekonomika IKT, ki jo | informacijska | in organizacijska stroka | K 1997_2_3_NPM 1 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |