Korpus bibliotekarstva

informacijska (910)


odstotkov), bibliotekarstvo in      informacijska      znanost v 18 (8,8 odstotkov  DD 2005_KM 771
določene kategorije.      Informacijska      potreba, iskanje informacij  DD 2007_VP 380
tehnika, izobraževanje in      informacijska      znanost.Dostopna so celotna  DD 2007_VP 971
programskega jezika C++. 3 "     Informacijska      pismenost je", po Novljan  D 2004_KA 58
opismenjevanje uporabnikov.      Informacijska      pismenost postaja danes  D 2006_FM 17
eksplozija informacij,      informacijska      tehnologija, bogastvo  D 2006_FM 533
bogastvo informacij,      informacijska      preobremenitev vse pogosteje  D 2006_FM 533
zadovoljstva uporabnikov. Nova      informacijska      tehnologija vsekakor predstavlja  D 2006_FM 559
možnosti, ki jih nudi      informacijska      tehnologija, ne morejo  D 2006_FM 560
leta 1974, ko je bila      informacijska      pismenost prvič omenjena  D 2006_FM 577
vseživljenjskim učenjem. o      Informacijska      pismenost je integracija  D 2006_FM 581
Rockman, 2004a, str.7). o      Informacijska      pismenost predstavlja  D 2006_FM 581
Tudi ALA opredeljuje      informacijska      pismenost kot spretnost  D 2006_FM 583
katerokoli nalogo ali odločitev      Informacijska      pismenost kot koncept  D 2006_FM 585
po zaključku študija.      Informacijska      pismenost pa je ključna  D 2006_FM 616
namen. Poleg tega je      informacijska      pismenost zaželena pri  D 2006_FM 629
še posebej pozorni so:      informacijska      anksioznost odraslih in  D 2006_FM 1025
Mednick, 2002). 6.3.2      Informacijska      anksioznost in tehnostres  D 2006_FM 1033
tehnofobijo oz. tehnostres.      Informacijska      anksioznost se veča s  D 2006_FM 1043
natančno pripravljene, saj je      informacijska      pismenost vključena v  D 2006_FM 1146
vključuje tudi naslednje teme:      informacijska      eksplozija, tekstovne  D 2006_FM 1160
pomanjkljivosti: - uvodni model (     informacijska      pismenost je vključena  D 2006_FM 1351
splošnoizobraževalni model (     informacijska      pismenost je vključene  D 2006_FM 1351
partnerji vedeti, kaj je to      informacijska      pismenost, zakaj je pomembna  D 2006_FM 1547
Ugotavlja, ali je bila prvotna      informacijska      potreba zadovoljena in  D 2006_FM 1741
Vrednotenje informacij o      informacijska      doba (poplava informacij  D 2006_FM 1830
predstavo o tem, kaj je      informacijska      potreba in kaj so informacije  D 2006_FM 1883
aziskovanjem. Dobro definirana      informacijska      potreba je predpogoj za  D 2006_FM 1887
jih morajo pridobiti.      Informacijska      potreba, ki jo izpeljemo  D 2006_FM 1891
informacij, ki jo je prinesla      informacijska      doba, predstavlja velik  D 2006_FM 1914
tega predstavlja nova      informacijska      tehnologija, ki se je  D 2006_FM 1968
zahtevami okolja: izposoja,      informacijska      dejavnost, storitve za  D 2007_GZ 201
in dosežene svobode.      Informacijska      tehnologija ne bo mogla  D 2007_MA 277
izboljšanega kataloga      informacijska      vprašanja reševali veliko  D 2007_MT 267
file_title> Tatjana Kokol      INFORMACIJSKA      PISMENOST IN INFORMACIJSKE  D 2008_KT 0
njenega vpliva na družbo je      informacijska      pismenost vse bolj pomembna  D 2008_KT 12
možnosti za komunikacijo.      Informacijska      in komunikacijska tehnologija  D 2008_KT 27
doseči, so opredeliti pojme      informacijska      pismenost, svetovni splet  D 2008_KT 38
različnih definicij, kaj je      informacijska      pismenost, kaj je spletno  D 2008_KT 51
šole za oblikovanje. 3      INFORMACIJSKA      PISMENOST Za namen naše  D 2008_KT 59
učinkovito uporabimo.      Informacijska      pismenost je splošno opredeljena  D 2008_KT 62
torej utemeljuje, da je      informacijska      pismenost: "nadredni pojem  D 2008_KT 68
proces, v katerem nastopa      informacijska      pismenost kot osrednji  D 2008_KT 79
proces, v katerem nastopa      informacijska      pismenost kot osrednji  D 2008_KT 106
ocenimo, da je nastopila      informacijska      potreba, ki je posledica  D 2008_KT 119
tega problema, se pojavi      informacijska      potreba, ki pripelje do  D 2008_KT 121
presodimo, da je nastopila      informacijska      potreba.Opredeljena potreba  D 2008_KT 124
bilo objav o tem, kaj je      informacijska      pismenost, kako bi se  D 2008_KT 136
Avstralija Druga je raziskava      Informacijska      pismenost na osnovnošolski  D 2008_KT 152
pismenosti po Brucu: "     informacijska      pismenost je zmožnost  D 2008_KT 152
šolskega izobraževanja.      Informacijska      pismenost je postala pomembna  D 2008_KT 158
svoje učence. 3.3 Šola in      informacijska      pismenost "Informacijsko  D 2008_KT 175
šolskega izobraževanja.      Informacijska      pismenost je postala pomembna  D 2008_KT 177
vključena tudi knjižnična      informacijska      znanja kot medpredmetna  D 2008_KT 191
določen program knjižnična      informacijska      znanja, cilji in vsebine  D 2008_KT 234
ključnih področjih: branje,      informacijska      pismenost in učenje in  D 2008_KT 246
knjižničarja pri tem, zato je      informacijska      pismenost šolskih knjižničarjev  D 2008_KT 329
v razmerju simbioze."      Informacijska      pismenost ali védenje  D 2008_KT 331
spletnega dostopa. 7.      Informacijska      služba Informacijska služba  D 2008_KT 497
Informacijska služba      Informacijska      služba je virtualni informacijski  D 2008_KT 497
predloge, graja ali pohvali.      Informacijska      služba zavzema: - virtualno  D 2008_KT 498
obrazcu - Tako organizirana      informacijska      služba je namenjena tistim  D 2008_KT 501
učencev v knjižnici je      informacijska      pismenost, ki se lahko  D 2008_KT 1081
njenega vpliva na družbo je      informacijska      pismenost vse bolj pomembna  D 2008_KT 1119
delu smo opredelili pojme      informacijska      pismenost, svetovni splet  D 2008_KT 1123
informacijskega strokovnjaka.      Informacijska      tehnologija se danes razvija  D 2009_MB 18
racionalno se njihova      informacijska      infrastruktura načrtuje  D 2009_MB 25
prilagodljiva in varna      informacijska      celota. Pri analiziranju  D 2009_MB 29
ministrstva - zaradi tega      informacijska      infrastruktura organizacije  D 2009_MB 39
ŠKOFJI LOKI Slika 1:      Informacijska      infrastruktura Knjižnice  D 2009_MB 82
javni rabi. Slika 2:      Informacijska      infrastruktura v dislociranih  D 2009_MB 105
Slika 23: Prenovljena      informacijska      infrastruktura Knjižnice  D 2009_MB 294
Slika 24: Prenovljena      informacijska      infrastruktura v dislociranih  D 2009_MB 299
podružnici Leskovec (knjižnična      informacijska      znanja, pravljični krožek  D 2009_PM 21
pristopi iskanja informacij.      Informacijska      pismenost je splošno opredeljena  D 2009_PM 186
knjižnico, na knjižnična      informacijska      znanja, krožke, kvize  D 2009_PM 227
se izvajajo knjižnična      informacijska      znanja, ure pravljic,  D 2009_PM 280
Mednje spadajo: knjižnična      informacijska      znanja, pravljični krožek  D 2009_PM 415
3.5.1.6.1 Knjižnična      informacijska      znanja Knjižnična informacijska  D 2009_PM 419
informacijska znanja Knjižnična      informacijska      znanja so ena izmed poti  D 2009_PM 419
knjižnice. Knjižnična      informacijska      znanja imajo torej dvojno  D 2009_PM 469
ampak proračun. Ker      informacijska      tehnologija omogoča preprost  D 2009_PS 181
prirejeno je bilo leta 2004, -      Informacijska      pismenost med teorijo  D 2009_PS 443
BIZ = bibliotekarstvo in      informacijska      znanost COBISS = Kooperativni  D 2011_SB 13
ugotoviti kaj je njegova      informacijska      potreba.Znanje brez nekih  D 2011_SB 1365
katerih je nastala njegova      informacijska      potreba. Do zanimivih  K 1997_1_HJ 202
splošnoizobraževalnih knjižnic (Novljan:      Informacijska,      1996, str, 33): - neenakomerna  K 1997_1_NS 51
sistem Dobro organizirana      informacijska      služba UKM pa je bila  K 1997_1_SM 104
Information Kiosk 14, vstopna      informacijska      vrata v knjižnice Kalifornijske  K 1997_1_VZ 114
proti plačilu na voljo      informacijska      mreža UWIN, ki tesno sodeluje  K 1997_1_VZ 125
gospodarstvu, je tudi knjižnično      informacijska      dejavnost prešla v fazo  K 1997_2_3_GJ 179
Prav bibliotekarstvo in      informacijska      znanost s svojimi raziskovalnimi  K 1997_2_3_JP 16
potrebam uporabnikov. Sodobna      informacijska      tehnologija pomeni tudi  K 1997_2_3_JP 49
v knjižnicah. Ker se      informacijska      tehnologija spreminja  K 1997_2_3_JP 59
močnejša in veliko cenejša      informacijska      tehnologija postala dosegljiva  K 1997_2_3_JP 70
in nalogam knjižnic.      Informacijska      povezanost vseh ponudnikov  K 1997_2_3_JP 78
na katerih delo je nova      informacijska      tehnologija izjemno močno  K 1997_2_3_JP 150
posebno ekonomika IKT, ki jo      informacijska      in organizacijska stroka  K 1997_2_3_NPM 1

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA