Korpus bibliotekarstva
preoblikuje v tipično | informacijsko | dejavnost, ustvarjanje | DD 1998_JP 71 |
samocitiranja, ki ima določeno | informacijsko | vrednost, ki je enakovredna | DD 1998_JP 1396 |
danes povezuje s t.i. | informacijsko | znanostjo ( information | DD 1998_JP 2051 |
LIS - knjižničarstvo in | informacijsko | znanost) na Danskem 224 | DD 1998_JP 2088 |
mimogrede, ukvarjajo bolj z | informacijsko | znanostjo, kot z knjižničarstvom | DD 1998_JP 2099 |
razvoj tistih aplikacij, ki | informacijsko | podpirajo delovanje univerze | DD 1998_JP 2562 |
Oddelek za bibliotekarstvo, | informacijsko | znanost in knjigarstvo | DD 2005_KM 1 |
izumitelji so živeli v | informacijsko | mnogo revnejši družbi | DD 2005_KM 134 |
ugotovimo, da so delovali v | informacijsko | mnogo revnejšem okolju | DD 2005_KM 148 |
pomena članka za trenutno | informacijsko | potrebo raziskovalca. | DD 2005_KM 418 |
zamikom glede na stanje v | informacijsko | bolj razvitih delih sveta | DD 2005_KM 613 |
Oddelku za bibliotekarstvo, | informacijsko | znanost in knjigarstvo | DD 2005_KM 656 |
Oddelku za bibliotekarstvo, | informacijsko | znanost in knjigarstvo | DD 2005_KM 665 |
za bibliotekarstvo in | informacijsko | znanost. Razvoj analize | DD 2005_KM 700 |
predstavitvi so izčrpni in za | informacijsko | pismenega 3 uporabnika | D 2004_KA 51 |
ki aktivno uporabljajo | informacijsko | tehnologijo, drugo skupino | D 2004_KA 513 |
svojem delu uporabljajo | informacijsko | tehnologijo.Zaradi večje | D 2004_KA 513 |
ter zmožen zadovoljiti | informacijsko | potrebo manj zahtevnega | D 2004_KA 570 |
pomoč, da bo uspel svojo | informacijsko | zahtevo bolje formulirati | D 2004_KA 764 |
Oddelku za bibliotekarstvo, | informacijsko | znanost in knjigarstvo | D 2004_VD 25 |
izobraževanje uporabnikov; | informacijsko | opismenjevanje; varovanje | D 2004_VD 324 |
bibliotekarsko, dokumentacijsko in | informacijsko | delo.Med javno službo | D 2004_VD 324 |
uporabljati ustrezno | informacijsko | in komunikacijsko tehnologijo | D 2004_VD 600 |
Oddelka za bibliotekarstvo, | informacijsko | znanost in knjigarstvo | D 2004_VD 1095 |
Oddelka za bibliotekarstvo, | informacijsko | znanost in knjigarstvo | D 2004_VD 1628 |
Oddelka za bibliotekarstvo, | informacijsko | znanost in knjigarstvo | D 2004_VD 1636 |
leta 2003 Ministrstvo za | informacijsko | družbo in Ministrstvo | D 2005_KM 291 |
namenjenega za kulturo in | informacijsko | družbo (projektni razpis | D 2005_KM 291 |
ter strah pred uporabo | informacijsko | komunikacijske tehnologije | D 2006_FM 1 |
knjižnice, ki se soočajo z | informacijsko | eksplozijo. Ena pomembnejših | D 2006_FM 15 |
visokošolskih knjižnic postaja | informacijsko | opismenjevanje uporabnikov | D 2006_FM 16 |
visokošolskih institucij, | informacijsko | opismenjevanje, ki bi | D 2006_FM 19 |
vedno na začetku poti. | Informacijsko | opismenjevanje je vključeno | D 2006_FM 20 |
programe izobraževanja tudi | informacijsko | opismenjevanje. V nalogi | D 2006_FM 21 |
nadaljevanju sem opredelila | informacijsko | pismenost in njeno pomembno | D 2006_FM 33 |
strnila priporočila za | informacijsko | opismenjevanje odraslih | D 2006_FM 41 |
informacijski družbi. Le | informacijsko | pismeni študentje bodo | D 2006_FM 190 |
v nedavni preteklosti | informacijsko | tehnologijo uporabljali | D 2006_FM 249 |
izobraževanje uporabnikov ter | informacijsko | opismenjevanje. Pravilnik | D 2006_FM 504 |
študentje spoprijemajo z | informacijsko | preobremenitvijo in informacijsko | D 2006_FM 563 |
informacijsko preobremenitvijo in | informacijsko | anksioznostjo.Težko je | D 2006_FM 563 |
informacije (ibid.). 5.5 | INFORMACIJSKO | OPISMENJEVANJE UPORABNIKOV | D 2006_FM 577 |
potrebno poudariti, saj se | informacijsko | pismenost velikokrat zamenjuje | D 2006_FM 580 |
Rockman, 2004a, str.3) o | Informacijsko | pismenost moramo v primerjavi | D 2006_FM 581 |
stopnjam izobraževanja. | Informacijsko | pismen posameznik je sposoben | D 2006_FM 582 |
poročilu podala definicijo | informacijsko | pismene osebe - to je | D 2006_FM 584 |
Doyle (v Neely, 2002). | Informacijsko | pismena oseba: 1. se zaveda | D 2006_FM 587 |
potrebo po informaciji ( | informacijsko | potrebo); 3. formulira | D 2006_FM 587 |
ga lahko označimo kot | informacijsko | pismenega.Čeprav se marsikomu | D 2006_FM 588 |
poudarjajo povezanost med | informacijsko | pismenostjo in spretnostmi | D 2006_FM 590 |
študentom, da postanejo | informacijsko | pismeni z razvojem učinkovitih | D 2006_FM 592 |
pismenosti, ki pravi, da | informacijsko | pismen študent dostopa | D 2006_FM 599 |
da je samostojen učenec | informacijsko | pismen in sledi informacijam | D 2006_FM 600 |
skupnosti in družbi, so | informacijsko | pismeni in se zavedajo | D 2006_FM 601 |
ozirom na informacije in | informacijsko | tehnologijo ter učinkovito | D 2006_FM 601 |
informacijske pismenosti z | informacijsko | tehnologijo, pedagogiko | D 2006_FM 601 |
ponujajo okvir za ocenjevanje | informacijsko | pismenih posameznikov | D 2006_FM 606 |
omogočajo identifikacijo | informacijsko | pismenega študenta.Usmerjeni | D 2006_FM 608 |
kot ostali študentje. | Informacijsko | opismenjevanje omogoča | D 2006_FM 612 |
Education, 2000). Zahteve po | informacijsko | pismenih diplomantih prihajajo | D 2006_FM 618 |
uporabnikov uporablja | informacijsko | službo z nizko stopnjo | D 2006_FM 638 |
jo želimo predstaviti. | Informacijsko | opismenjevanje omogoča | D 2006_FM 835 |
Lahko pa bi organizirali | informacijsko | opismenjevanje na različnih | D 2006_FM 954 |
še posebej dovzetni za | informacijsko | anksioznost in tehnofobijo | D 2006_FM 1042 |
dejavnike, ki vplivajo na | informacijsko | pismenost pri študentih | D 2006_FM 1096 |
ki so tesno povezane z | informacijsko | pismenostjo.Teh spretnosti | D 2006_FM 1117 |
da bi študentje postali | informacijsko | pismeni.Od 5 do 10 ur | D 2006_FM 1133 |
dovolj, če želimo doseči | informacijsko | pismenost študentov. | D 2006_FM 1144 |
uporabnikov. Tako bi postalo | informacijsko | opismenjevanje bolj poenoteno | D 2006_FM 1148 |
bi bilo zagotovilo za | informacijsko | pismenost naših diplomantov | D 2006_FM 1150 |
uporabnikov sklepamo, da | informacijsko | opismenjevanje v slovenskih | D 2006_FM 1167 |
knjižnici, povezane z | informacijsko | pismenostjo in tako spretnosti | D 2006_FM 1183 |
zagotovljen vsem študentom. o | Informacijsko | pismeni ljudje se spopadajo | D 2006_FM 1224 |
izpolnitev delovnega zvezka za | informacijsko | opismenjevanje.Ta delovni | D 2006_FM 1260 |
zglednih strani, ki omogočajo | informacijsko | opismenjevanje na daljavo | D 2006_FM 1266 |
PRIPOROČILA ZA DELO IN | INFORMACIJSKO | OPISMENJEVANJE ODRASLIH | D 2006_FM 1343 |
akademski oddelki vključijo | informacijsko | pismenost v cilje učnih | D 2006_FM 1351 |
knjižničarji, da pripravijo | informacijsko | raziskovalno uro o računalniškem | D 2006_FM 1352 |
konkretno, realno osnovo. | Informacijsko | opismenjevanje je potrebno | D 2006_FM 1454 |
šolstva je namreč vključila | informacijsko | pismenost v same učne | D 2006_FM 1518 |
premalo, da bi dosegli | informacijsko | pismenost prihodnjih generacij | D 2006_FM 1520 |
stopnjah zahtevnosti. Za | informacijsko | opismenjevanje odraslih | D 2006_FM 1523 |
upoštevati tudi priporočila za | informacijsko | opismenjevanje študentov | D 2006_FM 1525 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |