Korpus bibliotekarstva

informacijsko (1596)


preoblikuje v tipično      informacijsko      dejavnost, ustvarjanje  DD 1998_JP 71
samocitiranja, ki ima določeno      informacijsko      vrednost, ki je enakovredna  DD 1998_JP 1396
danes povezuje s t.i.      informacijsko      znanostjo ( information  DD 1998_JP 2051
LIS - knjižničarstvo in      informacijsko      znanost) na Danskem 224  DD 1998_JP 2088
mimogrede, ukvarjajo bolj z      informacijsko      znanostjo, kot z knjižničarstvom  DD 1998_JP 2099
razvoj tistih aplikacij, ki      informacijsko      podpirajo delovanje univerze  DD 1998_JP 2562
Oddelek za bibliotekarstvo,      informacijsko      znanost in knjigarstvo  DD 2005_KM 1
izumitelji so živeli v      informacijsko      mnogo revnejši družbi  DD 2005_KM 134
ugotovimo, da so delovali v      informacijsko      mnogo revnejšem okolju  DD 2005_KM 148
pomena članka za trenutno      informacijsko      potrebo raziskovalca.  DD 2005_KM 418
zamikom glede na stanje v      informacijsko      bolj razvitih delih sveta  DD 2005_KM 613
Oddelku za bibliotekarstvo,      informacijsko      znanost in knjigarstvo  DD 2005_KM 656
Oddelku za bibliotekarstvo,      informacijsko      znanost in knjigarstvo  DD 2005_KM 665
za bibliotekarstvo in      informacijsko      znanost. Razvoj analize  DD 2005_KM 700
predstavitvi so izčrpni in za      informacijsko      pismenega 3 uporabnika  D 2004_KA 51
ki aktivno uporabljajo      informacijsko      tehnologijo, drugo skupino  D 2004_KA 513
svojem delu uporabljajo      informacijsko      tehnologijo.Zaradi večje  D 2004_KA 513
ter zmožen zadovoljiti      informacijsko      potrebo manj zahtevnega  D 2004_KA 570
pomoč, da bo uspel svojo      informacijsko      zahtevo bolje formulirati  D 2004_KA 764
Oddelku za bibliotekarstvo,      informacijsko      znanost in knjigarstvo  D 2004_VD 25
izobraževanje uporabnikov;      informacijsko      opismenjevanje; varovanje  D 2004_VD 324
bibliotekarsko, dokumentacijsko in      informacijsko      delo.Med javno službo  D 2004_VD 324
uporabljati ustrezno      informacijsko      in komunikacijsko tehnologijo  D 2004_VD 600
Oddelka za bibliotekarstvo,      informacijsko      znanost in knjigarstvo  D 2004_VD 1095
Oddelka za bibliotekarstvo,      informacijsko      znanost in knjigarstvo  D 2004_VD 1628
Oddelka za bibliotekarstvo,      informacijsko      znanost in knjigarstvo  D 2004_VD 1636
leta 2003 Ministrstvo za      informacijsko      družbo in Ministrstvo  D 2005_KM 291
namenjenega za kulturo in      informacijsko      družbo (projektni razpis  D 2005_KM 291
ter strah pred uporabo      informacijsko      komunikacijske tehnologije  D 2006_FM 1
knjižnice, ki se soočajo z      informacijsko      eksplozijo. Ena pomembnejših  D 2006_FM 15
visokošolskih knjižnic postaja      informacijsko      opismenjevanje uporabnikov  D 2006_FM 16
visokošolskih institucij,      informacijsko      opismenjevanje, ki bi  D 2006_FM 19
vedno na začetku poti.      Informacijsko      opismenjevanje je vključeno  D 2006_FM 20
programe izobraževanja tudi      informacijsko      opismenjevanje. V nalogi  D 2006_FM 21
nadaljevanju sem opredelila      informacijsko      pismenost in njeno pomembno  D 2006_FM 33
strnila priporočila za      informacijsko      opismenjevanje odraslih  D 2006_FM 41
informacijski družbi. Le      informacijsko      pismeni študentje bodo  D 2006_FM 190
v nedavni preteklosti      informacijsko      tehnologijo uporabljali  D 2006_FM 249
izobraževanje uporabnikov ter      informacijsko      opismenjevanje. Pravilnik  D 2006_FM 504
študentje spoprijemajo z      informacijsko      preobremenitvijo in informacijsko  D 2006_FM 563
informacijsko preobremenitvijo in      informacijsko      anksioznostjo.Težko je  D 2006_FM 563
informacije (ibid.). 5.5      INFORMACIJSKO      OPISMENJEVANJE UPORABNIKOV  D 2006_FM 577
potrebno poudariti, saj se      informacijsko      pismenost velikokrat zamenjuje  D 2006_FM 580
Rockman, 2004a, str.3) o      Informacijsko      pismenost moramo v primerjavi  D 2006_FM 581
stopnjam izobraževanja.      Informacijsko      pismen posameznik je sposoben  D 2006_FM 582
poročilu podala definicijo      informacijsko      pismene osebe - to je  D 2006_FM 584
Doyle (v Neely, 2002).      Informacijsko      pismena oseba: 1. se zaveda  D 2006_FM 587
potrebo po informaciji (     informacijsko      potrebo); 3. formulira  D 2006_FM 587
ga lahko označimo kot      informacijsko      pismenega.Čeprav se marsikomu  D 2006_FM 588
poudarjajo povezanost med      informacijsko      pismenostjo in spretnostmi  D 2006_FM 590
študentom, da postanejo      informacijsko      pismeni z razvojem učinkovitih  D 2006_FM 592
pismenosti, ki pravi, da      informacijsko      pismen študent dostopa  D 2006_FM 599
da je samostojen učenec      informacijsko      pismen in sledi informacijam  D 2006_FM 600
skupnosti in družbi, so      informacijsko      pismeni in se zavedajo  D 2006_FM 601
ozirom na informacije in      informacijsko      tehnologijo ter učinkovito  D 2006_FM 601
informacijske pismenosti z      informacijsko      tehnologijo, pedagogiko  D 2006_FM 601
ponujajo okvir za ocenjevanje      informacijsko      pismenih posameznikov  D 2006_FM 606
omogočajo identifikacijo      informacijsko      pismenega študenta.Usmerjeni  D 2006_FM 608
kot ostali študentje.      Informacijsko      opismenjevanje omogoča  D 2006_FM 612
Education, 2000). Zahteve po      informacijsko      pismenih diplomantih prihajajo  D 2006_FM 618
uporabnikov uporablja      informacijsko      službo z nizko stopnjo  D 2006_FM 638
jo želimo predstaviti.      Informacijsko      opismenjevanje omogoča  D 2006_FM 835
Lahko pa bi organizirali      informacijsko      opismenjevanje na različnih  D 2006_FM 954
še posebej dovzetni za      informacijsko      anksioznost in tehnofobijo  D 2006_FM 1042
dejavnike, ki vplivajo na      informacijsko      pismenost pri študentih  D 2006_FM 1096
ki so tesno povezane z      informacijsko      pismenostjo.Teh spretnosti  D 2006_FM 1117
da bi študentje postali      informacijsko      pismeni.Od 5 do 10 ur  D 2006_FM 1133
dovolj, če želimo doseči      informacijsko      pismenost študentov.   D 2006_FM 1144
uporabnikov. Tako bi postalo      informacijsko      opismenjevanje bolj poenoteno  D 2006_FM 1148
bi bilo zagotovilo za      informacijsko      pismenost naših diplomantov  D 2006_FM 1150
uporabnikov sklepamo, da      informacijsko      opismenjevanje v slovenskih  D 2006_FM 1167
knjižnici, povezane z      informacijsko      pismenostjo in tako spretnosti  D 2006_FM 1183
zagotovljen vsem študentom. o      Informacijsko      pismeni ljudje se spopadajo  D 2006_FM 1224
izpolnitev delovnega zvezka za      informacijsko      opismenjevanje.Ta delovni  D 2006_FM 1260
zglednih strani, ki omogočajo      informacijsko      opismenjevanje na daljavo  D 2006_FM 1266
PRIPOROČILA ZA DELO IN      INFORMACIJSKO      OPISMENJEVANJE ODRASLIH  D 2006_FM 1343
akademski oddelki vključijo      informacijsko      pismenost v cilje učnih  D 2006_FM 1351
knjižničarji, da pripravijo      informacijsko      raziskovalno uro o računalniškem  D 2006_FM 1352
konkretno, realno osnovo.      Informacijsko      opismenjevanje je potrebno  D 2006_FM 1454
šolstva je namreč vključila      informacijsko      pismenost v same učne  D 2006_FM 1518
premalo, da bi dosegli      informacijsko      pismenost prihodnjih generacij  D 2006_FM 1520
stopnjah zahtevnosti. Za      informacijsko      opismenjevanje odraslih  D 2006_FM 1523
upoštevati tudi priporočila za      informacijsko      opismenjevanje študentov  D 2006_FM 1525

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA