Korpus bibliotekarstva
s področja psihologije | izobraževanja. | Članke so spremljali za | DD 1998_JP 698 |
jezikih, predvsem za potrebe | izobraževanja | in usposabljanja strokovnjakov | DD 1998_JP 1508 |
revijama Didakta in Vzgoja in | izobraževanja, | na osnovi bibliometrijske | DD 1998_JP 2210 |
ni potrebnega dodatnega | izobraževanja. | Toda pred tem je nujno | DD 1998_JP 2565 |
videli tudi zametke takega | izobraževanja. | Sicer pa je znano, da so | DD 2000_DF 404 |
stoletju že odprta vrata do | izobraževanja, | zato je Mayr prodajal | DD 2000_DF 1289 |
prinašata naslove s področja | izobraževanja | in medicine ([ . . .] | DD 2000_DF 2330 |
področja za različne stopnje | izobraževanja. | Abecedniki ali A B C knjige | DD 2000_DF 2340 |
dostopa do organiziranega | izobraževanja | na področju poizvedovanja | DD 2007_VP 2227 |
pomanjkanja ustreznega | izobraževanja. | Ni torej odveč ponovno | DD 2007_VP 2292 |
opozoriti na pomembnost | izobraževanja | na področju poizvedovanja | DD 2007_VP 2293 |
vmesnikov, pa tudi za področja | izobraževanja | in usposabljanja uporabnikov | DD 2007_VP 2643 |
svoje kupce. Za področje | izobraževanja | so zanimive tudi razlike | DD 2007_VP 2739 |
ustreznejše oblike in metode | izobraževanja, | obenem pa ponuditi funkcije | DD 2007_VP 2752 |
razvoju ustreznejših metod | izobraževanja. | Zbrane podatke, zlasti | DD 2007_VP 2777 |
Obogatilo pa bi tudi področje | izobraževanja | in usposabljanja uporabnikov | DD 2007_VP 2793 |
knjižničarjem na tem segmentu | izobraževanja | uporabnikov.Prav tako | D 2004_KA 27 |
posebne dokumentacije ali | izobraževanja. | Ne glede na obliko pomoči | D 2004_KA 208 |
tudi splošno načrtovanje | izobraževanja | uporabe sistema. Njegova | D 2004_KA 220 |
knjižnice) in strokovna | izobraževanja | ter tečaji uporabe posameznih | D 2004_KA 234 |
dejavnost. Zaradi učenja, | izobraževanja | in usposabljanja se stalno | D 2004_VD 79 |
kadrovskega managementa (Program | izobraževanja | 2004, 2003).Lahko pa zasledimo | D 2004_VD 225 |
Primerna nagrada in možnost | izobraževanja | sta tudi dejavnika, ki | D 2004_VD 242 |
pripravo in izvedbo programov | izobraževanja | uporabnikov na univerzah | D 2004_VD 368 |
pomočjo usposabljanja in | izobraževanja | znotraj organizacije | D 2004_VD 467 |
financiranju vzgoje in | izobraževanja | (1996) morajo knjižničarji | D 2004_VD 613 |
napredovanja, stimulacije in | izobraževanja. | Če pričakujemo, da bodo | D 2004_VD 648 |
delavcev (na področju dela, | izobraževanja, | osebnega življenja idr | D 2004_VD 824 |
anketirancev ali pa izvajanje | izobraževanja, | ki ni povezano s doseganjem | D 2004_VD 1278 |
pošiljajo zaposlene na | izobraževanja, | jih motivirajo in načrtujejo | D 2004_VD 1479 |
vključile v svoje programe | izobraževanja | tudi informacijsko opismenjevanje | D 2006_FM 21 |
vseživljenjskega učenja in | izobraževanja. | Konec 60-ih in v začetku | D 2006_FM 45 |
smislu promocije učenja in | izobraževanja | tako v otroštvu, mladosti | D 2006_FM 48 |
deinstitucionalizacijo | izobraževanja, | povezano s samostojnim | D 2006_FM 59 |
institucionaliziranega | izobraževanja | odraslih, ko naj bi vseživljenjsko | D 2006_FM 60 |
pospeševanje vseživljenjskega | izobraževanja. | Glavna razlika med konceptoma | D 2006_FM 62 |
nanašal na vse stopnje | izobraževanja | in učenje širom življenja | D 2006_FM 63 |
končani sekundarni stopnji | izobraževanja. | Cilj ponovnega izobraževanja | D 2006_FM 63 |
izobraževanja. Cilj ponovnega | izobraževanja | je bil omogočiti dostop | D 2006_FM 64 |
dostop do organiziranega | izobraževanja | v vseh življenjskih obdobjih | D 2006_FM 64 |
prepričanje, da dostop do | izobraževanja | ne sme biti omejen na | D 2006_FM 65 |
življenje. Koncept ponovnega | izobraževanja | je bil v primerjavi s | D 2006_FM 66 |
je za povezovanje sveta | izobraževanja | s svetom dela, njegove | D 2006_FM 66 |
pravico posameznika do | izobraževanja. | Danes razumemo vseživljenjsko | D 2006_FM 83 |
oblikah. Vse oblike in vrste | izobraževanja | so del učnega napredka | D 2006_FM 92 |
tudi vse oblike učenja in | izobraževanja, | tako formalne, neformalne | D 2006_FM 97 |
naredil pomemben korak od | izobraževanja | omejenega s starostnimi | D 2006_FM 97 |
odgovorno na vseh stopnjah | izobraževanja | in usposabljanja."Vseživljenjs | D 2006_FM 101 |
primarnega do terciarnega | izobraževanja | kot tudi po zaključku | D 2006_FM 102 |
po zaključku formalnega | izobraževanja | in vključuje tako mlade | D 2006_FM 102 |
Pojem zajema vse oblike | izobraževanja | od formalnega izobraževanja | D 2006_FM 105 |
izobraževanja od formalnega | izobraževanja | na vseh stopnjah (primarni | D 2006_FM 105 |
različne vrste in načine | izobraževanja, | ki se razlikujejo po namenu | D 2006_FM 114 |
so predstavile koncepte | izobraževanja | odraslih ali nadaljnjega | D 2006_FM 123 |
odraslih ali nadaljnjega | izobraževanja, | s katerimi so označili | D 2006_FM 123 |
vseživljenjskega učenja in | izobraževanja | zelo malo. Ta koncept | D 2006_FM 124 |
predstavlja demokratizacijo | izobraževanja, | v nasprotju z elitistično | D 2006_FM 129 |
nasprotju z elitistično obliko | izobraževanja | (Tuijnman, Boström, 2002 | D 2006_FM 129 |
in sicer povezovanje | izobraževanja | in življenja, ki zahteva | D 2006_FM 130 |
spremenjeno konceptualizacijo | izobraževanja, | ki mora enakovredno vključiti | D 2006_FM 130 |
mednarodne komisije za razvoj | izobraževanja | v svetu "Learning to be | D 2006_FM 135 |
preprečevale dostop do | izobraževanja, | in s tem spodbujala izobraževanje | D 2006_FM 137 |
pomembno vlogo osnovnega | izobraževanja, | vendar pa se je koncept | D 2006_FM 139 |
se je koncept ponovnega | izobraževanja | nanašal predvsem na izobraževanje | D 2006_FM 139 |
ponovnega ali povratnega | izobraževanja | se razlikuje od UNESCO | D 2006_FM 140 |
koncepta vseživljenjskega | izobraževanja | in po značilnostih spada | D 2006_FM 140 |
koncept vseživljenjskega | izobraževanja | zunaj majhnih skupin učenjakov | D 2006_FM 141 |
vizija vseživljenjskega | izobraževanja, | ki jo je spodbujal predvsem | D 2006_FM 143 |
sekundarnega poklicnega | izobraževanja | in formalnim izobraževanjem | D 2006_FM 143 |
potrebno reševati s ponudbo | izobraževanja | in usposabljanja.Tako | D 2006_FM 152 |
tudi do neformalnih oblik | izobraževanja. | Vertikalna integracija | D 2006_FM 164 |
neformalnimi oblikami | izobraževanja) | vodita k demokratizaciji | D 2006_FM 165 |
pravico do učenja in | izobraževanja. | Na žalost ostaja ta zahteva | D 2006_FM 193 |
zmanjševanju razlik v dostopu do | izobraževanja | postaja vplivnejša in | D 2006_FM 199 |
krepi socialno dimenzijo | izobraževanja, | ki presega dosedanjo razredno | D 2006_FM 200 |
mednarodne komisije za razvoj | izobraževanja | v svetu postavilo nova | D 2006_FM 207 |
izhodišča za razvoj vzgoje in | izobraževanja | in s tem postavilo tudi | D 2006_FM 207 |
o pravičen dostop do | izobraževanja | je nujen, ne pa še zadosten | D 2006_FM 209 |
formalistične sisteme | izobraževanja | na vseh stopnjah; o odpraviti | D 2006_FM 209 |
trajanja institucionalnega | izobraževanja | in usposabljanja, večjo | D 2006_FM 209 |
širjenje visokošolskega | izobraževanja | naj bi vodilo k širokem | D 2006_FM 209 |
odprtost visokošolskega | izobraževanja | ter spremembo pojmovanja | D 2006_FM 209 |
množičnosti visokošolskega | izobraževanja | šele začela kazati, pa | D 2006_FM 213 |
ponudbi visokošolskega | izobraževanja, | če se ne bo prilagodila | D 2006_FM 213 |
vseživljenjskosti učenja in | izobraževanja | torej ni pomembna le zaradi | D 2006_FM 224 |
v obstoječih možnostih | izobraževanja | niso našli prave rešitve | D 2006_FM 225 |
demokratizaciji dostopa do | izobraževanja. | Pritisk na odpiranje univerze | D 2006_FM 227 |
sistem visokošolskega | izobraževanja | spremeniti predvsem v | D 2006_FM 230 |
oblik visokošolskega | izobraževanja, | medtem ko so "stare" univerze | D 2006_FM 231 |
sistemov visokošolskega | izobraževanja | in z institucionalno diferenciacijo | D 2006_FM 234 |
osredotočenost na tržne kriterije | izobraževanja | in raziskovanja.Poleg | D 2006_FM 238 |
tehnologije, so na področju | izobraževanja | zelo velike.Visokošolske | D 2006_FM 243 |
ki jim je takšen način | izobraževanja | zaradi pomanjkanja časa | D 2006_FM 246 |
tradicionalnih oblikah | izobraževanja, | predstavlja danes elektronsko | D 2006_FM 249 |
ter odprtemu dostopu do | izobraževanja. | Z razvojem informacijske | D 2006_FM 255 |
tehnologije za potrebe | izobraževanja | odraslih.Prav tako navajajo | D 2006_FM 259 |
aktivnosti na področju | izobraževanja | odraslih UNESCO spodbuja | D 2006_FM 261 |
korak k demokratizaciji | izobraževanja | in razvoju visokošolskega | D 2006_FM 263 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |