Korpus bibliotekarstva

izobraževanja (1680)


s področja psihologije      izobraževanja.     Članke so spremljali za  DD 1998_JP 698
jezikih, predvsem za potrebe      izobraževanja      in usposabljanja strokovnjakov  DD 1998_JP 1508
revijama Didakta in Vzgoja in      izobraževanja,      na osnovi bibliometrijske  DD 1998_JP 2210
ni potrebnega dodatnega      izobraževanja.      Toda pred tem je nujno  DD 1998_JP 2565
videli tudi zametke takega      izobraževanja.     Sicer pa je znano, da so  DD 2000_DF 404
stoletju že odprta vrata do      izobraževanja,      zato je Mayr prodajal  DD 2000_DF 1289
prinašata naslove s področja      izobraževanja      in medicine ([ . . .]  DD 2000_DF 2330
področja za različne stopnje      izobraževanja.     Abecedniki ali A B C knjige  DD 2000_DF 2340
dostopa do organiziranega      izobraževanja      na področju poizvedovanja  DD 2007_VP 2227
pomanjkanja ustreznega      izobraževanja.     Ni torej odveč ponovno  DD 2007_VP 2292
opozoriti na pomembnost      izobraževanja      na področju poizvedovanja  DD 2007_VP 2293
vmesnikov, pa tudi za področja      izobraževanja      in usposabljanja uporabnikov  DD 2007_VP 2643
svoje kupce. Za področje      izobraževanja      so zanimive tudi razlike  DD 2007_VP 2739
ustreznejše oblike in metode      izobraževanja,      obenem pa ponuditi funkcije  DD 2007_VP 2752
razvoju ustreznejših metod      izobraževanja.      Zbrane podatke, zlasti  DD 2007_VP 2777
Obogatilo pa bi tudi področje      izobraževanja      in usposabljanja uporabnikov  DD 2007_VP 2793
knjižničarjem na tem segmentu      izobraževanja      uporabnikov.Prav tako  D 2004_KA 27
posebne dokumentacije ali      izobraževanja.     Ne glede na obliko pomoči  D 2004_KA 208
tudi splošno načrtovanje      izobraževanja      uporabe sistema. Njegova  D 2004_KA 220
knjižnice) in strokovna      izobraževanja      ter tečaji uporabe posameznih  D 2004_KA 234
dejavnost. Zaradi učenja,      izobraževanja      in usposabljanja se stalno  D 2004_VD 79
kadrovskega managementa (Program      izobraževanja      2004, 2003).Lahko pa zasledimo  D 2004_VD 225
Primerna nagrada in možnost      izobraževanja      sta tudi dejavnika, ki  D 2004_VD 242
pripravo in izvedbo programov      izobraževanja      uporabnikov na univerzah  D 2004_VD 368
pomočjo usposabljanja in      izobraževanja      znotraj organizacije   D 2004_VD 467
financiranju vzgoje in      izobraževanja      (1996) morajo knjižničarji  D 2004_VD 613
napredovanja, stimulacije in      izobraževanja.     Če pričakujemo, da bodo  D 2004_VD 648
delavcev (na področju dela,      izobraževanja,      osebnega življenja idr  D 2004_VD 824
anketirancev ali pa izvajanje      izobraževanja,      ki ni povezano s doseganjem  D 2004_VD 1278
pošiljajo zaposlene na      izobraževanja,      jih motivirajo in načrtujejo  D 2004_VD 1479
vključile v svoje programe      izobraževanja      tudi informacijsko opismenjevanje  D 2006_FM 21
vseživljenjskega učenja in      izobraževanja.     Konec 60-ih in v začetku  D 2006_FM 45
smislu promocije učenja in      izobraževanja      tako v otroštvu, mladosti  D 2006_FM 48
deinstitucionalizacijo      izobraževanja,      povezano s samostojnim  D 2006_FM 59
institucionaliziranega      izobraževanja      odraslih, ko naj bi vseživljenjsko  D 2006_FM 60
pospeševanje vseživljenjskega      izobraževanja.     Glavna razlika med konceptoma  D 2006_FM 62
nanašal na vse stopnje      izobraževanja      in učenje širom življenja  D 2006_FM 63
končani sekundarni stopnji      izobraževanja.     Cilj ponovnega izobraževanja  D 2006_FM 63
izobraževanja. Cilj ponovnega      izobraževanja      je bil omogočiti dostop  D 2006_FM 64
dostop do organiziranega      izobraževanja      v vseh življenjskih obdobjih  D 2006_FM 64
prepričanje, da dostop do      izobraževanja      ne sme biti omejen na  D 2006_FM 65
življenje. Koncept ponovnega      izobraževanja      je bil v primerjavi s  D 2006_FM 66
je za povezovanje sveta      izobraževanja      s svetom dela, njegove  D 2006_FM 66
pravico posameznika do      izobraževanja.     Danes razumemo vseživljenjsko  D 2006_FM 83
oblikah. Vse oblike in vrste      izobraževanja      so del učnega napredka  D 2006_FM 92
tudi vse oblike učenja in      izobraževanja,      tako formalne, neformalne  D 2006_FM 97
naredil pomemben korak od      izobraževanja      omejenega s starostnimi  D 2006_FM 97
odgovorno na vseh stopnjah      izobraževanja      in usposabljanja."Vseživljenjs  D 2006_FM 101
primarnega do terciarnega      izobraževanja      kot tudi po zaključku  D 2006_FM 102
po zaključku formalnega      izobraževanja      in vključuje tako mlade  D 2006_FM 102
Pojem zajema vse oblike      izobraževanja      od formalnega izobraževanja  D 2006_FM 105
izobraževanja od formalnega      izobraževanja      na vseh stopnjah (primarni  D 2006_FM 105
različne vrste in načine      izobraževanja,      ki se razlikujejo po namenu  D 2006_FM 114
so predstavile koncepte      izobraževanja      odraslih ali nadaljnjega  D 2006_FM 123
odraslih ali nadaljnjega      izobraževanja,      s katerimi so označili  D 2006_FM 123
vseživljenjskega učenja in      izobraževanja      zelo malo. Ta koncept  D 2006_FM 124
predstavlja demokratizacijo      izobraževanja,      v nasprotju z elitistično  D 2006_FM 129
nasprotju z elitistično obliko      izobraževanja      (Tuijnman, Boström, 2002  D 2006_FM 129
in sicer povezovanje      izobraževanja      in življenja, ki zahteva  D 2006_FM 130
spremenjeno konceptualizacijo      izobraževanja,      ki mora enakovredno vključiti  D 2006_FM 130
mednarodne komisije za razvoj      izobraževanja      v svetu "Learning to be  D 2006_FM 135
preprečevale dostop do      izobraževanja,      in s tem spodbujala izobraževanje  D 2006_FM 137
pomembno vlogo osnovnega      izobraževanja,      vendar pa se je koncept  D 2006_FM 139
se je koncept ponovnega      izobraževanja      nanašal predvsem na izobraževanje  D 2006_FM 139
ponovnega ali povratnega      izobraževanja      se razlikuje od UNESCO  D 2006_FM 140
koncepta vseživljenjskega      izobraževanja      in po značilnostih spada  D 2006_FM 140
koncept vseživljenjskega      izobraževanja      zunaj majhnih skupin učenjakov  D 2006_FM 141
vizija vseživljenjskega      izobraževanja,      ki jo je spodbujal predvsem  D 2006_FM 143
sekundarnega poklicnega      izobraževanja      in formalnim izobraževanjem  D 2006_FM 143
potrebno reševati s ponudbo      izobraževanja      in usposabljanja.Tako  D 2006_FM 152
tudi do neformalnih oblik      izobraževanja.     Vertikalna integracija  D 2006_FM 164
neformalnimi oblikami      izobraževanja)      vodita k demokratizaciji  D 2006_FM 165
pravico do učenja in      izobraževanja.     Na žalost ostaja ta zahteva  D 2006_FM 193
zmanjševanju razlik v dostopu do      izobraževanja      postaja vplivnejša in  D 2006_FM 199
krepi socialno dimenzijo      izobraževanja,      ki presega dosedanjo razredno  D 2006_FM 200
mednarodne komisije za razvoj      izobraževanja      v svetu postavilo nova  D 2006_FM 207
izhodišča za razvoj vzgoje in      izobraževanja      in s tem postavilo tudi  D 2006_FM 207
o pravičen dostop do      izobraževanja      je nujen, ne pa še zadosten  D 2006_FM 209
formalistične sisteme      izobraževanja      na vseh stopnjah; o odpraviti  D 2006_FM 209
trajanja institucionalnega      izobraževanja      in usposabljanja, večjo  D 2006_FM 209
širjenje visokošolskega      izobraževanja      naj bi vodilo k širokem  D 2006_FM 209
odprtost visokošolskega      izobraževanja      ter spremembo pojmovanja  D 2006_FM 209
množičnosti visokošolskega      izobraževanja      šele začela kazati, pa  D 2006_FM 213
ponudbi visokošolskega      izobraževanja,      če se ne bo prilagodila  D 2006_FM 213
vseživljenjskosti učenja in      izobraževanja      torej ni pomembna le zaradi  D 2006_FM 224
v obstoječih možnostih      izobraževanja      niso našli prave rešitve  D 2006_FM 225
demokratizaciji dostopa do      izobraževanja.     Pritisk na odpiranje univerze  D 2006_FM 227
sistem visokošolskega      izobraževanja      spremeniti predvsem v  D 2006_FM 230
oblik visokošolskega      izobraževanja,      medtem ko so "stare" univerze  D 2006_FM 231
sistemov visokošolskega      izobraževanja      in z institucionalno diferenciacijo  D 2006_FM 234
osredotočenost na tržne kriterije      izobraževanja      in raziskovanja.Poleg  D 2006_FM 238
tehnologije, so na področju      izobraževanja      zelo velike.Visokošolske  D 2006_FM 243
ki jim je takšen način      izobraževanja      zaradi pomanjkanja časa  D 2006_FM 246
tradicionalnih oblikah      izobraževanja,      predstavlja danes elektronsko  D 2006_FM 249
ter odprtemu dostopu do      izobraževanja.     Z razvojem informacijske  D 2006_FM 255
tehnologije za potrebe      izobraževanja      odraslih.Prav tako navajajo  D 2006_FM 259
aktivnosti na področju      izobraževanja      odraslih UNESCO spodbuja  D 2006_FM 261
korak k demokratizaciji      izobraževanja      in razvoju visokošolskega  D 2006_FM 263

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA