Korpus bibliotekarstva
149. Ministrstvo za | izobraževanje | in znanost je bilo pri | DD 1998_JP 1335 |
CSIS) pri Ministrstvu za | izobraževanje | in znanost Španije, ki | DD 1998_JP 1608 |
pedagogika in Vzgoja in | izobraževanje, | nekatere v celoti, druge | DD 1998_JP 2170 |
citirana. 9.2.2.3 Vzgoja in | izobraževanje | Analiza dveh letnikov | DD 1998_JP 2199 |
samo revijo Vzgoja in | izobraževanje. | Relativno pogosto in | DD 1998_JP 2205 |
revij Didakta in Vzgoja in | izobraževanje | so bili le štirje takšni | DD 1998_JP 2212 |
kot revija Vzgoja in | izobraževanje. | Članki v Vzgoji in izobraževan | DD 1998_JP 2213 |
braževanje. Članki v Vzgoji in | izobraževanje | navajajo več tuje literature | DD 1998_JP 2214 |
članki iz revije Vzgoja in | izobraževanje. | Članki v reviji Vzgoji | DD 1998_JP 2215 |
Članki v reviji Vzgoji in | izobraževanje | so citirali objave iz | DD 1998_JP 2216 |
objavljene pa v Vzgoja in | izobraževanje | pa osemkrat več.To kaže | DD 1998_JP 2216 |
revijama, revija Vzgoja in | izobraževanje | je očitno starejša in | DD 1998_JP 2217 |
uvideli, da jim lahko le | izobraževanje | omogoči napredek.Osnovna | DD 2000_DF 400 |
plemstvo vendarle tudi čas za | izobraževanje, | potovanja in zabave.Valvasorje | DD 2000_DF 890 |
česar je potrebno dodatno | izobraževanje | izvedencev, ki interpretirajo | DD 2005_KM 762 |
uporabi, skrajšanju časa za | izobraževanje | in usposabljanje in povečani | DD 2007_VP 123 |
management, trženje, tehnika, | izobraževanje | in informacijska znanost | DD 2007_VP 971 |
delež je imel organizirano | izobraževanje | (preglednica 9).To kaže | DD 2007_VP 1764 |
nakazuje tudi na pomanjkljivo | izobraževanje | na tem področju. Večina | DD 2007_VP 1856 |
tudi pri področjih kot so | izobraževanje | in nabavna politika, lahko | DD 2007_VP 2734 |
velja tako za formalno | izobraževanje, | kot tudi permanentno izobraževanje | DD 2007_VP 2737 |
kot tudi permanentno | izobraževanje. | V slednjega so vključene | DD 2007_VP 2737 |
ustanove, ki izvajajo | izobraževanje | svojih uporabnikov, seveda | DD 2007_VP 2738 |
sistemov, ki izvajajo | izobraževanje | za svoje kupce. Za področje | DD 2007_VP 2738 |
formalno in permanentno | izobraževanje, | ki ga denimo izvajajo | DD 2007_VP 2748 |
formalno in permanentno | izobraževanje, | kot izhodišče za razmišljanje | DD 2007_VP 2796 |
pomoč, dokumentacijo in | izobraževanje | o sistemu.Vse kar uporabniki | D 2004_KA 124 |
so morali izvesti tudi | izobraževanje | izvajalcev raziskave. | D 2004_KA 362 |
storitev, kot so kadrovanje, | izobraževanje, | nagrajevanje idr.Za razliko | D 2004_VD 115 |
mobilnost kapitala in dela ter | izobraževanje | in znanje, ki bosta še | D 2004_VD 128 |
pogojih, družbeno in delovno | izobraževanje) | , - ocenjevanjem in vrednotenjem | D 2004_VD 149 |
rganizacije še povečata. Nobeno | izobraževanje | ali dodatno usposabljanje | D 2004_VD 164 |
veliko vlaga, jim nudi | izobraževanje | in strokovne stike ter | D 2004_VD 185 |
1997) opozarja, da, niti | izobraževanje | bibliotekarjev v okviru | D 2004_VD 223 |
permanentno bibliotekarsko | izobraževanje | udeležencem, ne dajeta | D 2004_VD 223 |
managementa. Zato predlaga | izobraževanje | vodij za vodenje človeškimi | D 2004_VD 224 |
jim omogočiti dodatno | izobraževanje, | na podlagi njihovih želja | D 2004_VD 238 |
nalog. Vodstvo bi moralo | izobraževanje | ne le odobravati, temveč | D 2004_VD 239 |
informacij; pridobivanje in | izobraževanje | uporabnikov; informacijsko | D 2004_VD 324 |
zavodov za vzgojo in | izobraževanje | otrok in mladostnikov | D 2004_VD 345 |
o načrt za razvoj in | izobraževanje, | o načrt za kadrovanje | D 2004_VD 436 |
interes za permanentno | izobraževanje | 39.Poglejmo nekatere zmožnosti | D 2004_VD 597 |
knjižničarskim znanjem; | izobraževanje | mu mora omogočiti knjižnica | D 2004_VD 612 |
anketiranih knjižnic. | Izobraževanje | poteka v vseh anketiranih | D 2004_VD 1273 |
tem tipu knjižnic. 98 | Izobraževanje | je prevladujoča dejavnost | D 2004_VD 1276 |
visokošolskih knjižnicah. | Izobraževanje | kadrov izvajajo v 53,3 | D 2004_VD 1283 |
20% (2 od 10) pa poteka | izobraževanje | zaposlenih. 8 knjižnic | D 2004_VD 1287 |
71,4% oz. 10 od 14). | Izobraževanje, | kot najbolj verjeten razlog | D 2004_VD 1319 |
imelo pomembno vlogo tudi | izobraževanje | in uvajanje vseh knjižničarjev | D 2005_KM 67 |
delo, 2006 | Izobraževanje | odraslih v visokošolskih | D 2006_FM 0 |
koliko so pripravljene na | izobraževanje | odraslih študentov in | D 2006_FM 22 |
naših knjižničarjev za | izobraževanje | odraslih študentov. V | D 2006_FM 28 |
VSEŽIVLJENJSKEGA UČENJA | Izobraževanje | odraslih je tesno povezano | D 2006_FM 45 |
začetku pomenil predvsem | izobraževanje | odraslih kot protiutež | D 2006_FM 47 |
vseživljenjsko učenje in | izobraževanje | dobilo širši pomen, in | D 2006_FM 48 |
imel pomemben vpliv na | izobraževanje | odraslih in njihovo povečevanje | D 2006_FM 53 |
naj bi vseživljenjsko | izobraževanje | pomenilo vračanje v že | D 2006_FM 60 |
Organizacija Združenih narodov za | izobraževanje, | znanost in kulturo (United | D 2006_FM 62 |
zavzemala za povratno | izobraževanje | kot strategijo za pospeševanje | D 2006_FM 62 |
drugi zavzema za formalno | izobraževanje | odraslih oz. za izobraževanje | D 2006_FM 63 |
izobraževanje odraslih oz. za | izobraževanje | po končani sekundarni | D 2006_FM 63 |
posameznik priložnosti za | izobraževanje | in učenje skozi vse življenje | D 2006_FM 65 |
Liberalna perspektiva poudarja | izobraževanje | za osebni razvoj čim več | D 2006_FM 69 |
odgovornost za učenje in | izobraževanje | iz države na posameznika | D 2006_FM 81 |
vidimo vseživljenjsko | izobraževanje | v 70-ih letih 20. stoletja | D 2006_FM 83 |
pojmi kot sta ponovno | izobraževanje | in permanentno izobraževanje | D 2006_FM 88 |
izobraževanje in permanentno | izobraževanje | pomenila predvsem odrasle | D 2006_FM 88 |
vključuje več kot le | izobraževanje | odraslih.Posameznikova | D 2006_FM 88 |
za razvoj motivacije za | izobraževanje | in nadaljnje učenje v | D 2006_FM 89 |
predšolsko in osnovno | izobraževanje | pomembna elementa koncepta | D 2006_FM 90 |
naslednja opredelitev: | izobraževanje | in učenje posameznikov | D 2006_FM 100 |
omejimo le na formalno | izobraževanje | to pomeni, da morajo izobraževalni | D 2006_FM 101 |
odraslih delimo na formalno | izobraževanje, | pri katerem gre za pridobivanje | D 2006_FM 112 |
izobrazbe, neformalno | izobraževanje, | kjer gre za pridobitev | D 2006_FM 112 |
najpogosteje pojavlja. | Izobraževanje | odraslih lahko obsega | D 2006_FM 114 |
omejila le na visokošolsko | izobraževanje | odraslih. 2.2 RAZVOJ KONCEPTA | D 2006_FM 115 |
življenje, vseživljenjskost in | izobraževanje. | Koncept zajema izobraževanje | D 2006_FM 128 |
izobraževanje. Koncept zajema | izobraževanje, | ki se ne konča z zaključkom | D 2006_FM 129 |
razporejanje sredstev, tako za | izobraževanje | najmlajših kot najstarejših | D 2006_FM 136 |
izobraževanja, in s tem spodbujala | izobraževanje | čim večjega števila ljudi | D 2006_FM 137 |
Nekdanji vodja Oddelka za | izobraževanje | odraslih v Unescovem Sektorju | D 2006_FM 138 |
Unescovem Sektorju za | izobraževanje | (Vseživljenjsko učenje | D 2006_FM 138 |
izobraževanja nanašal predvsem na | izobraževanje | po končanem obveznem izobraževanju | D 2006_FM 139 |
koncepte, kot so ponovno | izobraževanje, | permanentno izobraževanje | D 2006_FM 142 |
izobraževanje, permanentno | izobraževanje | in učeča se družba (Bourgeois | D 2006_FM 142 |
Opuščen je bil izraz ponovno | izobraževanje, | nadomestil pa ga je termin | D 2006_FM 149 |
doseženo tudi soglasje, da | izobraževanje | in usposabljanje ne pomagata | D 2006_FM 155 |
univerze in visokošolsko | izobraževanje | kot tudi ostale šole in | D 2006_FM 167 |
izpopolnjevanje, učenje in | izobraževanje | neizogibna dejavnost brez | D 2006_FM 185 |
saj morajo odrasli za | izobraževanje | največkrat plačati (Kodelja | D 2006_FM 194 |
2001): o presegli naj bi | izobraževanje | omejeno s časom ("šolska | D 2006_FM 209 |
enakih možnosti; elitno | izobraževanje | se začne na elementarni | D 2006_FM 209 |
potrebno dogmo, da sta | izobraževanje | in šola sinonima; iz tega | D 2006_FM 209 |
spodbujanje mišljenja; o | izobraževanje | postaja proces in več | D 2006_FM 209 |
da postaja posekundarno | izobraževanje | predpogoj za skoraj katerokoli | D 2006_FM 220 |
naj bi bile možnosti za | izobraževanje | dostopne čim širšemu krogu | D 2006_FM 223 |
možnosti za učenje in | izobraževanje. | S tem pa avtomatično in | D 2006_FM 224 |
spreminja visokošolsko | izobraževanje, | vpliva pa tudi na spremembe | D 2006_FM 233 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |