Korpus bibliotekarstva

izobraževanje (1510)


149. Ministrstvo za      izobraževanje      in znanost je bilo pri  DD 1998_JP 1335
CSIS) pri Ministrstvu za      izobraževanje      in znanost Španije, ki  DD 1998_JP 1608
pedagogika in Vzgoja in      izobraževanje,      nekatere v celoti, druge  DD 1998_JP 2170
citirana. 9.2.2.3 Vzgoja in      izobraževanje      Analiza dveh letnikov  DD 1998_JP 2199
samo revijo Vzgoja in      izobraževanje.      Relativno pogosto in  DD 1998_JP 2205
revij Didakta in Vzgoja in      izobraževanje      so bili le štirje takšni  DD 1998_JP 2212
kot revija Vzgoja in      izobraževanje.      Članki v Vzgoji in izobraževan  DD 1998_JP 2213
braževanje. Članki v Vzgoji in      izobraževanje      navajajo več tuje literature  DD 1998_JP 2214
članki iz revije Vzgoja in      izobraževanje.     Članki v reviji Vzgoji  DD 1998_JP 2215
Članki v reviji Vzgoji in      izobraževanje      so citirali objave iz  DD 1998_JP 2216
objavljene pa v Vzgoja in      izobraževanje      pa osemkrat več.To kaže  DD 1998_JP 2216
revijama, revija Vzgoja in      izobraževanje      je očitno starejša in  DD 1998_JP 2217
uvideli, da jim lahko le      izobraževanje      omogoči napredek.Osnovna  DD 2000_DF 400
plemstvo vendarle tudi čas za      izobraževanje,      potovanja in zabave.Valvasorje  DD 2000_DF 890
česar je potrebno dodatno      izobraževanje      izvedencev, ki interpretirajo  DD 2005_KM 762
uporabi, skrajšanju časa za      izobraževanje      in usposabljanje in povečani  DD 2007_VP 123
management, trženje, tehnika,      izobraževanje      in informacijska znanost  DD 2007_VP 971
delež je imel organizirano      izobraževanje      (preglednica 9).To kaže  DD 2007_VP 1764
nakazuje tudi na pomanjkljivo      izobraževanje      na tem področju. Večina  DD 2007_VP 1856
tudi pri področjih kot so      izobraževanje      in nabavna politika, lahko  DD 2007_VP 2734
velja tako za formalno      izobraževanje,      kot tudi permanentno izobraževanje  DD 2007_VP 2737
kot tudi permanentno      izobraževanje.     V slednjega so vključene  DD 2007_VP 2737
ustanove, ki izvajajo      izobraževanje      svojih uporabnikov, seveda  DD 2007_VP 2738
sistemov, ki izvajajo      izobraževanje      za svoje kupce. Za področje  DD 2007_VP 2738
formalno in permanentno      izobraževanje,      ki ga denimo izvajajo  DD 2007_VP 2748
formalno in permanentno      izobraževanje,      kot izhodišče za razmišljanje  DD 2007_VP 2796
pomoč, dokumentacijo in      izobraževanje      o sistemu.Vse kar uporabniki  D 2004_KA 124
so morali izvesti tudi      izobraževanje      izvajalcev raziskave.  D 2004_KA 362
storitev, kot so kadrovanje,      izobraževanje,      nagrajevanje idr.Za razliko  D 2004_VD 115
mobilnost kapitala in dela ter      izobraževanje      in znanje, ki bosta še  D 2004_VD 128
pogojih, družbeno in delovno      izobraževanje)     , - ocenjevanjem in vrednotenjem  D 2004_VD 149
rganizacije še povečata. Nobeno      izobraževanje      ali dodatno usposabljanje  D 2004_VD 164
veliko vlaga, jim nudi      izobraževanje      in strokovne stike ter  D 2004_VD 185
1997) opozarja, da, niti      izobraževanje      bibliotekarjev v okviru  D 2004_VD 223
permanentno bibliotekarsko      izobraževanje      udeležencem, ne dajeta  D 2004_VD 223
managementa. Zato predlaga      izobraževanje      vodij za vodenje človeškimi  D 2004_VD 224
jim omogočiti dodatno      izobraževanje,      na podlagi njihovih želja  D 2004_VD 238
nalog. Vodstvo bi moralo      izobraževanje      ne le odobravati, temveč  D 2004_VD 239
informacij; pridobivanje in      izobraževanje      uporabnikov; informacijsko  D 2004_VD 324
zavodov za vzgojo in      izobraževanje      otrok in mladostnikov  D 2004_VD 345
o načrt za razvoj in      izobraževanje,      o načrt za kadrovanje  D 2004_VD 436
interes za permanentno      izobraževanje      39.Poglejmo nekatere zmožnosti  D 2004_VD 597
knjižničarskim znanjem;      izobraževanje      mu mora omogočiti knjižnica  D 2004_VD 612
anketiranih knjižnic.      Izobraževanje      poteka v vseh anketiranih  D 2004_VD 1273
tem tipu knjižnic. 98      Izobraževanje      je prevladujoča dejavnost  D 2004_VD 1276
visokošolskih knjižnicah.      Izobraževanje      kadrov izvajajo v 53,3  D 2004_VD 1283
20% (2 od 10) pa poteka      izobraževanje      zaposlenih. 8 knjižnic  D 2004_VD 1287
71,4% oz. 10 od 14).      Izobraževanje,      kot najbolj verjeten razlog  D 2004_VD 1319
imelo pomembno vlogo tudi      izobraževanje      in uvajanje vseh knjižničarjev  D 2005_KM 67
delo, 2006      Izobraževanje      odraslih v visokošolskih  D 2006_FM 0
koliko so pripravljene na      izobraževanje      odraslih študentov in  D 2006_FM 22
naših knjižničarjev za      izobraževanje      odraslih študentov. V  D 2006_FM 28
VSEŽIVLJENJSKEGA UČENJA      Izobraževanje      odraslih je tesno povezano  D 2006_FM 45
začetku pomenil predvsem      izobraževanje      odraslih kot protiutež  D 2006_FM 47
vseživljenjsko učenje in      izobraževanje      dobilo širši pomen, in  D 2006_FM 48
imel pomemben vpliv na      izobraževanje      odraslih in njihovo povečevanje  D 2006_FM 53
naj bi vseživljenjsko      izobraževanje      pomenilo vračanje v že  D 2006_FM 60
Organizacija Združenih narodov za      izobraževanje,      znanost in kulturo (United  D 2006_FM 62
zavzemala za povratno      izobraževanje      kot strategijo za pospeševanje  D 2006_FM 62
drugi zavzema za formalno      izobraževanje      odraslih oz. za izobraževanje  D 2006_FM 63
izobraževanje odraslih oz. za      izobraževanje      po končani sekundarni  D 2006_FM 63
posameznik priložnosti za      izobraževanje      in učenje skozi vse življenje  D 2006_FM 65
Liberalna perspektiva poudarja      izobraževanje      za osebni razvoj čim več  D 2006_FM 69
odgovornost za učenje in      izobraževanje      iz države na posameznika  D 2006_FM 81
vidimo vseživljenjsko      izobraževanje      v 70-ih letih 20. stoletja  D 2006_FM 83
pojmi kot sta ponovno      izobraževanje      in permanentno izobraževanje  D 2006_FM 88
izobraževanje in permanentno      izobraževanje      pomenila predvsem odrasle  D 2006_FM 88
vključuje več kot le      izobraževanje      odraslih.Posameznikova  D 2006_FM 88
za razvoj motivacije za      izobraževanje      in nadaljnje učenje v  D 2006_FM 89
predšolsko in osnovno      izobraževanje      pomembna elementa koncepta  D 2006_FM 90
naslednja opredelitev:      izobraževanje      in učenje posameznikov  D 2006_FM 100
omejimo le na formalno      izobraževanje      to pomeni, da morajo izobraževalni  D 2006_FM 101
odraslih delimo na formalno      izobraževanje,      pri katerem gre za pridobivanje  D 2006_FM 112
izobrazbe, neformalno      izobraževanje,      kjer gre za pridobitev  D 2006_FM 112
najpogosteje pojavlja.      Izobraževanje      odraslih lahko obsega  D 2006_FM 114
omejila le na visokošolsko      izobraževanje      odraslih. 2.2 RAZVOJ KONCEPTA  D 2006_FM 115
življenje, vseživljenjskost in      izobraževanje.     Koncept zajema izobraževanje  D 2006_FM 128
izobraževanje. Koncept zajema      izobraževanje,      ki se ne konča z zaključkom  D 2006_FM 129
razporejanje sredstev, tako za      izobraževanje      najmlajših kot najstarejših  D 2006_FM 136
izobraževanja, in s tem spodbujala      izobraževanje      čim večjega števila ljudi  D 2006_FM 137
Nekdanji vodja Oddelka za      izobraževanje      odraslih v Unescovem Sektorju  D 2006_FM 138
Unescovem Sektorju za      izobraževanje      (Vseživljenjsko učenje  D 2006_FM 138
izobraževanja nanašal predvsem na      izobraževanje      po končanem obveznem izobraževanju  D 2006_FM 139
koncepte, kot so ponovno      izobraževanje,      permanentno izobraževanje  D 2006_FM 142
izobraževanje, permanentno      izobraževanje      in učeča se družba (Bourgeois  D 2006_FM 142
Opuščen je bil izraz ponovno      izobraževanje,      nadomestil pa ga je termin  D 2006_FM 149
doseženo tudi soglasje, da      izobraževanje      in usposabljanje ne pomagata  D 2006_FM 155
univerze in visokošolsko      izobraževanje      kot tudi ostale šole in  D 2006_FM 167
izpopolnjevanje, učenje in      izobraževanje      neizogibna dejavnost brez  D 2006_FM 185
saj morajo odrasli za      izobraževanje      največkrat plačati (Kodelja  D 2006_FM 194
2001): o presegli naj bi      izobraževanje      omejeno s časom ("šolska  D 2006_FM 209
enakih možnosti; elitno      izobraževanje      se začne na elementarni  D 2006_FM 209
potrebno dogmo, da sta      izobraževanje      in šola sinonima; iz tega  D 2006_FM 209
spodbujanje mišljenja; o      izobraževanje      postaja proces in več  D 2006_FM 209
da postaja posekundarno      izobraževanje      predpogoj za skoraj katerokoli  D 2006_FM 220
naj bi bile možnosti za      izobraževanje      dostopne čim širšemu krogu  D 2006_FM 223
možnosti za učenje in      izobraževanje.     S tem pa avtomatično in  D 2006_FM 224
spreminja visokošolsko      izobraževanje,      vpliva pa tudi na spremembe  D 2006_FM 233

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA