Korpus bibliotekarstva

izobraževanju (516)


uporabnosti revij pri      izobraževanju      medicinskih sester upošteva  DD 1998_JP 2476
namenjeno raziskovanju in      izobraževanju)     .Leto 1991, pa običajno  DD 1998_JP 2529
pridigah, kasneje pa tudi po      izobraževanju.     Le za samostanskimi zidovi  DD 2000_DF 375
Kranjskem velike spremembe. V      izobraževanju      moramo omeniti uvedbo  DD 2000_DF 1594
razlike v dotedanjem      izobraževanju      na področju iskanja informacij  DD 2007_VP 2721
tudi v vseživljenjskem      izobraževanju,      zbirajo, obdelujejo, varujejo  D 2004_VD 339
o opravljenem dodatnem      izobraževanju,      o nekaznovanju idr.Od  D 2004_VD 767
njihovo željo po nadaljnjem      izobraževanju      in kjer bodo pripravljeni  D 2004_VD 1066
anketirane knjižnice namenjajo      izobraževanju      ter dodatnemu usposabljanju  D 2004_VD 1271
skupin, delo v vzgoji in      izobraževanju      in poznavanje načina dela  D 2004_VD 1416
odstopanje zasledimo le pri      izobraževanju      zaposlenih v specialnih  D 2004_VD 1485
potrebno upoštevati pri      izobraževanju.      V ta namen sem preverjala  D 2006_FM 22
sem s pomočjo teorije o      izobraževanju      odraslih in njihovih specifičnih  D 2006_FM 26
posebno obravnavo tudi pri      izobraževanju      in informacijskem opismenjevanju  D 2006_FM 26
pojavljati zahteve po      izobraževanju,      ki ne bi bilo omejeno  D 2006_FM 46
odraslih kot protiutež      izobraževanju      in učenju samo v otroštvu  D 2006_FM 47
poudarek na učenju kot na      izobraževanju.     Današnji koncept vseživljenjske  D 2006_FM 78
brez ustreznih temeljev v      izobraževanju      prebivalcev ne more konkurirati  D 2006_FM 111
možnostih in pristopih v      izobraževanju.      Sama ideja vseživljenjskega  D 2006_FM 119
izobraževanje po končanem obveznem      izobraževanju      in usposabljanju (ibid  D 2006_FM 139
namenja vse več pozornosti      izobraževanju.     Številni dokumenti, ki  D 2006_FM 160
vseživljenjskem učenju in      izobraževanju      torej že od svojega nastanka  D 2006_FM 208
povečanim potrebam po      izobraževanju.     V poročilu so jasno opredeljene  D 2006_FM 210
danes UNESCO prednost      izobraževanju      odraslih, in sicer predvsem  D 2006_FM 255
odraslih, in sicer predvsem      izobraževanju      na daljavo ter odprtemu  D 2006_FM 255
komunikacijske tehnologije so se v      izobraževanju      odraslih odprle nove možnosti  D 2006_FM 256
visokega šolstva vidi v      izobraževanju      na daljavo prihodnost  D 2006_FM 270
svetovni konferenci o      izobraževanju      odraslih za 21. stoletje  D 2006_FM 271
ki označuje odraslega v      izobraževanju,      razlikuje od zgornje opredelitve  D 2006_FM 314
in so imeli "pavzo" v      izobraževanju      po zaključku rednega šolanja  D 2006_FM 344
potrebe po visokošolskem      izobraževanju      ter slaba organiziranost  D 2006_FM 426
niso bili uspešni pri      izobraževanju      ter izobraževanje za razvoj  D 2006_FM 469
spodbud visokošolskemu      izobraževanju      odraslih, še zlasti v  D 2006_FM 476
ZNAČILNOSTI ODRASLIH V      IZOBRAŽEVANJU      Odrasli so posebna skupina  D 2006_FM 719
študentov v rednem in izrednem      izobraževanju;      v prvem so pristojni učitelji  D 2006_FM 781
malo časa vztrajajo v      izobraževanju,      saj imajo možnost, da  D 2006_FM 791
predstava odraslega o      izobraževanju      in učenju tesno povezana  D 2006_FM 798
se njegove izkušnje pri      izobraževanju      zanemari ali zanika.To  D 2006_FM 818
avtodiagnoza potreb odraslih po      izobraževanju.     Za učenje nastaja program  D 2006_FM 966
in tehnikam učenja pri      izobraževanju      na daljavo.Del učenja  D 2006_FM 986
sposobnosti učenja v formalnem      izobraževanju.     Zato bi potrebovali posebno  D 2006_FM 999
faktorje, in sicer se to v      izobraževanju      kaže kot strah pred tem  D 2006_FM 1001
spodbujati udeležence pri      izobraževanju,      ter dobrega odnosa in  D 2006_FM 1018
oni potrebo po dodatnem      izobraževanju.      V knjigi "The academic  D 2006_FM 1074
ODRASLIM ŠTUDENTOM PRI NAS O      izobraževanju      uporabnikov v visokošolskih  D 2006_FM 1090
na potrebo po tovrstnem      izobraževanju      opozarjala Breda Filo  D 2006_FM 1091
splošnih knjižnic pri      izobraževanju      odraslih v povezavi s  D 2006_FM 1108
s potrebami po stalnem      izobraževanju      specialnih knjižničarjev  D 2006_FM 1109
vlogo pri vseživljenjskem      izobraževanju      knjižničarjev.Avtorica  D 2006_FM 1110
pomemben za uspeh pri      izobraževanju,      in sicer na motivacijo  D 2006_FM 1119
knjižnice letno namenijo      izobraževanju;      podatki o odprtosti visokošolskih  D 2006_FM 1130
zelo pomembni principi v      izobraževanju      odraslih. Spletni programi  D 2006_FM 1245
zanimivo alternativo v      izobraževanju      in prinašajo številne  D 2006_FM 1338
analiziramo postopke v      izobraževanju      odraslih, lahko razlikujemo  D 2006_FM 1366
zakonov, ki vladajo pri      izobraževanju      odraslih in predstavljajo  D 2006_FM 1443
zahteve, ki jih je treba pri      izobraževanju      odraslih upoštevati Nekateri  D 2006_FM 1443
zgodovinskosti in sodobnosti V      izobraževanju      je potrebno najti optimalno  D 2006_FM 1472
na uspeh študentov pri      izobraževanju      (Rockman, 2004a). Opisane  D 2006_FM 1532
informacijsko pismeni; o k      izobraževanju      pritegniti zunanje uporabnike  D 2006_FM 1568
oz. želene rezultate. V      izobraževanju      odraslih bi morali že  D 2006_FM 1784
4. Oblike programa V      izobraževanju      odraslih vse bolj prevladujejo  D 2006_FM 1788
stilov. Poleg tega je v      izobraževanju      odraslih priporočljivo  D 2006_FM 1796
udeleženci v fazi izvajanja. V      izobraževanju      odraslih ni priporočljivo  D 2006_FM 1800
pripomočki. Predvsem je pri      izobraževanju      odraslih pomembna organizacija  D 2006_FM 1860
drugačno obravnavo pri      izobraževanju.      Odrasli študentje postajajo  D 2006_FM 1922
Opredelitev odraslega študenta v      izobraževanju      tudi ne temelji na biološki  D 2006_FM 1925
knjižnice prilagajati tudi pri      izobraževanju      uporabnikov oz. informacijskem  D 2006_FM 1959
visokošolske knjižnice      izobraževanju      uporabnikov.Dokler ni  D 2006_FM 2030
uporabnikov. Po podatkih o      izobraževanju      uporabnikov, ki jih vsako  D 2006_FM 2032
podjetju, raziskavo o      izobraževanju      zaposlenih pa sem izvedla  D 2007_GZ 32
organizacije posvečajo      izobraževanju      zaposlenih vedno večjo  D 2007_GZ 40
človek. Pri strokovnem      izobraževanju      pa gre za posredovanje  D 2007_GZ 45
da ne moremo govoriti o      izobraževanju      brez usposabljanja in  D 2007_GZ 61
svojih ciljev v začetnem      izobraževanju      niso dosegli, ter odpira  D 2007_GZ 67
28). Pogosta ovira v      izobraževanju      odraslih je prav odnos  D 2007_GZ 87
zagotovilo, da bodo pri      izobraževanju      tudi uspešni. 2.  D 2007_GZ 92
5. POTREBA PO STALNEM      IZOBRAŽEVANJU      Dandanes se izredno hitro  D 2007_GZ 125
resursov. Potrebe po      izobraževanju      imajo zgodovinske, družbene  D 2007_GZ 138
zadovoljevanja potreb po      izobraževanju      je tisti, ki izhaja iz  D 2007_GZ 140
zadovoljevanja potreb po      izobraževanju      usmerjena tako, da pripomore  D 2007_GZ 141
ugotavljanju potreb po      izobraževanju      tudi ne moremo zanemariti  D 2007_GZ 142
raven in širino potreb po      izobraževanju,      ki naj bi jim zadostili  D 2007_GZ 143
sodelovanje v vseživljenjskem      izobraževanju,      zbiranje in posredovanje  D 2007_GZ 176
UGOTAVLJANJE POTREB PO      IZOBRAŽEVANJU      Zahtevana šolska izobrazba  D 2007_GZ 214
12. Struktura želje po      izobraževanju.      Iz grafikona 12 je razvidno  D 2007_GZ 344
glede njihovih potreb po      izobraževanju      in usposabljanju.Upam  D 2007_GZ 406
kakšno je vaše mnenje o      izobraževanju.     Rezultati analize vaših  D 2007_GZ 443
uporabljati. Literatura o      izobraževanju      uporabnikov priporoča  D 2008_KT 157
spodbuja k vseživljenjskemu      izobraževanju,      kar je eden od ciljev  D 2008_KT 229
po končanem formalnem      izobraževanju,      ne glede na to, katero  D 2008_KT 238
zastavljenemu cilju v      izobraževanju,      ki govori o razvijanju  D 2008_KT 309
po končanem formalnem      izobraževanju,      s tem pa tudi boljše možnosti  D 2008_KT 339
nadaljeval v srednješolskem      izobraževanju      in se poglabljal na visokošolskem  D 2008_KT 342
komunikacijske tehnologije v      izobraževanju.      Herring (2008) in drugi  D 2008_KT 534
zaposlenim v vzgoji in      izobraževanju      v mestu Zollikofen. Slika  D 2008_KT 785
ampak učitelji, ki se v      izobraževanju      na fakulteti niso seznanili  D 2009_PM 588
obiskih uporabnikov in v      izobraževanju      za uporabnike.V učinkovitosti  D 2009_PS 382
znanstvenemu delu ter      izobraževanju,      ki ga uresničujejo v različnih  D 2009_PS 438

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA