Korpus bibliotekarstva
uporabnosti revij pri | izobraževanju | medicinskih sester upošteva | DD 1998_JP 2476 |
namenjeno raziskovanju in | izobraževanju) | .Leto 1991, pa običajno | DD 1998_JP 2529 |
pridigah, kasneje pa tudi po | izobraževanju. | Le za samostanskimi zidovi | DD 2000_DF 375 |
Kranjskem velike spremembe. V | izobraževanju | moramo omeniti uvedbo | DD 2000_DF 1594 |
razlike v dotedanjem | izobraževanju | na področju iskanja informacij | DD 2007_VP 2721 |
tudi v vseživljenjskem | izobraževanju, | zbirajo, obdelujejo, varujejo | D 2004_VD 339 |
o opravljenem dodatnem | izobraževanju, | o nekaznovanju idr.Od | D 2004_VD 767 |
njihovo željo po nadaljnjem | izobraževanju | in kjer bodo pripravljeni | D 2004_VD 1066 |
anketirane knjižnice namenjajo | izobraževanju | ter dodatnemu usposabljanju | D 2004_VD 1271 |
skupin, delo v vzgoji in | izobraževanju | in poznavanje načina dela | D 2004_VD 1416 |
odstopanje zasledimo le pri | izobraževanju | zaposlenih v specialnih | D 2004_VD 1485 |
potrebno upoštevati pri | izobraževanju. | V ta namen sem preverjala | D 2006_FM 22 |
sem s pomočjo teorije o | izobraževanju | odraslih in njihovih specifičnih | D 2006_FM 26 |
posebno obravnavo tudi pri | izobraževanju | in informacijskem opismenjevanju | D 2006_FM 26 |
pojavljati zahteve po | izobraževanju, | ki ne bi bilo omejeno | D 2006_FM 46 |
odraslih kot protiutež | izobraževanju | in učenju samo v otroštvu | D 2006_FM 47 |
poudarek na učenju kot na | izobraževanju. | Današnji koncept vseživljenjske | D 2006_FM 78 |
brez ustreznih temeljev v | izobraževanju | prebivalcev ne more konkurirati | D 2006_FM 111 |
možnostih in pristopih v | izobraževanju. | Sama ideja vseživljenjskega | D 2006_FM 119 |
izobraževanje po končanem obveznem | izobraževanju | in usposabljanju (ibid | D 2006_FM 139 |
namenja vse več pozornosti | izobraževanju. | Številni dokumenti, ki | D 2006_FM 160 |
vseživljenjskem učenju in | izobraževanju | torej že od svojega nastanka | D 2006_FM 208 |
povečanim potrebam po | izobraževanju. | V poročilu so jasno opredeljene | D 2006_FM 210 |
danes UNESCO prednost | izobraževanju | odraslih, in sicer predvsem | D 2006_FM 255 |
odraslih, in sicer predvsem | izobraževanju | na daljavo ter odprtemu | D 2006_FM 255 |
komunikacijske tehnologije so se v | izobraževanju | odraslih odprle nove možnosti | D 2006_FM 256 |
visokega šolstva vidi v | izobraževanju | na daljavo prihodnost | D 2006_FM 270 |
svetovni konferenci o | izobraževanju | odraslih za 21. stoletje | D 2006_FM 271 |
ki označuje odraslega v | izobraževanju, | razlikuje od zgornje opredelitve | D 2006_FM 314 |
in so imeli "pavzo" v | izobraževanju | po zaključku rednega šolanja | D 2006_FM 344 |
potrebe po visokošolskem | izobraževanju | ter slaba organiziranost | D 2006_FM 426 |
niso bili uspešni pri | izobraževanju | ter izobraževanje za razvoj | D 2006_FM 469 |
spodbud visokošolskemu | izobraževanju | odraslih, še zlasti v | D 2006_FM 476 |
ZNAČILNOSTI ODRASLIH V | IZOBRAŽEVANJU | Odrasli so posebna skupina | D 2006_FM 719 |
študentov v rednem in izrednem | izobraževanju; | v prvem so pristojni učitelji | D 2006_FM 781 |
malo časa vztrajajo v | izobraževanju, | saj imajo možnost, da | D 2006_FM 791 |
predstava odraslega o | izobraževanju | in učenju tesno povezana | D 2006_FM 798 |
se njegove izkušnje pri | izobraževanju | zanemari ali zanika.To | D 2006_FM 818 |
avtodiagnoza potreb odraslih po | izobraževanju. | Za učenje nastaja program | D 2006_FM 966 |
in tehnikam učenja pri | izobraževanju | na daljavo.Del učenja | D 2006_FM 986 |
sposobnosti učenja v formalnem | izobraževanju. | Zato bi potrebovali posebno | D 2006_FM 999 |
faktorje, in sicer se to v | izobraževanju | kaže kot strah pred tem | D 2006_FM 1001 |
spodbujati udeležence pri | izobraževanju, | ter dobrega odnosa in | D 2006_FM 1018 |
oni potrebo po dodatnem | izobraževanju. | V knjigi "The academic | D 2006_FM 1074 |
ODRASLIM ŠTUDENTOM PRI NAS O | izobraževanju | uporabnikov v visokošolskih | D 2006_FM 1090 |
na potrebo po tovrstnem | izobraževanju | opozarjala Breda Filo | D 2006_FM 1091 |
splošnih knjižnic pri | izobraževanju | odraslih v povezavi s | D 2006_FM 1108 |
s potrebami po stalnem | izobraževanju | specialnih knjižničarjev | D 2006_FM 1109 |
vlogo pri vseživljenjskem | izobraževanju | knjižničarjev.Avtorica | D 2006_FM 1110 |
pomemben za uspeh pri | izobraževanju, | in sicer na motivacijo | D 2006_FM 1119 |
knjižnice letno namenijo | izobraževanju; | podatki o odprtosti visokošolskih | D 2006_FM 1130 |
zelo pomembni principi v | izobraževanju | odraslih. Spletni programi | D 2006_FM 1245 |
zanimivo alternativo v | izobraževanju | in prinašajo številne | D 2006_FM 1338 |
analiziramo postopke v | izobraževanju | odraslih, lahko razlikujemo | D 2006_FM 1366 |
zakonov, ki vladajo pri | izobraževanju | odraslih in predstavljajo | D 2006_FM 1443 |
zahteve, ki jih je treba pri | izobraževanju | odraslih upoštevati Nekateri | D 2006_FM 1443 |
zgodovinskosti in sodobnosti V | izobraževanju | je potrebno najti optimalno | D 2006_FM 1472 |
na uspeh študentov pri | izobraževanju | (Rockman, 2004a). Opisane | D 2006_FM 1532 |
informacijsko pismeni; o k | izobraževanju | pritegniti zunanje uporabnike | D 2006_FM 1568 |
oz. želene rezultate. V | izobraževanju | odraslih bi morali že | D 2006_FM 1784 |
4. Oblike programa V | izobraževanju | odraslih vse bolj prevladujejo | D 2006_FM 1788 |
stilov. Poleg tega je v | izobraževanju | odraslih priporočljivo | D 2006_FM 1796 |
udeleženci v fazi izvajanja. V | izobraževanju | odraslih ni priporočljivo | D 2006_FM 1800 |
pripomočki. Predvsem je pri | izobraževanju | odraslih pomembna organizacija | D 2006_FM 1860 |
drugačno obravnavo pri | izobraževanju. | Odrasli študentje postajajo | D 2006_FM 1922 |
Opredelitev odraslega študenta v | izobraževanju | tudi ne temelji na biološki | D 2006_FM 1925 |
knjižnice prilagajati tudi pri | izobraževanju | uporabnikov oz. informacijskem | D 2006_FM 1959 |
visokošolske knjižnice | izobraževanju | uporabnikov.Dokler ni | D 2006_FM 2030 |
uporabnikov. Po podatkih o | izobraževanju | uporabnikov, ki jih vsako | D 2006_FM 2032 |
podjetju, raziskavo o | izobraževanju | zaposlenih pa sem izvedla | D 2007_GZ 32 |
organizacije posvečajo | izobraževanju | zaposlenih vedno večjo | D 2007_GZ 40 |
človek. Pri strokovnem | izobraževanju | pa gre za posredovanje | D 2007_GZ 45 |
da ne moremo govoriti o | izobraževanju | brez usposabljanja in | D 2007_GZ 61 |
svojih ciljev v začetnem | izobraževanju | niso dosegli, ter odpira | D 2007_GZ 67 |
28). Pogosta ovira v | izobraževanju | odraslih je prav odnos | D 2007_GZ 87 |
zagotovilo, da bodo pri | izobraževanju | tudi uspešni. 2. | D 2007_GZ 92 |
5. POTREBA PO STALNEM | IZOBRAŽEVANJU | Dandanes se izredno hitro | D 2007_GZ 125 |
resursov. Potrebe po | izobraževanju | imajo zgodovinske, družbene | D 2007_GZ 138 |
zadovoljevanja potreb po | izobraževanju | je tisti, ki izhaja iz | D 2007_GZ 140 |
zadovoljevanja potreb po | izobraževanju | usmerjena tako, da pripomore | D 2007_GZ 141 |
ugotavljanju potreb po | izobraževanju | tudi ne moremo zanemariti | D 2007_GZ 142 |
raven in širino potreb po | izobraževanju, | ki naj bi jim zadostili | D 2007_GZ 143 |
sodelovanje v vseživljenjskem | izobraževanju, | zbiranje in posredovanje | D 2007_GZ 176 |
UGOTAVLJANJE POTREB PO | IZOBRAŽEVANJU | Zahtevana šolska izobrazba | D 2007_GZ 214 |
12. Struktura želje po | izobraževanju. | Iz grafikona 12 je razvidno | D 2007_GZ 344 |
glede njihovih potreb po | izobraževanju | in usposabljanju.Upam | D 2007_GZ 406 |
kakšno je vaše mnenje o | izobraževanju. | Rezultati analize vaših | D 2007_GZ 443 |
uporabljati. Literatura o | izobraževanju | uporabnikov priporoča | D 2008_KT 157 |
spodbuja k vseživljenjskemu | izobraževanju, | kar je eden od ciljev | D 2008_KT 229 |
po končanem formalnem | izobraževanju, | ne glede na to, katero | D 2008_KT 238 |
zastavljenemu cilju v | izobraževanju, | ki govori o razvijanju | D 2008_KT 309 |
po končanem formalnem | izobraževanju, | s tem pa tudi boljše možnosti | D 2008_KT 339 |
nadaljeval v srednješolskem | izobraževanju | in se poglabljal na visokošolskem | D 2008_KT 342 |
komunikacijske tehnologije v | izobraževanju. | Herring (2008) in drugi | D 2008_KT 534 |
zaposlenim v vzgoji in | izobraževanju | v mestu Zollikofen. Slika | D 2008_KT 785 |
ampak učitelji, ki se v | izobraževanju | na fakulteti niso seznanili | D 2009_PM 588 |
obiskih uporabnikov in v | izobraževanju | za uporabnike.V učinkovitosti | D 2009_PS 382 |
znanstvenemu delu ter | izobraževanju, | ki ga uresničujejo v različnih | D 2009_PS 438 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |