Korpus bibliotekarstva
sam članek. Odmevi so | jasno | razdelili strokovnjake | DD 1998_JP 151 |
Te so tudi imanentni in | jasno | določeni s strani avtorjev | DD 1998_JP 455 |
teh letih. Gre za zelo | jasno | in uporabno merilo.(Če | DD 1998_JP 585 |
so tudi koristni, ker | jasno | kažejo na razlike med | DD 1998_JP 595 |
da jih ni mogoče vedno | jasno | ločiti.Merjenje vpliva | DD 1998_JP 786 |
Že na prvi pogled je | jasno, | da vsi avtorji niso enako | DD 1998_JP 1539 |
iskovalnega dela. Prav tako je | jasno, | da ne more imeti enako | DD 1998_JP 1540 |
Avtorici ugotavljata | jasno | sliko članki, v katerih | DD 1998_JP 1571 |
sociologije in biokemije | jasno | kaže na ta zanimiv fenomen | DD 1998_JP 1721 |
podatkovne zbirke to počne ni | jasno, | saj tega ne dela dosledno | DD 1998_JP 1949 |
citati v istem obdobju. | Jasno | je tudi vidno najbolj | DD 1998_JP 2278 |
analiza citiranja zelo | jasno | pokazala najbolj odmevna | DD 1998_JP 2302 |
določeni stroki, kjer je | jasno | oblikovana raziskovalna | DD 1998_JP 2357 |
leta 1998, a je skorajda | jasno, | da niti vse države v sami | DD 1998_JP 2572 |
publikacijo gre, ni povsem | jasno. | Ena od možnosti je, da | DD 2000_DF 808 |
Evangelia inu lystuvi -je | jasno | zapisano, daje izdaja | DD 2000_DF 922 |
knjigotržcev. Povsem | jasno | se vidi razcvet dejavnosti | DD 2000_DF 2414 |
prodajnih katalogih velikokrat | jasno | označeno, katera dela | DD 2000_DF 2468 |
raziskovalcev opozarja, da ni | jasno, | ali rezultati analize | DD 2005_KM 986 |
meje običajno še manj | jasno | postavljene; taki znanstveniki | DD 2007_VP 397 |
pregleda literature je | jasno, | da so individualne razlike | DD 2007_VP 751 |
značilnosti uporabnika) - | jasno | označevanje oziroma poudarjanje | DD 2007_VP 770 |
je bilo mogoče dovolj | jasno | laično definirati.To so | DD 2007_VP 1183 |
iskanju informacij, vendar | jasno | zavedanje pomembnosti | DD 2007_VP 1220 |
se je na ta način bolj | jasno | pokazalo, kako lahko ali | DD 2007_VP 1280 |
ta način je bilo bolj | jasno, | kaj je njihova naloga | DD 2007_VP 1306 |
v vseh sistemih vedno | jasno | in nedvoumno razvidno | DD 2007_VP 1534 |
razdeljeni. Meniji so | jasno | naslovljeni, jasne in | DD 2007_VP 1570 |
jih je izrazito malo. | Jasno | je razvidno, katere opcije | DD 2007_VP 1576 |
egledovalniku za WWW). Sistemi | jasno | obveščajo uporabnika, | DD 2007_VP 1600 |
Emerald). Postalo je | jasno, | da napredni nivo v določenih | DD 2007_VP 1621 |
nadaljnji razvoj sistemov. | Jasno | je, da bi bilo za razvoj | DD 2007_VP 2754 |
informacije, ki mu bodo | jasno | predstavljene, razumljivo | D 2004_KA 19 |
Najden rezultat iskanja se | jasno | izriše na zemljevidu 4 | D 2004_KA 65 |
iskalnikom se jim je zdelo manj | jasno | (povprečna ocena 2,7) | D 2004_KA 566 |
sistem bi bilo potrebno | jasno | opozorilo, da obstaja | D 2004_KA 568 |
navodil za uporabo sistema. | Jasno | je treba označiti to besedilo | D 2004_KA 576 |
sistem Windows, saj je bilo | jasno | videti, da izkušnje uporabnikov | D 2004_KA 640 |
zadovoljni uporabniki. | Jasno | je tudi videti, da niso | D 2004_KA 699 |
uporabnici navedli "premalo | jasno | nakazana navodila za iskanje | D 2004_KA 710 |
Intuitivno je to sicer | jasno... | Ponovno iskanje: reset | D 2004_KA 714 |
povezavi... Bolj enostaven in | jasno | definiran vmesnik bi bil | D 2004_KA 720 |
njegov namen, ki bi bil | jasno | najdljiv (zdaj je skrit | D 2004_KA 756 |
oblikovalci v nadaljnje | jasno | informirajo ob vstopu | D 2004_KA 759 |
izbirnem oknu) je nejasno | jasno | 1 2 3 4 5 Navodila za | D 2004_KA 807 |
primeru, če mi ni bilo | jasno | kaj želi uporabnica storiti | D 2004_KA 819 |
Organizacije naj bi imele | jasno | določeno kadrovsko strategijo | D 2004_VD 174 |
dolžnosti pa morajo biti | jasno | določene.Plača knjižničnih | D 2004_VD 240 |
ko jim zanesljivo in | jasno | pokaže možnosti za napredovanje | D 2004_VD 471 |
Kandidatu utemeljeno, | jasno | in kar se da prijazno | D 2004_VD 730 |
Vprašanja naj bodo zastavljena | jasno | in zgoščeno.Zaradi pogojev | D 2004_VD 863 |
izobraževanju. V poročilu so | jasno | opredeljene tudi zahteve | D 2006_FM 211 |
izredne slušatelje", ni prav | jasno, | kdo je v to skupino sodil | D 2006_FM 417 |
knjižnic. Obenem je tudi | jasno, | da ti cilji izobraževanja | D 2006_FM 508 |
kategorijo. Ti rezultati | jasno | kažejo na nasprotje med | D 2006_FM 696 |
Jordan, 1998). Raziskave | jasno | kažejo, da imajo vsi uporabniki | D 2006_FM 711 |
moramo pridobiti čim bolj | jasno | sliko o izkušnjah, ki | D 2006_FM 830 |
dejavnostjo, ki jo vodijo | jasno | artikulirana navodila | D 2006_FM 1270 |
je mogoče, pa so zelo | jasno | in nazorno prikazani primeri | D 2006_FM 1290 |
dobro organizirano in | jasno | predstavljeno ter kako | D 2006_FM 1291 |
kaj boš spoznal. Snov je | jasno | predstavljena, pomembne | D 2006_FM 1305 |
programa. Vsi programi imajo | jasno | definirane cilje, dobro | D 2006_FM 1317 |
stereotipe, ampak upoštevamo | jasno | zbrane informacije. Na | D 2006_FM 1379 |
omenjene zahteve, saj | jasno | kažejo, da študentje ne | D 2006_FM 1533 |
pismen študent zazna in | jasno | izrazi potrebo po informaciji | D 2006_FM 1678 |
Informacijsko pismen študent | jasno | izrazi in uporabi kriterije | D 2006_FM 1722 |
sporočanja. - Sporoča | jasno | in razumljivo ter pri | D 2006_FM 1754 |
odrasli pred sabo ves čas | jasno | sliko, kaj delajo, kje | D 2006_FM 1810 |
moramo najprej imeti | jasno | predstavo o tem, kaj je | D 2006_FM 1883 |
pripeljemo do prečiščene in | jasno | oblikovane informacijske | D 2006_FM 1885 |
govorimo dovolj glasno in | jasno | ter da je tempo podajanja | D 2006_FM 1991 |
dajejo bralcu nedvoumno, | jasno | predstavo o raziskovanem | D 2006_PP 60 |
ostalega besedila mora biti | jasno | ločen, kar storimo tako | D 2006_PP 284 |
osnovno besedilo manj | jasno. | D 2006_PP 468 | |
ter normirano obliko, je | jasno, | da se študent pri pisanju | D 2006_PP 500 |
Le tako je mogoče | jasno | definirati raziskovalni | D 2006_PP 913 |
shematski prikazi, ki | jasno | in nedvoumno orišejo zahteve | D 2006_PP 1211 |
- Kako naj | jasno | predstavim informacijo | D 2008_KT 282 |
- Kako | jasno | sem predstavil ugotovitve | D 2008_KT 285 |
biti obvestilo o njej | jasno, | jedrnato, enostavno, uporabljen | D 2008_KT 415 |
je narediti enostavno, | jasno | in nezapleteno stran. | D 2008_KT 440 |
tem, da avtorji strani | jasno | razmislijo o strukturi | D 2008_KT 533 |
Namen spletne strani Je | jasno | razviden in opisan. III | D 2008_KT 767 |
pomaga, da razvije čimbolj | jasno | in natančno podobo o sebi | D 2009_KD 191 |
mora otrokom povedati | jasno | in razločno ter razumljivo | D 2009_KD 198 |
na drugo, v katerem se | jasno | zavemo lastne kulture | D 2009_KD 309 |
o od samega začetka se | jasno | zavedajo cilja svojega | D 2009_PM 86 |
ODGOVORNOST DA NE 1. Je | jasno, | kdo je odgovoren za vsebino | D 2009_PM 149 |
za pisanje o tej temi | jasno | navedene? 5.Če je gradivo | D 2009_PM 152 |
faktografskih informacij | jasno | navedeni oziroma jih je | D 2009_PM 155 |
statističnimi podatki, ali so | jasno | označeni in berljivi? | D 2009_PM 157 |
1. Je namen dokumenta | jasno | naveden?Če ni naveden | D 2009_PM 159 |
pričakujete v dokumentu, | jasno | navedeni? 5.Če na strani | D 2009_PM 163 |
oglasni prostor, ali je | jasno | ločen od vsebine informacijskega | D 2009_PM 164 |
tabelah ali z grafi, ali je | jasno | navedeno, kdaj so bili | D 2009_PM 169 |
spletne strani, ali je | jasno | navedeno, ali je na spletu | D 2009_PM 172 |
vključuje pravilno in | jasno | prredstavo o tem, kaj | D 2009_SS 306 |
dotik je besedilo na njem | jasno | in izrazito tudi na neposredni | D 2010_PL 429 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |