Korpus bibliotekarstva
rezultatov v obliki patentov, | kadar | gre za izjemne rezultate | DD 2005_KM 1338 |
razumevanje in pomoč, | kadar | je bilo to najbolj potrebno | DD 2007_VP 7 |
potrebno posebej prilagoditi, | kadar | jih apliciramo na konkreten | DD 2007_VP 125 |
prepuščena uporabniku. b. | Kadar | ima uporabnik na voljo | DD 2007_VP 236 |
kajti učinkovita je le, | kadar | slovarjev (oziroma iskalnih | DD 2007_VP 239 |
iskalnih polj) ni preveč in | kadar | slovarji niso preobsežni | DD 2007_VP 239 |
ima uporabnik na voljo, | kadar | pri delu naredi napako | DD 2007_VP 268 |
so na voljo po potrebi, | kadar | sistem sestavlja več podatkovnih | DD 2007_VP 283 |
njegovega poseganja (npr. | kadar | sistem procesira zahtevano | DD 2007_VP 307 |
naporom. Zadovoljni so, | kadar | se z lahkoto naučijo uporabljati | DD 2007_VP 341 |
določen sistem. Moti jih, | kadar | jih programska oprema | DD 2007_VP 342 |
ki ga izraža iskalec, | kadar | je v interakciji s sistemi | DD 2007_VP 370 |
aktivno vlogo posameznika, | kadar | sodeluje v online okolju | DD 2007_VP 435 |
poizvedovanju, o katerem govorimo, | kadar | se iskanje informacij | DD 2007_VP 452 |
istematičnost. Težava nastopi, | kadar | se posameznikova hierarhija | DD 2007_VP 673 |
ugotavlja, da uporabniki, | kadar | imajo na voljo več podatkovnih | DD 2007_VP 827 |
obremenitev za uporabnike, | kadar | gre za delo z relativno | DD 2007_VP 835 |
Preference so uporabne, | kadar | obravnavamo natančno določen | DD 2007_VP 886 |
zapisa lahko poizvedujemo, | kadar | uporabimo opcijo 'full | DD 2007_VP 995 |
in kodirajo dokumente. | Kadar | je konsistentnost premajhna | DD 2007_VP 1116 |
konsistentnosti govorimo, | kadar | se ocene različnih oseb | DD 2007_VP 1117 |
poizvedovanju: 1 zelo neprijazno ( | kadar | uporabnik ni mogel izvesti | DD 2007_VP 1165 |
neodobravanje) 2 neprijazno ( | kadar | je uporabnik sicer lahko | DD 2007_VP 1165 |
nevtralno 4 prijazno ( | kadar | je uporabnik delal razmeroma | DD 2007_VP 1165 |
navedli nižjo vrednost. c) | Kadar | se oceni nista razlikovali | DD 2007_VP 1336 |
težavo za uporabnike, | kadar | ti uporabljajo več sistemov | DD 2007_VP 1613 |
načinu in le 16 v obrazcu. | Kadar | uporabnik ne določi polja | DD 2007_VP 1632 |
najbolj učinkovito uči, | kadar | lahko sami raziskujejo | DD 2007_VP 1718 |
akcij težavneje takrat, | kadar | težje delajo s pomembnejšimi | DD 2007_VP 2127 |
ali pa jih pogrešali, | kadar | so jih potrebovali.Če | DD 2007_VP 2457 |
znajdenja v vmesniku. | Kadar | so uporabniki zaznavali | DD 2007_VP 2515 |
zaslonu zaznavali oboje. | Kadar | je šlo za to, ali je raziskovanec | DD 2007_VP 2562 |
njegova predstopnja. | Kadar | pa je realizirana kot | DD 2007_VP 2655 |
zbirke najbolje sprejemajo, | kadar | so kot privzete izbrane | DD 2007_VP 2682 |
vse ponujene zbirke in | kadar | imajo na voljo dovolj | DD 2007_VP 2682 |
ustrezno realizirana, | kadar | imajo na voljo več podrobnosti | DD 2007_VP 2687 |
v kratkem formatu, ter | kadar | ob posameznem zadetku | DD 2007_VP 2687 |
zelo pomemben, predvsem | kadar | želimo doseči večjo uporabljivost | D 2004_KA 26 |
preko poizvedovanja. | Kadar | govorimo o poizvedovanju | D 2004_KA 190 |
pride samo v primeru, | kadar | jo uporabnik potrebuje | D 2004_KA 225 |
vedno vnaprej določeni in | kadar | imamo zelo homogeno skupino | D 2004_KA 232 |
viri torej uporabljamo, | kadar | mislimo na zaposlene v | D 2004_VD 98 |
delovnega mesta. 6 Npr. | kadar | je na trgu pomanjkanje | D 2004_VD 261 |
neuspešni delavci. 5. | Kadar | koli je to možno, je treba | D 2004_VD 915 |
čip) in je aktiven le | kadar | se nahaja v bralnem polju | D 2005_KM 378 |
prahu, vlage in tudi | kadar | je izpostavljena ekstemnim | D 2005_KM 443 |
vežejo nove informacije. | Kadar | pa nova informacija ne | D 2006_FM 863 |
spomin (Brečko, 1998). | Kadar | je informacij preveč, | D 2006_FM 887 |
poudarek, da se lahko učiš | kadar | hočeš, kjer hočeš in da | D 2006_FM 1297 |
predvsem samoocenjevanje. | Kadar | se ne moremo izogniti | D 2006_FM 1482 |
odraslih kot učilnica. | Kadar | bo delo zahtevalo uporabo | D 2006_FM 1862 |
težave lahko pojavijo, | kadar | odrasli nimajo dovolj | D 2006_FM 1876 |
računalnika, predvsem | kadar | se ugotovi velike pomanjkljivosti | D 2006_FM 2021 |
Prevzemamo tudi, | kadar | zapisujemo lastne misli | D 2006_PP 276 |
Kadar | citiramo, prevzemamo dobesedno | D 2006_PP 348 | |
Kadar | napotki v navodilih dovoljujejo | D 2006_PP 1029 | |
najmanj tvegano vlaganje. | Kadar | je izobraževanje odraslih | D 2007_GZ 102 |
"Odrasel človek hoče, | kadar | se vključi v izobraževanje | D 2007_GZ 123 |
izpisujemo nalepke za gradivo, | kadar | ne želimo izpisovati vsake | D 2007_MA 239 |
pomislekov, kot vedno, | kadar | se uvaja nekaj novega | D 2007_MA 307 |
bo pridobiti lažje kot | kadar | koli.Zato bodo tudi možnosti | D 2008_KT 23 |
pri neodvisnem učenju, | kadar | niso v šoli in še o vplivu | D 2008_KT 148 |
procesa prosto dostopni | kadar | koli, med poukom, pred | D 2008_KT 230 |
komunikacijske spretnosti, | kadar | knjižničarji in učitelji | D 2008_KT 318 |
McKenzie svetuje: "da | kadar | stran povezujemo z drugimi | D 2008_KT 462 |
bili v moralno podporo. | Kadar | ste z mano sije sonce | D 2009_KD 4 |
vanj zahajala le takrat, | kadar | bo zanj nujno potrebno | D 2009_KD 95 |
občutijo, kako lepo nam je, | kadar | beremo (Jamnik, 2006, | D 2009_KD 299 |
zaposlenim omogoča, da | kadar | koli in kjer koli dostopajo | D 2009_MB 148 |
sistema od koder koli in | kadar | koli; - visoka stopnja | D 2009_MB 184 |
spletnih strani mogoč | kadar | koli in v vsakem trenutku | D 2009_MB 193 |
dogajalno okolje in osebe, o | kadar | berejo razlagalna besedila | D 2009_PM 86 |
uporabnikov. Kakovost je, | kadar | organizacija izpolnjuje | D 2009_PS 25 |
uporabljajo dijaki takrat, | kadar | jih zanima natančna informacija | D 2009_SS 144 |
razumljivih sporočil. | Kadar | je učenec sposoben razumeti | D 2009_SS 301 |
neumetnostna besedila in | kadar | je sposoben sam tvoriti | D 2009_SS 301 |
Pečjak 2002: 62?65). | Kadar | razmišljamo o načinih | D 2009_SS 363 |
njuni definiciji e-knjiga, | kadar | izpolnjuje naslednje štiri | D 2010_PL 61 |
Takšna razvrstitev, | kadar | imamo večje število variant | D 2010_PL 325 |
odstopanja znotraj razreda. | Kadar | spremljamo rezultate vrednotenja | D 2010_PL 340 |
kvalitativnih razredov. | Kadar | sta dve ali več možnosti | D 2010_PL 542 |
lahko koristen pripomoček, | kadar | imamo na voljo veliko | D 2010_PL 597 |
zmogljivi sortirni sistemi. | Kadar | knjižnica v svojem konceptu | D 2011_BK 232 |
do 20 enot na sekundo. | Kadar | z mobilnim čitalnikom | D 2011_BK 266 |
knjižnice. To je možno le, | kadar | ima bibliotekar primerno | D 2011_SB 25 |
manj priložnostmi ipd. | Kadar | ne vemo katero besedo | D 2011_SB 61 |
transkripcija ipd.). | Kadar | vsebine zahtevajo uporabo | D 2011_SB 399 |
vtičnike namestijo. | Kadar | uporabniki preko spleta | D 2011_SB 400 |
časa, kar pa je težko, | kadar | knjižnica nima posebnega | D 2011_SB 464 |
koordinatorja za posebne potrebe, | kadar | je v knjižnici premalo | D 2011_SB 464 |
zaposlenih bibliotekarjev ali | kadar | je gneča.Časovno stisko | D 2011_SB 464 |
izražanjem težko razumeti. | Kadar | se znajdemo v takšni situaciji | D 2011_SB 478 |
To storimo samo takrat, | kadar | posamezni uporabnik s | D 2011_SB 557 |
sposobnosti udeleženca. | Kadar | je program dobro oblikovan | D 2011_SB 606 |
se lahko pojavijo tudi, | kadar | knjižnica pridobi nove | D 2011_SB 680 |
pripomočke ali opremo in | kadar | so v knjižnici večja gradbena | D 2011_SB 680 |
zelo zahtevna naloga, | kadar | želimo v proces usposabljanja | D 2011_SB 714 |
niciranja. Mogoče v primeru, | kadar | dostop ni urejen, drugače | D 2011_SB 1244 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |