Korpus bibliotekarstva

kaj (2023)


usmerjen v odkrivanje tega,      kaj      analiza citiranja pravzaprav  DD 1998_JP 5
usmerjen v odkrivanje tega,      kaj      analiza citiranja pravzaprav  DD 1998_JP 17
(navedba) kaže na to,      kaj      publikacija "dela", je  DD 1998_JP 44
koncepte, opozorilo na to "za      kaj      v tekstu gre". Citat pa  DD 1998_JP 44
publikacijah.” Predlogi,      kaj      naj bi bibliometrija od  DD 1998_JP 210
razvoj bibliometrije. Pa      kaj      potem?Bibliometrija je  DD 1998_JP 257
ukvarjala s tem ali in      kaj      analiza citiranja pravzaprav  DD 1998_JP 446
postavljal pod vprašanje,      kaj      z analizo citiranja pravzaprav  DD 1998_JP 478
pomembno je samo vedeti,      kaj      pravi in kako preverjamo  DD 1998_JP 483
metode ali opredelitve,      kaj      naj bi bili dokumenti  DD 1998_JP 681
citable documents) in      kaj      ne.Verjetno pa bi bilo  DD 1998_JP 681
se pojavi dvom o tem,      kaj      dejavnik vpliva meri.  DD 1998_JP 756
tudi v celoti odvisno      kaj      bo v seznamu citiranih  DD 1998_JP 850
področju in po preverjanju,      kaj      se v resnici citira.   DD 1998_JP 971
posebej pozorni 102.      Kaj      naj bi bil vzrok za tolikšen  DD 1998_JP 1001
vidika istega problema..      Kaj      pa pomeni tolikšen obseg  DD 1998_JP 1005
pogosto lahko napačen. In      kaj      se nato zgodi?Raziskovalec  DD 1998_JP 1044
tem mestu ugotavljali      kaj      lahko vodi avtorja k tem  DD 1998_JP 1183
dejanska odločitev o tem,      kaj      se bo vključilo. Opravljena  DD 1998_JP 1226
spraševal, če so imeli      kaj      težav z objavo svojega  DD 1998_JP 1282
Avtorje so povprašali,      kaj      mislijo o kvaliteti del  DD 1998_JP 1290
evaluaciji), ki bi bila še      kaj      drugega kot recenzija  DD 1998_JP 1324
enostavno vprašanje je:      Kaj      vpliva na število citatov  DD 1998_JP 1362
da bi lahko ugotovili,      kaj      s samocitati storiti,  DD 1998_JP 1384
rezultatov raziskovalnega dela (     kaj      reči npr. o že omenjenih  DD 1998_JP 1428
indekse citiranja oz.      kaj      menijo o njegovi uporabnosti  DD 1998_JP 1439
bilo zanimivo vedeti,      kaj      bo to pomenilo za celoten  DD 1998_JP 1533
znanstvenega dela in celo,      kaj      je zanimivo, vse pogostejšega  DD 1998_JP 1546
ne gre brez problemov.      Kaj      storiti s članki, ki imajo  DD 1998_JP 1686
avtor poskušal pojasiti za      kaj      gre pri objavljanju in  DD 1998_JP 1748
bilo težko ugotavljati      kaj      je tem državam enako.  DD 1998_JP 1796
natančne informacije o tem "     kaj      se dogaja na področju  DD 1998_JP 1831
metodološki del, ki opozarja na      kaj      je pomembno paziti, če  DD 1998_JP 1855
probleme okoli definicije,      kaj      članek v resnici je 214  DD 1998_JP 1868
vzhodnoevropske dežele.      Kaj      nam lahko na to temo povedo  DD 1998_JP 1910
družboslovnih del ali      kaj      podobnega.Zanimivo bi  DD 1998_JP 2314
uporabljajo knjižnico. Toda      kaj      je v resnici dejanska  DD 1998_JP 2401
predvsem objavljajo in      kaj      citirajo v svojih objavah  DD 1998_JP 2452
različne načine opozarjal,      kaj      lahko vpliva na število  DD 1998_JP 2724
vsaj priročno knjižnico,      kaj      več pa je seveda težko  DD 2000_DF 379
spreobrnenja sv. Pavla.      Kaj      je tam prodajal, ni znano  DD 2000_DF 972
jezikih vzporedno zapisano,      kaj      je na sliki.Tako smo dobili  DD 2000_DF 1463
preglednimi študijami.      Kaj      so prodajali posamezni  DD 2000_DF 2426
23.3.      Kaj      je lahko kupil Valvasor  DD 2000_DF 2481
postaviti natančne kriterije,      kaj      naj bo vključeno v bibliografijo  DD 2005_KM 980
bibliografijo specialnosti in      kaj      ne, problematična je tudi  DD 2005_KM 980
Interpretacija skuša ugotoviti,      kaj      skupine avtorjev, faktorji  DD 2005_KM 1121
delovanje (kako delujejo,      kaj      uporabnik lahko z njimi  DD 2007_VP 109
hkrati pa povedo tudi,      kaj      je potrebno vrednotiti  DD 2007_VP 190
kje v sistemu se nahaja,      kaj      mora storiti za nadaljevanje  DD 2007_VP 269
dokumentov), kratka navodila,      kaj      uporabnik v določeni fazi  DD 2007_VP 279
vpliva na dogajanje, da ve,      kaj      je potrebno narediti v  DD 2007_VP 309
sistemu se nahaja, in      kaj      lahko v določenem trenutku  DD 2007_VP 338
stilov mišljenja pomeni, v      kaj      se usmerja, oziroma na  DD 2007_VP 677
se usmerja, oziroma na      kaj      se v določeni situaciji  DD 2007_VP 677
metodologiji, ki narekujeta,      kaj      je mogoče meriti, vsaj  DD 2007_VP 800
na vprašanje v smislu '     kaj      pa če'). Številne raziskave  DD 2007_VP 801
uporabo informacij -      kaj      ljudje berejo ali iščejo  DD 2007_VP 881
zadovoljstvo uporabnikov -      kaj      ljudje nameravajo iskati  DD 2007_VP 881
kjer jih sprašujemo,      kaj      delajo.Kar je ljudem všeč  DD 2007_VP 884
dostop po vsebini ter      kaj      slovarji ali tezavri zajemajo  DD 2007_VP 998
meri jih bodo uporabili,      kaj      menijo o njihovi pomembnosti  DD 2007_VP 1026
uporabijo celotno besedilo, -      kaj      uporabijo pri celotnem  DD 2007_VP 1034
pri celotnem besedilu, -      kaj      storijo s posameznim formatom  DD 2007_VP 1034
za določene odločitve (     kaj      delajo in zakaj), pa tudi  DD 2007_VP 1038
vsako svojo potezo: -      kaj      vidijo, - kaj delajo,  DD 2007_VP 1078
potezo: - kaj vidijo, -      kaj      delajo, - zakaj to delajo  DD 2007_VP 1078
- zakaj to delajo, -      kaj      želijo narediti, - kako  DD 2007_VP 1078
izgledajo stvari na zaslonu, -      kaj      jim je všeč in kaj ne  DD 2007_VP 1078
- kaj jim je všeč in      kaj      ne, - kako enostavne ali  DD 2007_VP 1078
mogoče iz videoposnetka      kaj      povedati o uporabniški  DD 2007_VP 1140
Korak 4: Je o elementu      kaj      povedal/komentiral? V  DD 2007_VP 1146
mogoče iz zvočnega posnetka      kaj      povedati o uporabniški  DD 2007_VP 1148
način je bilo bolj jasno,      kaj      je njihova naloga in kako  DD 2007_VP 1306
in natančno pojasnili,      kaj      vse naj bo predmet komentiranja  DD 2007_VP 1308
napake in večinoma tudi,      kaj      je potrebno narediti,  DD 2007_VP 1516
ne ponuja informacije,      kaj      je potrebno storiti za  DD 2007_VP 1518
Iz odprtih vprašanj,      kaj      raziskovanci storijo s  DD 2007_VP 1877
celotno besedilo, oziroma,      kaj      z njim storijo in kaj  DD 2007_VP 1878
kaj z njim storijo in      kaj      uporabijo pri celotnem  DD 2007_VP 1878
kako ga uporabijo oziroma      kaj      storijo z njim. Glede  DD 2007_VP 1878
prikazujeta podatke o tem,      kaj      so raziskovanci navajali  DD 2007_VP 1884
porabnikov. Z znanjem o tem,      kaj      je pomembno oziroma na  DD 2007_VP 2752
je pomembno oziroma na      kaj      se pozitivno odzivajo  DD 2007_VP 2752
pomembne informacije o tem,      kaj      pozitivno oziroma negativno  DD 2007_VP 2763
za razmislek o tem, na      kaj      je potrebno biti pozoren  DD 2007_VP 2796
sistem zdi uporaben ter      kaj      uporabnega vidijo v sistemu  D 2004_KA 90
kateri je namenjen, ter      kaj      omogoča.Tretji izraz,  D 2004_KA 108
naslednja možna vprašanja: "     Kaj      sem naredil narobe?(Zakaj  D 2004_KA 209
mogoče vedno ugotoviti      kaj      uporabnik želi narediti  D 2004_KA 230
pomoči in sicer t.i. ukaz "     Kaj      je to?" v obliki dodatne  D 2004_KA 238
ustreznost izbora metod (     kaj      in kako ocenjujemo) v  D 2004_KA 256
če želimo ugotoviti,      kaj      je za uporabnika pomembno  D 2004_KA 381
problem v nerazumevanju,      kaj      uporabniki od aplikacije  D 2004_KA 397
ponovljeno poizvedovanje) in      kaj      sploh lahko z dobljenimi  D 2004_KA 404
pomagajo odločiti o tem,      kaj      naj stori dalje, ter   D 2004_KA 412
uporabniških vmesnikov ugotoviti,      kaj      uporabniki hočejo in želijo  D 2004_KA 421
kategorij: Iskanje cilja:      Kaj      lahko naredim s to podatkovno  D 2004_KA 453

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA