Korpus bibliotekarstva

kakovost (892)


potem je morala biti      kakovost      Lichtove knjigotrške ponudbe  DD 2000_DF 1822
če dosežejo ustrezno      kakovost,      kar se odraža v urejenosti  DD 2005_KM 385
prednosti in pomanjkljivosti.      Kakovost      recenzentskega postopka  DD 2005_KM 466
rezultate analize imata tudi      kakovost      sistema predmetnih oznak  DD 2005_KM 535
avtorjev, poudarjajo, da je      kakovost      tovrstnih analiz odvisna  DD 2005_KM 764
vmesnik lahko zelo zmanjša      kakovost      sicer dobro izdelanega  DD 2007_VP 333
obenem pa so jim pomembni      kakovost,      zanesljivost in uporabnost  DD 2007_VP 360
informacij, značilnosti in      kakovost      informacijskih virov,  DD 2007_VP 363
objektivnimi kriteriji za      kakovost      poizvedovanja (relevantnost  DD 2007_VP 2786
največji meri določata      kakovost      celotne evalvacijske raziskave  D 2004_KA 256
uresničevanju (Zupan, 2002).      Kakovost      delovnega okolja in medsebojnih  D 2004_VD 168
spremljati in ocenjevati      kakovost      in uspešnost knjižničnih  D 2004_VD 600
knjižničarji zaznavali, da      kakovost      dela z uporabniki upada  D 2005_KM 104
pri izposoji, -večja      kakovost      storitve zaradi neposrednosti  D 2005_KM 184
testirani in naj bo njihova      kakovost      ustrezno preverjena.   D 2005_KM 458
potrebno zagotoviti visoko      kakovost      tovrstnih programov pri  D 2006_FM 1207
spretnosti. Poleg tega pomeni      kakovost      programov informacijske  D 2006_FM 1979
delovnega časa, na boljšo      kakovost      dela, na zmanjševanje  D 2007_GZ 99
s katerimi se izboljša      kakovost      dela in zadovoljstvo uporabnikov  D 2007_GZ 219
zaposlenim in izboljša      kakovost      storitev, ki jih organizacija  D 2009_MB 31
prilagajajo, o ocenjujejo      kakovost      in vrednost besedila in  D 2009_PM 86
je imelo posvetovanje      Kakovost      v specialnih in visokošolskih  D 2009_PS 9
vseh svojih uporabnikov.      Kakovost      je, kadar organizacija  D 2009_PS 25
2000, str. 123) Pojmi      kakovost,      vodenje kakovosti in kontrola  D 2009_PS 38
boljševanja celotne dejavnosti.      Kakovost      je torej opredeljena s  D 2009_PS 40
knjižnice ter člankov na temo      kakovost      dela, obvladovanje kakovosti  D 2009_PS 58
izboljšanju storitev.      Kakovost      ISO standard 8402-1986  D 2009_PS 64
8402-1986 opredeljuje      kakovost      kot skupek vseh lastnosti  D 2009_PS 64
pričakovane potrebe.      Kakovost      pa ni omejena samo na  D 2009_PS 65
presojanje. Njegov cilj je      kakovost,      rezultat pa je vrednost  D 2009_PS 135
je današnje merilo za      kakovost      knjižničnih storitev.  D 2009_PS 171
vseh zaposlenih. Beseda "     kakovost"      je središče principa TQM  D 2009_PS 176
Zavedati se morajo, da je      kakovost      to, kar uporabnik potrebuje  D 2009_PS 182
poslanstvo, cilji, pričakovana      kakovost      storitev), kontrolo (ugotavljanje  D 2009_PS 194
ISO 11620 opredeljuje      kakovost      kot skupek zmožnosti in  D 2009_PS 209
izdelku, pri katerem se      kakovost      nanaša na izpolnjevanje  D 2009_PS 211
je v ospredju storitev.      Kakovost      je večdimenzionalni koncept  D 2009_PS 213
Evropskemu priznanju za      kakovost,      vodstvu pa služi za pomoč  D 2009_PS 234
(Skupni, 2007) 2.4      KAKOVOST      VISOKOŠOLSKIH IN SPECIALNIH  D 2009_PS 257
SPECIALNIH KNJIŽNIC 2.4.1      Kakovost      visokošolskih knjižnic  D 2009_PS 258
Ambrožič, 2008, str. 60)      Kakovost      visokošolskih zavodov  D 2009_PS 258
informacijski sistemi zagotavljajo      kakovost      raziskovalnega in pedagoškega  D 2009_PS 261
stoletje zagotavljajo      kakovost      s sistemom akreditacij  D 2009_PS 277
Evropska mreža agencij za      kakovost      ENQA, ki se je kasneje  D 2009_PS 293
Pivec, 2007) 2.4.1.3      Kakovost      visokega šolstva v Sloveniji  D 2009_PS 297
Ambrožič, 2008, str. 69) Za      kakovost      visokega šolstva tako  D 2009_PS 299
ugotavlja in zagotavlja      kakovost      visokošolskih zavodov  D 2009_PS 299
Ambrožič, 2008) 2.4.2      Kakovost      specialnih knjižnic V  D 2009_PS 308
spremljati in ocenjevati      kakovost      in uspešnost knjižničnih  D 2009_PS 309
delo in povečati njegovo      kakovost,      - izboljšati komunikacijo  D 2009_PS 346
oblikovani štirje dokumenti;      kakovost      je bila obravnavana v  D 2009_PS 350
konkurenčnem boju sta      kakovost      proizvodov in storitev  D 2009_PS 366
metodologija BIX) Knjižnice      kakovost      svojih storitev izvajajo  D 2009_PS 369
specialne knjižnice z naslovom      Kakovost      v visokošolskih in specialnih  D 2009_PS 444
visokošolske knjižnice z naslovom      Kakovost      v visokošolskih in specialnih  D 2009_PS 458
visokošolske knjižnice z naslovom      Kakovost      v visokošolskih in specialnih  D 2009_PS 460
je imelo posvetovanje      Kakovost      v visokošolskih in specialnih  D 2009_PS 494
za specialne knjižnice "     Kakovost      v visokošolskih in specialnih  D 2009_PS 538
visokošolske knjižnice z naslovom      Kakovost      v visokošolskih in specialnih  D 2009_PS 541
ovrednotiti delo in oceniti      kakovost      knjižnice.Poleg rednega  D 2009_PS 547
visokošolske knjižnice z naslovom      Kakovost      v visokošolskih in specialnih  D 2009_PS 562
načine prizadevajo za      kakovost      storitev dela in storitev  D 2009_PS 574
mora neprestano vlagati v      kakovost.     Za uspeh je po našem mnenju  D 2009_PS 580
odločitve. Vlaganje v      kakovost      tako ohranja obstoječe  D 2009_PS 583
izboljšanih storitev.      Kakovost      bi za knjižnice morala  D 2009_PS 584
visokošolske knjižnice z naslovom      Kakovost      v visokošolskih in specialnih  D 2009_PS 593
knjižnici po posvetovanju      Kakovost      v visokošolskih in specialnih  D 2009_PS 610
specialne knjižnice: "     Kakovost      v visokošolskih in specialnih  D 2009_PS 620
pri tem pa ohrani enako      kakovost      zapisa. o .DOC: Microsoft  D 2010_PL 79
dejavnike, ki opredeljujejo      kakovost      možnosti; parametri so  D 2010_PL 267
kanali, blagovna znamka,      kakovost      itn. Slabosti predstavljajo  D 2011_BK 344
blagovne znamke, slaba      kakovost      proizvodov, prenizka marža  D 2011_BK 352
ISO TR 20983. Knjižnice      kakovost      svojih storitev izvajajo  KN 2007_6_7_PM_IT 6
velikosti univerze na      kakovost      univerzitetnega knjižničarstva  KN 2007_6_7_PM_IT 101
raziskav lahko zmanjšajo      kakovost      in učinkovitost nadaljnjih  KN 2009_11_KM 31
referenčnih službah je      kakovost      odgovora odvisna od znanja  KN 2010_12_MR_etal 29
zagotoviti svojim uporabnikom      kakovost      odgovorov, ki je primerljiva  KN 2010_12_MR_etal 33
nformacijsko potrebo. Na visoko      kakovost      odgovorov pa verjetno  KN 2010_12_MR_etal 102
Državni zbor. Odbor za      kakovost      Dodatek Med organi in  K 1997_1_KD 97
merjenje omogoča vzdrževati      kakovost,      ki je po Kotlerju (Kotler  K 1997_1_NS 83
ki mora zagotavljati      kakovost      informacij, knjižničnega  K 1998_1_NS 143
določa racionalnost in      kakovost      delovanja samostojne knjižnice  K 1998_1_NS 149
spremljati in ocenjevati      kakovost      svojih storitev Število  K 1998_2_3_CN 86
količina gradiva ni merilo za      kakovost      tega gradiva. V specialnih  K 1998_2_3_CN 118
uvrstila svojih knjižnic (     Kakovost      visokega šolstva, 1994  K 1998_2_3_DPM 142
svojem 5. posvetovanju (     Kakovost      storitev v specialni knjižnici  K 1998_2_3_DPM 144
direktno vplivajo na višjo      kakovost      knjižničnih storitev,  K 1998_2_3_DPM 172
ocenjevanje knjižnic, krožki za      kakovost)     , - ustanovitev univerzitetnega  K 1998_2_3_DPM 172
raziskave, ki ocenjuje      kakovost      slovenskega visokošolskega  K 1998_4_MI 3
katerega je obravnavana      kakovost      visokošolskih programov  K 1998_4_MI 4
empirični del raziskave.      Kakovost      visokošolskega študija  K 1998_4_MI 5
raziskovanjem in poučevanjem (     Kakovost      visokega šolstva, 1994  K 1998_4_MI 5
statusa in izboljšati      kakovost      storitev. 4.Meritve uspešnosti  K 1998_4_ZM_FU 152
ne, ni pomembna njegova      kakovost      ali umetniška vrednost  K 1999_1_PZ 55
odgovornost za njihovo      kakovost      prevzemajo tudi njihovi  K 1999_1_PZ 71
To daje znanju ustrezno      kakovost      in ga osmisli ter mu pomaga  K 1999_1_SM 31
pravem pomenu besede.      Kakovost      naših storitev v povezavi  K 1999_2_3_GM 13

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA