Korpus bibliotekarstva
veččlankov v reviji, s | katero | so povezani.V treh revijah | DD 1998_JP 705 |
še specifično težavo, s | katero | se srečujejo knjižničarji | DD 1998_JP 1019 |
National University), za | katero | je ISI izračunal, da ima | DD 1998_JP 1676 |
pomembna vprašanja, kako in v | katero | smer lahko nosilci znanstvene | DD 1998_JP 1990 |
prednosti v hitrosti, s | katero | lahko tako analizo izpeljemo | DD 1998_JP 2449 |
podatkov je pogosto metoda, s | katero | želijo bibliotekarji ovrednotiti | DD 1998_JP 2492 |
miniaturno "knjižico", v | katero | je skupaj zvezanih več | DD 2000_DF 281 |
levici drži tablico, na | katero | piše s tankim črtalom | DD 2000_DF 284 |
tudi o popisu zaloge, s | katero | se je predstavil ob prihodu | DD 2000_DF 657 |
Ljubljani Pestro ponudbo, s | katero | seje leta 1678 Ljubljančanom | DD 2000_DF 1407 |
JVerke Deutschlands, za | katero | je zbiral prednaročila | DD 2000_DF 1698 |
večja skupina bralcev, za | katero | je nabavljal knjige, so | DD 2000_DF 2213 |
njegova bogata knjižnica, za | katero | so se v preteklosti pojavljale | DD 2000_DF 2483 |
aminokapronske kisline, za | katero | se je izkazalo, da jo | DD 2005_KM 201 |
komunikacije v znanosti, za | katero | je značilno, da je dostopna | DD 2005_KM 301 |
cocitation) je pogostost, s | katero | sta dve enoti starejše | DD 2005_KM 797 |
meja socitiranosti, nad | katero | se bo nadaljevala statistična | DD 2005_KM 834 |
Tricitiranje je pojav, s | katero | so tri enote predhodne | DD 2005_KM 969 |
revij zaznava pogostost, s | katero | sta dve reviji socitirani | DD 2005_KM 1145 |
zasleduje pogostost, s | katero | sta dva patenta skupaj | DD 2005_KM 1182 |
2 preide v skupino, za | katero | so značilne objave na | DD 2005_KM 1631 |
in programske opreme, s | katero | je uporabnik soočen pri | DD 2007_VP 72 |
poklic oziroma dejavnost, s | katero | se ukvarja posameznik | DD 2007_VP 738 |
- pomen operatorjev ( | katero | operacijo povzročijo) | DD 2007_VP 989 |
ali neprijaznosti, za | katero | je bila uporabljena petstopenjska | DD 2007_VP 1125 |
Proquest Direct je akcija, s | katero | izberemo zbirko, na vrsti | DD 2007_VP 1349 |
vsebine je storitev, s | katero | uporabnik določi periodično | DD 2007_VP 1552 |
informacij na zaslonu in | katero | koli od dimenzij individualnih | DD 2007_VP 2043 |
sodijo v skupino, za | katero | so značilne nižje vrednosti | DD 2007_VP 2381 |
programska oprema, za | katero | je namenjena, že v uporabi | D 2004_KA 248 |
lahko osnova teorije s | katero | poskušamo razumeti razmerja | D 2004_KA 279 |
umeščenega na strani, | katero | bi želeli vrednotiti. | D 2004_KA 296 |
celotne populacije, s | katero | lahko operira, določi | D 2004_KA 345 |
je sledil diskusija, s | katero | so nato dobljene podatke | D 2004_KA 355 |
tudi pilotno študijo, v | katero | so vključili šest posameznikov | D 2004_KA 360 |
je največja težava, s | katero | se srečujejo snovalci | D 2004_KA 475 |
predstavljena storitev, za | katero | smo želeli ugotoviti ali | D 2004_KA 490 |
preizkusna raziskava, s | katero | smo želeli praktično preizkusiti | D 2004_KA 492 |
za določevanje smeri, v | katero | se uporabnik želi pomikati | D 2004_KA 644 |
bi ob vsaki težavi, na | katero | bi uporabnik naletel, | D 2004_KA 765 |
namenjen raziskavi, s | katero | smo želeli ugotoviti prisotnost | D 2004_VD 59 |
od vrste dejavnosti, s | katero | se ukvarja.Knjižnice so | D 2004_VD 308 |
in matematične metode. | Katero | metodo bo organizacija | D 2004_VD 314 |
študijske skupine f(s)18 v | katero | spada visokošolski zavod | D 2004_VD 376 |
študijske skupine f(s) v | katero | spada visokošolski zavod | D 2004_VD 376 |
Gre za aktivnost, s | katero | organizacija usmerjeno | D 2004_VD 443 |
prikazati značilnosti dela, za | katero | iščemo primerne kandidate | D 2004_VD 519 |
saj je z njim določeno, | katero | delo je potrebno opraviti | D 2004_VD 542 |
dodamo kontaktno osebo, na | katero | se lahko obrnejo.Načeloma | D 2004_VD 649 |
številko kontaktne osebe, na | katero | se lahko obrnejo v primeru | D 2004_VD 737 |
seboj na intervju ali | katero | drugo srečanje z delodajalcem | D 2004_VD 769 |
kolono z vprašanji, pred | katero | je še kolona s tekočo | D 2004_VD 820 |
vprašanj in o kolono, v | katero | anketiranci vpišejo svoje | D 2004_VD 820 |
anketirancu in knjižnici, na | katero | se nanašajo odgovori na | D 2004_VD 1165 |
kadrovskega managementa, s | katero | naj bi predvideli in preprečili | D 2004_VD 1513 |
vam poslala anketo, s | katero | skušam ugotoviti prisotnost | D 2004_VD 1637 |
samopostrežni izposoji, s | katero | so uporabniki pridobili | D 2005_KM 21 |
osnovo (Sapač, 1984), s | katero | je bilo mogoče s 1. julijem | D 2005_KM 119 |
problemske situacije, s | katero | se knjižnica sooča.Cilj | D 2005_KM 215 |
sam predhodno izbral in | katero | je knjižničar vnesel v | D 2005_KM 310 |
izmed najtežjih nalog, s | katero | se knjižnice pri uvajanju | D 2005_KM 343 |
knjižnično izkaznico, s | katero | je lahko koristil knjižnične | D 2005_KM 474 |
potrdila) zabeleženo tudi | katero | transakcijo je uporabnik | D 2005_KM 509 |
je bila osma trditev s | katero | smo preverjali preference | D 2005_KM 583 |
ugotovitev. Prva težava s | katero | so se srečevali uporabniki | D 2005_KM 680 |
visokošolskih knjižnicah, na | katero | opozarjajo tudi nekateri | D 2006_FM 37 |
obravnavamo kot odraslega | katero | koli osebo, ki je prekinila | D 2006_FM 316 |
izobrazbo. Ne glede na to | katero | izmed naštetih oblik izobraževanja | D 2006_FM 357 |
da pazimo na hitrost s | katero | podajamo navodila in razlago | D 2006_FM 761 |
bazo s polnimi teksti, | katero | obdobje zajemajo članki | D 2006_FM 843 |
vse kar vedo o temi, na | katero | morajo napisati seminar | D 2006_FM 1896 |
vstavimo sklicno številko, s | katero | bralca napotimo na opombo | D 2006_PP 372 |
je oznaka v oklepaju, s | katero | že med osnovnim besedilom | D 2006_PP 388 |
Celo ob razdelitvi, za | katero | sem se odločila, so možna | D 2006_PP 877 |
usposabljanja? 6. a) V | katero | obliko izobraževanja ali | D 2007_GZ 453 |
Naslednja novost, za | katero | smo bili zelo zainteresirani | D 2007_MA 263 |
iz besede taksonomija, | katero | bibliotekarji uporabljajo | D 2007_MT 140 |
uporabniki lahko spremljali, | katero | gradivo so si zaznamovali | D 2007_MT 194 |
gradivo so si zaznamovali, | katero | gradivo so že ocenili | D 2007_MT 194 |
ki še vedno ohranjajo | katero | od značilnosti listkovnih | D 2007_MT 246 |
pomembno vlogo v tem, | katero | možnost bodo uporabniki | D 2007_MT 299 |
sistem predlaga besedo, za | katero | predvideva, da jo je obiskovalec | D 2007_MT 349 |
znotraj tega orodja vidi, za | katero | gradivo je že oddal komentarje | D 2007_MT 511 |
in predlaga besedo, za | katero | predvideva, da jo je uporabnik | D 2007_MT 567 |
izobraževanju, ne glede na to, | katero | stopnjo šole so končali | D 2008_KT 238 |
tudi prva knjižnica, s | katero | se srečajo in v kateri | D 2008_KT 337 |
je prva kategorija, s | katero | se sreča uporabnik ob | D 2008_KT 432 |
drugo plastjo logotipa, na | katero | smo vkomponirali moder | D 2008_KT 962 |
doma lahko preverijo, | katero | gradivo je na voljo v | D 2008_KT 1054 |
spremenila vloga matere, za | katero | se zdi, da je zaradi svoje | D 2009_KD 115 |
so tista dejavnost, s | katero | si mladinski knjižničarji | D 2009_KD 170 |
prijavljeni v domeno, za | katero | primarno skrbi nanovo | D 2009_MB 292 |
slikovno stopnjo, za | katero | je značilno t. i. slikovno | D 2009_PM 139 |
knjižnično gradivo, za | katero | so potrebni posebni multimedijski | D 2009_PM 259 |
učitelji, najbolje ve, | katero | gradivo knjižnica potrebuje | D 2009_PM 383 |
čemer smejo glasovati za | katero | koli delo, ne glede na | D 2009_PM 566 |
9. Ali se je | katero | od področij delovanja | D 2009_PS 619 |
doživimo stvarnost, na | katero | se pisna znamenja nanašajo | D 2009_SS 112 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |