Korpus bibliotekarstva
namen, se moramo vprašati, | koliko | jih je danes sploh ohranjenih | DD 2000_DF 153 |
bibliotek in drugih knjižnic. | Koliko | seje takih tiskov sploh | DD 2000_DF 159 |
raziskovalca, katere in | koliko | avtorjev bo vključil v | DD 2005_KM 1135 |
preglednici 12. 12) pokaže, | koliko | avtorjevih citirajočih | DD 2005_KM 1530 |
zato težje odločanje, | koliko | motivacije in aktivnosti | DD 2007_VP 673 |
stilov mišljenja gre za to, | koliko | posamezniku ustrezajo | DD 2007_VP 682 |
merimo zaznave tega, | koliko | posameznik pri določeni | DD 2007_VP 726 |
uporabnikovega nadzora: | koliko | vmesnik daje uporabnikom | DD 2007_VP 817 |
izvedovanje. Ugotavljali smo: - | koliko | je poizvedovalnih okenc | DD 2007_VP 988 |
ter na kakšen način. - | koliko | in katera polja zapisa | DD 2007_VP 988 |
posledično težje odločanje, | koliko | motivacije in aktivnosti | DD 2007_VP 1221 |
pritiska, težje odločanje, | koliko | in katere vire nameniti | DD 2007_VP 1221 |
njim merimo zaznave tega, | koliko | posameznik pri določeni | DD 2007_VP 1241 |
Postopek nam je povedal, | koliko | je določena spremenljivka | DD 2007_VP 1321 |
funkcija zdela uporabnikom in | koliko | je bila opazna. 3.3 ZAZNAVE | DD 2007_VP 1864 |
iskalne izraze uporabljajo, | koliko | časa porabijo za določeno | DD 2007_VP 2779 |
ne mislimo samo na to, | koliko | ljudi in katera znanja | D 2004_VD 248 |
bomo dobili le podatka, | koliko | novih ljudi bo potrebnih | D 2004_VD 260 |
dokaj uspešno napovedati, | koliko | ljudi bo verjetno na voljo | D 2004_VD 302 |
organizaciji (Treven, 1998). | Koliko | ljudi potrebujemo v organizaciji | D 2004_VD 306 |
tudi z vprašanjema: - | Koliko | dni bolniške je kandidat | D 2004_VD 811 |
delovnem okolju idr. ( | koliko | časa dela v stroki, koliko | D 2004_VD 824 |
koliko časa dela v stroki, | koliko | zaposlitev je zamenjal | D 2004_VD 824 |
trgu človeških virov, | koliko | knjižničnih delavcev bodo | D 2004_VD 1622 |
katere bi rada ugotovila, | koliko | je v knjižnicah prisoten | D 2004_VD 1630 |
knjigomatu opravil ter | koliko | enot gradiva si je izposodil | D 2005_KM 509 |
informacijskem opismenjevanju oz. | koliko | so pripravljene na izobraževanje | D 2006_FM 22 |
odraslih študentov in | koliko | se zavedajo posebnih značilnosti | D 2006_FM 22 |
namen sem preverjala, | koliko | se v visokošolskih knjižnicah | D 2006_FM 23 |
poglavju sem preverjala, | koliko | se programi informacijskega | D 2006_FM 38 |
vseživljenjskega učenja pokazalo, | koliko | zanimanja za vseživljenjsko | D 2006_FM 153 |
Razlikujejo pa se po tem, | koliko | časa mora minimalno trajati | D 2006_FM 348 |
raziskav, ki so ugotavljale, | koliko | so te spretnosti razvite | D 2006_FM 636 |
srečujejo odrasli vsak dan. | Koliko | so pri tem uspešni, pa | D 2006_FM 837 |
posamezniku, da spozna | koliko | od zaželenega že zna in | D 2006_FM 960 |
knjižnic lahko sklepamo, | koliko | se knjižnice prilagajajo | D 2006_FM 1167 |
prilagajajo potrebam odraslih in | koliko | koristi lahko imajo odrasli | D 2006_FM 1167 |
obveznosti) sem preverila, | koliko | knjižnic ima delovni čas | D 2006_FM 1169 |
zadovoljni s programom in | koliko | so od njega odnesli.Na | D 2006_FM 1436 |
sem najprej preverila | koliko | odraslih je trenutno na | D 2006_FM 1649 |
starosti. Pregledala sem, | koliko | študentov v starosti 25 | D 2006_FM 1651 |
Zato sem preverila, | koliko | ur na leto posvečajo visokošolske | D 2006_FM 2030 |
postavlja vprašanje o tem, | koliko | sme biti ta sploh izražen | D 2006_PP 230 |
se avtorji posvečajo in | koliko | prostora jim namenjajo | D 2006_PP 787 |
podlagi analiz ugotovimo, | koliko | in kako usposobljene kadre | D 2007_GZ 27 |
uporabnik opozorjen, za | koliko | časa si lahko izposodi | D 2007_MT 549 |
uspešnost merimo s tem, | koliko | mladih se odloča za glasovanje | D 2009_PM 579 |
anketi smo spraševali, | koliko | so modeli vrednotenja | D 2009_PS 60 |
uporabljeni v teh knjižnicah ter | koliko | jih sploh poznajo. 2 | D 2009_PS 60 |
obiščejo v knjižnici? | Koliko | nas bo izboljšanje stalo | D 2009_PS 74 |
informacijski pregled definira | koliko | organizacija porabi za | D 2009_PS 115 |
porabi za informacije in | koliko | so le-te uporabljene. | D 2009_PS 115 |
vrednost pa se določa s tem, | koliko | so uporabniki pripravljeni | D 2009_PS 319 |
to pay - WTP) oziroma | koliko | so pripravljeni sprejeti | D 2009_PS 319 |
4 RAZISKOVALNA METODA | Koliko | knjižničarji poznajo in | D 2009_PS 445 |
merjenja uspešnosti in | koliko | je k temu prispevalo posvetovanje | D 2009_PS 462 |
videli samo posvetovanje, | koliko | se jim je zdela tema primerna | D 2009_PS 464 |
vprašanju nas je zanimalo, | koliko | je zaposlenih v knjižnici | D 2009_PS 476 |
knjižničarjev, bi se pozanimali, | koliko | časa bi postopki trajali | D 2009_PS 513 |
pa bi radi ugotovili, | koliko | so modeli odličnosti uporabljeni | D 2009_PS 596 |
evalvacijo, samoevalvacijo) ter | koliko | poznate problematiko merjenja | D 2009_PS 596 |
2. | Koliko | zaposlenih je v vaši knjižnici | D 2009_PS 603 |
a) 1 b) 2 c) ostalo | Koliko | ______________ 3.Ali | D 2009_PS 603 |
2009. Zanimalo me je, | koliko | berejo oz. ali svoj prosti | D 2009_SS 23 |
branje je odvisno od tega, | koliko | se nam za zapisom posreči | D 2009_SS 113 |
branja. Zanimalo me je, | koliko | se dijaki dejansko vključujejo | D 2009_SS 405 |
Raziskovalna vprašanja 1 | Koliko | časa se dijaki ukvarjajo | D 2009_SS 408 |
interesi in navade ter | koliko | prostega časa namenjajo | D 2009_SS 464 |
letniku. 1. vprašanje: " | Koliko | časa se ukvarjate s posameznimi | D 2009_SS 486 |
Med te dejavnike sodijo: | koliko | knjig ima otrok na voljo | D 2009_SS 561 |
od česa je odvisen in | koliko | posameznik zaradi tega | D 2011_SB 56 |
uporabnikih, in sicer: kdo so, | koliko | jih je, kaj je značilno | D 2011_SB 117 |
Ne predvidevajmo kaj in | koliko | uporabnik vidi (Charles | D 2011_SB 492 |
bibliotekarja bo odvisno, | koliko | znanja si bo pridobil | D 2011_SB 634 |
vrste izdelkov ponuja in | koliko | strank ima?So njihovi | KN 2008_12_PM 94 |
mu predhodno nastavimo | koliko | mestno število shranjujemo | KN 2008_12_VD 22 |
velikostih v odvisnosti od tega | koliko | znakov prikažejo naenkrat | KN 2009_4_5_JD 90 |
knjižnica sama določa, | koliko | digitalnih medijev si | KN 2009_4_5_LFM_MT 157 |
več kot knjižničarji. | Koliko | uporabnikov bere obe izdaji | KN 2010_11_KI 39 |
analizi nismo ugotavljali, | koliko | knjižničarjev sodeluje | KN 2010_11_KI 63 |
in 13.) ugotavljata, | koliko | bibliotekarji poznajo | KN 2010_11_KI 79 |
smo želeli poudariti, | koliko | oseb se z določeno aktivnostjo | KN 2010_11_KI 100 |
strani prikazano pred | koliko | časa je bilo neko vprašanje | KN 2010_12_MR_etal 64 |
uporabnik sam določi, | koliko | časa bo vprašanje na voljo | KN 2010_12_MR_etal 88 |
veljave, vendar pokaže | koliko | je kakšen uporabnik aktiven | KN 2010_12_MR_etal 92 |
pomoči knjižničarjem. | Koliko | je naša sekcija izvedla | K 1957_1_PF 3 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |