Korpus bibliotekarstva

koliko (582)


namen, se moramo vprašati,      koliko      jih je danes sploh ohranjenih  DD 2000_DF 153
bibliotek in drugih knjižnic.      Koliko      seje takih tiskov sploh  DD 2000_DF 159
raziskovalca, katere in      koliko      avtorjev bo vključil v  DD 2005_KM 1135
preglednici 12. 12) pokaže,      koliko      avtorjevih citirajočih  DD 2005_KM 1530
zato težje odločanje,      koliko      motivacije in aktivnosti  DD 2007_VP 673
stilov mišljenja gre za to,      koliko      posamezniku ustrezajo  DD 2007_VP 682
merimo zaznave tega,      koliko      posameznik pri določeni  DD 2007_VP 726
uporabnikovega nadzora:      koliko      vmesnik daje uporabnikom  DD 2007_VP 817
izvedovanje. Ugotavljali smo: -      koliko      je poizvedovalnih okenc  DD 2007_VP 988
ter na kakšen način. -      koliko      in katera polja zapisa  DD 2007_VP 988
posledično težje odločanje,      koliko      motivacije in aktivnosti  DD 2007_VP 1221
pritiska, težje odločanje,      koliko      in katere vire nameniti  DD 2007_VP 1221
njim merimo zaznave tega,      koliko      posameznik pri določeni  DD 2007_VP 1241
Postopek nam je povedal,      koliko      je določena spremenljivka  DD 2007_VP 1321
funkcija zdela uporabnikom in      koliko      je bila opazna. 3.3 ZAZNAVE  DD 2007_VP 1864
iskalne izraze uporabljajo,      koliko      časa porabijo za določeno  DD 2007_VP 2779
ne mislimo samo na to,      koliko      ljudi in katera znanja  D 2004_VD 248
bomo dobili le podatka,      koliko      novih ljudi bo potrebnih  D 2004_VD 260
dokaj uspešno napovedati,      koliko      ljudi bo verjetno na voljo  D 2004_VD 302
organizaciji (Treven, 1998).      Koliko      ljudi potrebujemo v organizaciji  D 2004_VD 306
tudi z vprašanjema: -      Koliko      dni bolniške je kandidat  D 2004_VD 811
delovnem okolju idr. (     koliko      časa dela v stroki, koliko  D 2004_VD 824
koliko časa dela v stroki,      koliko      zaposlitev je zamenjal  D 2004_VD 824
trgu človeških virov,      koliko      knjižničnih delavcev bodo  D 2004_VD 1622
katere bi rada ugotovila,      koliko      je v knjižnicah prisoten  D 2004_VD 1630
knjigomatu opravil ter      koliko      enot gradiva si je izposodil  D 2005_KM 509
informacijskem opismenjevanju oz.      koliko      so pripravljene na izobraževanje  D 2006_FM 22
odraslih študentov in      koliko      se zavedajo posebnih značilnosti  D 2006_FM 22
namen sem preverjala,      koliko      se v visokošolskih knjižnicah  D 2006_FM 23
poglavju sem preverjala,      koliko      se programi informacijskega  D 2006_FM 38
vseživljenjskega učenja pokazalo,      koliko      zanimanja za vseživljenjsko  D 2006_FM 153
Razlikujejo pa se po tem,      koliko      časa mora minimalno trajati  D 2006_FM 348
raziskav, ki so ugotavljale,      koliko      so te spretnosti razvite  D 2006_FM 636
srečujejo odrasli vsak dan.      Koliko      so pri tem uspešni, pa  D 2006_FM 837
posamezniku, da spozna      koliko      od zaželenega že zna in  D 2006_FM 960
knjižnic lahko sklepamo,      koliko      se knjižnice prilagajajo  D 2006_FM 1167
prilagajajo potrebam odraslih in      koliko      koristi lahko imajo odrasli  D 2006_FM 1167
obveznosti) sem preverila,      koliko      knjižnic ima delovni čas  D 2006_FM 1169
zadovoljni s programom in      koliko      so od njega odnesli.Na  D 2006_FM 1436
sem najprej preverila      koliko      odraslih je trenutno na  D 2006_FM 1649
starosti. Pregledala sem,      koliko      študentov v starosti 25  D 2006_FM 1651
Zato sem preverila,      koliko      ur na leto posvečajo visokošolske  D 2006_FM 2030
postavlja vprašanje o tem,      koliko      sme biti ta sploh izražen  D 2006_PP 230
se avtorji posvečajo in      koliko      prostora jim namenjajo  D 2006_PP 787
podlagi analiz ugotovimo,      koliko      in kako usposobljene kadre  D 2007_GZ 27
uporabnik opozorjen, za      koliko      časa si lahko izposodi  D 2007_MT 549
uspešnost merimo s tem,      koliko      mladih se odloča za glasovanje  D 2009_PM 579
anketi smo spraševali,      koliko      so modeli vrednotenja  D 2009_PS 60
uporabljeni v teh knjižnicah ter      koliko      jih sploh poznajo. 2  D 2009_PS 60
obiščejo v knjižnici?      Koliko      nas bo izboljšanje stalo  D 2009_PS 74
informacijski pregled definira      koliko      organizacija porabi za  D 2009_PS 115
porabi za informacije in      koliko      so le-te uporabljene.  D 2009_PS 115
vrednost pa se določa s tem,      koliko      so uporabniki pripravljeni  D 2009_PS 319
to pay - WTP) oziroma      koliko      so pripravljeni sprejeti  D 2009_PS 319
4 RAZISKOVALNA METODA      Koliko      knjižničarji poznajo in  D 2009_PS 445
merjenja uspešnosti in      koliko      je k temu prispevalo posvetovanje  D 2009_PS 462
videli samo posvetovanje,      koliko      se jim je zdela tema primerna  D 2009_PS 464
vprašanju nas je zanimalo,      koliko      je zaposlenih v knjižnici  D 2009_PS 476
knjižničarjev, bi se pozanimali,      koliko      časa bi postopki trajali  D 2009_PS 513
pa bi radi ugotovili,      koliko      so modeli odličnosti uporabljeni  D 2009_PS 596
evalvacijo, samoevalvacijo) ter      koliko      poznate problematiko merjenja  D 2009_PS 596
2.      Koliko      zaposlenih je v vaši knjižnici  D 2009_PS 603
a) 1 b) 2 c) ostalo      Koliko      ______________ 3.Ali  D 2009_PS 603
2009. Zanimalo me je,      koliko      berejo oz. ali svoj prosti  D 2009_SS 23
branje je odvisno od tega,      koliko      se nam za zapisom posreči  D 2009_SS 113
branja. Zanimalo me je,      koliko      se dijaki dejansko vključujejo  D 2009_SS 405
Raziskovalna vprašanja 1      Koliko      časa se dijaki ukvarjajo  D 2009_SS 408
interesi in navade ter      koliko      prostega časa namenjajo  D 2009_SS 464
letniku. 1. vprašanje: "     Koliko      časa se ukvarjate s posameznimi  D 2009_SS 486
Med te dejavnike sodijo:      koliko      knjig ima otrok na voljo  D 2009_SS 561
od česa je odvisen in      koliko      posameznik zaradi tega  D 2011_SB 56
uporabnikih, in sicer: kdo so,      koliko      jih je, kaj je značilno  D 2011_SB 117
Ne predvidevajmo kaj in      koliko      uporabnik vidi (Charles  D 2011_SB 492
bibliotekarja bo odvisno,      koliko      znanja si bo pridobil  D 2011_SB 634
vrste izdelkov ponuja in      koliko      strank ima?So njihovi  KN 2008_12_PM 94
mu predhodno nastavimo      koliko      mestno število shranjujemo  KN 2008_12_VD 22
velikostih v odvisnosti od tega      koliko      znakov prikažejo naenkrat  KN 2009_4_5_JD 90
knjižnica sama določa,      koliko      digitalnih medijev si  KN 2009_4_5_LFM_MT 157
več kot knjižničarji.      Koliko      uporabnikov bere obe izdaji  KN 2010_11_KI 39
analizi nismo ugotavljali,      koliko      knjižničarjev sodeluje  KN 2010_11_KI 63
in 13.) ugotavljata,      koliko      bibliotekarji poznajo  KN 2010_11_KI 79
smo želeli poudariti,      koliko      oseb se z določeno aktivnostjo  KN 2010_11_KI 100
strani prikazano pred      koliko      časa je bilo neko vprašanje  KN 2010_12_MR_etal 64
uporabnik sam določi,      koliko      časa bo vprašanje na voljo  KN 2010_12_MR_etal 88
veljave, vendar pokaže      koliko      je kakšen uporabnik aktiven  KN 2010_12_MR_etal 92
pomoči knjižničarjem.      Koliko      je naša sekcija izvedla  K 1957_1_PF 3

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA