Korpus bibliotekarstva
predpostavlja "papirnati | model | znanosti.Toda znastveno | DD 1998_JP 284 |
Lotka je prvi postavil | model, | ki je število objav na | DD 1998_JP 317 |
ponoviti ali proučiti | model | !? Še manj pa naj bi bilo | DD 1998_JP 1749 |
Leta 1945 si je zamislil | model | sistema, v katerem bi | DD 2005_KM 59 |
področij sta postavila | model | komunikacije raziskovalnih | DD 2005_KM 309 |
Tradicionalni Garvey/Griffithov | model | komunikacije v znanosti | DD 2005_KM 313 |
Posodobljen Garvey/Griffithov | model | komunikacije v znanosti | DD 2005_KM 313 |
Posodobljen Garvey/Griffithov | model | komunikacije v znanosti | DD 2005_KM 316 |
str. 22) Preoblikovan | model | komunikacije v znanosti | DD 2005_KM 316 |
knjižnicah. Slika 5: | Model | znanstvene komunikacije | DD 2005_KM 318 |
raziskave sta prvi in drugi | model, | pri katerih so nosilci | DD 2005_KM 319 |
od trenutnih potreb. | Model | obnašanja iskalca informacij | DD 2005_KM 357 |
tricitiranja. Njegov | model | je predpostavljal, da | DD 2005_KM 972 |
področja poliamidov Možen | model | intelektualne strukture | DD 2005_KM 1571 |
socitiranja avtorjev predstavlja | model | znanstvene komunikacije | DD 2005_KM 1577 |
32 predstavljata možen | model | področja poliamidov. | DD 2005_KM 1589 |
Verjetno je prikazan | model | intelektualne strukture | DD 2005_KM 1669 |
analizi smo prikazali možen | model | intelektualne strukture | DD 2005_KM 1689 |
1974 do 1999 je prikazala | model | intelektualne strukture | DD 2005_KM 1702 |
avtorjev je prikazala možen | model | intelektualne strukture | DD 2005_KM 1709 |
avtorjev je pokazal možen | model | intelektualne strukture | DD 2005_KM 1733 |
avtorji ter ugotovile, ali | model | prikazuje tudi socialne | DD 2005_KM 1747 |
nezavedno zgradijo mentalni | model | vsakega sistema, s katerim | DD 2007_VP 106 |
Chignell, 2001). Mentalni | model | sestavljajo pojmi in koncepti | DD 2007_VP 109 |
Zaradi tega, ker mentalni | model | temelji na izkušnjah, | DD 2007_VP 110 |
uporabi dvoje: uporabniški | model | in model načrtovalca sistema | DD 2007_VP 114 |
uporabniški model in | model | načrtovalca sistema.Uporabnišk | DD 2007_VP 114 |
sistema. Uporabniški | model, | ki temelji na ugotovljenih | DD 2007_VP 115 |
uporabnike intuitiven način. | Model | načrtovalca sistema navadno | DD 2007_VP 116 |
modelov: - Štiristopenjski | model | (Foley, 1990) govori o | DD 2007_VP 133 |
predstavlja uporabnikov mentalni | model | sistema za poizvedovanje | DD 2007_VP 133 |
specificira sintakso. - GOMS | model | (Card, Moran in Newell | DD 2007_VP 134 |
metodo. - Keystroke level | model | (Card, Moran in Newell | DD 2007_VP 138 |
uporabnik. - Sedemstopenjski | model | zaporednih akcij (Norman | DD 2007_VP 140 |
vrednotenje rezultatov. | Model | upošteva tudi ponavljanje | DD 2007_VP 141 |
Slika 1: Ugnezdeni | model | vedenja (Wilson, 1999 | DD 2007_VP 376 |
kasneje je konceptualni | model | Dervinove (1983) povezal | DD 2007_VP 410 |
tem procesu. Splošni | model | informacijskega vedenja | DD 2007_VP 451 |
vrste vedenja: - Splošni | model | vedenja pri iskanju informacij | DD 2007_VP 462 |
proces: - Behavioristični | model | strategij pri iskanju | DD 2007_VP 463 |
1986, 2002) - Stopenjski | model | vedenja pri poizvedovanju | DD 2007_VP 463 |
interakcije): - Stratificirani | model | interakcij (Saracevic | DD 2007_VP 471 |
interakcij (Saracevic, 1996) - | Model | interakcij v procesu poizvedovanja | DD 2007_VP 471 |
Spink, 1997) - Nelinearni | model | vedenja pri poizvedovanju | DD 2007_VP 471 |
Foster, 2004) - Integrirani | model | iskanja informacij in | DD 2007_VP 471 |
Ingwersen, 2004) - Sodelovalni | model | poizvedovanja (Hansen | DD 2007_VP 471 |
interakcij: - Epizodni | model | (Belkin in dr., 1995) | DD 2007_VP 472 |
Belkin in dr., 1995) - | Model | večkratnih epizod poizvedovanja | DD 2007_VP 472 |
Belkin in Lin, 2000) - | Model | poizvedovanja, ki temelji | DD 2007_VP 472 |
poizvedovanja): - Kognitivni | model | poizvedovanja (Ingwersen | DD 2007_VP 473 |
Sutcliffe in Ennis, 1998) - | Model | reševanja problemov (Wilson | DD 2007_VP 473 |
(1996) stratificirani | model | interakcij in model interakcij | DD 2007_VP 474 |
stratificirani model interakcij in | model | interakcij (Spink, 1997 | DD 2007_VP 474 |
je uporabila Kirtonov | model | adaptor-inovator, ki identificira | DD 2007_VP 532 |
povedati, da Kirtonov | model | sicer velja tudi za model | DD 2007_VP 535 |
model sicer velja tudi za | model | kognitivnega stila, a | DD 2007_VP 535 |
raziskavo je bil vključen tudi | model | učnih stilov (Honey in | DD 2007_VP 536 |
je poskušala povezovati | model | osebnostnih lastnosti | DD 2007_VP 539 |
pojmovanja o učenju (mentalni | model | učenja) (Marentič-Požarnik | DD 2007_VP 570 |
okolij zanimiv tudi Paskov | model | holističnega-serialističnega | DD 2007_VP 576 |
Entwistle (1979, 1981) je | model | pristopov k učenju zasnoval | DD 2007_VP 609 |
informacij in oblikoval | model | stila učenja, ki obsega | DD 2007_VP 610 |
stili po Kolbu. Njegov | model | izkustvenega učenja sestavljajo | DD 2007_VP 638 |
gre za večdimenzionalen | model, | v nasprotju z večino predhodnih | DD 2007_VP 664 |
standardizirani Kirtonov | model | stilov učenja, Heinströmova | DD 2007_VP 874 |
standardni petfaktorski | model | osebnostnih lastnosti | DD 2007_VP 874 |
je najbolj uporabljen | model | načrtovanja uporabniškega | D 2004_KA 148 |
ocenjevanje. Njun cilj je bil | model, | ki bi bil konsistenten | D 2004_KA 418 |
zanesljivost sistema. Ta | model | predvideva tudi vpisovanje | D 2004_KA 420 |
elementov). Naslednji | model | SelfCheck 5220 je imel | D 2005_KM 196 |
prikazan na Sliki 7) in | model | prirejen za otroke in | D 2005_KM 203 |
Obe napravi sta bili | model | SelfCheck 6210 proizvajalca | D 2005_KM 242 |
zamudnine/izposojevalnine. | Model | knjigomata, ki je opisan | D 2005_KM 267 |
uporabljati in kateri | model | knjigomata imajo. Preglednic | D 2005_KM 300 |
knjižnici uporabi drug | model, | s katerim si želi gradivo | D 2005_KM 326 |
ameriška kultura. Andragoški | model | temelji na številnih domnevah | D 2006_FM 731 |
Najprej moramo poiskati nek | model, | ideal oz. zgled, s pomočjo | D 2006_FM 957 |
prikažemo cilje programa. Ta | model | moramo prikazati ali s | D 2006_FM 958 |
opozori na andragoški | model | po Knowlesu, ki vsebuje | D 2006_FM 1077 |
pomanjkljivosti: - uvodni | model | (informacijska pismenost | D 2006_FM 1351 |
splošnoizobraževalni | model | (informacijska pismenost | D 2006_FM 1351 |
izobraževalnih predmetov), - | model | učnih rezultatov (akademski | D 2006_FM 1351 |
rezultatov oddelka), - | model | programa informacijske | D 2006_FM 1351 |
vstopajoče študente), - | model | demonstriranja spretnosti | D 2006_FM 1351 |
splošnega izobraževanja), - | model | v središču fakultete | D 2006_FM 1351 |
univerzo pripravljalni | model | (fakulteta v sodelovanju | D 2006_FM 1351 |
prihodu na univerzo), - | model | vstopnih zahtev (dijaki | D 2006_FM 1351 |
informacijske pismenosti) in - | model | na zahtevo (je prevladujoč | D 2006_FM 1351 |
zahtevo (je prevladujoč | model | v večini knjižnic danes | D 2006_FM 1351 |
glede na to za kateri | model | informacijskega opismenjevanja | D 2006_FM 1356 |
ali premične zbirke. | Model, | ki je še danes edini tovrstni | D 2007_GZ 184 |
še danes edini tovrstni | model | organiziranosti splošne | D 2007_GZ 184 |
predstavlja organizacijski | model | povezovanja knjižnic v | D 2007_MA 15 |
predstavlja organizacijski | model | povezovanja knjižnic v | D 2007_MA 33 |
Cobiss 2.2 Organizacijski | model | sistema Cobiss Knjižnični | D 2007_MA 52 |
raziskovanjem (browse/explore | model) | dobro strukturiranega | D 2007_MT 228 |
šolanja naj usvoji osnovni | model | razreševanja raziskovalnega | D 2008_KT 252 |
program omogoča uravnotežen | model | izobraževanja, ki poleg | D 2008_KT 828 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |