Korpus bibliotekarstva
Slovenija, PREDGOVOR | Naloga | obravnava bibliometrijske | DD 1998_JP 10 |
pravzaprav meri in pričujoča | naloga | se vključuje ravno v ta | DD 1998_JP 17 |
prednosti. Pričujoča | naloga | želi podpreti prav to | DD 1998_JP 53 |
z Japonske ugotovi, da | naloga | scientometrije (informetrije | DD 1998_JP 259 |
tu tudi njegovo delo “ | Naloga | bibliotekarja” (The mission | DD 1998_JP 435 |
se v resnici citira. | Naloga | preverjanja pa je stvar | DD 1998_JP 972 |
študije so bile: Glavna | naloga | knjižnic je v hranjenju | DD 1998_JP 1032 |
citiranja je pomembna | naloga | prav bibliotekarjev in | DD 1998_JP 2613 |
znanstvene revije (editor) | Naloga | urednika je, da zagotovi | DD 2005_KM 457 |
bibliografijah. Njena | naloga | je, da postavi razvojne | DD 2005_KM 496 |
organizacijsko okolje, zastavljena | naloga) | , so med odločilnimi dejavniki | DD 2007_VP 124 |
uporabnika zelo zahtevna | naloga | in povzroča veliko težav | DD 2007_VP 241 |
razdeljeni. Uporabnikova | naloga | je osredotočanje na konceptualno | DD 2007_VP 348 |
jasno, kaj je njihova | naloga | in kako naj delo poteka | DD 2007_VP 1306 |
dolgotrajna in težavna | naloga. | Posledica tega je, da se | DD 2007_VP 2801 |
pomoči in vmesnika. | Naloga | sistema je poiskati v | D 2004_KA 196 |
vrednotenje. Vzorčenje je težka | naloga, | saj se postavlja vprašanje | D 2004_KA 332 |
sporočilo, pa je njegova | naloga | usmeriti uporabnika na | D 2004_KA 416 |
težko rešljiva, zastavi | naloga | lociranja uporabnikovega | D 2004_KA 509 |
sistemu nasploh. 4.2 | NALOGA | IN POTEK VREDNOTENJA Na | D 2004_KA 527 |
bili tretja in četrta | naloga | rešljivi z iskanjem v | D 2004_KA 726 |
časa jim je vzela prva | naloga, | kar je razumljivo, saj | D 2004_KA 728 |
so navedeni. Če se vam | naloga | zdi nerešljiva, jo lahko | D 2004_KA 800 |
uporabnica storiti. 1. | naloga: | začetek 12:13, zaključek | D 2004_KA 819 |
se lotila naslednje. 2. | naloga: | začetek 12:26, zaključek | D 2004_KA 832 |
nalogo zaključila. 3. | naloga: | začetek 12:30, zaključek | D 2004_KA 835 |
zadetke napačno preštela. 4. | naloga: | začetek 12:31, zaključek | D 2004_KA 836 |
na naslednjo nalogo. 5. | naloga: | začetek 12:32, zaključek | D 2004_KA 837 |
in končala nalogo. 6. | naloga: | začetek 12:34, zaključek | D 2004_KA 841 |
zaključila ob 12:35. 4. | naloga: | začetek 12:35, zaključek | D 2004_KA 842 |
se vrnila na prvo. 1. | naloga: | začetek 12:36, zaključek | D 2004_KA 843 |
zaključila prvo nalogo. 4. | naloga: | začetek 12:37, zaključek | D 2004_KA 843 |
analize dela. Primarna | naloga | je podroben opis razpoložljivega | D 2004_VD 524 |
strokovnjake". Njihova | naloga | je zbiranje in shranjevanje | D 2004_VD 558 |
knjižnice ni enostavna | naloga | in spreminjanje navad | D 2005_KM 343 |
aževalnega procesa. Diplomska | naloga | temelji na pregledu in | D 2006_FM 24 |
znotraj družbe. Poglavitna | naloga | učeče se družbe naj bi | D 2006_FM 198 |
informacij. Prav zato | naloga | informacijskega strokovnjaka | D 2006_FM 571 |
delovnem mestu ali v šoli je | naloga | informacijskih specialistov | D 2006_FM 633 |
ta način ni enostavna | naloga. | Zaradi omenjenih značilnosti | D 2006_FM 787 |
pri odraslih ni lahka | naloga. | Interesi odraslih so vezani | D 2006_FM 937 |
Diplomska | naloga | je obvezno pisno delo | D 2006_PP 4 |
Diplomska | naloga | je javno delo. | D 2006_PP 10 |
opis problema Diplomska | naloga | je samostojno strokovno | D 2006_PP 38 |
poročilu, kar diplomska | naloga | tudi je. | D 2006_PP 62 |
2.4 Diplomska | naloga | kot strokovno besedilo | D 2006_PP 470 |
strokovno besedilo Diplomska | naloga | je obvezno pisno delo | D 2006_PP 470 |
2. člen) ter diplomska | naloga | (3. člen). | D 2006_PP 743 |
programov, je diplomska | naloga | zaključni pisni izdelek | D 2006_PP 745 |
zahtevajo, da diplomska | naloga | vsebuje tudi sklep o odobritvi | D 2006_PP 937 |
Ključne besede: diplomska | naloga, | navodila, pisanje, oblika | D 2006_PP 1265 |
to želeli, zato je naša | naloga, | da jim predstavimo svojo | D 2007_MA 2 |
diplomskem delu. Diplomska | naloga | pravzaprav ni le delo | D 2007_MT 13 |
formacijske znanosti). Njegova | naloga | je bila, med drugim, ugotoviti | D 2007_MT 112 |
študija kot raziskovana | naloga | ima po Žumrovi (2006) | D 2007_MT 311 |
ŠOLSKE KNJIŽNICE Diplomska | naloga | Maribor, avgust 2008 | D 2008_KT 0 |
blikovanje Maribor. Diplomska | naloga | je sestavljena iz osmih | D 2008_KT 40 |
To je za učence težka | naloga, | zato jo je treba skozi | D 2008_KT 103 |
pomembnejša popotnica oz. | naloga | današnje šole, da učence | D 2008_KT 184 |
str. 30) pravi: ": ... | naloga | za izbiro slogana narekuje | D 2008_KT 924 |
pismenosti je pomembna | naloga, | ki jo šolska knjižnica | D 2008_KT 1121 |
Branje je zahtevna, težka | naloga, | ki je otrok ne zmore sam | D 2009_KD 268 |
2009. POVZETEK Diplomska | naloga | analizira možnosti centralizacije | D 2009_MB 2 |
prepuščeni sami sebi, zato je | naloga | šole, učiteljev, knjižničarjev | D 2009_PM 183 |
knjižnico (Haramija 2004). | Naloga | knjižničarja je, da učence | D 2009_PM 248 |
biti tako kot vsaka druga | naloga | v knjižnici, tudi odpis | D 2009_PM 393 |
definicijo uganke: "Uganka je | naloga, | ki jo je potrebno rešiti | D 2009_PM 512 |
specialnih knjižnicah, je | naloga | začela dobivati obliko | D 2009_PS 562 |
knjižnica. Diplomska | naloga | je zasnovana kot evalvacija | D 2009_PS 596 |
prebrani vsebini. Diplomska | naloga | vsebuje dva dela.V prvem | D 2009_SS 19 |
TEHNIKE DELA Diplomska | naloga | vsebuje dva dela, in sicer | D 2009_SS 58 |
kot literarnoestetska. | Naloga | šole pa je, da nauči otroke | D 2009_SS 154 |
raziskovanja V prvem delu je | naloga | usmerjena v teoretično | D 2009_SS 458 |
prenesti na model, saj je | naloga | in odgovornost odločevalca | D 2010_PL 272 |
primerjava dveh tehnologij. | Naloga | je zaključena s posnetkom | D 2011_BK 9 |
tehnologiji črtne kode je | naloga | knjižničarja v knjižničarskem | D 2011_BK 37 |
in storitev. Temeljna | naloga | bibliotekarja je ta, da | D 2011_SB 115 |
izkušenj zelo zahtevna | naloga, | ki v primeru neuspeha | D 2011_SB 565 |
zobraževanje kot usposabljanje. | Naloga | izobraževalnih ustanov | D 2011_SB 616 |
programov je, da izobražujejo, | naloga | ustanov, ki diplomante | D 2011_SB 616 |
je lahko zelo zahtevna | naloga, | kadar želimo v proces | D 2011_SB 714 |
znanji s področja BIZ, | naloga | inštitucij, ki te diplomante | D 2011_SB 912 |
o opravljanju prakse. | Naloga | ustanov, ki bodo te bibliotekarje | D 2011_SB 1424 |
nastal kot seminarska | naloga | pod mentorstvom izr. prof | KN 2009_3_MR_KA 0 |
je tudi ta seminarska | naloga. | Tematika folksonomij nama | KN 2009_3_MR_KA 42 |
slovenjenje naprav. Zaključek | Naloga | knjižnic je spodbujanje | KN 2009_4_5_JD 134 |
Glede na to, da je osnovna | naloga | knjižnice, da sama izbira | KN 2009_4_5_LFM_MT 72 |
fizična referenčna služba | Naloga | referenčne službe je posredovati | KN 2010_12_MR_etal 15 |
službo, njena prvobitna | naloga | ostaja enaka - ustrezno | KN 2010_12_MR_etal 17 |
točno določenim namenom. | Naloga | referenčnega knjižničarja | KN 2010_12_MR_etal 19 |
takšen zakon, katerega | naloga | ne bi bila, da samo uzakoni | K 1957_1_BB 3 |
smemo pozabiti, da ni | naloga | ljudske knjižnice, za | K 1957_1_NZ 28 |
Druga in nič manj važna | naloga, | s katero se je odbor bavil | K 1957_2_KJ_etal 148 |
stoji pred nami dvojna | naloga. | Okrajni in občinski ljudski | K 1957_3_SM 8 |
osebnih izdatkih. Glavna | naloga | knjižnic je bila predvsem | K 1957_4_nn 6 |
1970 dalje njena prva | naloga, | da je osrednja knjižnica | K 1997_1_SM 38 |
dovolj veliki meri. | Naloga | šolskega knjižničarja | K 1997_1_SM 109 |
izdelana raziskovalna | naloga | (Extended essay), ki mora | K 1997_1_SM 115 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |