Korpus bibliotekarstva
de Solla Price, ki 35 | navaja | naslednja merila, ki naj | DD 1998_JP 367 |
raziskovalna fronta in se vse več | navaja | prispevke slovenskih bibliotekarjev | DD 1998_JP 2071 |
- tip gradiva, ki se | navaja, | - jezik in avtorji navedb | DD 1998_JP 2331 |
le-ta v svojo obrambo | navaja, | da mladine ni kvaril, | DD 2000_DF 253 |
sejemske termine, kijih | navaja | Valvasorje bilo to lahko | DD 2000_DF 656 |
nemških knjig. Radics tudi | navaja, | daje bil njegav sin Johannes | DD 2000_DF 717 |
krajcarjev. Isti vir | navaja, | daje bil takrat Reichard | DD 2000_DF 1551 |
znanstvene specialnosti | navaja | sprejetje paradigem, kar | DD 2005_KM 41 |
različnih vidikov. Kot | navaja | Chen, se z njunim preučevanjem | DD 2005_KM 46 |
določenih avtorjev ne | navaja | več, ker je njihovo delo | DD 2005_KM 72 |
str. 20). V nadaljevanju | navaja | štiri možne različice | DD 2005_KM 195 |
potrdilo svojih trditev | navaja | predhodne članke in pozneje | DD 2005_KM 290 |
analize socitiranja avtorjev | navaja, | da se diagonalo simetrične | DD 2005_KM 1105 |
Ruski kemik M. I. Rochlin | navaja, | da so Wichterleja imenovali | DD 2005_KM 1388 |
analiziranega obdobja | navaja | na sklep, da narašča zanimanje | DD 2005_KM 1438 |
faz. Marchionini (1995) | navaja | nabor in zaporedje nalog | DD 2007_VP 222 |
zaključek . Žumrova (2000) | navaja | značilnosti nekaterih | DD 2007_VP 223 |
ponudbe na tržišču. Žumrova | navaja, | da je izbor in dostop | DD 2007_VP 228 |
vmesnika. Žumrova (2000) | navaja, | da predvsem faze oblikovanja | DD 2007_VP 282 |
. V tem procesu, kot | navaja | kasneje (Wilson, 1999 | DD 2007_VP 365 |
kontekstih. Wilson (1999) | navaja, | da večina modelov, najpogosteje | DD 2007_VP 450 |
iskanju informacij. Kot | navaja | Saracevic (1996), lahko | DD 2007_VP 465 |
Peklaj, 1995a). Peklajeva | navaja | tudi, da posamezniki, | DD 2007_VP 574 |
kot neko danost. Kot | navaja | Ford (2000) je v kontekstu | DD 2007_VP 576 |
delovne skupine), ki, kot | navaja | Kirton (2003), "niso razmišljali | DD 2007_VP 643 |
različnih ekspertnih študij | navaja, | da jih lahko izvajamo | DD 2007_VP 781 |
strokovnjakov, ki, kot | navaja | Shneiderman, ponavadi | DD 2007_VP 787 |
projekta. Shneiderman | navaja | šest načinov vrednotenja | D 2004_KA 435 |
000 enotami gradiva ne | navaja | števila knjižničnih delavcev | D 2004_VD 321 |
za odgovor "drugo", pa | navaja, | da je število odvisno | D 2004_VD 1329 |
število kandidatov, nas | navaja | na ugotovitev, da knjižnice | D 2004_VD 1566 |
zaporedju. Rugljeva (1991) | navaja | korake po katerih izposoja | D 2005_KM 38 |
Kanič (1986, str. 93) | navaja | glavne razloge za avtomatizacijo | D 2005_KM 46 |
knjižničnega gradiva (gradivo | navaja | zaporedoma oziroma izdeluje | D 2005_KM 325 |
pogost kot odgovor, ki | navaja | druge vzroke. S testom | D 2005_KM 611 |
Kraševec, 2003. str. 17) | navaja, | da se je v 70-ih letih | D 2006_FM 380 |
Kraševec, 2003. str. 17) | navaja, | da so v Kanadi v poznih | D 2006_FM 382 |
Cross (v Jelenc, 1995) | navaja, | da je v letu 1983 to omogočalo | D 2006_FM 398 |
redko omenjeno, čeprav se | navaja | "izredne slušatelje", | D 2006_FM 417 |
Bibliotečne instrukcije | navaja | osnovna izhodišča za organizacijo | D 2006_FM 1092 |
ki jih kasneje primerno | navaja. | 2.Informacijsko pismen | D 2006_FM 1721 |
znanstvenih besedil Kot | navaja | Kobeja (2002, 3), se strokovna | D 2006_PP 194 |
Bajt | navaja: | "Umetnost pisanja se kaže | D 2006_PP 308 |
diplomski nalogi, kot | navaja | Hladnik (1994, 86), že | D 2006_PP 488 |
S tem Pravilnikom, kot | navaja | 1. odstavek 1. člena, | D 2006_PP 707 |
1. 2001, v 154. členu | navaja, | da postopek prevzema, | D 2006_PP 725 |
Avtor | navaja, | da ima tako kot vsaka | D 2006_PP 963 |
Kot primer | navaja | pisanje o Prešernovih | D 2006_PP 1145 |
Šolska knjižnica učence | navaja | na samostojno uporabo | D 2008_KT 328 |
in uporabo in jih s tem | navaja | na samostojno in vseživljenjsko | D 2008_KT 328 |
Marinko, 1998, str. 20) | navaja, | "da sta šolski knjižničar | D 2008_KT 330 |
knjižnice Že ime elementa | navaja | vsebino te skupine: uporabnike | D 2008_KT 490 |
prebranih besedil. Pečjakova | navaja, | da je večina avtorjev | D 2009_SS 190 |
besedilu. Appleyard | navaja | pet vlog, ki jih "igra | D 2009_SS 201 |
izbirajo besedila. Avtor sam | navaja | tudi mnoge slabosti takšne | D 2009_SS 214 |
Tudi Baldwin (2005) | navaja, | da večina ameriških institucij | D 2011_SB 625 |
2006). Hurst (2006) | navaja | tri glavne teme za usposabljanje | D 2011_SB 782 |
Primer takega usposabljanja | navaja | Forrest (2007).V prispevku | D 2011_SB 789 |
pripomočke, en anketiranec pa | navaja, | da edina je razlika ta | D 2011_SB 1011 |
jezika. En anketiranec pa | navaja, | da je razlika v tem, da | D 2011_SB 1018 |
anketiranec kot težavo | navaja | pomanjkanje prilagojene | D 2011_SB 1030 |
slovenski znakovni jezik sicer | navaja | en anketiranec, vendar | D 2011_SB 1064 |
potrebujejo pravljic, kot | navaja | en anketiranec, razen | D 2011_SB 1076 |
gradivo. Pet anketirancev | navaja | odgovor knjige za dislektike | D 2011_SB 1078 |
posebnimi potrebami, kot | navaja | en anketiranec.Nekateri | D 2011_SB 1109 |
knjižnice. En anketiranec | navaja, | da bi opravljal prakso | D 2011_SB 1127 |
za sabo. Intervjuvanec | navaja, | da mu je to čisto nerazumljivo | D 2011_SB 1159 |
prireditve. En intervjuvanec | navaja, | da se v knjižnici počuti | D 2011_SB 1170 |
s posebnimi potrebami, | navaja | en intervjuvanec.Študenti | D 2011_SB 1297 |
občutke pomilovanja. Ali kot | navaja | eden izmed anketirancev | D 2011_SB 1394 |
ROM (4.7 GB) Literatura | navaja | še naslednje kombinacije | KN 2007_4_5_LFM 6 |
ustvarjanju spletnih virov, kjer | navaja | lastni profil FB samo | KN 2010_11_KI 61 |
predelave. Verona (1959) | navaja | tri funkcije knjižničnega | KN 2011_6_PM 60 |
bibliografija za leta 1945 do 1947 | navaja | 1339 naslovov monografskih | K 1997_1_BA 63 |
izogibamo. Ker pa ga | navaja | UDK, ga pogosto najdete | K 1997_1_HJ 85 |
kopiranjem zapisov OCLC | navaja, | da sodelujoče knjižnice | K 1997_1_PM 45 |
zanj našel rešitev, ki jo | navaja | v že omenjenem delu. | K 1997_1_SH 7 |
Melita Pivec-Stele npr. | navaja, | da naj bi magistratna | K 1997_1_SH 37 |
Ambrožič (1993a, 1993b), kjer | navaja | tri organizacijske tipe | K 1997_1_VZ 42 |
America, libraries), ki pa | navaja | čisto druge številke. | K 1997_1_VZ 60 |
skupnih podatkov. UKM | navaja, | da je imela 650.000 volumnov | K 1997_1_VZ 138 |
za šolsko leto 1990/91 | navaja | 60, za šolsko leto 1993 | K 1997_1_VZ 147 |
knjižnicah iz leta 1996 pa | navaja, | da opravljajo strokovna | K 1997_2_3_AM 42 |
na družine in vrste. | Navaja | primer ene od glavnih | K 1997_2_3_KDE 104 |
tudi napačne značnice. | Navaja | primere, kjer je avtor | K 1997_2_3_KDE 108 |
krstno ime ali pod priimek ( | navaja | primera Sarbieoiusa Lyricora | K 1997_2_3_KDE 108 |
uspeh njihovega dela, kot | navaja | Novljanova 3, je odvisen | K 1997_2_3_MZJ 23 |
testih branja. Novljanova | navaja | (Novljan, 1994), da so | K 1997_2_3_MZJ 38 |
raziskava o branju, ki jo | navaja | Novljanova (Novljan, 1994 | K 1997_2_3_MZJ 73 |
mestnem okolju. Elley | navaja, | da so naši učenci dosegli | K 1997_2_3_NS 52 |
knjižničarjev za pogoj | navaja | poznavanje in delo z računalnikom | K 1997_2_3_UJ 127 |
državni statistiki (1995) | navaja | v 1. členu, da je državna | K 1997_4_AM 31 |
okvir). Barton (1989) | navaja, | da bi lahko statistične | K 1997_4_AM 75 |
najpomembnejšo nalogo | navaja | propagando in med propagandnimi | K 1997_4_AM 191 |
statističnem delu v knjižnici | navaja | pomen statistike v knjižnici | K 1997_4_AM 192 |
Šlajpahova (1969, str. 112-113) | navaja, | da morajo specialne knjižnice | K 1997_4_AM 209 |
obiskih knjižnice se otrok | navaja | na pravilno ravnanje s | K 1997_4_KS 228 |
knjižničarstva na Primorskem. | Navaja | najstarejše knjižnice | K 1997_4_MI 1 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |