Korpus bibliotekarstva
tranziciji. Predvsem pa se je | njihov | položaj poslabšal, tako | DD 1998_JP 190 |
in bi popolnoma razumel | njihov | jezik.V resnici veliko | DD 1998_JP 208 |
ki ni vedno vezano na | njihov | izvirni namen.Zato se | DD 1998_JP 452 |
tako lahko sklepamo, da | njihov | vpliv presega povprečje | DD 1998_JP 458 |
drugi strani vpliva na | njihov | znanstveni ugled, ter | DD 1998_JP 762 |
pomembnost osebnih stikov in na | njihov | vpliv pri izboru citiranih | DD 1998_JP 1206 |
tekmovalnost med revijami in | njihov | trud, da bi ohranili ter | DD 1998_JP 1660 |
sovjetskih pa občutno padala in | njihov | dejavnik vpliva se je | DD 1998_JP 1899 |
vse objave, ne glede na | njihov | pomen in odmevnost. COBISS | DD 1998_JP 2034 |
Communication Corp. in danes je | njihov | produkt -Netscape, najbolj | DD 1998_JP 2549 |
avkcijskih katalogov ter | njihov | pomen za kulturno zgodovino | DD 2000_DF 170 |
oglejmo še to, kako je rasel | njihov | fond.Podatki, čeprav skromni | DD 2000_DF 408 |
knjigovezi, vendar pa je bil | njihov | doprinos k razširjanju | DD 2000_DF 2398 |
pomemben vir podatkov za | njihov | študij, še posebej podatki | DD 2005_KM 37 |
Liang, 1967, str. 888). | Njihov | članek izmed vseh navedenih | DD 2005_KM 111 |
števila revij povečuje tudi | njihov | obseg, kar povzroča težave | DD 2005_KM 307 |
je vrstni red glede na | njihov | prispevek k članku.Avtorji | DD 2005_KM 407 |
navajanja avtorjev glede na | njihov | prispevek k članku imata | DD 2005_KM 409 |
članki, drugo gradivo), | njihov | jezik, starost in zastaranje | DD 2005_KM 583 |
na to temo je objavil | njihov | sodelavec H. Small).Le | DD 2005_KM 691 |
zemljevida bi lahko glede na | njihov | položaj odčitali tematsko | DD 2005_KM 1002 |
avtorji, saj v teh primerih | njihov | prispevek k objavam ni | DD 2005_KM 1100 |
avtorjev in s tem tudi ne | njihov | ugled in pomen za analizirano | DD 2005_KM 1100 |
bili v določeno skupino, | njihov | položaj na diagramu pa | DD 2005_KM 1638 |
povezani, da je omogočen | njihov | prikaz na diagramu večrazsežnostnega | DD 2005_KM 1655 |
in rezultate, opišemo | njihov | pomen za področje načrtovanja | DD 2007_VP 68 |
lastnosti, obremenitve, ipd. | Njihov | namen je na abstrakten | DD 2007_VP 132 |
uporabniških vmesnikov, ki so | njihov | frontalni del, so potrebne | DD 2007_VP 482 |
nekako nevtralizirati | njihov | vpliv na poizvedovanje | DD 2007_VP 594 |
spreminjajo, kakšen je | njihov | stil iskanja, na kakšne | DD 2007_VP 881 |
iz česar sklepamo, da | njihov | vpliv na zaznavanje pomembnosti | DD 2007_VP 2332 |
izdelavo zemljevidov ali se z | njihov | pomočjo opravljajo določene | D 2004_KA 613 |
gumbe, naj bi se izpisal | njihov | opis." (uporabnica) - | D 2004_KA 632 |
razumljivo, saj je bil to | njihov | prvi stik s sistemom. | D 2004_KA 728 |
zaposlene, spremljati | njihov | razvoj, svetovati ob težavah | D 2004_VD 126 |
opravila prostovoljcev in | njihov | odnos do delovanja knjižnice | D 2004_VD 449 |
preveri vse transponderje in | njihov | status v bazi podatkov | D 2005_KM 420 |
nacionalni šolski zakonodaji. | Njihov | cilj je uveljavljanje | D 2006_FM 162 |
polovica, ne vemo, kako se | njihov | delež skozi leta spreminja | D 2006_FM 440 |
študentov, ki so opisali | njihov | začetni odziv z naslednjimi | D 2006_FM 708 |
treba ponovno poudariti | njihov | smisel.Prav tako je treba | D 2006_FM 944 |
izrednimi, in sicer znaša | njihov | delež skupaj 14 odstotkov | D 2006_FM 1657 |
izobraževanje, vendar | njihov | položaj kljub temu ni | D 2006_FM 1943 |
ne jemlje dovolj resno, | njihov | osebni prispevek k pisanju | D 2006_PP 484 |
Novo mesto in pridobila | njihov | pravilnik ter navodila | D 2006_PP 554 |
koristnosti izobraževanja in | njihov | pogled na izobraževanje | D 2007_GZ 13 |
koristnosti izobraževanja in | njihov | pogled na izobraževanje | D 2007_GZ 29 |
med 35 in 49 let, saj je | njihov | delež 59 odstoten.Delež | D 2007_GZ 298 |
nadomestiti knjižnic, saj | njihov | družbeni pomen ni v tehnološkem | D 2007_MA 277 |
SPREMEMBE NA SPLETU IN | NJIHOV | VPLIV NA KNJIŽNICE V | D 2007_MT 70 |
funkcije katalogov in ne na | njihov | izvor, se nam dejstvo | D 2007_MT 322 |
vplivu šolske knjižnice na | njihov | splošni šolski dosežek | D 2008_KT 148 |
v katerega je vključen | njihov | predšolski otrok, bodisi | D 2009_KD 92 |
podjetje I-ROSE iz Laškega in | njihov | program MOLJ.V Knjižnici | D 2009_MB 52 |
tudi ustvarja pogoje za | njihov | razvoj. 6.Stalnost učenja | D 2009_PS 86 |
opazovanja ali izpraševanja. | Njihov | cilj je razumeti in na | D 2009_PS 152 |
ustanov. Ugotavlja se | njihov | vpliv na uspešnost študentov | D 2009_PS 287 |
uspešnosti, ne vedo, kakšen je | njihov | namen in povezanost s | D 2009_PS 455 |
tudi ustvarja pogoje za | njihov | razvoj.Potrebno bi bilo | D 2009_PS 551 |
branju knjig, kakšen je | njihov | odnos do branja, itd. | D 2009_SS 23 |
2009. Zanima me torej | njihov | odnos do branja oziroma | D 2009_SS 391 |
največ časa? 2 Kakšen je | njihov | odnos do branja? Ali se | D 2009_SS 408 |
iz knjige spominja na | njihov | lasten dogodek. ? | D 2009_SS 849 |
mestu, ampak primerjamo | njihov | položaj s seznamom knjig | D 2011_BK 172 |
trenutku v knjižnici, | njihov | seznam pa se primerja | D 2011_BK 183 |
vprašali ali želijo biti | njihov | del.V enakovredni družbi | D 2011_SB 98 |
zanje spodbudna, lahko | njihov | prispevek pri odgovarjanju | D 2011_SB 705 |
posebnimi potrebami. | Njihov | prispevek bo skupaj z | D 2011_SB 726 |
vprašanja, ki se navezujejo na | njihov | študijski proces.V okviru | D 2011_SB 844 |
ter pristopa, da bi bil | njihov | študij karseda kakovosten | D 2011_SB 863 |
in kakovostno okolje za | njihov | študij. Izvajalci seminarja | D 2011_SB 902 |
potrebami? Kakšen je | njihov | odnos do teh uporabnikov | D 2011_SB 922 |
smeri, saj nas je zanimal | njihov | pogled na problematiko | D 2011_SB 928 |
bi bile prilagojene. Za | njihov | obisk pa bi se morali | D 2011_SB 1212 |
čim boljše storitve in | njihov | socialni, duševni, intelektualni | D 2011_SB 1267 |
raziskati RFID ponudnike in | njihov | ugled med knjižnicami | KN 2008_12_PM 92 |
skušala identificirati | njihov | pomen (kaj opisujejo: | KN 2009_3_MR_KA 45 |
podprti (vgrajen TTS). | Njihov | razvoj je bil pogojen | KN 2009_4_5_JD 118 |
knjižnic, temveč da usmeri | njihov | nadaljnji razvoj v skladu | K 1957_1_BB 3 |
Jugoslaviji, zlasti pa | njihov | prispevek k znanstvenemu | K 1957_1_ZBDS 2 |
problemov, - šolske knjižnice, | njihov | namen, vloga in organizacija | K 1957_2_KJ_etal 31 |
ter knjižničarjem, ki je | njihov | posrednik.Zato bomo tudi | K 1957_3_PB 12 |
zelo izrazito, saj dosega | njihov | delež kar 82%.Med tistimi | K 1997_1_BA 29 |
potrebno se je potopiti v | njihov | način razmišljanja in | K 1997_1_HJ 10 |
jih spoznajo in zaznajo | njihov | način razmišljanja ob | K 1997_1_HJ 114 |
elektronskih informacij. | Njihov | cilj je definiran v izreku | K 1997_1_VZ 81 |
tudi HUL); med drugim za | njihov | enotni on-line informacijski | K 1997_1_VZ 99 |
informacijskih ustanovah ter za | njihov | management.Standardi navajajo | K 1997_2_3_AM 124 |
kakorkoli nanašajo na | njihov | akademski status in študentsko | K 1997_2_3_AM 135 |
osnovi katerega ugotavlja | njihov | razvoj oz. odkriva slabosti | K 1997_2_3_AM 279 |
bralcih osebnostno pogojeni, | njihov | vpliv pa zelo močan, je | K 1997_2_3_BB 70 |
ki najbolj znižujejo | njihov | družbeni položaj: - Ljudje | K 1997_2_3_BB 102 |
jim omogočili spoznavati | njihov | bodoči poklic.Se huje | K 1997_2_3_FS 22 |
mesta, ki bodo spodbujala | njihov | razvoj in jim predstavljala | K 1997_2_3_GJ 168 |
internem segmentu in za | njihov | razvoj v smeri izboljšanja | K 1997_2_3_GJ 169 |
in vsakomur dostopna. | Njihov | razvoj in uporabo pa bodo | K 1997_2_3_JP 37 |
vključene - neglede na | njihov | družbeni položaj in državo | K 1997_2_3_NPM 51 |
bolj potrebni, da se bo | njihov | ugled v družbi strmo dvigal | K 1997_2_3_UJ 22 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |