Korpus bibliotekarstva

njihov (524)


tranziciji. Predvsem pa se je      njihov      položaj poslabšal, tako  DD 1998_JP 190
in bi popolnoma razumel      njihov      jezik.V resnici veliko  DD 1998_JP 208
ki ni vedno vezano na      njihov      izvirni namen.Zato se  DD 1998_JP 452
tako lahko sklepamo, da      njihov      vpliv presega povprečje  DD 1998_JP 458
drugi strani vpliva na      njihov      znanstveni ugled, ter  DD 1998_JP 762
pomembnost osebnih stikov in na      njihov      vpliv pri izboru citiranih  DD 1998_JP 1206
tekmovalnost med revijami in      njihov      trud, da bi ohranili ter  DD 1998_JP 1660
sovjetskih pa občutno padala in      njihov      dejavnik vpliva se je  DD 1998_JP 1899
vse objave, ne glede na      njihov      pomen in odmevnost. COBISS  DD 1998_JP 2034
Communication Corp. in danes je      njihov      produkt -Netscape, najbolj  DD 1998_JP 2549
avkcijskih katalogov ter      njihov      pomen za kulturno zgodovino  DD 2000_DF 170
oglejmo še to, kako je rasel      njihov      fond.Podatki, čeprav skromni  DD 2000_DF 408
knjigovezi, vendar pa je bil      njihov      doprinos k razširjanju  DD 2000_DF 2398
pomemben vir podatkov za      njihov      študij, še posebej podatki  DD 2005_KM 37
Liang, 1967, str. 888).      Njihov      članek izmed vseh navedenih  DD 2005_KM 111
števila revij povečuje tudi      njihov      obseg, kar povzroča težave  DD 2005_KM 307
je vrstni red glede na      njihov      prispevek k članku.Avtorji  DD 2005_KM 407
navajanja avtorjev glede na      njihov      prispevek k članku imata  DD 2005_KM 409
članki, drugo gradivo),      njihov      jezik, starost in zastaranje  DD 2005_KM 583
na to temo je objavil      njihov      sodelavec H. Small).Le  DD 2005_KM 691
zemljevida bi lahko glede na      njihov      položaj odčitali tematsko  DD 2005_KM 1002
avtorji, saj v teh primerih      njihov      prispevek k objavam ni  DD 2005_KM 1100
avtorjev in s tem tudi ne      njihov      ugled in pomen za analizirano  DD 2005_KM 1100
bili v določeno skupino,      njihov      položaj na diagramu pa  DD 2005_KM 1638
povezani, da je omogočen      njihov      prikaz na diagramu večrazsežnostnega  DD 2005_KM 1655
in rezultate, opišemo      njihov      pomen za področje načrtovanja  DD 2007_VP 68
lastnosti, obremenitve, ipd.      Njihov      namen je na abstrakten  DD 2007_VP 132
uporabniških vmesnikov, ki so      njihov      frontalni del, so potrebne  DD 2007_VP 482
nekako nevtralizirati      njihov      vpliv na poizvedovanje  DD 2007_VP 594
spreminjajo, kakšen je      njihov      stil iskanja, na kakšne  DD 2007_VP 881
iz česar sklepamo, da      njihov      vpliv na zaznavanje pomembnosti  DD 2007_VP 2332
izdelavo zemljevidov ali se z      njihov      pomočjo opravljajo določene  D 2004_KA 613
gumbe, naj bi se izpisal      njihov      opis." (uporabnica) -  D 2004_KA 632
razumljivo, saj je bil to      njihov      prvi stik s sistemom.  D 2004_KA 728
zaposlene, spremljati      njihov      razvoj, svetovati ob težavah  D 2004_VD 126
opravila prostovoljcev in      njihov      odnos do delovanja knjižnice  D 2004_VD 449
preveri vse transponderje in      njihov      status v bazi podatkov  D 2005_KM 420
nacionalni šolski zakonodaji.      Njihov      cilj je uveljavljanje  D 2006_FM 162
polovica, ne vemo, kako se      njihov      delež skozi leta spreminja  D 2006_FM 440
študentov, ki so opisali      njihov      začetni odziv z naslednjimi  D 2006_FM 708
treba ponovno poudariti      njihov      smisel.Prav tako je treba  D 2006_FM 944
izrednimi, in sicer znaša      njihov      delež skupaj 14 odstotkov  D 2006_FM 1657
izobraževanje, vendar      njihov      položaj kljub temu ni  D 2006_FM 1943
ne jemlje dovolj resno,      njihov      osebni prispevek k pisanju  D 2006_PP 484
Novo mesto in pridobila      njihov      pravilnik ter navodila  D 2006_PP 554
koristnosti izobraževanja in      njihov      pogled na izobraževanje  D 2007_GZ 13
koristnosti izobraževanja in      njihov      pogled na izobraževanje  D 2007_GZ 29
med 35 in 49 let, saj je      njihov      delež 59 odstoten.Delež  D 2007_GZ 298
nadomestiti knjižnic, saj      njihov      družbeni pomen ni v tehnološkem  D 2007_MA 277
SPREMEMBE NA SPLETU IN      NJIHOV      VPLIV NA KNJIŽNICE V  D 2007_MT 70
funkcije katalogov in ne na      njihov      izvor, se nam dejstvo  D 2007_MT 322
vplivu šolske knjižnice na      njihov      splošni šolski dosežek  D 2008_KT 148
v katerega je vključen      njihov      predšolski otrok, bodisi  D 2009_KD 92
podjetje I-ROSE iz Laškega in      njihov      program MOLJ.V Knjižnici  D 2009_MB 52
tudi ustvarja pogoje za      njihov      razvoj. 6.Stalnost učenja  D 2009_PS 86
opazovanja ali izpraševanja.      Njihov      cilj je razumeti in na  D 2009_PS 152
ustanov. Ugotavlja se      njihov      vpliv na uspešnost študentov  D 2009_PS 287
uspešnosti, ne vedo, kakšen je      njihov      namen in povezanost s  D 2009_PS 455
tudi ustvarja pogoje za      njihov      razvoj.Potrebno bi bilo  D 2009_PS 551
branju knjig, kakšen je      njihov      odnos do branja, itd.  D 2009_SS 23
2009. Zanima me torej      njihov      odnos do branja oziroma  D 2009_SS 391
največ časa? 2 Kakšen je      njihov      odnos do branja? Ali se  D 2009_SS 408
iz knjige spominja na      njihov      lasten dogodek. ?   D 2009_SS 849
mestu, ampak primerjamo      njihov      položaj s seznamom knjig  D 2011_BK 172
trenutku v knjižnici,      njihov      seznam pa se primerja  D 2011_BK 183
vprašali ali želijo biti      njihov      del.V enakovredni družbi  D 2011_SB 98
zanje spodbudna, lahko      njihov      prispevek pri odgovarjanju  D 2011_SB 705
posebnimi potrebami.      Njihov      prispevek bo skupaj z  D 2011_SB 726
vprašanja, ki se navezujejo na      njihov      študijski proces.V okviru  D 2011_SB 844
ter pristopa, da bi bil      njihov      študij karseda kakovosten  D 2011_SB 863
in kakovostno okolje za      njihov      študij. Izvajalci seminarja  D 2011_SB 902
potrebami? Kakšen je      njihov      odnos do teh uporabnikov  D 2011_SB 922
smeri, saj nas je zanimal      njihov      pogled na problematiko  D 2011_SB 928
bi bile prilagojene. Za      njihov      obisk pa bi se morali  D 2011_SB 1212
čim boljše storitve in      njihov      socialni, duševni, intelektualni  D 2011_SB 1267
raziskati RFID ponudnike in      njihov      ugled med knjižnicami  KN 2008_12_PM 92
skušala identificirati      njihov      pomen (kaj opisujejo:  KN 2009_3_MR_KA 45
podprti (vgrajen TTS).      Njihov      razvoj je bil pogojen  KN 2009_4_5_JD 118
knjižnic, temveč da usmeri      njihov      nadaljnji razvoj v skladu  K 1957_1_BB 3
Jugoslaviji, zlasti pa      njihov      prispevek k znanstvenemu  K 1957_1_ZBDS 2
problemov, - šolske knjižnice,      njihov      namen, vloga in organizacija  K 1957_2_KJ_etal 31
ter knjižničarjem, ki je      njihov      posrednik.Zato bomo tudi  K 1957_3_PB 12
zelo izrazito, saj dosega      njihov      delež kar 82%.Med tistimi  K 1997_1_BA 29
potrebno se je potopiti v      njihov      način razmišljanja in  K 1997_1_HJ 10
jih spoznajo in zaznajo      njihov      način razmišljanja ob  K 1997_1_HJ 114
elektronskih informacij.      Njihov      cilj je definiran v izreku  K 1997_1_VZ 81
tudi HUL); med drugim za      njihov      enotni on-line informacijski  K 1997_1_VZ 99
informacijskih ustanovah ter za      njihov      management.Standardi navajajo  K 1997_2_3_AM 124
kakorkoli nanašajo na      njihov      akademski status in študentsko  K 1997_2_3_AM 135
osnovi katerega ugotavlja      njihov      razvoj oz. odkriva slabosti  K 1997_2_3_AM 279
bralcih osebnostno pogojeni,      njihov      vpliv pa zelo močan, je  K 1997_2_3_BB 70
ki najbolj znižujejo      njihov      družbeni položaj: - Ljudje  K 1997_2_3_BB 102
jim omogočili spoznavati      njihov      bodoči poklic.Se huje  K 1997_2_3_FS 22
mesta, ki bodo spodbujala      njihov      razvoj in jim predstavljala  K 1997_2_3_GJ 168
internem segmentu in za      njihov      razvoj v smeri izboljšanja  K 1997_2_3_GJ 169
in vsakomur dostopna.      Njihov      razvoj in uporabo pa bodo  K 1997_2_3_JP 37
vključene - neglede na      njihov      družbeni položaj in državo  K 1997_2_3_NPM 51
bolj potrebni, da se bo      njihov      ugled v družbi strmo dvigal  K 1997_2_3_UJ 22

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA