Korpus bibliotekarstva

njihovega (547)


metod, pri ocenjevanju      njihovega      dela je precej različen  DD 1998_JP 93
avtorje o vseh vidikih      njihovega      dela, ki jih ni mogoče  DD 1998_JP 212
vsakodnevno nastaja na področju      njihovega      raziskovanja.O tem so  DD 1998_JP 878
uglednega znanstvenika oz.      njihovega      dela povečuje tudi pomembnost  DD 1998_JP 1207
povečuje tudi pomembnost      njihovega      lastnega dela.Nedvomno  DD 1998_JP 1207
tako, da je rezultate      njihovega      raziskovalnega dela mogoče  DD 1998_JP 1451
kvaliteto in odmevnost      njihovega      raziskovalnega dela, ki  DD 1998_JP 1677
glede pogostosti objav in      njihovega      citiranja, samocitiranje  DD 1998_JP 1782
zanesljivi - in računanje      njihovega      povprečja je prav tako  DD 1998_JP 1861
pri študentih, saj vrsta      njihovega      dela in interesa ni nikjer  DD 1998_JP 2486
zabeležena oz. rezultati      njihovega      raziskovalnega dela nikjer  DD 1998_JP 2486
želijo, da so rezultati      njihovega      dela, objave, čimbolj  DD 1998_JP 2605
Kleinmavrji. Začetki      njihovega      delovanja segajo v leto  DD 2000_DF 1855
naravnanosti izumiteljev kot tudi      njihovega      podjetja/ustanove, v okviru  DD 2005_KM 3
sorazmerno s kakovostjo      njihovega      dela.Mertonu pripisujejo  DD 2005_KM 71
izpeljujejo sklepi glede      njihovega      prispevka k članku (How  DD 2005_KM 411
razmišljanja avtorjev in      njihovega      izbora besed za opis določenega  DD 2005_KM 534
na izjemno pomembnost      njihovega      dela in relativno visoko  DD 2005_KM 1422
kaže na največje ujemanje      njihovega      profila socitiranosti  DD 2005_KM 1554
pomembnih tem in načina      njihovega      obravnavanja, pri čemer  DD 2005_KM 1675
na izjemno pomembnost      njihovega      dela in relativno visoko  DD 2005_KM 1726
pomembnih tem in načina      njihovega      obravnavanja, pri čemer  DD 2005_KM 1744
značilna pozornost na vsebino      njihovega      dela, ne obliko ali vizualno  DD 2007_VP 17
sprejema odločitve glede      njihovega      vrednotenja, sistem pa  DD 2007_VP 353
spremembo ali posodobitev      njihovega      uporabniškega vmesnika  DD 2007_VP 1044
opozorili na anonimnost      njihovega      sodelovanja v raziskavi  DD 2007_VP 1072
želeli prekinjati toka      njihovega      dela oziroma govorjenja  DD 2007_VP 1080
in beležimo frekvenco      njihovega      pojavljanja (Rice-Lively  DD 2007_VP 1109
seznam izrazov z razlago      njihovega      pomena.Iskalniki omogočajo  DD 2007_VP 1507
uporabnik dostop, ter načinov      njihovega      urejanja oziroma povezovanja  DD 2007_VP 1648
digitalni videoposnetek      njihovega      dela.Posnetek uporabnikov  DD 2007_VP 2203
podatki iz analize posnetka      njihovega      dela so bile nepričakovane  DD 2007_VP 2230
tudi če so to zbirke z      njihovega      tematskega področja.Ugotovitev  DD 2007_VP 2275
barvne sheme vmesnika in      njihovega      vpliva na zaznavanje uporabniške  DD 2007_VP 2555
kar so pokazali posnetki      njihovega      dela, v določenih primerih  DD 2007_VP 2620
podatki iz analize posnetka      njihovega      dela dale dragocene informacije  DD 2007_VP 2622
enostavnost uporabe" ter "metode      njihovega      ocenjevanja".Načrtovalci  D 2004_KA 395
uporabniki niso razumeli niti      njihovega      pomena, niti smisla (primer  D 2004_KA 654
zaposlenih, evalvacija      njihovega      dela ter zagotavljanje  D 2004_VD 43
oz. možnosti skrajšanja      njihovega      delovnega časa.Pri tem  D 2004_VD 321
sledi izvedba postopka      njihovega      privabljanja. To je proces  D 2004_VD 494
knjižnicam, ob začetku      njihovega      delovanja, kot začasno  D 2005_KM 32
učenje posameznikov ves čas      njihovega      bivanja.Če se sedaj omejimo  D 2006_FM 100
potreba po sposobnostih      njihovega      vrednotenja.Hayden (v  D 2006_FM 547
informacij in za razumevanje      njihovega      konteksta. - Določi realističe  D 2006_FM 1691
pomembnejše spretnosti      njihovega      vrednotenja.Glavna težava  D 2006_FM 1916
pravica do spoštovanja      njihovega      dela ter do ustreznega  D 2006_PP 266
ustreznega identificiranja      njihovega      avtorstva.   D 2006_PP 266
Kaj je splošno področje      njihovega      dela, kakšen je namen  D 2006_PP 955
strokovnjaki iz podjetja ali iz      njihovega      okolja.Managerji, vodje  D 2007_GZ 49
tehnologije in organizacije      njihovega      izobraževanja" (Jereb  D 2007_GZ 119
le - teh in po učenju      njihovega      izbora in uporabe (Novljan  D 2008_KT 83
informacijsko pismenost kot del      njihovega      splošnega šolskega izobraževanja  D 2008_KT 157
čeprav je to bolj rezultat      njihovega      osebnega zanimanja za  D 2008_KT 173
informacijsko pismenost kot del      njihovega      splošnega šolskega izobraževanja  D 2008_KT 176
le - teh in po učenju      njihovega      izbora in uporabe " (Novljan  D 2008_KT 304
vključitve v knjižnico za      njihovega      predšolskega otroka .  D 2009_KD 93
privlačna oziroma pomembna za      njihovega      predšolskega otroka, sledijo  D 2009_KD 408
koncepta centralizacije      njihovega      informacijskega sistema  D 2009_MB 9
vpeljavo centralizacije      njihovega      sistema; razlago orodij  D 2009_MB 321
kakšne bi bile koristi      njihovega      prenovljenega informacijskega  D 2009_MB 321
postalo nepogrešljiv del      njihovega      življenja.Diplomsko delo  D 2009_PM 14
otroštvu in na začetku      njihovega      šolanja. V srednji šoli  D 2009_SS 48
spominjajo na kakšne dogodke iz      njihovega      življenja.Sposobnost vrednoten  D 2009_SS 395
spominja na dogodek iz      njihovega      lastnega življenja? Ali  D 2009_SS 429
spominja na dogodek iz      njihovega      lastnega življenja. H20  D 2009_SS 454
spominja na dogodek iz      njihovega      lastnega življenja 24  D 2009_SS 457
dijake spraševala glede      njihovega      odnosa do branja v prostem  D 2009_SS 460
izbirajo, način in prostor      njihovega      branja.Zanimalo me je  D 2009_SS 465
spominja na dogodek iz      njihovega      lastnega življenja. Dijake  D 2009_SS 750
spominja na dogodek iz      njihovega      življenja (9 %).Mislim  D 2009_SS 751
spominja na dogodek iz      njihovega      lastnega življenja. Razlika  D 2009_SS 758
spominja na dogodek iz      njihovega      življenja. 19.2 vprašanje  D 2009_SS 759
spominjal na dogodek iz      njihovega      lastnega življenja.Slednji  D 2009_SS 915
elektrolitu, na podlagi      njihovega      potovanja v električnem  D 2010_PL 218
Oblika funkcij in način      njihovega      zajemanja sta odvisna  D 2010_PL 282
fazi variantam na osnovi      njihovega      opisa po osnovnih merilih  D 2010_PL 287
širšo uporabo (dostopnost)      njihovega      znanja in ekspertiz, omogoča  D 2010_PL 298
ovrednotili, jim na osnovi      njihovega      opisa po osnovnih kriterijih  D 2010_PL 351
naj bodo sestavni del      njihovega      strokovnega razvoja in  D 2011_SB 12
bibliotekarjev ter spodbujanje      njihovega      nadaljnjega strokovnega  D 2011_SB 612
namenom in opredelitev      njihovega      pomena). 5.Vzpostavljanje  D 2011_SB 986
javne ustanove in del      njihovega      poslanstva je, da skrbijo  D 2011_SB 1262
morala biti konstantni del      njihovega      profesionalnega razvoja  D 2011_SB 1425
pomembni za proučevanje      njihovega      delovanja kot enega od  KN 2007_3_OOK 24
le tehnološki princip      njihovega      delovanja.Inventurni čitalec  KN 2008_11_FB_PG 9
standardizirane, lahko zamenjate      njihovega      dobavitelja, saj oprema  KN 2008_12_VD 63
predstavlja manjši del      njihovega      publiciranja.Vse preostale  KN 2009_11_KM 46
izvoda visokošolskih del in      njihovega      trajnega ohranjanja (8  KN 2009_6_7_KM 44
izboljšanje tako našega kakor      njihovega      dela oz. sodelovanja.  K 1957_4_nn_1 5
poznavanja uporabnikov in      njihovega      iskalnega vedenja. V drugem  K 1997_1_HJ 2
ugotavljata, da je sestavni del      njihovega      načina iskanja informacij  K 1997_1_HJ 29
problemov uporabnikov,      njihovega      iskalnega vedenja in človeških  K 1997_1_HJ 190
uporabnikov, vizualno opazovanje      njihovega      vedenja ob iskanju, snemanje  K 1997_1_HJ 195
lahko uporabijo modele      njihovega      kognitivnega procesa   K 1997_1_HJ 198
korporacije glede na vsebino      njihovega      delovanja deli na organe  K 1997_1_KD 22
opravlja s primerjavo      njihovega      doseganja, ki dobro odslikava  K 1997_1_NS 65
knjižničarstvo) ali načinov      njihovega      organiziranja (npr. uspešnost  K 1997_1_NS 71

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA