Korpus bibliotekarstva
metod, pri ocenjevanju | njihovega | dela je precej različen | DD 1998_JP 93 |
avtorje o vseh vidikih | njihovega | dela, ki jih ni mogoče | DD 1998_JP 212 |
vsakodnevno nastaja na področju | njihovega | raziskovanja.O tem so | DD 1998_JP 878 |
uglednega znanstvenika oz. | njihovega | dela povečuje tudi pomembnost | DD 1998_JP 1207 |
povečuje tudi pomembnost | njihovega | lastnega dela.Nedvomno | DD 1998_JP 1207 |
tako, da je rezultate | njihovega | raziskovalnega dela mogoče | DD 1998_JP 1451 |
kvaliteto in odmevnost | njihovega | raziskovalnega dela, ki | DD 1998_JP 1677 |
glede pogostosti objav in | njihovega | citiranja, samocitiranje | DD 1998_JP 1782 |
zanesljivi - in računanje | njihovega | povprečja je prav tako | DD 1998_JP 1861 |
pri študentih, saj vrsta | njihovega | dela in interesa ni nikjer | DD 1998_JP 2486 |
zabeležena oz. rezultati | njihovega | raziskovalnega dela nikjer | DD 1998_JP 2486 |
želijo, da so rezultati | njihovega | dela, objave, čimbolj | DD 1998_JP 2605 |
Kleinmavrji. Začetki | njihovega | delovanja segajo v leto | DD 2000_DF 1855 |
naravnanosti izumiteljev kot tudi | njihovega | podjetja/ustanove, v okviru | DD 2005_KM 3 |
sorazmerno s kakovostjo | njihovega | dela.Mertonu pripisujejo | DD 2005_KM 71 |
izpeljujejo sklepi glede | njihovega | prispevka k članku (How | DD 2005_KM 411 |
razmišljanja avtorjev in | njihovega | izbora besed za opis določenega | DD 2005_KM 534 |
na izjemno pomembnost | njihovega | dela in relativno visoko | DD 2005_KM 1422 |
kaže na največje ujemanje | njihovega | profila socitiranosti | DD 2005_KM 1554 |
pomembnih tem in načina | njihovega | obravnavanja, pri čemer | DD 2005_KM 1675 |
na izjemno pomembnost | njihovega | dela in relativno visoko | DD 2005_KM 1726 |
pomembnih tem in načina | njihovega | obravnavanja, pri čemer | DD 2005_KM 1744 |
značilna pozornost na vsebino | njihovega | dela, ne obliko ali vizualno | DD 2007_VP 17 |
sprejema odločitve glede | njihovega | vrednotenja, sistem pa | DD 2007_VP 353 |
spremembo ali posodobitev | njihovega | uporabniškega vmesnika | DD 2007_VP 1044 |
opozorili na anonimnost | njihovega | sodelovanja v raziskavi | DD 2007_VP 1072 |
želeli prekinjati toka | njihovega | dela oziroma govorjenja | DD 2007_VP 1080 |
in beležimo frekvenco | njihovega | pojavljanja (Rice-Lively | DD 2007_VP 1109 |
seznam izrazov z razlago | njihovega | pomena.Iskalniki omogočajo | DD 2007_VP 1507 |
uporabnik dostop, ter načinov | njihovega | urejanja oziroma povezovanja | DD 2007_VP 1648 |
digitalni videoposnetek | njihovega | dela.Posnetek uporabnikov | DD 2007_VP 2203 |
podatki iz analize posnetka | njihovega | dela so bile nepričakovane | DD 2007_VP 2230 |
tudi če so to zbirke z | njihovega | tematskega področja.Ugotovitev | DD 2007_VP 2275 |
barvne sheme vmesnika in | njihovega | vpliva na zaznavanje uporabniške | DD 2007_VP 2555 |
kar so pokazali posnetki | njihovega | dela, v določenih primerih | DD 2007_VP 2620 |
podatki iz analize posnetka | njihovega | dela dale dragocene informacije | DD 2007_VP 2622 |
enostavnost uporabe" ter "metode | njihovega | ocenjevanja".Načrtovalci | D 2004_KA 395 |
uporabniki niso razumeli niti | njihovega | pomena, niti smisla (primer | D 2004_KA 654 |
zaposlenih, evalvacija | njihovega | dela ter zagotavljanje | D 2004_VD 43 |
oz. možnosti skrajšanja | njihovega | delovnega časa.Pri tem | D 2004_VD 321 |
sledi izvedba postopka | njihovega | privabljanja. To je proces | D 2004_VD 494 |
knjižnicam, ob začetku | njihovega | delovanja, kot začasno | D 2005_KM 32 |
učenje posameznikov ves čas | njihovega | bivanja.Če se sedaj omejimo | D 2006_FM 100 |
potreba po sposobnostih | njihovega | vrednotenja.Hayden (v | D 2006_FM 547 |
informacij in za razumevanje | njihovega | konteksta. - Določi realističe | D 2006_FM 1691 |
pomembnejše spretnosti | njihovega | vrednotenja.Glavna težava | D 2006_FM 1916 |
pravica do spoštovanja | njihovega | dela ter do ustreznega | D 2006_PP 266 |
ustreznega identificiranja | njihovega | avtorstva. | D 2006_PP 266 |
Kaj je splošno področje | njihovega | dela, kakšen je namen | D 2006_PP 955 |
strokovnjaki iz podjetja ali iz | njihovega | okolja.Managerji, vodje | D 2007_GZ 49 |
tehnologije in organizacije | njihovega | izobraževanja" (Jereb | D 2007_GZ 119 |
le - teh in po učenju | njihovega | izbora in uporabe (Novljan | D 2008_KT 83 |
informacijsko pismenost kot del | njihovega | splošnega šolskega izobraževanja | D 2008_KT 157 |
čeprav je to bolj rezultat | njihovega | osebnega zanimanja za | D 2008_KT 173 |
informacijsko pismenost kot del | njihovega | splošnega šolskega izobraževanja | D 2008_KT 176 |
le - teh in po učenju | njihovega | izbora in uporabe " (Novljan | D 2008_KT 304 |
vključitve v knjižnico za | njihovega | predšolskega otroka . | D 2009_KD 93 |
privlačna oziroma pomembna za | njihovega | predšolskega otroka, sledijo | D 2009_KD 408 |
koncepta centralizacije | njihovega | informacijskega sistema | D 2009_MB 9 |
vpeljavo centralizacije | njihovega | sistema; razlago orodij | D 2009_MB 321 |
kakšne bi bile koristi | njihovega | prenovljenega informacijskega | D 2009_MB 321 |
postalo nepogrešljiv del | njihovega | življenja.Diplomsko delo | D 2009_PM 14 |
otroštvu in na začetku | njihovega | šolanja. V srednji šoli | D 2009_SS 48 |
spominjajo na kakšne dogodke iz | njihovega | življenja.Sposobnost vrednoten | D 2009_SS 395 |
spominja na dogodek iz | njihovega | lastnega življenja? Ali | D 2009_SS 429 |
spominja na dogodek iz | njihovega | lastnega življenja. H20 | D 2009_SS 454 |
spominja na dogodek iz | njihovega | lastnega življenja 24 | D 2009_SS 457 |
dijake spraševala glede | njihovega | odnosa do branja v prostem | D 2009_SS 460 |
izbirajo, način in prostor | njihovega | branja.Zanimalo me je | D 2009_SS 465 |
spominja na dogodek iz | njihovega | lastnega življenja. Dijake | D 2009_SS 750 |
spominja na dogodek iz | njihovega | življenja (9 %).Mislim | D 2009_SS 751 |
spominja na dogodek iz | njihovega | lastnega življenja. Razlika | D 2009_SS 758 |
spominja na dogodek iz | njihovega | življenja. 19.2 vprašanje | D 2009_SS 759 |
spominjal na dogodek iz | njihovega | lastnega življenja.Slednji | D 2009_SS 915 |
elektrolitu, na podlagi | njihovega | potovanja v električnem | D 2010_PL 218 |
Oblika funkcij in način | njihovega | zajemanja sta odvisna | D 2010_PL 282 |
fazi variantam na osnovi | njihovega | opisa po osnovnih merilih | D 2010_PL 287 |
širšo uporabo (dostopnost) | njihovega | znanja in ekspertiz, omogoča | D 2010_PL 298 |
ovrednotili, jim na osnovi | njihovega | opisa po osnovnih kriterijih | D 2010_PL 351 |
naj bodo sestavni del | njihovega | strokovnega razvoja in | D 2011_SB 12 |
bibliotekarjev ter spodbujanje | njihovega | nadaljnjega strokovnega | D 2011_SB 612 |
namenom in opredelitev | njihovega | pomena). 5.Vzpostavljanje | D 2011_SB 986 |
javne ustanove in del | njihovega | poslanstva je, da skrbijo | D 2011_SB 1262 |
morala biti konstantni del | njihovega | profesionalnega razvoja | D 2011_SB 1425 |
pomembni za proučevanje | njihovega | delovanja kot enega od | KN 2007_3_OOK 24 |
le tehnološki princip | njihovega | delovanja.Inventurni čitalec | KN 2008_11_FB_PG 9 |
standardizirane, lahko zamenjate | njihovega | dobavitelja, saj oprema | KN 2008_12_VD 63 |
predstavlja manjši del | njihovega | publiciranja.Vse preostale | KN 2009_11_KM 46 |
izvoda visokošolskih del in | njihovega | trajnega ohranjanja (8 | KN 2009_6_7_KM 44 |
izboljšanje tako našega kakor | njihovega | dela oz. sodelovanja. | K 1957_4_nn_1 5 |
poznavanja uporabnikov in | njihovega | iskalnega vedenja. V drugem | K 1997_1_HJ 2 |
ugotavljata, da je sestavni del | njihovega | načina iskanja informacij | K 1997_1_HJ 29 |
problemov uporabnikov, | njihovega | iskalnega vedenja in človeških | K 1997_1_HJ 190 |
uporabnikov, vizualno opazovanje | njihovega | vedenja ob iskanju, snemanje | K 1997_1_HJ 195 |
lahko uporabijo modele | njihovega | kognitivnega procesa | K 1997_1_HJ 198 |
korporacije glede na vsebino | njihovega | delovanja deli na organe | K 1997_1_KD 22 |
opravlja s primerjavo | njihovega | doseganja, ki dobro odslikava | K 1997_1_NS 65 |
knjižničarstvo) ali načinov | njihovega | organiziranja (npr. uspešnost | K 1997_1_NS 71 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |