Korpus bibliotekarstva
obdobja, ki so opozarjala na | nove | značilnosti znanosti, | DD 1998_JP 104 |
vsebine, obsega teh zbirk. | Nove | oblike diseminacije znanstvenih | DD 1998_JP 252 |
bibliometrije. Namreč | nove | možnosti in oblike znanstvenega | DD 1998_JP 870 |
tudi članke s področja | Nove | Anglije (New England) | DD 1998_JP 1852 |
hipoteze. Z ustanovitvijo | nove | države je razvoj raziskovalne | DD 1998_JP 1920 |
spodbude. Odprle so se | nove | možnosti mednarodnemu | DD 1998_JP 1921 |
tehnologijo je vpeljalo | nove | kriterije za odobritev | DD 1998_JP 1922 |
revije že od ustanovitve | nove | države padajo.Zato lahko | DD 1998_JP 1928 |
samostojnostjo oz. nastankom | nove | države Slovenije. Zato | DD 1998_JP 1941 |
izobraževalne učinke in | nove | percepcije znanja in učenja | DD 1998_JP 2582 |
jih sili v višanje cen, | nove | revije pa se zelo težko | DD 1998_JP 2594 |
olajševalo tudi vključevanje v | nove | načine posredovanja znanstvenih | DD 1998_JP 2614 |
družbenih sprememb so nastale | nove | politične tvorbe in nove | DD 2000_DF 291 |
nove politične tvorbe in | nove | kulturne province, to | DD 2000_DF 291 |
sestavljal je namreč | nove | učbenike za ljubljansko | DD 2000_DF 695 |
prizadevanja, da bi nastale tudi | nove | slovenske knjige pa so | DD 2000_DF 918 |
sodobnikov, zastopnikov | nove | prosvetijenske struje | DD 2000_DF 2144 |
da so popisane predvsem | nove | knjige, zato v seznamih | DD 2000_DF 2354 |
semdesetih let 18. stoletja. | Nove | razmere so nastale leta | DD 2000_DF 2447 |
in Griffith, 1974). | Nove | znanstvene discipline | DD 2005_KM 38 |
podjetju z nalogo, da izumi | nove | materiale in razišče možnosti | DD 2005_KM 157 |
alizatorji sprememb. Sprejetje | nove | paradigme se poleg vključitve | DD 2005_KM 172 |
vlaken je pomenilo začetek | nove | znanstvene specialnosti | DD 2005_KM 173 |
sodelavci načrtno iskali | nove | možnosti uporabe. Kuhn | DD 2005_KM 180 |
paradigmo se pojavijo | nove | znanstvene revije in znanstvena | DD 2005_KM 296 |
tiskane revije, in izrabi | nove | funkcionalnosti (iskanje | DD 2005_KM 377 |
dinamični sistemi, ki odpirajo | nove | razdelke za nova področja | DD 2005_KM 493 |
spremembe obravnavanih tem, | nove | teme in načine njihove | DD 2005_KM 716 |
število enakih dokumentov in | nove | dokumente.Dokumenti lahko | DD 2005_KM 887 |
revijah ter zasledovati | nove | patente in standarde, | DD 2005_KM 1215 |
kazalk s predhodnih na | nove | naslove revij (Sommar | DD 2005_KM 1409 |
izrazi ali združevanje v | nove | poizvedbe.Druga pomožna | DD 2007_VP 265 |
revije ter radi uporabljajo | nove | tehnologije in digitalne | DD 2007_VP 401 |
informacijske vire in | nove | tehnologije za izmenjavo | DD 2007_VP 416 |
intuitivno. Proizvaja | nove | misli, ideje, rad ima | DD 2007_VP 721 |
oziroma povezovanja v | nove | poizvedbe.Proquest Direct | DD 2007_VP 1648 |
veliko priložnosti za | nove | raziskave. Ob iskanju | DD 2007_VP 2722 |
najbolj kazal ravno v obliki | nove | programske opreme, pomoči | D 2004_KA 195 |
že v osnovi načrtujejo | nove | aplikacije z močnim poudarkom | D 2004_KA 396 |
Težave s formuliranjem | nove | poizvedbe Formuliranje | D 2004_KA 576 |
poizvedbe Formuliranje | nove | poizvedbe sistem omogoča | D 2004_KA 576 |
poizvedovanja, začetek | nove | poizvedbe, novo formuliranje | D 2004_KA 768 |
iščejo in zaposlujejo | nove | knjižnične delavce in | D 2004_VD 4 |
organizacije in ustvarjanju | nove, | dodane vrednosti.V teh | D 2004_VD 192 |
organizacijo lahko pomeni | nove | ideje in znanja, pomladitev | D 2004_VD 284 |
nameniti dvema vidikoma | nove | zaposlitve: ekonomskemu | D 2004_VD 451 |
posameznika v novo okolje, v | nove | vrednote, način dela, | D 2004_VD 453 |
napovedan tudi kot del | nove | strani Sekcije za specialne | D 2004_VD 691 |
knjižnicah Avstralije, | Nove | Zelandije, Kanade, Združenih | D 2004_VD 1034 |
jih prinaša zaposlovanje | nove | generacije (Whitmell, | D 2004_VD 1037 |
jih prinaša zaposlovanje | nove | generacije. Pripadniki | D 2004_VD 1040 |
pripravljeni prakticirati njihove | nove, | kreativne ideje (Whitmell | D 2004_VD 1066 |
je odgovorila, da so | nove | zaposlitve v knjižnicah | D 2004_VD 1298 |
razvijalo podjetje SAOP iz | Nove | Gorice.Testiranje programa | D 2005_KM 112 |
uporabe knjigomata za | nove | člane ter asistenco knjižničarja | D 2005_KM 360 |
tako zelo dobrodošla (za | nove | člane in zainteresirane | D 2005_KM 714 |
visokošolskih institucijah. | Nove | skupine uporabnikov pa | D 2006_FM 15 |
neformalno učenje. Nastajajo | nove | oblike vrednotenja, ki | D 2006_FM 93 |
potreba po razvijanju | nove | filozofije in izobraževalne | D 2006_FM 179 |
duhu je potrebno vzgojiti | nove | generacije, da bodo postali | D 2006_FM 186 |
usposabljajo in vpeljujejo | nove | sodelavce; vpeljevati | D 2006_FM 202 |
znanja; usmerjati razvoj | nove | izobraževalne tehnologije | D 2006_FM 202 |
množične. Večje možnosti za | nove | skupine študentov pa predstavlja | D 2006_FM 241 |
vpliva na izobraževanje. | Nove | možnosti, ki jih omogoča | D 2006_FM 243 |
pritegnili in že pritegujejo | nove | skupine študentov, ki | D 2006_FM 245 |
svoje programe in dosegli | nove | študente iz tradicionalno | D 2006_FM 248 |
oblik učenja so prepoznale | nove | privatne profitne institucije | D 2006_FM 250 |
izobraževanju odraslih odprle | nove | možnosti.Tako so na četrti | D 2006_FM 256 |
ter njihovih programov. | Nove | priložnosti za nadaljnjo | D 2006_FM 262 |
izobraževanja in sprejela | nove | skupine študentov.Kljub | D 2006_FM 281 |
šolanje in je prevzela | nove | družbene vloge, poleg | D 2006_FM 316 |
učenju in tudi omogoča | nove | možnosti izobraževanja | D 2006_FM 363 |
izobraževanja, ki bodo zajele | nove | skupine študentov.V obdobju | D 2006_FM 363 |
razvoj tudi v prihodnosti. | Nove | zahteve temeljijo predvsem | D 2006_FM 407 |
do njih. Ta značilnost | nove | družbe je posledica hitrega | D 2006_FM 520 |
institucijah Knjižnice se na | nove | skupine študentov, ki | D 2006_FM 520 |
starimi univerzami pa se | nove | bolj prilagajajo netradicionalnim | D 2006_FM 528 |
študentov, ki je vstopilo na | nove | univerze, je vplivalo | D 2006_FM 530 |
uporabnikov. Tako starejše kot | nove | univerze skrbi preživetje | D 2006_FM 531 |
spremembe so rezultat uporabe | nove | tehnologije za učinkovitejše | D 2006_FM 535 |
Nova tehnologija omogoča | nove | možnosti hranjenja in | D 2006_FM 536 |
INFORMACIJSKIH STROKOVNJAKOV | Nove | skupine uporabnikov in | D 2006_FM 554 |
te spremembe odpirajo | nove | priložnosti, če jih znajo | D 2006_FM 556 |
znanja. V tem primeru | nove | možnosti, ki jih nudi | D 2006_FM 560 |
posameznika od uporabe | nove | tehnologije ali pa predstavlja | D 2006_FM 561 |
Leta 2000 je ALA objavila | nove | standarde informacijske | D 2006_FM 601 |
Takšno učenje zahteva | nove | spretnosti, kot so: sposobnosti | D 2006_FM 604 |
katerega lahko vežejo | nove | informacije.Kadar pa nova | D 2006_FM 862 |
asociacije za razumevanje | nove | informacije, lahko prejšnje | D 2006_FM 863 |
skuša knjižničar povezati | nove | informacije z znanjem | D 2006_FM 864 |
pismenosti. Na začetku vsake | nove | teme oz. sklopa je treba | D 2006_FM 944 |
daljavo, in sicer s pomočjo | nove | informacijske tehnologije | D 2006_FM 990 |
moremo pričakovati, da bodo | nove | skupine študentov imele | D 2006_FM 998 |
to, da iščejo knjižnice | nove | načine izobraževanja odraslih | D 2006_FM 1026 |
spopadanjem z uporabo | nove | tehnologije. Ne glede | D 2006_FM 1062 |
opismenjevanja predstavljajo | nove | možnosti za opismenjevanje | D 2006_FM 1204 |
ponotranjanje in prenašanje v | nove | situacije.Zato je treba | D 2006_FM 1231 |
tudi strah pred uporabo | nove | tehnologije, kot tudi | D 2006_FM 1334 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |