Korpus bibliotekarstva

oblik (520)


prevladujejo citati in drugih      oblik      navedb praktično ni.   DD 1998_JP 45
da se zaradi različnih      oblik      recenzij in tekmovanja  DD 1998_JP 489
Od vseh predvidenih      oblik      iskanja oz. najdbe določene  DD 1998_JP 1028
tudi drugih virov oz.      oblik      znanstvenega informiranja  DD 1998_JP 1656
integraciji različnih medijskih      oblik      z Internetom, ki lahko  DD 1998_JP 2581
ustreznih mehanizmov ali      oblik,      ki bi omogočale dostop  DD 1998_JP 2640
Ena od najzgodnejših      oblik      obveščanja so bili izveski  DD 2000_DF 108
postavil temelje strukturnih      oblik,      termodinamike in reologije  DD 2005_KM 1594
dimenzija izkazuje tudi razpon      oblik      polimerov od kalupljenih  DD 2005_KM 1651
vrstami polimerov različnih      oblik.     Borggrevejevi najbolj citirani  DD 2005_KM 1658
pomena in vsebine vseh      oblik      zapisane komunikacije  DD 2007_VP 1108
pomanjkanje organiziranih      oblik      usposabljanja uporabnikov  DD 2007_VP 1765
velik del nejezikovnih      oblik      sporočanja pa si človek  D 2004_VD 945
različnih dimenzij in      oblik      ali pa različno dolge  D 2005_KM 170
le bere, so različnih      oblik,      sistemi lahko delujejo  D 2005_KM 370
kot tudi do neformalnih      oblik      izobraževanja.Vertikalna  D 2006_FM 164
ter iskanju inovativnih      oblik,      alternativ in svežih virov  D 2006_FM 209
drugih (netradicionalnih)      oblik      visokošolskega izobraževanja  D 2006_FM 231
Tržni potencial novih      oblik      učenja so prepoznale nove  D 2006_FM 250
izobraževanje tudi ena izmed      oblik      doseganja zrelosti. Ker  D 2006_FM 318
katero izmed naštetih      oblik      izobraževanja odrasli  D 2006_FM 357
pestro ponudbo različnih      oblik      visokošolskega izobraževanja  D 2006_FM 377
Število udeležencev teh      oblik      izobraževanja naj bi presegalo  D 2006_FM 423
vseboval le malo pedagoških      oblik,      ki so značilne za izobraževanje  D 2006_FM 424
razvoj novih metod in      oblik      poučevanja (Dunne, 1999a  D 2006_FM 532
komunikacije itn. Uspeh novih      oblik      učenja je torej v veliki  D 2006_FM 605
vključeni v kakšno od      oblik      knjižničnih inštrukcij  D 2006_FM 679
izbiro vsebine, metod in      oblik      dela ter načinov preverjanja  D 2006_FM 786
izpeljati s pomočjo novih      oblik      izobraževanja, kot je  D 2006_FM 990
pomočjo različnih metod in      oblik      izobraževanja prilagojenim  D 2006_FM 1487
originalnih lokacij in      oblik      v nov kontekst. 2.Informacijsk  D 2006_FM 1748
kombinacijo različnih      oblik      bomo zagotovili ustrezno  D 2006_FM 1803
identifikacije različnih tipov in      oblik      in formacij je najbolje  D 2006_FM 1812
učnih sredstev, metod in      oblik      dela.Uporaba raznolikih  D 2006_FM 2009
vseh drugih organiziranih      oblik      izobraževanja, kot so  D 2007_GZ 17
organiziranje posebnih      oblik      dejavnosti in storitev  D 2007_GZ 176
vseh drugih organiziranih      oblik      posredovanja znanja, motivacijskih  D 2007_GZ 226
organizacijo primernih      oblik      dostopnosti knjižnične  D 2008_KT 232
združevanju sporočilnih      oblik      različnih zvrsti medijev  D 2008_KT 823
izmed osnovnih ploskovnih      oblik      je krog.Opazimo, da je  D 2008_KT 948
ter funkcijo posameznih      oblik      in njenih sestavnih delov  D 2008_KT 979
interakcijo z otroki. Družbenih      oblik      vedenja se otrok uči v  D 2009_KD 53
organizacijsko kompleksnih      oblik      družin, poenotene klasifikacije  D 2009_KD 108
pluralizacije družinskih      oblik      se intenzivira, nastajajo  D 2009_KD 118
deleži različnih družinskih      oblik      (manjšanje deleža nuklearnih  D 2009_KD 119
pluralnosti družinskih      oblik      ne razlikujejo le pro  D 2009_KD 120
življenja in družinskih      oblik.      Spremembe družin po obliki  D 2009_KD 134
pluralizacijo družinskih      oblik      in zmanjševanje števila  D 2009_KD 135
ter z razkošjem barv in      oblik      v knjigi (Dolinšek - Bubnič  D 2009_KD 278
vsega znanja, do raznih      oblik      leposlovja, marveč prispeva  D 2009_SS 164
možnostih razvoja iz začetnih      oblik      branja v višje, nadgrajene  D 2009_SS 195
Transponder je lahko različnih      oblik      in velikosti, kar omogoča  D 2011_BK 13
knjižnicah je različnih      oblik.     Senzorska vrata imajo dve  D 2011_BK 145
uporablja več različnih      oblik      čitalnikov: na delovnih  D 2011_BK 250
udeležujejo različnih      oblik      usposabljanja (npr. tečajev  D 2011_SB 604
pomočjo ene ali več izraznih      oblik,      vsaka izrazna oblika se  KN 2011_6_PM 54
v eni ali več pojavnih      oblik      (Funkcionalne zahteve  KN 2011_6_PM 54
pomočjo ene ali več izraznih      oblik,      in sicer s pomočjo besedila  KN 2011_6_PM 87
razvili vsaj skromnih      oblik      društvenega in strokovnega  K 1957_2_NV 15
posebno, če je neenakomernih      oblik      z dolbinami in pd. in  K 1957_3_PB 45
pravih organizacijskih      oblik,      ki bi sistematično zajele  K 1957_4_RJ 2
etiketami raznih barv in      oblik.      Čitatelj je vstopil z  K 1957_4_nn 27
kataloge najrazličnejših      oblik,      za računalniki, med enciklopedijami  K 1997_1_HJ 24
ena najbolj dovršenih      oblik      kontroliranega slovarja  K 1997_1_HJ 154
razvijanje specifičnih      oblik      dela za posamezne skupine  K 1997_1_NS 69
smo razvili kar precej      oblik      sodelovanja, zlasti na  K 1997_1_SM 16
izposoja Ena najstarejših      oblik      sodelovanja obeh knjižnic  K 1997_1_SM 145
tega ponuja tudi manj      oblik      formalnega izobraževanja  K 1997_2_3_AM 8
organiziranih izobraževalnih      oblik      so se knjižničarski delavci  K 1997_2_3_AM 22
kot katera izmed drugih      oblik      znotraj določene visokosolske  K 1997_2_3_AM 118
obiskovanje izobraževalnih      oblik,      udeležba na strokovnih  K 1997_2_3_AM 190
fiktivno rabo jezika raznih      oblik      pripovedi." 2.2.2.Klub  K 1997_2_3_BB 41
razvijati toliko različnih      oblik      dela z mladimi bralci  K 1997_2_3_BB 65
delovnih mest in drugih      oblik      notranjega segmentiranja  K 1997_2_3_GJ 4
integraciji različnih medijskih      oblik      z Internetom, kar lahko  K 1997_2_3_JP 1
knjižnicah dela in ne le      oblik      dela.Za takšno uporabo  K 1997_2_3_JP 106
povezovanje ter iskanje      oblik      dela, ki jih pri izobraževanju  K 1997_2_3_KD_PM 163
uvajanje sodobnih metod in      oblik      pouka in na njegovo fleksibilnejšo  K 1997_2_3_MZJ 21
in slabih strani novih      oblik      dela - v tem primeru dela  K 1997_2_3_NPM 8
nas ne podpira atipičnih      oblik      zaposlovanja.Zato je največ  K 1997_2_3_NPM 17
storitev in drugačnih      oblik      zaposlovanja. Za primerjavo  K 1997_2_3_NPM 34
poznavanju vseh možnosti novih      oblik      dela in temu primerne  K 1997_2_3_NPM 60
izvedbi motivacijskih      oblik,      s pomočjo katerih učenci  K 1997_2_3_NS 32
Lahko pa ima veliko drugih      oblik      predstavitve, ki ustrezajo  K 1997_2_3_PL 54
oblikovne zasnove različnih      oblik      dejavnosti, stikov z javnostjo  K 1997_2_3_TPD 1
omejila na nekaj osnovnih      oblik      stikov. ČLANKI V ČASOPISJU  K 1997_2_3_TPD 64
vabljivih in privlačnih      oblik      propagandnega materiala  K 1997_2_3_TPD 75
plakatov in ostalih pisnih      oblik      reklamnega materiala ponuja  K 1997_2_3_TPD 76
elektronskih dokumentov in novih      oblik      elektronskih publikacij  K 1997_2_3_VL_VM 16
knjižničarstvo iz nerazvitih      oblik      v moderne, razvite oblike  K 1997_4_AM 199
nad knjigami posebnih      oblik      in velikosti, materialov  K 1998_1_MK 121
in (samo)izobraževalnih      oblik,      ki pa nimajo posledic  K 1998_1_NS 103
informacijskih virov (t.j.      oblik      oz. "proizvodov", iz katerih  K 1998_2_3_GJ 110
dejstvo, da vrsto njenih      oblik      prevzemajo sodobna didaktika  K 1998_2_3_JT 0
Sloveniji je razvilo vrsto      oblik      knjižne in knjižnične  K 1998_2_3_JT 8
vrsto bibliopedagoških      oblik      za knjižno in knjižnično  K 1998_2_3_JT 23
pokazali, kakšno bogastvo      oblik      je to, predvsem v pripravi  K 1998_2_3_JT 24
izvajanju bibliopedagoških      oblik      in še posebej o "uri pravljic  K 1998_2_3_JT 24

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA