Korpus bibliotekarstva
prevladujejo citati in drugih | oblik | navedb praktično ni. | DD 1998_JP 45 |
da se zaradi različnih | oblik | recenzij in tekmovanja | DD 1998_JP 489 |
Od vseh predvidenih | oblik | iskanja oz. najdbe določene | DD 1998_JP 1028 |
tudi drugih virov oz. | oblik | znanstvenega informiranja | DD 1998_JP 1656 |
integraciji različnih medijskih | oblik | z Internetom, ki lahko | DD 1998_JP 2581 |
ustreznih mehanizmov ali | oblik, | ki bi omogočale dostop | DD 1998_JP 2640 |
Ena od najzgodnejših | oblik | obveščanja so bili izveski | DD 2000_DF 108 |
postavil temelje strukturnih | oblik, | termodinamike in reologije | DD 2005_KM 1594 |
dimenzija izkazuje tudi razpon | oblik | polimerov od kalupljenih | DD 2005_KM 1651 |
vrstami polimerov različnih | oblik. | Borggrevejevi najbolj citirani | DD 2005_KM 1658 |
pomena in vsebine vseh | oblik | zapisane komunikacije | DD 2007_VP 1108 |
pomanjkanje organiziranih | oblik | usposabljanja uporabnikov | DD 2007_VP 1765 |
velik del nejezikovnih | oblik | sporočanja pa si človek | D 2004_VD 945 |
različnih dimenzij in | oblik | ali pa različno dolge | D 2005_KM 170 |
le bere, so različnih | oblik, | sistemi lahko delujejo | D 2005_KM 370 |
kot tudi do neformalnih | oblik | izobraževanja.Vertikalna | D 2006_FM 164 |
ter iskanju inovativnih | oblik, | alternativ in svežih virov | D 2006_FM 209 |
drugih (netradicionalnih) | oblik | visokošolskega izobraževanja | D 2006_FM 231 |
Tržni potencial novih | oblik | učenja so prepoznale nove | D 2006_FM 250 |
izobraževanje tudi ena izmed | oblik | doseganja zrelosti. Ker | D 2006_FM 318 |
katero izmed naštetih | oblik | izobraževanja odrasli | D 2006_FM 357 |
pestro ponudbo različnih | oblik | visokošolskega izobraževanja | D 2006_FM 377 |
Število udeležencev teh | oblik | izobraževanja naj bi presegalo | D 2006_FM 423 |
vseboval le malo pedagoških | oblik, | ki so značilne za izobraževanje | D 2006_FM 424 |
razvoj novih metod in | oblik | poučevanja (Dunne, 1999a | D 2006_FM 532 |
komunikacije itn. Uspeh novih | oblik | učenja je torej v veliki | D 2006_FM 605 |
vključeni v kakšno od | oblik | knjižničnih inštrukcij | D 2006_FM 679 |
izbiro vsebine, metod in | oblik | dela ter načinov preverjanja | D 2006_FM 786 |
izpeljati s pomočjo novih | oblik | izobraževanja, kot je | D 2006_FM 990 |
pomočjo različnih metod in | oblik | izobraževanja prilagojenim | D 2006_FM 1487 |
originalnih lokacij in | oblik | v nov kontekst. 2.Informacijsk | D 2006_FM 1748 |
kombinacijo različnih | oblik | bomo zagotovili ustrezno | D 2006_FM 1803 |
identifikacije različnih tipov in | oblik | in formacij je najbolje | D 2006_FM 1812 |
učnih sredstev, metod in | oblik | dela.Uporaba raznolikih | D 2006_FM 2009 |
vseh drugih organiziranih | oblik | izobraževanja, kot so | D 2007_GZ 17 |
organiziranje posebnih | oblik | dejavnosti in storitev | D 2007_GZ 176 |
vseh drugih organiziranih | oblik | posredovanja znanja, motivacijskih | D 2007_GZ 226 |
organizacijo primernih | oblik | dostopnosti knjižnične | D 2008_KT 232 |
združevanju sporočilnih | oblik | različnih zvrsti medijev | D 2008_KT 823 |
izmed osnovnih ploskovnih | oblik | je krog.Opazimo, da je | D 2008_KT 948 |
ter funkcijo posameznih | oblik | in njenih sestavnih delov | D 2008_KT 979 |
interakcijo z otroki. Družbenih | oblik | vedenja se otrok uči v | D 2009_KD 53 |
organizacijsko kompleksnih | oblik | družin, poenotene klasifikacije | D 2009_KD 108 |
pluralizacije družinskih | oblik | se intenzivira, nastajajo | D 2009_KD 118 |
deleži različnih družinskih | oblik | (manjšanje deleža nuklearnih | D 2009_KD 119 |
pluralnosti družinskih | oblik | ne razlikujejo le pro | D 2009_KD 120 |
življenja in družinskih | oblik. | Spremembe družin po obliki | D 2009_KD 134 |
pluralizacijo družinskih | oblik | in zmanjševanje števila | D 2009_KD 135 |
ter z razkošjem barv in | oblik | v knjigi (Dolinšek - Bubnič | D 2009_KD 278 |
vsega znanja, do raznih | oblik | leposlovja, marveč prispeva | D 2009_SS 164 |
možnostih razvoja iz začetnih | oblik | branja v višje, nadgrajene | D 2009_SS 195 |
Transponder je lahko različnih | oblik | in velikosti, kar omogoča | D 2011_BK 13 |
knjižnicah je različnih | oblik. | Senzorska vrata imajo dve | D 2011_BK 145 |
uporablja več različnih | oblik | čitalnikov: na delovnih | D 2011_BK 250 |
udeležujejo različnih | oblik | usposabljanja (npr. tečajev | D 2011_SB 604 |
pomočjo ene ali več izraznih | oblik, | vsaka izrazna oblika se | KN 2011_6_PM 54 |
v eni ali več pojavnih | oblik | (Funkcionalne zahteve | KN 2011_6_PM 54 |
pomočjo ene ali več izraznih | oblik, | in sicer s pomočjo besedila | KN 2011_6_PM 87 |
razvili vsaj skromnih | oblik | društvenega in strokovnega | K 1957_2_NV 15 |
posebno, če je neenakomernih | oblik | z dolbinami in pd. in | K 1957_3_PB 45 |
pravih organizacijskih | oblik, | ki bi sistematično zajele | K 1957_4_RJ 2 |
etiketami raznih barv in | oblik. | Čitatelj je vstopil z | K 1957_4_nn 27 |
kataloge najrazličnejših | oblik, | za računalniki, med enciklopedijami | K 1997_1_HJ 24 |
ena najbolj dovršenih | oblik | kontroliranega slovarja | K 1997_1_HJ 154 |
razvijanje specifičnih | oblik | dela za posamezne skupine | K 1997_1_NS 69 |
smo razvili kar precej | oblik | sodelovanja, zlasti na | K 1997_1_SM 16 |
izposoja Ena najstarejših | oblik | sodelovanja obeh knjižnic | K 1997_1_SM 145 |
tega ponuja tudi manj | oblik | formalnega izobraževanja | K 1997_2_3_AM 8 |
organiziranih izobraževalnih | oblik | so se knjižničarski delavci | K 1997_2_3_AM 22 |
kot katera izmed drugih | oblik | znotraj določene visokosolske | K 1997_2_3_AM 118 |
obiskovanje izobraževalnih | oblik, | udeležba na strokovnih | K 1997_2_3_AM 190 |
fiktivno rabo jezika raznih | oblik | pripovedi." 2.2.2.Klub | K 1997_2_3_BB 41 |
razvijati toliko različnih | oblik | dela z mladimi bralci | K 1997_2_3_BB 65 |
delovnih mest in drugih | oblik | notranjega segmentiranja | K 1997_2_3_GJ 4 |
integraciji različnih medijskih | oblik | z Internetom, kar lahko | K 1997_2_3_JP 1 |
knjižnicah dela in ne le | oblik | dela.Za takšno uporabo | K 1997_2_3_JP 106 |
povezovanje ter iskanje | oblik | dela, ki jih pri izobraževanju | K 1997_2_3_KD_PM 163 |
uvajanje sodobnih metod in | oblik | pouka in na njegovo fleksibilnejšo | K 1997_2_3_MZJ 21 |
in slabih strani novih | oblik | dela - v tem primeru dela | K 1997_2_3_NPM 8 |
nas ne podpira atipičnih | oblik | zaposlovanja.Zato je največ | K 1997_2_3_NPM 17 |
storitev in drugačnih | oblik | zaposlovanja. Za primerjavo | K 1997_2_3_NPM 34 |
poznavanju vseh možnosti novih | oblik | dela in temu primerne | K 1997_2_3_NPM 60 |
izvedbi motivacijskih | oblik, | s pomočjo katerih učenci | K 1997_2_3_NS 32 |
Lahko pa ima veliko drugih | oblik | predstavitve, ki ustrezajo | K 1997_2_3_PL 54 |
oblikovne zasnove različnih | oblik | dejavnosti, stikov z javnostjo | K 1997_2_3_TPD 1 |
omejila na nekaj osnovnih | oblik | stikov. ČLANKI V ČASOPISJU | K 1997_2_3_TPD 64 |
vabljivih in privlačnih | oblik | propagandnega materiala | K 1997_2_3_TPD 75 |
plakatov in ostalih pisnih | oblik | reklamnega materiala ponuja | K 1997_2_3_TPD 76 |
elektronskih dokumentov in novih | oblik | elektronskih publikacij | K 1997_2_3_VL_VM 16 |
knjižničarstvo iz nerazvitih | oblik | v moderne, razvite oblike | K 1997_4_AM 199 |
nad knjigami posebnih | oblik | in velikosti, materialov | K 1998_1_MK 121 |
in (samo)izobraževalnih | oblik, | ki pa nimajo posledic | K 1998_1_NS 103 |
informacijskih virov (t.j. | oblik | oz. "proizvodov", iz katerih | K 1998_2_3_GJ 110 |
dejstvo, da vrsto njenih | oblik | prevzemajo sodobna didaktika | K 1998_2_3_JT 0 |
Sloveniji je razvilo vrsto | oblik | knjižne in knjižnične | K 1998_2_3_JT 8 |
vrsto bibliopedagoških | oblik | za knjižno in knjižnično | K 1998_2_3_JT 23 |
pokazali, kakšno bogastvo | oblik | je to, predvsem v pripravi | K 1998_2_3_JT 24 |
izvajanju bibliopedagoških | oblik | in še posebej o "uri pravljic | K 1998_2_3_JT 24 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |