Korpus bibliotekarstva
obsega teh zbirk. Nove | oblike | diseminacije znanstvenih | DD 1998_JP 252 |
stoletjih zgodovinske | oblike, | kot je poznamo danes. | DD 1998_JP 400 |
nanstvenih področjih. Različne | oblike | normalizacije predlagajo | DD 1998_JP 629 |
Namreč nove možnosti in | oblike | znanstvenega informiranja | DD 1998_JP 870 |
nivoju teksta samega, oz od | oblike | kako so uporabljeni 125 | DD 1998_JP 1209 |
še dovolj strukturirane | oblike | objavljanja raziskovalnih | DD 1998_JP 1701 |
na nekatere specifične | oblike | širjenja knjig v tem začetnem | DD 2000_DF 21 |
nikoli uporabljal slovenske | oblike | imena, v literaturi pa | DD 2000_DF 49 |
prodajo. 7.0 POSEBNE | OBLIKE | KNJIGOTRŠTVA 7.1.Krošnjarji | DD 2000_DF 496 |
veljajo za najstarejše | oblike | popisov knjižnih zalog | DD 2000_DF 509 |
tiskar uporabljal različne | oblike | za svoj priimek.V slovenskih | DD 2000_DF 726 |
največkrat njegove latinizirane | oblike, | naslov je okrajšan, na | DD 2000_DF 1432 |
standardizacijo (poenotenje | oblike) | znanstvene komunikacije | DD 2005_KM 288 |
dostop do elektronske | oblike | članka (How to write a | DD 2005_KM 374 |
znanstvenega področja. | Oblike | kratkih znanstvenih prispevkov | DD 2005_KM 397 |
od drugega iz tiskane | oblike | SCI-ja ugotovila, da se | DD 2005_KM 682 |
Maršakova je iz tiskane | oblike | SCI-ja izbrala članke | DD 2005_KM 790 |
pomočjo tega članka kot | oblike | formalne komunikacije | DD 2005_KM 1397 |
predlagamo študij strukturne | oblike | področja. Področje poliamidov | DD 2005_KM 1693 |
urediti institucionalizirane | oblike, | ki bi te potrebe zadovoljevale | DD 2007_VP 409 |
samouprave: funkcije, | oblike, | nivoji, obseg, nagnjenja | DD 2007_VP 666 |
1997, str. 26) Funkcije | Oblike | Nivoji Obseg Nagnjenja | DD 2007_VP 667 |
2. | Oblike | stilov mišljenja: monarhični | DD 2007_VP 670 |
klasifikaciji večinoma uvrščajo v | oblike | in funkcije stilov mišljenja | DD 2007_VP 2396 |
uporabljajo mišljenje. | Oblike | stilov mišljenja pa povedo | DD 2007_VP 2398 |
postavljeni elementi, zaobljene | oblike | in večina opcij realiziranih | DD 2007_VP 2466 |
oblikovati ustreznejše | oblike | in metode izobraževanja | DD 2007_VP 2752 |
rezultatov na zaslonu. Novejše | oblike | komunikacije so prepoznavanje | D 2004_KA 130 |
touch screen) ter druge | oblike | komunikacije, ki že presegajo | D 2004_KA 130 |
pomoči glede na ostale | oblike | pomoči (npr. priročniki | D 2004_KA 239 |
glede funkcionalnosti, | oblike | in vsebine.Načrtovanje | D 2004_KA 244 |
emenljivke. Vključuje različne | oblike | vprašanj in metod uporabe | D 2004_KA 282 |
organizirajo posebne | oblike | dejavnosti za otroke, | D 2004_VD 339 |
organizirajo posebne | oblike | dejavnosti za otroke, | D 2004_VD 339 |
izposojevalnega roka ter | oblike | seznamov in statističnih | D 2005_KM 117 |
ki izhajajo iz njegove | oblike | in načina uporabnikove | D 2005_KM 304 |
v drugih oblikah. Vse | oblike | in vrste izobraževanja | D 2006_FM 92 |
učenje. Nastajajo nove | oblike | vrednotenja, ki so neodvisne | D 2006_FM 93 |
življenja, kot tudi vse | oblike | učenja in izobraževanja | D 2006_FM 97 |
gospodarstva. Pojem zajema vse | oblike | izobraževanja od formalnega | D 2006_FM 105 |
tujini se izobraževalne | oblike | na področju visokošolskega | D 2006_FM 471 |
zmanjšuje vpis v redne | oblike | študija zaradi številčno | D 2006_FM 477 |
študentov, novi načini in | oblike | poučevanja in učenja, | D 2006_FM 515 |
literaturo in druge kreativne | oblike | izražanja informacij ter | D 2006_FM 600 |
nikdar bili deležni nobene | oblike | informiranja ali izobraževanja | D 2006_FM 677 |
fakultete, ali za krajše | oblike | informacijskega opismenjevanja | D 2006_FM 783 |
odločajo za tradicionalne | oblike | učenja.Na področjih, kjer | D 2006_FM 811 |
knjižnica Celje) neformalne | oblike | izobraževanja.Sem sodijo | D 2006_FM 1104 |
soodločajo pri izbiri | oblike, | sredstev in metod izobraževanja | D 2006_FM 1391 |
itn.) in organizacijske | oblike | izobraževanja, ki najbolje | D 2006_FM 1418 |
preidemo na zahtevnejše | oblike | iskanja. 5.Princip primernosti | D 2006_FM 1462 |
raziskovalne spretnosti, poznajo | oblike | vedenja študentov ob iskanju | D 2006_FM 1542 |
identificira različne tipe in | oblike | potencialnih virov informacij | D 2006_FM 1684 |
raziskave, intervjuje in druge | oblike | poizvedovanja za pridobivanje | D 2006_FM 1709 |
odobrena gesla in druge | oblike | identifikacije za dostop | D 2006_FM 1761 |
tečaj, predavanja...) o | oblike, | sredstva in metode izobraževalnega | D 2006_FM 1769 |
poznal različne vire in | oblike | informacij, njihove prednosti | D 2006_FM 1781 |
da vplivajo na cilje, | oblike, | metode in vsebino izobraževanja | D 2006_FM 1786 |
željam udeležencev. 4. | Oblike | programa V izobraževanju | D 2006_FM 1788 |
prevladujejo individualne | oblike | izobraževanja, ki omogočajo | D 2006_FM 1788 |
preizkusijo različne vrste in | oblike | informacijskih virov. | D 2006_FM 1815 |
ceno siliti v določene | oblike | dela, ampak jim moramo | D 2006_FM 1875 |
jih ni bilo); da ocenijo | oblike | in metode dela (primerne | D 2006_FM 1905 |
predpisuje pa sestave in | oblike | diplomske naloge. | D 2006_PP 46 |
predpisovanje strukture ter končne | oblike | diplomskega dela, pač | D 2006_PP 54 |
osnovnih zahtev glede | oblike, | vsebine in uporabe znanstvenega | D 2006_PP 56 |
Značilna je formaliziranost | oblike, | ki se nanaša na podobo | D 2006_PP 206 |
besedil je poleg njihove | oblike | tista značilnost, po kateri | D 2006_PP 212 |
zgradbe ter formalizirane | oblike. | D 2006_PP 1225 | |
delovnem mestu. Načini in | oblike | usposabljanja ljudi za | D 2007_GZ 56 |
7. | Oblike | izobraževanja in usposabljanja | D 2007_GZ 323 |
usposabljanja. Grafikon 7: | Oblike | izobraževanja in usposabljanja | D 2007_GZ 324 |
Pri vprašanju, katere | oblike | izobraževanja so se udeležili | D 2007_GZ 325 |
že vključeni v razne | oblike | izobraževanja in usposabljanja | D 2007_GZ 422 |
izpišejo pojavne in izrazne | oblike | dela.Z združevanjem zadetkov | D 2007_MT 276 |
npr. prevode) in pojavne | oblike | (npr. izdaje) dela. 12 | D 2007_MT 281 |
enote glede na izrazne | oblike | in upošteva odnose med | D 2007_MT 412 |
nakar se mu izpišejo | oblike, | med katerimi lahko izbira | D 2007_MT 517 |
se izpišejo le izrazne | oblike | dela, medtem ko so posamezne | D 2007_MT 601 |
ko so posamezne pojavne | oblike | združene znotraj zapisa | D 2007_MT 601 |
formalne in neformalne | oblike | izobraževanja. Nekateri | D 2008_KT 75 |
formalne in neformalne | oblike | izobraževanja. Učence | D 2008_KT 113 |
obvladajo motivacijske | oblike | in učne metode, kar povečuje | D 2008_KT 175 |
organizirati primerne | oblike | knjižnične dejavnosti | D 2008_KT 200 |
interesne dejavnosti in druge | oblike | dela) izvaja bibliopedagoško | D 2008_KT 229 |
želijo doseči in kakšne | oblike | pomoči potrebujejo ne | D 2008_KT 389 |
možnosti. Najpogostejše | oblike | tradicionalnih storitev | D 2008_KT 493 |
medijski tehnik. Nove | oblike | elektronskih medijev, | D 2008_KT 823 |
popoln red, vse pravilne | oblike | hitro dojemamo.Zanje potrebuje | D 2008_KT 952 |
knjižnico in njene različne | oblike, | moramo z očmi razuma in | D 2009_KD 36 |
predstavimo tudi različne | oblike | leposlovja (pesmi, uganke | D 2009_KD 72 |
kjer zaznavamo različne | oblike | njegove odsotnosti; od | D 2009_KD 114 |
nastajajo nove družinske | oblike, | ki jih modernost ni poznala | D 2009_KD 118 |
mogoče graditi različne | oblike | knjižne vzgoje in spodbujati | D 2009_KD 213 |
bom osredotočila na tri | oblike | pismenosti: informacijsko | D 2009_PM 118 |
priložnost spoznati različne | oblike | in funkcije pismenosti | D 2009_PM 203 |
družbeno sprejemljive | oblike | komuniciranja.Vse to pa | D 2009_PM 467 |
rešitev. Imamo različne | oblike | permanentnega izobraževanja | D 2009_PS 416 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |