Korpus bibliotekarstva
uporabniških okoljih in | odnos | teh knjižnic do hranjenja | DD 1998_JP 371 |
previdni. Namreč razmerje in | odnos | med primarnim gradivom | DD 1998_JP 885 |
pojava, ki zakriva dejanski | odnos | med citiranjem in vplivom | DD 1998_JP 915 |
analize, ki kažejo na | odnos | med izkušenostjo raziskovalca | DD 1998_JP 1162 |
raziskave, ki poskušajo najti | odnos | med to oceno in kvantitativnimi | DD 1998_JP 1258 |
obravnavajo in razumejo | odnos | med znanostjo in družbo | DD 1998_JP 1324 |
raziskovalnih politik. | Odnos | med velikostjo znanstvene | DD 1998_JP 1822 |
več. To kaže na določen | odnos | med obema revijama, revija | DD 1998_JP 2217 |
neke vrste "prednostni" | odnos. | To je sicer izjemno občutljiva | DD 1998_JP 2353 |
Mekinjah in Skofji Loki. | Odnos | redovnih skupnosti do | DD 2000_DF 296 |
in 15. stoletju seje ta | odnos | delno spremenil, kar je | DD 2000_DF 429 |
reformacije bistveno spremenil | odnos | do knjige in branja.To | DD 2000_DF 689 |
gospodarski pomen. Hrenov | odnos | do knjige pa se zrcali | DD 2000_DF 930 |
povzročijo pa tudi negativen | odnos | do določenega sistema | DD 2007_VP 305 |
1999) poskuša raziskati | odnos | med značilnostmi sistemov | DD 2007_VP 506 |
(Palmer, 1991a in b). | Odnos | med individualnimi razlikami | DD 2007_VP 755 |
vprašalnikom raziskovala | odnos | uporabnikov do poizvedovanja | DD 2007_VP 873 |
prostovoljcev in njihov | odnos | do delovanja knjižnice | D 2004_VD 449 |
izkušnje, izobrazbo, znanje, | odnos | do dela, zanesljivost | D 2004_VD 473 |
pri delu, - osebnost in | odnos | do dela ter - osebne okoliščine | D 2004_VD 585 |
ustrezen profesionalni | odnos | do dela, saj z njim dosežejo | D 2004_VD 621 |
Kljub temu je pozitiven | odnos | knjižničarjev do uvajanja | D 2005_KM 237 |
vedenju. Vsekakor pa je | odnos | knjižničarjev do uvajanja | D 2005_KM 240 |
posledično za pozitiven | odnos | uporabnikov do knjigomatov | D 2005_KM 240 |
šolstva. Spreminja se | odnos | med visokim šolstvom in | D 2006_FM 218 |
povečan dostop in kažejo | odnos | knjižnic do netradicionalnih | D 2006_FM 521 |
omenjeni definiciji kažeta na | odnos | informacijske pismenosti | D 2006_FM 580 |
anksioznostjo (negativen | odnos | do učenja, težave s samopodobo | D 2006_FM 1011 |
sprememb sprejeti aktiven | odnos | do pridobivanja novih | D 2006_FM 1123 |
izobraževanju odraslih je prav | odnos | odraslih do učenja.Izkušnje | D 2007_GZ 87 |
4. MOTIVI, INTERESI IN | ODNOS | ZAPOSLENIH DO IZOBRAŽEVANJA | D 2007_GZ 105 |
izobrazbene ravni, o ustvarjalen | odnos | do dela, ki ga oblikujejo | D 2007_GZ 206 |
. Ob tem je potreben | odnos | do dela, motivacija, prepričanje | D 2007_GZ 225 |
odstotkov bi spremenilo | odnos | vodstva do zaposlenih | D 2007_GZ 381 |
odločilo za plače, sledi | odnos | med zaposlenimi, delovno | D 2007_GZ 404 |
zaposlenimi, delovno okolje, | odnos | vodstva do zaposlenih | D 2007_GZ 404 |
katalogi, smo videli, da | odnos | med Amazonom in knjižničnimi | D 2007_MT 725 |
kritičen in premišljen | odnos | do dosegljivih informacij | D 2008_KT 214 |
- razvijajo pravilen | odnos | do varovanja lastnine | D 2008_KT 825 |
razvijajo zavest in pozitiven | odnos | do ukrepov za zmanjševanje | D 2008_KT 825 |
moramo vedno imeti dejaven | odnos | do življenja, do sebe | D 2009_KD 32 |
bo imel otrok pozitiven | odnos | do knjige tudi kot odrasel | D 2009_KD 101 |
nov družbeno socialen | odnos | z vrstniki. - bibliopedagoške | D 2009_KD 165 |
strpnost do drugačnosti, | odnos | do tuje lastnine ter se | D 2009_KD 172 |
vključuje v okolje in v | odnos | z vrstniki in odraslimi | D 2009_KD 172 |
vplivajo na otrokov kasnejši | odnos | do knjig. Vpliv pa se | D 2009_KD 239 |
pokazati svoj človeški | odnos | do otroka in do literarnega | D 2009_KD 276 |
in okolico, izboljša se | odnos | do tuje lastnine in poveča | D 2009_KD 420 |
vrstniki, izboljša se tudi | odnos | do tuje lastnine 44 (9 | D 2009_KD 422 |
knjige in razvijejo pravi | odnos | do njih, začne se razvijati | D 2009_KD 445 |
v tem obdobju oblikuje | odnos | do tuje lastnine in ker | D 2009_KD 449 |
in okolico, izboljša se | odnos | do tuje lastnine in poveča | D 2009_KD 538 |
pri otroku izboljša tudi | odnos | do tuje lastnine 44 (9 | D 2009_KD 541 |
knjigo, oblikuje se jim že | odnos | do tuje lastnine ter aktivno | D 2009_KD 559 |
drugačnosti, poveča se | odnos | do tuje lastnine, otrok | D 2009_KD 564 |
je spremeniti znanje in | odnos | do tega področja ter doseči | D 2009_PS 56 |
organizacija ima razvit učinkovit | odnos | s partnerji, ki se odraža | D 2009_PS 88 |
knjig, kakšen je njihov | odnos | do branja, itd. Nato | D 2009_SS 23 |
bralec, ki ima pozitiven | odnos | do leposlovja, je sposoben | D 2009_SS 50 |
motivacijski dejavniki (stališče, | odnos | do branja), izbira čtiva | D 2009_SS 159 |
branje in pozitivnejši | odnos | do literature. Empirične | D 2009_SS 224 |
bralca, ki ima pozitiven | odnos | do branja, ki je motiviran | D 2009_SS 227 |
preučevale, kakšen je | odnos | med interesom, branjem | D 2009_SS 256 |
vplivajo na negativen | odnos | do branja (Pečjak 2002 | D 2009_SS 362 |
Zanima me torej njihov | odnos | do branja oziroma če sploh | D 2009_SS 391 |
Zanimalo me je, kakšen je | odnos | dijakov do branja v njihovem | D 2009_SS 402 |
tudi izvedeti, kakšen je | odnos | dijakov do maturitetnega | D 2009_SS 403 |
časa? 2 Kakšen je njihov | odnos | do branja? Ali se pri | D 2009_SS 408 |
motivacijske spremenljivke: | odnos | do branja v prostem času | D 2009_SS 456 |
branja v prostem času, | odnos | do maturitetnega branja | D 2009_SS 456 |
prostočasne dejavnosti 4. | odnos | dijakov do branja knjig | D 2009_SS 457 |
poznanost E-knjig 12. | odnos | do E-knjig 13. razlogi | D 2009_SS 457 |
drugem delu ugotavljam | odnos | dijakov do branja v prostem | D 2009_SS 463 |
vprašanje: "Kakšen je vaš | odnos | do branja knjig?"Ali rad | D 2009_SS 497 |
vprašanji: "Kakšen je vaš | odnos | do branja knjig?"Ali rad | D 2009_SS 499 |
rado knjig. TABELA 6: | Odnos | dijakov do branja knjig | D 2009_SS 502 |
dijakinje bolj pozitiven | odnos | do branja kot pa dijaki | D 2009_SS 503 |
knjige, ki jih berejo. Na | odnos | do branja in izbor besedil | D 2009_SS 559 |
vpliv družine na kasnejši | odnos | do knjig in branja.Nekako | D 2009_SS 578 |
berejo. Za še pozitivnejši | odnos | do branja so pomembne | D 2009_SS 604 |
dijakinje bolj pozitiven | odnos | do branja kot pa dijaki | D 2009_SS 780 |
želje in na njegov pristni | odnos | do branja.To pomeni, da | D 2009_SS 858 |
ki bodo imeli pozitiven | odnos | do branja in ki naj bi | D 2009_SS 918 |
tako vzpodbudi pozitiven | odnos | do maturitetnega branja | D 2009_SS 919 |
posebnimi potrebami ter | odnos | do njih. 2.2 TERMINOLOGIJA | D 2011_SB 57 |
njih. 2.2 TERMINOLOGIJA | Odnos | pa se kaže tudi v izrazih | D 2011_SB 58 |
najprej predavatelj primeren | odnos, | ki ga prenese na študente | D 2011_SB 624 |
znanja. Lahko vpliva na | odnos, | ki ga bo imel bodoči bibliotekar | D 2011_SB 663 |
bibliotekarstva razvije pozitiven | odnos | do uporabnikov s posebnimi | D 2011_SB 664 |
pa je nujen pozitiven | odnos, | ki je morda najpomembnejši | D 2011_SB 740 |
kvalitetnih storitev. | Odnos | se oblikuje že med študijem | D 2011_SB 741 |
takrat razvili pozitiven | odnos | do uporabnikov s posebnimi | D 2011_SB 742 |
V kolikor pa je naš | odnos | neustrezen, je lahko proces | D 2011_SB 743 |
potrebami bolj popustljiv | odnos | kot do ostalih uporabnikov | D 2011_SB 754 |
kaže na naš negativni | odnos | do uporabnikov s posebnimi | D 2011_SB 760 |
potrebami stereotipen | odnos, | kar jih dela neobčutljive | D 2011_SB 766 |
Fleet, 1995). Negativen | odnos | lahko spremenimo, če ga | D 2011_SB 767 |
negativen in zasmehujoč | odnos | udeležencev, medtem ko | D 2011_SB 770 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |