Korpus bibliotekarstva

odnos (599)


uporabniških okoljih in      odnos      teh knjižnic do hranjenja  DD 1998_JP 371
previdni. Namreč razmerje in      odnos      med primarnim gradivom  DD 1998_JP 885
pojava, ki zakriva dejanski      odnos      med citiranjem in vplivom  DD 1998_JP 915
analize, ki kažejo na      odnos      med izkušenostjo raziskovalca  DD 1998_JP 1162
raziskave, ki poskušajo najti      odnos      med to oceno in kvantitativnimi  DD 1998_JP 1258
obravnavajo in razumejo      odnos      med znanostjo in družbo  DD 1998_JP 1324
raziskovalnih politik.      Odnos      med velikostjo znanstvene  DD 1998_JP 1822
več. To kaže na določen      odnos      med obema revijama, revija  DD 1998_JP 2217
neke vrste "prednostni"      odnos.     To je sicer izjemno občutljiva  DD 1998_JP 2353
Mekinjah in Skofji Loki.      Odnos      redovnih skupnosti do  DD 2000_DF 296
in 15. stoletju seje ta      odnos      delno spremenil, kar je  DD 2000_DF 429
reformacije bistveno spremenil      odnos      do knjige in branja.To  DD 2000_DF 689
gospodarski pomen. Hrenov      odnos      do knjige pa se zrcali  DD 2000_DF 930
povzročijo pa tudi negativen      odnos      do določenega sistema  DD 2007_VP 305
1999) poskuša raziskati      odnos      med značilnostmi sistemov  DD 2007_VP 506
(Palmer, 1991a in b).      Odnos      med individualnimi razlikami  DD 2007_VP 755
vprašalnikom raziskovala      odnos      uporabnikov do poizvedovanja  DD 2007_VP 873
prostovoljcev in njihov      odnos      do delovanja knjižnice  D 2004_VD 449
izkušnje, izobrazbo, znanje,      odnos      do dela, zanesljivost  D 2004_VD 473
pri delu, - osebnost in      odnos      do dela ter - osebne okoliščine  D 2004_VD 585
ustrezen profesionalni      odnos      do dela, saj z njim dosežejo  D 2004_VD 621
Kljub temu je pozitiven      odnos      knjižničarjev do uvajanja  D 2005_KM 237
vedenju. Vsekakor pa je      odnos      knjižničarjev do uvajanja  D 2005_KM 240
posledično za pozitiven      odnos      uporabnikov do knjigomatov  D 2005_KM 240
šolstva. Spreminja se      odnos      med visokim šolstvom in  D 2006_FM 218
povečan dostop in kažejo      odnos      knjižnic do netradicionalnih  D 2006_FM 521
omenjeni definiciji kažeta na      odnos      informacijske pismenosti  D 2006_FM 580
anksioznostjo (negativen      odnos      do učenja, težave s samopodobo  D 2006_FM 1011
sprememb sprejeti aktiven      odnos      do pridobivanja novih  D 2006_FM 1123
izobraževanju odraslih je prav      odnos      odraslih do učenja.Izkušnje  D 2007_GZ 87
4. MOTIVI, INTERESI IN      ODNOS      ZAPOSLENIH DO IZOBRAŽEVANJA  D 2007_GZ 105
izobrazbene ravni, o ustvarjalen      odnos      do dela, ki ga oblikujejo  D 2007_GZ 206
. Ob tem je potreben      odnos      do dela, motivacija, prepričanje  D 2007_GZ 225
odstotkov bi spremenilo      odnos      vodstva do zaposlenih  D 2007_GZ 381
odločilo za plače, sledi      odnos      med zaposlenimi, delovno  D 2007_GZ 404
zaposlenimi, delovno okolje,      odnos      vodstva do zaposlenih  D 2007_GZ 404
katalogi, smo videli, da      odnos      med Amazonom in knjižničnimi  D 2007_MT 725
kritičen in premišljen      odnos      do dosegljivih informacij  D 2008_KT 214
- razvijajo pravilen      odnos      do varovanja lastnine  D 2008_KT 825
razvijajo zavest in pozitiven      odnos      do ukrepov za zmanjševanje  D 2008_KT 825
moramo vedno imeti dejaven      odnos      do življenja, do sebe  D 2009_KD 32
bo imel otrok pozitiven      odnos      do knjige tudi kot odrasel  D 2009_KD 101
nov družbeno socialen      odnos      z vrstniki. - bibliopedagoške  D 2009_KD 165
strpnost do drugačnosti,      odnos      do tuje lastnine ter se  D 2009_KD 172
vključuje v okolje in v      odnos      z vrstniki in odraslimi  D 2009_KD 172
vplivajo na otrokov kasnejši      odnos      do knjig. Vpliv pa se  D 2009_KD 239
pokazati svoj človeški      odnos      do otroka in do literarnega  D 2009_KD 276
in okolico, izboljša se      odnos      do tuje lastnine in poveča  D 2009_KD 420
vrstniki, izboljša se tudi      odnos      do tuje lastnine 44 (9  D 2009_KD 422
knjige in razvijejo pravi      odnos      do njih, začne se razvijati  D 2009_KD 445
v tem obdobju oblikuje      odnos      do tuje lastnine in ker  D 2009_KD 449
in okolico, izboljša se      odnos      do tuje lastnine in poveča  D 2009_KD 538
pri otroku izboljša tudi      odnos      do tuje lastnine 44 (9  D 2009_KD 541
knjigo, oblikuje se jim že      odnos      do tuje lastnine ter aktivno  D 2009_KD 559
drugačnosti, poveča se      odnos      do tuje lastnine, otrok  D 2009_KD 564
je spremeniti znanje in      odnos      do tega področja ter doseči  D 2009_PS 56
organizacija ima razvit učinkovit      odnos      s partnerji, ki se odraža  D 2009_PS 88
knjig, kakšen je njihov      odnos      do branja, itd. Nato  D 2009_SS 23
bralec, ki ima pozitiven      odnos      do leposlovja, je sposoben  D 2009_SS 50
motivacijski dejavniki (stališče,      odnos      do branja), izbira čtiva  D 2009_SS 159
branje in pozitivnejši      odnos      do literature. Empirične  D 2009_SS 224
bralca, ki ima pozitiven      odnos      do branja, ki je motiviran  D 2009_SS 227
preučevale, kakšen je      odnos      med interesom, branjem  D 2009_SS 256
vplivajo na negativen      odnos      do branja (Pečjak 2002  D 2009_SS 362
Zanima me torej njihov      odnos      do branja oziroma če sploh  D 2009_SS 391
Zanimalo me je, kakšen je      odnos      dijakov do branja v njihovem  D 2009_SS 402
tudi izvedeti, kakšen je      odnos      dijakov do maturitetnega  D 2009_SS 403
časa? 2 Kakšen je njihov      odnos      do branja? Ali se pri  D 2009_SS 408
motivacijske spremenljivke:      odnos      do branja v prostem času  D 2009_SS 456
branja v prostem času,      odnos      do maturitetnega branja  D 2009_SS 456
prostočasne dejavnosti 4.      odnos      dijakov do branja knjig  D 2009_SS 457
poznanost E-knjig 12.      odnos      do E-knjig 13. razlogi  D 2009_SS 457
drugem delu ugotavljam      odnos      dijakov do branja v prostem  D 2009_SS 463
vprašanje: "Kakšen je vaš      odnos      do branja knjig?"Ali rad  D 2009_SS 497
vprašanji: "Kakšen je vaš      odnos      do branja knjig?"Ali rad  D 2009_SS 499
rado knjig. TABELA 6:      Odnos      dijakov do branja knjig  D 2009_SS 502
dijakinje bolj pozitiven      odnos      do branja kot pa dijaki  D 2009_SS 503
knjige, ki jih berejo. Na      odnos      do branja in izbor besedil  D 2009_SS 559
vpliv družine na kasnejši      odnos      do knjig in branja.Nekako  D 2009_SS 578
berejo. Za še pozitivnejši      odnos      do branja so pomembne  D 2009_SS 604
dijakinje bolj pozitiven      odnos      do branja kot pa dijaki  D 2009_SS 780
želje in na njegov pristni      odnos      do branja.To pomeni, da  D 2009_SS 858
ki bodo imeli pozitiven      odnos      do branja in ki naj bi  D 2009_SS 918
tako vzpodbudi pozitiven      odnos      do maturitetnega branja  D 2009_SS 919
posebnimi potrebami ter      odnos      do njih. 2.2 TERMINOLOGIJA  D 2011_SB 57
njih. 2.2 TERMINOLOGIJA      Odnos      pa se kaže tudi v izrazih  D 2011_SB 58
najprej predavatelj primeren      odnos,      ki ga prenese na študente  D 2011_SB 624
znanja. Lahko vpliva na      odnos,      ki ga bo imel bodoči bibliotekar  D 2011_SB 663
bibliotekarstva razvije pozitiven      odnos      do uporabnikov s posebnimi  D 2011_SB 664
pa je nujen pozitiven      odnos,      ki je morda najpomembnejši  D 2011_SB 740
kvalitetnih storitev.      Odnos      se oblikuje že med študijem  D 2011_SB 741
takrat razvili pozitiven      odnos      do uporabnikov s posebnimi  D 2011_SB 742
V kolikor pa je naš      odnos      neustrezen, je lahko proces  D 2011_SB 743
potrebami bolj popustljiv      odnos      kot do ostalih uporabnikov  D 2011_SB 754
kaže na naš negativni      odnos      do uporabnikov s posebnimi  D 2011_SB 760
potrebami stereotipen      odnos,      kar jih dela neobčutljive  D 2011_SB 766
Fleet, 1995). Negativen      odnos      lahko spremenimo, če ga  D 2011_SB 767
negativen in zasmehujoč      odnos      udeležencev, medtem ko  D 2011_SB 770

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA