Korpus bibliotekarstva
pojasnil. Za takšno | okolje, | kot je slovensko, kjer | DD 1998_JP 1352 |
človekovo bivalno in širše | okolje, | lahko ugotovimo, da so | DD 2005_KM 152 |
značilnosti, organizacijsko | okolje, | zastavljena naloga), so | DD 2007_VP 124 |
uporabnik zagotovljeno delovno | okolje, | v katerem se lahko čim | DD 2007_VP 332 |
ljudje uporabljajo online | okolje | (prosti čas, domače okolje | DD 2007_VP 440 |
okolje (prosti čas, domače | okolje, | iskanje glasbe, filmov | DD 2007_VP 440 |
neposredno pa vključujejo tudi | okolje | sistema za poizvedovanje | DD 2007_VP 468 |
določeno učno situacijo ali | okolje. | Na področju poizvedovanja | DD 2007_VP 566 |
posameznikom in okoljem. | Okolje | oblikuje posameznika, | DD 2007_VP 657 |
tudi posameznik oblikuje | okolje. | Kasnejše raziskave (npr | DD 2007_VP 657 |
način posameznik doživlja | okolje | in svet in kako se nanj | DD 2007_VP 680 |
ni ustrezen za določeno | okolje, | ali se ne ujema z ocenjevalčevim | DD 2007_VP 700 |
situacija, vsakdanjik, delovno | okolje) | .Cano-Garcia in Hewitt | DD 2007_VP 764 |
oziroma usmerjenost v | okolje | in ljudi okoli sebe, zavračanje | DD 2007_VP 1696 |
organizirano in strukturirano | okolje. | Preglednica 5: Nagnjenost | DD 2007_VP 1701 |
značilne pozornost na | okolje, | usmerjenost v ljudi, ekstrovertnost | DD 2007_VP 2360 |
omogočajo prijetno delovno | okolje, | uporabnikom pogosto pomembnejši | DD 2007_VP 2554 |
poizvedujejo, delovno | okolje, | osebne sposobnosti, itd | D 2004_KA 172 |
projekt Ministrstva za | okolje | in prostor -Agencije Republike | D 2004_KA 786 |
Republike Slovenije za | okolje) | , ki prav tako omogočata | D 2004_KA 787 |
organizacije in hkrati tudi njeno | okolje, | vpliv zunanjih okoliščin | D 2004_VD 145 |
knjižnica vključila v | okolje | (šolo, večjo organizacijo | D 2004_VD 208 |
značilne so za sodobno | okolje) | težko predvideti zahteve | D 2004_VD 435 |
integriranje posameznika v novo | okolje, | v nove vrednote, način | D 2004_VD 453 |
vključevanja v obstoječe delovno | okolje. | Ne nazadnje ima organizacija | D 2004_VD 473 |
navadno težje vključijo v | okolje, | saj so preveč plačani | D 2004_VD 979 |
delo. Nevključitev v | okolje | povzroči negativni efekt | D 2004_VD 982 |
zagotavljajo fleksibilno delovno | okolje, | ki temelji na timskem | D 2004_VD 1066 |
tehnologije v knjižnično | okolje | je spremenil večino knjižničarskih | D 2005_KM 19 |
tehnološko bogato učno | okolje | z vrsto informacijskih | D 2006_FM 538 |
in interese, čeprav ga | okolje | vzpodbuja in ima o njem | D 2006_FM 768 |
str. 23). Knjižnično | okolje | z velikim številnim raznolikih | D 2006_FM 1044 |
prijateljsko, sproščeno | okolje | (ibid.). Dodaten izziv | D 2006_FM 1047 |
apliciramo v elektronsko učno | okolje | (povzeto po Sullivan, | D 2006_FM 1236 |
Podiplomskemu študijskemu programu | Okolje | se je najprej pridružila | D 2006_FM 1597 |
univerzitetni študijski program | Okolje | leta 2000.V študijskem | D 2006_FM 1597 |
tehnološko bogato učno | okolje | z vrsto informacijskih | D 2006_FM 1969 |
delo, primerno delovno | okolje, | razporeditev delovnega | D 2007_GZ 110 |
zaposlenimi in delovno | okolje, | 20 odstotkov bi spremenilo | D 2007_GZ 381 |
med zaposlenimi, delovno | okolje, | odnos vodstva do zaposlenih | D 2007_GZ 404 |
širšem območju. Morda se | okolje | tega še ne zaveda tako | D 2007_MA 2 |
kot prijazno grafično | okolje, | ki je podobno okolju naših | D 2007_MA 21 |
uporabniški vmesnik in | okolje | Java. 4.2 Strežnik, nameščen | D 2007_MA 81 |
prenesejo iz okolja Cobiss 2 v | okolje | Cobiss 3.Del bibliografskih | D 2007_MA 210 |
računalnike namestili | okolje | Java z aplikacijo Java | D 2007_MA 288 |
samem delu. Tako grafično | okolje, | kakor tudi posamezni segmenti | D 2007_MA 317 |
protokol, ki vzpostavlja | okolje | za objavo in distribucijo | D 2007_MT 145 |
elemente. 3. Bogato družabno | okolje. | Uporabniki lahko med seboj | D 2007_MT 171 |
prenesti tudi v online | okolje | in postati središče skupnosti | D 2007_MT 178 |
vezani samo na knjižnično | okolje. | Slovar, s pomočjo katerega | D 2007_MT 260 |
omogočile bogato družabno | okolje, | kjer uporabnik lahko sodeluje | D 2007_MT 708 |
motivacija) ali mu ga narekuje | okolje | (npr. izobraževalna ustanova | D 2008_KT 69 |
izobraževalna ustanova, delovno | okolje) | .Pri opredelitvi problema | D 2008_KT 69 |
motivacija) ali mu ga narekuje | okolje | (npr. izobraževalna ustanova | D 2008_KT 107 |
izobraževalna ustanova, delovno | okolje) | .Pri opredelitvi problema | D 2008_KT 107 |
informacijsko in učno | okolje, | ki spodbuja in omogoča | D 2008_KT 228 |
dostopnost informacij in | okolje, | - usmerja usvajanje knjižnično | D 2008_KT 821 |
knjižnica postala sproščujoče | okolje | za učence in profesorje | D 2008_KT 847 |
tudi svoje geografsko | okolje, | še dolgo čakali.Zato smo | D 2008_KT 1124 |
lažje vključevanje v širše | okolje. | Otrok se že od prvih | D 2009_KD 49 |
kakšno je to otrokovo | okolje | in kaj vse otroka obkroža | D 2009_KD 51 |
pomena otrokovo družinsko | okolje, | zagotovo pa je velikega | D 2009_KD 102 |
je velikega pomena tudi | okolje | zunaj družine. Predšolski | D 2009_KD 102 |
intenzivno vključuje v | okolje | in v odnos z vrstniki | D 2009_KD 172 |
dati možnost spoznavati | okolje, | se učiti opazovati, primerjati | D 2009_KD 208 |
otroke v širšo družbeno | okolje, | v katerem živijo, prav | D 2009_KD 311 |
zavarujejo strežniško | okolje | tako, da zagotovijo zanesljivo | D 2009_MB 139 |
postavijo virtualno ali šolsko | okolje, | kjer lahko preizkušajo | D 2009_MB 168 |
na programsko virtualno | okolje; | - ni raziskano, kako | D 2009_MB 175 |
lokacijo, - enotno domensko | okolje, | - lastno elektronsko | D 2009_MB 301 |
želel prijaviti v domeno | okolje | knjižnice, bi moral imeti | D 2009_MB 331 |
pozorno opazujejo dogajalno | okolje | in osebe, o kadar berejo | D 2009_PM 86 |
kakšen je njen vpliv na | okolje. | Ključni rezultati delovanja | D 2009_PS 109 |
uvajanja koncepta kakovosti v | okolje | nepridobitnih organizacij | D 2009_PS 208 |
dolgoročno opredeli le | okolje | in uporabniki knjižničnih | D 2009_PS 310 |
sredstev" in "vpliv na | okolje" | .Da je na prvem mestu zadovoljs | D 2009_PS 535 |
sredstev c) vpliv na | okolje | d) delovni procesi | D 2009_PS 619 |
Pomembno je, kakšno je to | okolje | in kaj vse otroka obkroža | D 2009_SS 39 |
ostalimi (družina, šola, | okolje) | vpliva na razvoj sposobnosti | D 2009_SS 563 |
otroštvu bolj spodbudno | okolje | za branje in da so jih | D 2009_SS 863 |
obstaja; ? ustvarjati | okolje, | ki je posebej naklonjeno | D 2009_SS 920 |
COBISS2/Izposoja odpremo | okolje | izposoje določenemu bralcu | D 2011_BK 125 |
poseganje v programsko | okolje | COBISS2/Izposoja (upočasnitev | D 2011_BK 433 |
posameznika na njegovo | okolje | in družbo ter išče razloge | D 2011_SB 52 |
skupine, ter spodbuja | okolje, | ki ustvarja inkluzijo | D 2011_SB 95 |
bo organizirano fizično | okolje, | da bo dostopno. Pri načrtovanj | D 2011_SB 326 |
bolj prilagojeno ne samo | okolje, | ampak predvsem študijski | D 2011_SB 842 |
prilagoditi študijsko | okolje | za študente s posebnimi | D 2011_SB 902 |
zagotovili varno in kakovostno | okolje | za njihov študij. Izvajalci | D 2011_SB 902 |
ravno tako potrebujejo | okolje | kot je knjižnica, da se | D 2011_SB 1099 |
knjižnice. Knjižnično | okolje | jih spodbuja k učenju | D 2011_SB 1167 |
območje tudi ožje lokalno | okolje, | ki ga pokrivajo s svojo | KN 2007_3_OOK 14 |
Prehod v novo digitalno | okolje | je le nadaljevanje osnovnih | KN 2007_3_OOK 34 |
obdelave dokumentov v spletno | okolje, | kot npr. publikaciji | KN 2010_4_PA 6 |
so vključeni v spletno | okolje | v okviru različnih digitalnih | KN 2010_4_PA 28 |
Prilagojen je za digitalno | okolje | in vključuje tudi nova | KN 2011_6_PM 32 |
mednarodno bibliotekarsko | okolje | (Gazvoda, 1996). Vse to | K 1997_1_LT 102 |
moramo umestiti v določeno | okolje | in prikazati njihovo razvojno | K 1997_1_NS 2 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |