Korpus bibliotekarstva

okolje (851)


pojasnil. Za takšno      okolje,      kot je slovensko, kjer  DD 1998_JP 1352
človekovo bivalno in širše      okolje,      lahko ugotovimo, da so  DD 2005_KM 152
značilnosti, organizacijsko      okolje,      zastavljena naloga), so  DD 2007_VP 124
uporabnik zagotovljeno delovno      okolje,      v katerem se lahko čim  DD 2007_VP 332
ljudje uporabljajo online      okolje      (prosti čas, domače okolje  DD 2007_VP 440
okolje (prosti čas, domače      okolje,      iskanje glasbe, filmov  DD 2007_VP 440
neposredno pa vključujejo tudi      okolje      sistema za poizvedovanje  DD 2007_VP 468
določeno učno situacijo ali      okolje.     Na področju poizvedovanja  DD 2007_VP 566
posameznikom in okoljem.      Okolje      oblikuje posameznika,  DD 2007_VP 657
tudi posameznik oblikuje      okolje.     Kasnejše raziskave (npr  DD 2007_VP 657
način posameznik doživlja      okolje      in svet in kako se nanj  DD 2007_VP 680
ni ustrezen za določeno      okolje,      ali se ne ujema z ocenjevalčevim  DD 2007_VP 700
situacija, vsakdanjik, delovno      okolje)     .Cano-Garcia in Hewitt  DD 2007_VP 764
oziroma usmerjenost v      okolje      in ljudi okoli sebe, zavračanje  DD 2007_VP 1696
organizirano in strukturirano      okolje.      Preglednica 5: Nagnjenost  DD 2007_VP 1701
značilne pozornost na      okolje,      usmerjenost v ljudi, ekstrovertnost  DD 2007_VP 2360
omogočajo prijetno delovno      okolje,      uporabnikom pogosto pomembnejši  DD 2007_VP 2554
poizvedujejo, delovno      okolje,      osebne sposobnosti, itd  D 2004_KA 172
projekt Ministrstva za      okolje      in prostor -Agencije Republike  D 2004_KA 786
Republike Slovenije za      okolje)     , ki prav tako omogočata  D 2004_KA 787
organizacije in hkrati tudi njeno      okolje,      vpliv zunanjih okoliščin  D 2004_VD 145
knjižnica vključila v      okolje      (šolo, večjo organizacijo  D 2004_VD 208
značilne so za sodobno      okolje)      težko predvideti zahteve  D 2004_VD 435
integriranje posameznika v novo      okolje,      v nove vrednote, način  D 2004_VD 453
vključevanja v obstoječe delovno      okolje.     Ne nazadnje ima organizacija  D 2004_VD 473
navadno težje vključijo v      okolje,      saj so preveč plačani  D 2004_VD 979
delo. Nevključitev v      okolje      povzroči negativni efekt  D 2004_VD 982
zagotavljajo fleksibilno delovno      okolje,      ki temelji na timskem  D 2004_VD 1066
tehnologije v knjižnično      okolje      je spremenil večino knjižničarskih  D 2005_KM 19
tehnološko bogato učno      okolje      z vrsto informacijskih  D 2006_FM 538
in interese, čeprav ga      okolje      vzpodbuja in ima o njem  D 2006_FM 768
str. 23). Knjižnično      okolje      z velikim številnim raznolikih  D 2006_FM 1044
prijateljsko, sproščeno      okolje      (ibid.). Dodaten izziv  D 2006_FM 1047
apliciramo v elektronsko učno      okolje      (povzeto po Sullivan,  D 2006_FM 1236
Podiplomskemu študijskemu programu      Okolje      se je najprej pridružila  D 2006_FM 1597
univerzitetni študijski program      Okolje      leta 2000.V študijskem  D 2006_FM 1597
tehnološko bogato učno      okolje      z vrsto informacijskih  D 2006_FM 1969
delo, primerno delovno      okolje,      razporeditev delovnega  D 2007_GZ 110
zaposlenimi in delovno      okolje,      20 odstotkov bi spremenilo  D 2007_GZ 381
med zaposlenimi, delovno      okolje,      odnos vodstva do zaposlenih  D 2007_GZ 404
širšem območju. Morda se      okolje      tega še ne zaveda tako  D 2007_MA 2
kot prijazno grafično      okolje,      ki je podobno okolju naših  D 2007_MA 21
uporabniški vmesnik in      okolje      Java. 4.2 Strežnik, nameščen  D 2007_MA 81
prenesejo iz okolja Cobiss 2 v      okolje      Cobiss 3.Del bibliografskih  D 2007_MA 210
računalnike namestili      okolje      Java z aplikacijo Java  D 2007_MA 288
samem delu. Tako grafično      okolje,      kakor tudi posamezni segmenti  D 2007_MA 317
protokol, ki vzpostavlja      okolje      za objavo in distribucijo  D 2007_MT 145
elemente. 3. Bogato družabno      okolje.     Uporabniki lahko med seboj  D 2007_MT 171
prenesti tudi v online      okolje      in postati središče skupnosti  D 2007_MT 178
vezani samo na knjižnično      okolje.     Slovar, s pomočjo katerega  D 2007_MT 260
omogočile bogato družabno      okolje,      kjer uporabnik lahko sodeluje  D 2007_MT 708
motivacija) ali mu ga narekuje      okolje      (npr. izobraževalna ustanova  D 2008_KT 69
izobraževalna ustanova, delovno      okolje)     .Pri opredelitvi problema  D 2008_KT 69
motivacija) ali mu ga narekuje      okolje      (npr. izobraževalna ustanova  D 2008_KT 107
izobraževalna ustanova, delovno      okolje)     .Pri opredelitvi problema  D 2008_KT 107
informacijsko in učno      okolje,      ki spodbuja in omogoča  D 2008_KT 228
dostopnost informacij in      okolje,      - usmerja usvajanje knjižnično  D 2008_KT 821
knjižnica postala sproščujoče      okolje      za učence in profesorje  D 2008_KT 847
tudi svoje geografsko      okolje,      še dolgo čakali.Zato smo  D 2008_KT 1124
lažje vključevanje v širše      okolje.      Otrok se že od prvih  D 2009_KD 49
kakšno je to otrokovo      okolje      in kaj vse otroka obkroža  D 2009_KD 51
pomena otrokovo družinsko      okolje,      zagotovo pa je velikega  D 2009_KD 102
je velikega pomena tudi      okolje      zunaj družine. Predšolski  D 2009_KD 102
intenzivno vključuje v      okolje      in v odnos z vrstniki  D 2009_KD 172
dati možnost spoznavati      okolje,      se učiti opazovati, primerjati  D 2009_KD 208
otroke v širšo družbeno      okolje,      v katerem živijo, prav  D 2009_KD 311
zavarujejo strežniško      okolje      tako, da zagotovijo zanesljivo  D 2009_MB 139
postavijo virtualno ali šolsko      okolje,      kjer lahko preizkušajo  D 2009_MB 168
na programsko virtualno      okolje;      - ni raziskano, kako  D 2009_MB 175
lokacijo, - enotno domensko      okolje,      - lastno elektronsko  D 2009_MB 301
želel prijaviti v domeno      okolje      knjižnice, bi moral imeti  D 2009_MB 331
pozorno opazujejo dogajalno      okolje      in osebe, o kadar berejo  D 2009_PM 86
kakšen je njen vpliv na      okolje.      Ključni rezultati delovanja  D 2009_PS 109
uvajanja koncepta kakovosti v      okolje      nepridobitnih organizacij  D 2009_PS 208
dolgoročno opredeli le      okolje      in uporabniki knjižničnih  D 2009_PS 310
sredstev" in "vpliv na      okolje"     .Da je na prvem mestu zadovoljs  D 2009_PS 535
sredstev c) vpliv na      okolje      d) delovni procesi   D 2009_PS 619
Pomembno je, kakšno je to      okolje      in kaj vse otroka obkroža  D 2009_SS 39
ostalimi (družina, šola,      okolje)      vpliva na razvoj sposobnosti  D 2009_SS 563
otroštvu bolj spodbudno      okolje      za branje in da so jih  D 2009_SS 863
obstaja; ? ustvarjati      okolje,      ki je posebej naklonjeno  D 2009_SS 920
COBISS2/Izposoja odpremo      okolje      izposoje določenemu bralcu  D 2011_BK 125
poseganje v programsko      okolje      COBISS2/Izposoja (upočasnitev  D 2011_BK 433
posameznika na njegovo      okolje      in družbo ter išče razloge  D 2011_SB 52
skupine, ter spodbuja      okolje,      ki ustvarja inkluzijo  D 2011_SB 95
bo organizirano fizično      okolje,      da bo dostopno. Pri načrtovanj  D 2011_SB 326
bolj prilagojeno ne samo      okolje,      ampak predvsem študijski  D 2011_SB 842
prilagoditi študijsko      okolje      za študente s posebnimi  D 2011_SB 902
zagotovili varno in kakovostno      okolje      za njihov študij. Izvajalci  D 2011_SB 902
ravno tako potrebujejo      okolje      kot je knjižnica, da se  D 2011_SB 1099
knjižnice. Knjižnično      okolje      jih spodbuja k učenju  D 2011_SB 1167
območje tudi ožje lokalno      okolje,      ki ga pokrivajo s svojo  KN 2007_3_OOK 14
Prehod v novo digitalno      okolje      je le nadaljevanje osnovnih  KN 2007_3_OOK 34
obdelave dokumentov v spletno      okolje,      kot npr. publikaciji   KN 2010_4_PA 6
so vključeni v spletno      okolje      v okviru različnih digitalnih  KN 2010_4_PA 28
Prilagojen je za digitalno      okolje      in vključuje tudi nova  KN 2011_6_PM 32
mednarodno bibliotekarsko      okolje      (Gazvoda, 1996). Vse to  K 1997_1_LT 102
moramo umestiti v določeno      okolje      in prikazati njihovo razvojno  K 1997_1_NS 2

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA