Korpus bibliotekarstva

organizacija (716)


prvi Indeks citiranja.      Organizacija      se je nato zelo hitro  DD 1998_JP 511
citation Index) in njegova      organizacija      je zaposlovala 470 ljudi  DD 1998_JP 512
bolj variirajo, pa tudi      organizacija      informacij je skoraj neobstoječa  DD 2007_VP 397
pomoči, - predstavitev in      organizacija      rezultatov, - delo z rezultati  DD 2007_VP 852
o reševanju težav. -      Organizacija      rezultatov poizvedovanja  DD 2007_VP 859
informacij - A faktor (dobra      organizacija      časa pri iskanju informacij  DD 2007_VP 1234
ostalima - nekoliko nejasna      organizacija      menijev v nekaterih delih  DD 2007_VP 1677
Občasno je nejasna tudi      organizacija      menijev.Realizacija funkcij  DD 2007_VP 2409
uporabnikom zelo pomembna jasna      organizacija      opcij, preglednost in  DD 2007_VP 2659
2.1 ČLOVEŠKI VIRI IN      ORGANIZACIJA      Ljudje se vključujejo  D 2004_VD 73
organizaciji (Možina, 2002).      Organizacija      in zaposleni sta dve različni  D 2004_VD 88
management je proces, v katerem      organizacija      sistematično in integrirano  D 2004_VD 102
spreminjajo tehnološki postopki,      organizacija      in metode dela.Nagle spremembe  D 2004_VD 153
delovno dobo. Učeča se      organizacija      je tista, ki je sposobna  D 2004_VD 155
Vrednotenje je mogoče le, če ima      organizacija      jasne cilje, saj so delovni  D 2004_VD 158
osnovnim usposabljanjem.      Organizacija      ne vlaga v razvoj in usposabljanje  D 2004_VD 177
le toliko časa, kot jih      organizacija      potrebuje.Fluktuacija  D 2004_VD 177
strategiji nizkih stroškov. o      Organizacija      z akumulacijsko kadrovsko  D 2004_VD 179
strategiji kakovosti. o      Organizacija      z olajševalno kadrovsko  D 2004_VD 184
veliko tržno vrednost in      organizacija      tako zmanjšuje nevarnost  D 2004_VD 187
prihodnje. Hkrati pa bo      organizacija      ob odhodu katerega od  D 2004_VD 261
metode. Katero metodo bo      organizacija      uporabila za planiranje  D 2004_VD 314
sposobnostmi zaposlenih. Vsaka      organizacija,      ki nima vnaprej vzpostavljenega  D 2004_VD 385
za aktivnost, s katero      organizacija      usmerjeno vpliva na število  D 2004_VD 443
torej proces, s katerim si      organizacija      zagotovi človeške vire  D 2004_VD 444
ukrepi ne zadoščajo in se      organizacija      odloči za zaposlitev novega  D 2004_VD 451
kandidatov, med katerimi bo      organizacija      izbrala osebo, primerno  D 2004_VD 458
zaposlovanjem zunanjih virov.      Organizacija      svojim delavcem omogoči  D 2004_VD 471
okolje. Ne nazadnje ima      organizacija      tudi možnost presoje in  D 2004_VD 474
in delovno uspešnost.      Organizacija      zaposlenim daje občutek  D 2004_VD 479
uničimo celotno ekipo, če je      organizacija      majhna, pa celo celotno  D 2004_VD 591
sporočilo namenjeno. Če se      organizacija      odloči za oglaševanje  D 2004_VD 639
različnih medijev, v katerih      organizacija      oglašuje v določenem času  D 2004_VD 664
standardizirana, saj ima      organizacija      določene formalne in moralne  D 2004_VD 698
tak sistem omogoča, da      organizacija      ohrani stike z vsemi prijavljenimi  D 2004_VD 699
kuverte). Čeprav ima      organizacija      zato nekaj dodatnih stroškov  D 2004_VD 726
zaposleni delal. Seveda lahko      organizacija      iskanje in izbiro zaupa  D 2004_VD 738
storijo. V primeru, da se      organizacija      odloči sama izvesti selekcijski  D 2004_VD 740
jih o njih želi izvedeti      organizacija      (osebne podatke, podatke  D 2004_VD 760
posamezniki. Ne izbira le      organizacija      posameznikov, temveč tudi  D 2004_VD 974
vpliva podoba, ki jo ima      organizacija      v zunanji in notranji  D 2004_VD 975
situacijo (White, 1985). Če      organizacija      vseeno zaposluje preveč  D 2004_VD 984
napredovanje zelo majhne, mora      organizacija      kandidate opozoriti na  D 2004_VD 986
pojavijo napake, čeprav      organizacija      želi ponuditi delo najboljšemu  D 2004_VD 1003
management delno skrbi      organizacija.     Štiri splošne knjižnice  D 2004_VD 1254
(83% oz. 44 od 53) in      organizacija      dela v manjših skupinah  D 2004_VD 1459
povratnega učenja. Medtem ko je      Organizacija      Združenih narodov za izobraževanje  D 2006_FM 62
vseživljenjskega učenja, se je      Organizacija      za gospodarsko sodelovanje  D 2006_FM 62
Visokošolski zavod je "     organizacija,      ki izvaja visokošolsko  D 2006_FM 289
Širca, Sulčič, 2004).      Organizacija      je podobna kot pri rednem  D 2006_FM 470
selekcija, vrednotenje,      organizacija      in uporaba informacij  D 2006_FM 628
Načrt in predvidena      organizacija      učenja morata biti prilagojena  D 2006_FM 985
Neposredna priprava in      organizacija      izobraževalno-vzgojnega  D 2006_FM 1370
Neposredna priprava in      organizacija      izobraževalno-vzgojnega  D 2006_FM 1851
izobraževanju odraslih pomembna      organizacija      prostora, ki naj bi čim  D 2006_FM 1860
strokovnega študija Smer:      Organizacija      in management kadrovskih  D 2007_GZ 0
spreminjajo tehnološki postopki,      organizacija      in metode dela.Odkritja  D 2007_GZ 126
izobraževalnih načrtov uresniči      organizacija      v sodelovanju z ustreznimi  D 2007_GZ 133
MARIBORSKE KNJIŽNICE      Organizacija      dela je v Mariborski knjižnici  D 2007_GZ 189
izbor informacij, njihova      organizacija      in (ustvarjalna) uporaba  D 2008_KT 68
Kuhlthau), ki jo je opravila      organizacija      OELMA (Ohio Educational  D 2008_KT 143
zanesljiva je informacija? 2.      Organizacija      informacij. -  D 2008_KT 276
knjižnice: zbiranje, obdelava,      organizacija,      hranjenje, izposoja in  D 2008_KT 376
je ohlapno določena.      Organizacija      ISO (International Standard  D 2008_KT 381
predšolskih otrok . 3.3.4      Organizacija      zbiranja podatkov Po  D 2009_KD 355
pridobi vsaka podobna      organizacija,      če se odloči za načrtno  D 2009_MB 9
informacijskih sistemov, ker takšna      organizacija      omogoča upravljanje in  D 2009_MB 20
preoblikovati sistem, da bo      organizacija      skupaj z vsemi svojimi  D 2009_MB 29
kakovost storitev, ki jih      organizacija      zagotavlja svojim uporabnikom  D 2009_MB 31
INFORMACIJSKE INFRASTRUKTURE      Organizacija,      ki se danes imenuje Knjižnica  D 2009_MB 33
članica sistema COBISS.      Organizacija      večino računalniške opreme  D 2009_MB 37
strokovni sodelavci.      Organizacija      nima enovitega načrta  D 2009_MB 39
slovensko mrežo e-točk, je      organizacija      dolžna poskrbeti za brezplačen  D 2009_MB 78
prilagajanje sistema, ki ga      organizacija      že uporablja.Centralizirani  D 2009_MB 166
proračuna, prostori, viri,      organizacija,      osebje, uporaba knjižnice  D 2009_PM 71
standardization - Mednarodna      organizacija      za standardizacijo ENQA  D 2009_PS 14
porabnikov. Kakovost je, kadar      organizacija      izpolnjuje pričakovanja  D 2009_PS 25
9000 (2005) Če želi biti      organizacija      kakovostna in odlična  D 2009_PS 76
Usmerjenost v rezultate:      organizacija      se hitro in fleksibilno  D 2009_PS 80
Osredotočenost na uporabnika:      organizacija      pozna in razume svoje  D 2009_PS 83
podlagi procesov in dejstev:      organizacija      sistematično uresničuje  D 2009_PS 85
vključevanje zaposlenih:      organizacija      podpira osebnostni razvoj  D 2009_PS 86
inoviranja in izboljševanja:      organizacija      dosega največji napredek  D 2009_PS 87
Razvijanje partnerstev:      organizacija      ima razvit učinkovit odnos  D 2009_PS 88
odgovornost organizacije:      organizacija      dokazuje etično ravnanje  D 2009_PS 89
odnosi z dobavitelji:      organizacija      in njeni dobavitelji so  D 2009_PS 98
pregled definira koliko      organizacija      porabi za informacije  D 2009_PS 115
načelih je t. i. "učeča se      organizacija,     " kar pomeni, da znanje  D 2009_PS 192
dardization (ISO). Je največja      organizacija,      ki izdaja mednarodne standarde  D 2009_PS 202
je njegova partnerska      organizacija      Urad za meroslovje (MIRS  D 2009_PS 227
PRSPO). (Kovač, 2008)      Organizacija      vrednoti svoje delo s  D 2009_PS 228
EFQM. S pomočjo samoocene      organizacija      pridobi podatke o zrelosti  D 2009_PS 230
vsebinskih področij, ki jih      organizacija      v postopku samoocenjevanja  D 2009_PS 235
predstavljajo dejavnosti, ki jih      organizacija      izvaja, da doseže določen  D 2009_PS 237
opredeljeni v dejavnikih. Če      organizacija      te vzročno-posledičnosti  D 2009_PS 239
Urad RS za meroslovje)      Organizacija,      ki se odloči za samoocenitev  D 2009_PS 240
devet meril kot EFQM,      organizacija      pa na osnovi samoocene  D 2009_PS 249
kriterijev kaže na to, kako      organizacija      izvaja ključne aktivnosti  D 2009_PS 353

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA