Korpus bibliotekarstva

organizacije (1473)


počne industrija ali tiste      organizacije,      ki jim gre za bolj kratkoročne  DD 1998_JP 77
dela, pa tudi njegove      organizacije      in raziskovalne politike  DD 1998_JP 1629
znanstvene politike ali      organizacije      raziskovalnega dela.   DD 1998_JP 1746
Interneta znotraj ene      organizacije,      kot si jo je sicer zamislil  DD 1998_JP 2559
ali enotam znotraj ene      organizacije      izjemno fleksibilnost  DD 1998_JP 2560
tisti meri, kot naloge      organizacije      to zahtevajo.Razumljivo  DD 1998_JP 2561
psihologija, ekonomija, teorija      organizacije.     Tudi raziskave trga, organizaci  DD 2007_VP 436
Tudi raziskave trga,      organizacije      v podjetjih, zdravstva  DD 2007_VP 437
razlikuje od prioritet      organizacije,      ker se le nerad podredi  DD 2007_VP 673
uspešno delo določene      organizacije      so potrebni različni stili  DD 2007_VP 690
mora nuditi več načinov      organizacije      in prikaza rezultatov  DD 2007_VP 859
Medtem, ko se številne      organizacije,      pri katerih je cilj dejavnosti  D 2004_VD 1
se nekatere neprofitne      organizacije      tega šele pričenjajo zavedati  D 2004_VD 1
med potrebami in cilji      organizacije      ter potrebami in cilji  D 2004_VD 40
proces, s katerim skušajo      organizacije      racionalno koristiti zmožnosti  D 2004_VD 41
tesni povezavi s cilji      organizacije,      v našem primeru knjižnice  D 2004_VD 44
knjižnice, ki so samostojne      organizacije      in knjižnice, katerih  D 2004_VD 46
usmerjeno k doseganju ciljev      organizacije,      znotraj katere delujejo  D 2004_VD 46
predvsem/tudi vodstvo      organizacije,      znotraj katere deluje  D 2004_VD 48
prilagajati tudi neprofitne      organizacije.     Te so vedno bolj pod drobnogled  D 2004_VD 65
delovanje. Neprofitne      organizacije      navadno bolj nadzirajo  D 2004_VD 67
Tudi knjižnice so tiste      organizacije,      ki se srečujejo z omejevanjem  D 2004_VD 69
novimi viri. Čeprav so      organizacije      neprofitne, lahko uspešno  D 2004_VD 70
najpomembnejših virov vsake      organizacije,      tako tudi knjižnice, njeni  D 2004_VD 72
Ljudje se vključujejo v      organizacije,      da bi zadovoljili svoje  D 2004_VD 73
. Knjižnice in druge      organizacije      se v zadnjih petnajstih  D 2004_VD 82
motivirani ljudje. Uspešne      organizacije      se bodo od manj uspešnih  D 2004_VD 87
večji meri dosegel cilje      organizacije      in omogočil zadovoljitev  D 2004_VD 88
ljudmi podrejeno ciljem      organizacije      (Lipičnik, 2002, str.  D 2004_VD 103
usmerjen k potrebam celotne      organizacije,      njene rasti in hkratnega  D 2004_VD 108
najpomembnejša dejavnika za uspeh      organizacije      (Možina, 2002).Zato je  D 2004_VD 128
najpomembnejši kapital      organizacije,      zato je učinkovit management  D 2004_VD 135
ključ do uspeha. 2. Uspeh      organizacije      je zagotovljen, če sta  D 2004_VD 136
kadrovska politika in politika      organizacije      tesno povezani in kot  D 2004_VD 136
potrebe in cilje kadrov in      organizacije.     Ukvarja se s tem, kako  D 2004_VD 140
v strategijo in cilje      organizacije      in tako zagotavlja učinkovitost  D 2004_VD 141
naloge v zvezi s preobrazbo      organizacije      in strateškim razvojem  D 2004_VD 143
upoštevati strategijo      organizacije,      predvsem strateški vidik  D 2004_VD 144
dolgoročno usmerjenost      organizacije      ter povezanost kadrovskega  D 2004_VD 144
strateškimi odločitvami      organizacije      in kadrovskimi strategijami  D 2004_VD 144
procese, ki potekajo znotraj      organizacije      in hkrati tudi njeno okolje  D 2004_VD 145
Ukrepi, s katerimi želijo      organizacije      povečati učinkovitost  D 2004_VD 146
kadrovanja (oskrbovanje      organizacije      s kadri in izbiranje ustreznih  D 2004_VD 149
virov pri doseganju ciljev      organizacije      še povečata.Nobeno izobraževan  D 2004_VD 163
motivacijska in povezana s cilji      organizacije,      da bi dejansko prispevala  D 2004_VD 167
prepričanj, ki so skupne članom      organizacije.     Za razliko od organizacijske  D 2004_VD 169
izvira iz preteklosti      organizacije      in se gradi v skladu s  D 2004_VD 170
na podlagi strategije      organizacije      3 in iz nje izhajajoče  D 2004_VD 172
strateškega managementa.      Organizacije      naj bi imele jasno določeno  D 2004_VD 174
tem tudi za učinkovitost      organizacije.      Oglejmo si nekaj primerov  D 2004_VD 174
zaposlovanje. Primerna je za      organizacije,      kjer se zahteve po znanju  D 2004_VD 183
na podlagi strategije      organizacije.     Uspeh se ne kaže v zmanjševanju  D 2004_VD 190
programov in ohranjanju      organizacije      na robu preživetja.Strateška  D 2004_VD 191
prizadevanj za razvoj      organizacije      in ustvarjanju nove, dodane  D 2004_VD 192
. Čeprav so slovenske      organizacije      veliko pozornosti namenile  D 2004_VD 195
samostojne, temveč so del večje      organizacije.     Iz tega lahko sklepamo  D 2004_VD 198
knjižnica namesto v centru      organizacije      pristane na njenem robu  D 2004_VD 211
moral posredovati vodja      organizacije      (ravnatelj knjižnice ali  D 2004_VD 212
večji meri doseči cilje      organizacije      in omogočiti zadovoljitev  D 2004_VD 216
veljajo za birokratske      organizacije,      ki poudarjajo upoštevanje  D 2004_VD 228
podrejeno načinu, kako se      organizacije      lotevajo urejanja tega  D 2004_VD 246
strategijami posamezne      organizacije,      še posebno s tistimi,  D 2004_VD 251
Takoj, ko opredelimo cilje      organizacije,      je nujno, da proučimo  D 2004_VD 252
in operativnimi plani      organizacije,      - kontinuiranost, - realnost  D 2004_VD 259
izhajajo iz poslovanja      organizacije.      3.1 ANALIZA DELA V prvi  D 2004_VD 264
za odhod zaposlenih iz      organizacije.     Odhodi zaposlenih iz organizaci  D 2004_VD 268
Odhodi zaposlenih iz      organizacije      ali njihovo napredovanje  D 2004_VD 269
je odhod zaposlenih iz      organizacije.     Za organizacijo pomeni  D 2004_VD 279
gre za odhode v druge      organizacije.     Do teh odhodov običajno  D 2004_VD 280
dejansko odraz zdrave      organizacije.     Nova pridobitev za organizacijo  D 2004_VD 283
sivenja" (angl. graying)      organizacije.      Velika fluktuacija je  D 2004_VD 286
organizaciji.) mora vodstvo      organizacije      proučiti svoje ravnanje  D 2004_VD 289
zmanjšanje sposobnosti      organizacije,      da bi dosegla cilje.Med  D 2004_VD 290
določene, mora vodstvo      organizacije      premisliti o razlogih  D 2004_VD 301
odhodov zaposlenih iz      organizacije      in potrebe po usposabljanju  D 2004_VD 302
stopnje tehnološkega razvoja      organizacije      in od vrste dejavnosti  D 2004_VD 308
o potrebah, velikosti      organizacije,      vrste dejavnosti idr.  D 2004_VD 314
naraščanju uspešnosti      organizacije      na trgu.Posledica takšnega  D 2004_VD 386
vključeno tudi vodstvo      organizacije.     To mora spremljati delo  D 2004_VD 392
strateškega planiranja vsake      organizacije      (Parry, 1994).Število  D 2004_VD 456
ZUNANJI IN NOTRANJI VIRI      Organizacije      se pogosto srečujejo z  D 2004_VD 462
usposobljene pridobivati zunaj      organizacije.     Odločitev organizacije  D 2004_VD 462
organizacije. Odločitev      organizacije      je odvisna od kadrovske  D 2004_VD 463
preskrbe s kadri. Za mnoge      organizacije      je značilno (kljub drugače  D 2004_VD 465
kadrih znotraj njihove      organizacije.     Ko se pojavi potreba po  D 2004_VD 465
izobraževanja znotraj      organizacije      (uvajanje v delo in seznanjanje  D 2004_VD 467
kandidata. Na splošno se      organizacije      bolj navdušujejo nad zaposlovanjem  D 2004_VD 477
Napredovanje znotraj      organizacije      ustvarja tudi pozitivno  D 2004_VD 478
slabosti, kot so zaprtost      organizacije      in pomanjkanje inovativnosti  D 2004_VD 481
kombinaciji z notranjimi.      Organizacije      lahko omogočijo zasedbo  D 2004_VD 488
Parry, 1994). Če znotraj      organizacije      ni primernega kandidata  D 2004_VD 489
dela in doseganje ciljev      organizacije.     Glavni cilj vsakega postopka  D 2004_VD 495
tehnologije na službe znotraj      organizacije.      Analizo dela lahko izvedemo  D 2004_VD 521
spremembe in ovira razvoj      organizacije.     Kljub vsemu je potreben  D 2004_VD 541
pomembnost dela in cilje      organizacije,      kmalu izgubijo občutek  D 2004_VD 544
nagibajo k posodabljanju      organizacije      knjižnic. - knjižnice  D 2004_VD 551
razmišljanja osvežili delovanje      organizacije.     Znano je namreč, da ljudje  D 2004_VD 589
razvojnem delu matične      organizacije      oz. v stroki ter - spremljati  D 2004_VD 600

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA