Korpus bibliotekarstva
contributorship) Avtorji so | osebe, | ki so pomembno prispevale | DD 2005_KM 406 |
tudi reorganizirajo. | Osebe, | odvisne od polja pa zaznavajo | DD 2007_VP 575 |
predmetne oznake, ime | osebe, | ime proizvoda, naslov | DD 2007_VP 1388 |
V naših knjižnicah se | osebe | zaposlujejo za daljše | D 2004_VD 499 |
delovnega mesta in opis | osebe. | Pomembna je tudi pri motivaciji | D 2004_VD 520 |
mestu posebej. 4.2.3 Opis | osebe | Opis dela opisuje delo | D 2004_VD 561 |
potrebno narediti, opis | osebe | (angl. person specification | D 2004_VD 561 |
postopek temelji na iskanju | osebe, | ki najbolje ustreza sestavljenemu | D 2004_VD 562 |
ustreza sestavljenemu opisu | osebe | (Parry, 1994).Ta je profil | D 2004_VD 562 |
Svetlik, 2002a). Opis | osebe | uporabljamo le pri zaposlovanju | D 2004_VD 564 |
odločitvam. Hkrati opis | osebe | pomaga delodajalcem pri | D 2004_VD 566 |
Pomembno je, da dobimo opis | osebe, | ki bo ustrezal zahtevam | D 2004_VD 567 |
1994). Ne smemo pa opisa | osebe | in s tem tudi delovnega | D 2004_VD 582 |
1985). Zato velja opis | osebe | za notranji dokument in | D 2004_VD 583 |
kot so pripravljenost | osebe | za delo v izmenah, potovanja | D 2004_VD 585 |
Pri sestavljanju opisa | osebe | lahko uporabimo katerega | D 2004_VD 587 |
nujni oz. zaželeni v opisu | osebe. | Ne smemo jih izbirati na | D 2004_VD 695 |
pomaga z življenjepisom | osebe, | upošteva pa tudi obliko | D 2004_VD 704 |
Osnova za ožji krog je opis | osebe. | Vse prijave lahko ovrednotimo | D 2004_VD 712 |
vsem kriterijem v opisu | osebe. | Lahko pa v tej fazi kadrovanja | D 2004_VD 717 |
pogojno ustrezali opisu | osebe, | rangiramo glede na lastnosti | D 2004_VD 721 |
sprejeli, se bolj kot na opis | osebe | opiramo na kandidatovo | D 2004_VD 729 |
telefonsko številko kontaktne | osebe, | na katero se lahko obrnejo | D 2004_VD 737 |
Priporočila naj bi pisale | osebe, | ki najbolje poznajo dosedanje | D 2004_VD 809 |
analizi dela in opisu | osebe, | če so vprašanja vsaj delno | D 2004_VD 843 |
intervju ne zgleduje po opisu | osebe, | potem izpraševalci niti | D 2004_VD 846 |
v pomoč predvsem opis | osebe, | ki bi bila najprimernejša | D 2004_VD 862 |
ki so navedene v opisu | osebe. | Nekatere lastnosti, kot | D 2004_VD 880 |
ki so jih dobile druge | osebe | v enaki situaciji (Merkač | D 2004_VD 902 |
opirati na opis dela in opis | osebe. | Da se izognemo nepotrebni | D 2004_VD 994 |
potrebne zahteve. Opis | osebe | postavimo nasproti podatkom | D 2004_VD 996 |
niso vključene v opis | osebe, | na izbiro ne smejo vplivati | D 2004_VD 997 |
Zato je dobro, da te | osebe | ne obvestimo o rezultatu | D 2004_VD 1018 |
knjižnice ali odgovorne | osebe. | S takšnim vzorčenjem smo | D 2004_VD 1141 |
oz. 35 od 53) nimajo | osebe, | ki bi se ukvarjala s kadrovskim | D 2004_VD 1250 |
večini knjižnic nimajo | osebe, | ki bi se ukvarjala s kadrovskimi | D 2004_VD 1256 |
potrebovale največ tri dodatne | osebe, | pa so potrebe splošnih | D 2004_VD 1349 |
anketiranih knjižnic, | osebe, | ki bi se ukvarjala z vodenjem | D 2004_VD 1475 |
šolskih knjižnic nima | osebe, | ki bi se ukvarjala s kadrovskim | D 2004_VD 1480 |
prisoten, vendar pa naj | osebe, | ki bi se ukvarjala s tem | D 2004_VD 1482 |
knjižnice zaposlujejo tudi | osebe, | ki ne izpolnjujejo razpisanih | D 2004_VD 1554 |
povezanega opisa želene | osebe. | Ta dva elementa sta poleg | D 2004_VD 1564 |
izvajati knjižnice. Z opisom | osebe | pa bodo tisti, ki bodo | D 2004_VD 1569 |
knjižnicah, kjer nimajo | osebe, | ki se ukvarja s tem.Zanimivo | D 2004_VD 1614 |
ugotavlja istovetnost | osebe, | ki uporablja knjigomat | D 2005_KM 268 |
prostorov), pa tudi nekatere | osebe | (M.C., 2004) imajo transponderje | D 2005_KM 369 |
psihične zrelosti odrasle | osebe | je racionalno izkoriščanje | D 2006_FM 306 |
namreč nanaša na položaj | osebe | v izobraževalnem ali učnem | D 2006_FM 315 |
psiholoških, socioloških) | osebe | same. "V vzgojno izobraževalne | D 2006_FM 315 |
informacijsko pismene | osebe | - to je oseba, ki se je | D 2006_FM 584 |
primerno le za nadarjene | osebe | z izrazito motivacijo | D 2006_FM 1116 |
opredelila polnoletne | osebe, | saj le-ti predstavljajo | D 2006_FM 1924 |
vprašanju uporabe števila in | osebe. | D 2006_PP 242 | |
Pri uporabi prve | osebe, | ki je bolj pogosta, se | D 2006_PP 246 |
dilema med uporabo prve | osebe | ednine oziroma množine | D 2006_PP 246 |
Prepogosta raba prve | osebe | ednine "lahko vzbuja dvome | D 2006_PP 252 |
Raba prve | osebe | množine je smotrnejša | D 2006_PP 256 |
napotkov bolj primerne | osebe | z znanjem in izkušnjami | D 2006_PP 1221 |
odraslih je proces, v katerem | osebe, | ki so končale ciklus začetnega | D 2007_GZ 83 |
odraslih proces, v katerem | osebe, | ki so končale ciklus začetnega | D 2007_GZ 84 |
sistema ali odgovorne | osebe, | ki bi imela pregled nad | D 2007_GZ 265 |
pripravljena vprašanja, na katere | osebe | odgovarjajo.Za pisno anketo | D 2007_GZ 273 |
tudi glede na žanr in | osebe, | povezane z delom), podobno | D 2007_MT 662 |
opazujejo dogajalno okolje in | osebe, | o kadar berejo razlagalna | D 2009_PM 86 |
prepoznavati in poimenovati | osebe | v knjigi in skupaj z odraslimi | D 2009_PM 211 |
bralca od otroka do odrasle | osebe) | J. A. Appleyard (1990 | D 2009_SS 197 |
v leposlovju, katerega | osebe | so večdimenzionalne in | D 2009_SS 666 |
uporablja predvsem izraza | osebe | s posebnimi potrebami | D 2011_SB 63 |
posameznika, pa naj gre za Rome, | osebe | s posebnimi potrebami | D 2011_SB 104 |
omejeno, vezano je na | osebe | iz ožje okolice.Potrebuje | D 2011_SB 202 |
pomoč in nadzor druge | osebe. | Fina motorika rok je lahko | D 2011_SB 225 |
potrebuje fizično pomoč druge | osebe. | Težje gibalno ovirane | D 2011_SB 228 |
prilagojeno kolo ali pomoč druge | osebe. | Hoja po stopnicah ni možna | D 2011_SB 231 |
stalno delno pomoč druge | osebe. | Morebitne motnje kontrole | D 2011_SB 234 |
diskriminacije, ki jo doživljajo | osebe | s posebnimi potrebami | D 2011_SB 309 |
zakona pravi, da imajo | osebe | s posebnimi potrebami | D 2011_SB 310 |
Ponovimo, kar povedo | osebe, | ki niso neposredno v vidnem | D 2011_SB 509 |
uporabnikom, ne preko tretje | osebe | (npr. tolmača). Skupinski | D 2011_SB 510 |
vprašanje ali naj bodo to le | osebe, | ki imajo tudi same kakršne | D 2011_SB 701 |
potrebami, povabi tudi | osebe | s posebnimi potrebami | D 2011_SB 709 |
načelo dostopnosti za | osebe | s posebnimi potrebami | D 2011_SB 713 |
katerimi se srečujejo | osebe | s posebnimi potrebami | D 2011_SB 782 |
arhitekturne dostopnosti za | osebe | s posebnimi potrebami | D 2011_SB 837 |
arhitekturne dostopnosti za | osebe | s posebnimi potrebami | D 2011_SB 891 |
zunanjih enot računalnika za | osebe | z najtežjimi oblikami | D 2011_SB 898 |
posebna potreba ne določa | osebe | in naj kot taka ne bo | D 2011_SB 1003 |
knjižnico ne morejo, | osebe | z motnjami v duševnem | D 2011_SB 1009 |
oz. kronično bolni ter | osebe | s psihičnimi težavami | D 2011_SB 1136 |
branje zelo olajšal. Tudi | osebe | z dolgotrajno boleznijo | D 2011_SB 1146 |
Povzamemo torej lahko, da | osebe | s posebnimi potrebami | D 2011_SB 1211 |
knjižnici (slepi, gluhi, | osebe | na vozičku, osebe z ovirami | D 2011_SB 1218 |
gluhi, osebe na vozičku, | osebe | z ovirami govora ali telesa | D 2011_SB 1218 |
pozornost. Gibalno ovirane | osebe | ne morejo same vzeti knjig | D 2011_SB 1258 |
knjižnicah zaposlene tudi gluhe | osebe, | ki bi pomagale gluhim | D 2011_SB 1303 |
knjižnicah zaposlene tudi | osebe, | ki imajo težave pri gibanju | D 2011_SB 1304 |
posebnimi potrebami so | osebe, | ki imajo enake informacijske | D 2011_SB 1357 |
To je tisto, kar bi | osebe | s posebnimi potrebami | D 2011_SB 1371 |
katerimi se srečujejo gluhe | osebe, | ter si prizadevati k temu | D 2011_SB 1386 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |