Korpus bibliotekarstva
bibliometrijske metode | osnovne | metode raziskovalnega | DD 1998_JP 47 |
vrnili ob utemeljitvi | osnovne | hipoteze bibliometrije | DD 1998_JP 335 |
več citira monografije. | Osnovne | razlike so seveda med | DD 1998_JP 1422 |
Po avtorjevem mnenju so | osnovne | prednosti v hitrosti, | DD 1998_JP 2449 |
razširjenih metod za določanje | osnovne | zbirke revij v večjih | DD 1998_JP 2462 |
naslovom, ki vključuje | osnovne | podatke o vsebini knjige | DD 2000_DF 615 |
Zgodovinskem arhivu. Poleg | osnovne | obrti - vezanja knjig | DD 2000_DF 784 |
je leta 1973 postavil | osnovne | postulate analize socitiranja | DD 2005_KM 797 |
izjemne rezultate oziroma | osnovne | znanstvene ideje, in v | DD 2005_KM 1338 |
sta hipotezi vsebovali | osnovne | predpostavke, saj nismo | DD 2005_KM 1684 |
potrebo, ki ne sodi med | osnovne | človekove potrebe, kot | DD 2007_VP 391 |
nudijo permanentno prisotne | osnovne | menije, pri seznamih zadetkov | DD 2007_VP 1594 |
intuitivno in jih je vsaj za | osnovne | operacije relativno lahko | DD 2007_VP 1603 |
približno enako vplivne vse | osnovne | funkcije, torej za razliko | DD 2007_VP 2447 |
storitev "Hitri naslovi" z | osnovne | strani sistema je jasen | D 2004_KA 55 |
najdljiv. Vstopni zaslon | osnovne | strani storitve je razdeljen | D 2004_KA 56 |
tehnologije ne smemo pozabiti na | osnovne | vire, ki jih knjižnice | D 2004_VD 29 |
delovnega mesta. Daje | osnovne | podatke o aktivnostih | D 2004_VD 525 |
vsebino vnesla kaj več kot | osnovne | podatke. V tujini se prosta | D 2004_VD 675 |
podatki o vseh prijavljenih. | Osnovne | podatke o kandidatu dobimo | D 2004_VD 742 |
potrebna le še potrditev, | osnovne | spretnosti in sposobnosti | D 2004_VD 881 |
povprečna vrednost količnika | osnovne | plače in stalnih dodatkov | D 2004_VD 1112 |
jih usposobijo tudi za | osnovne | dejavnosti v knjižnici | D 2004_VD 1310 |
službe (2003) uvršča med | osnovne | storitve tudi usposabljanje | D 2006_FM 505 |
odgovornost za lastno vedenje. | Osnovne | psihosocialne karakteristike | D 2006_FM 766 |
otrok pridobiva številne | osnovne | spretnosti in koncepte | D 2006_FM 793 |
kadarkoli prehajamo iz | osnovne | stopnje na zahtevnejšo | D 2006_FM 1410 |
odraslih in predstavljajo | osnovne | smernice in zahteve, ki | D 2006_FM 1443 |
izvajati na vseh šolah | osnovne | in srednje stopnje vsa | D 2006_FM 1518 |
letno v vseh 9-ih razredih | osnovne | šole ter v skupnem obsegu | D 2006_FM 1519 |
vsebine predmeta KIZ iz | osnovne | in srednje šole.Visokošolski | D 2006_FM 1523 |
usmerjenega procesa od | osnovne | šole do zaključka študija | D 2006_FM 1535 |
kadarkoli prehajamo iz | osnovne | stopnje na zahtevnejšo | D 2006_FM 1845 |
1.2 Namen, cilji in | osnovne | trditve Moj namen je | D 2006_PP 72 |
Moj namen je proučiti | osnovne | teoretične napotke za | D 2006_PP 72 |
pod črto) damo bralcu | osnovne | podatke o delu, iz katerega | D 2006_PP 388 |
obvezni deli in poglavja ter | osnovne | oblikovne zahteve. | D 2006_PP 662 |
primerov le predpisujejo | osnovne | vsebinske in oblikovne | D 2006_PP 749 |
morala razjasniti tudi | osnovne | pojme, ki se nanašajo | D 2006_PP 1201 |
izsledkov ankete dobila | osnovne | podatke o zaposlenih, | D 2007_GZ 16 |
količnik za določitev | osnovne | plače, ki je višji od | D 2007_GZ 250 |
izhodiščnega količnika | osnovne | plače delovnega mesta | D 2007_GZ 250 |
je institucija, katere | osnovne | naloge so: o načrtovanje | D 2007_MA 53 |
lahko izvajamo naslednje | osnovne | postopke: o kreiranje | D 2007_MA 88 |
v bazo COLIB. SI, smo | osnovne | podatke prenesli iz te | D 2007_MA 302 |
splet. Kakšne naj bi bile | osnovne | razlike med spletom 1 | D 2007_MT 107 |
definicij 9, združi v štiri | osnovne | principe: 1. Usmerjenost | D 2007_MT 168 |
AquaBrowser ima tri | osnovne | principe: iskanje, odkrivanje | D 2007_MT 446 |
kako dobro so učenci | osnovne | šole usvojili informacijski | D 2008_KT 152 |
učencev 4. in 5. razreda | osnovne | šole, učence so opazovali | D 2008_KT 153 |
so obvezni sestavni del | osnovne | in srednje šole, delujejo | D 2008_KT 220 |
ima pri doseganju ciljev | osnovne | pismenosti pomembno vlogo | D 2008_KT 325 |
programu, ki ga obiskujejo ( | osnovne | šole od srednjih in visokih | D 2008_KT 559 |
da knjižnično zbirko | osnovne | šole sestavlja približno | D 2009_PM 64 |
knjižničarsko dejavnost neke | osnovne | oziroma srednje šole. | D 2009_PM 75 |
nižje na višjo stopnjo | osnovne | šole, trend pa se nadaljuje | D 2009_PM 97 |
predvsem v višjih razredih | osnovne | šole oz. v adolescenci | D 2009_PM 98 |
učitelji višje stopnje | osnovne | šole in srednje šole niso | D 2009_PM 103 |
besedil. V prvem triletju | osnovne | šole gre torej za izdelavo | D 2009_PM 140 |
vrtcu in v prvem triletju | osnovne | šole.Prav tako kot spodbudo | D 2009_PM 231 |
30. 3.5.1 Knjižnica | Osnovne | šole Videm, podružnice | D 2009_PM 254 |
potekale v šolski knjižnici | Osnovne | šole Videm, podružnice | D 2009_PM 414 |
kulturno središče. Na ravni | osnovne | šole naj bi učenci pridobili | D 2009_PM 467 |
si privzgojili čut za | osnovne | človeške vrednote ter | D 2009_PM 467 |
drugega in tretjega triletja | osnovne | šole. Je kviz o znamenitih | D 2009_PM 487 |
vrtcu in v prvem triletju | osnovne | šole, kjer si učenec odnese | D 2009_PM 597 |
iz zbornika, opredelila | osnovne | pojme in predstavila modele | D 2009_PS 563 |
ki ima razvite štiri | osnovne | jezikovne komunikacijske | D 2009_SS 284 |
nižje na višjo stopnjo | osnovne | šole. Trend se nato nadaljuj | D 2009_SS 335 |
zbirko v razredu brežiške | osnovne | šole.V prvih mesecih leta | D 2011_BK 287 |
vojni najprej v učilnici | osnovne | šole, leta 1955 se je | D 2011_BK 293 |
davkov, neplačniki itn. | Osnovne | prednosti sodobnega sistema | D 2011_BK 367 |
temu pa je treba poznati | osnovne | značilnosti in lastnosti | D 2011_SB 295 |
katerimi premagujemo najbolj | osnovne | težave, pa je zagotovo | D 2011_SB 308 |
spreminjata vsebina in struktura | osnovne | strani, se mora posodobiti | D 2011_SB 398 |
študijski program obravnava le | osnovne | vsebine o uporabnikih | D 2011_SB 911 |
potrebami vključeno v navadne | osnovne | šole, kjer imajo prilagojen | D 2011_SB 1131 |
da pri študiju dobijo | osnovne | informacije. Menijo, da | D 2011_SB 1306 |
posebnosti DualDisc-a, | osnovne | tehnične podatke, ki jih | KN 2007_4_5_LFM 2 |
ki je pred uporabnikom. | Osnovne | verzije predvajajo črno | KN 2009_4_5_JD 36 |
že enkrat postavljene | osnovne | naloge posameznim vrstam | K 1957_1_BB 15 |
predpisih poznamo poleg | osnovne | plače še dopolnilno plačo | K 1957_1_RT 11 |
katerim bi bile določene | osnovne | naloge knjižnic po njih | K 1957_1_ZBDS 5 |
Knjižnice, naj omenim poleg te | osnovne | naloge, ki sem jo ravnokar | K 1957_4_SM 36 |
komunikacijske medije. | Osnovne | bibliometrične metode | K 1997_1_LT 31 |
Slovenski standard | osnovne | površine dosega le 8 knjižnic | K 1997_1_NS 21 |
dijakov osmih razredov | osnovne | šole in prvega in četrtega | K 1997_1_SM 165 |
med katere sodijo tudi | osnovne | šole in splošnoizobraževalne | K 1997_2_3_GV_CN 20 |
knjižnici uresničevati svoje | osnovne | potrebe, kot so dohodek | K 1997_2_3_GV_CN 152 |
ljudem ne uresničijo niti | osnovne | potrebe, postanejo nemotivirani | K 1997_2_3_GV_CN 154 |
zmorejo opraviti svoje | osnovne | naloge: knjižničnega opismenjevanja | K 1997_2_3_HBE 67 |
še manj.... in ob koncu | osnovne | šole bi učenci vedeli | K 1997_2_3_HBE 77 |
obiskujejo nižje razrede | osnovne | šole.Manj se ukvarjamo | K 1997_2_3_HBE 130 |
predlagajo kombinacijo | osnovne | univerzitetne izobrazbe | K 1997_2_3_JP 137 |
urediti in zagotoviti | osnovne | pogoje za to. Sicer je | K 1997_2_3_JP 168 |
4 izvodih, v knjižnici | osnovne | šole pa je 1 naslov periodike | K 1997_2_3_MZJ 83 |
učenci tretjih razredov | osnovne | šole (v reprezentativni | K 1997_2_3_NS 20 |
raziskovalne dejavnosti | osnovne | šole, srednje šole, fakultete | K 1997_2_3_PL 27 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |