Korpus bibliotekarstva
raziskovalnega dela, pa so | osnovni | mehanizem tudi za ocenjevanja | DD 1998_JP 23 |
kritikah, nesporazum in | osnovni | problem v tem, da mešajo | DD 1998_JP 295 |
raziskovalne dejavnosti. | Osnovni | namen evaluacije je spodbuda | DD 1998_JP 305 |
predvsem takrat, ko se ta | osnovni | namen bibliometrije zanemari | DD 1998_JP 309 |
mreže komuniciranja. | Osnovni | element znanstvenega komuniciranja | DD 1998_JP 388 |
izsledke, ki niso bili | osnovni | za avtorjevo delo.Obstaja | DD 1998_JP 455 |
citiranja ISI uveljavili kot | osnovni | vir vseh podatkov za analizo | DD 1998_JP 564 |
pogosteje citirajo, kot | osnovni | rezultati raziskovalnega | DD 1998_JP 666 |
iskalni strategiji. Ker je | osnovni | namen celotnega teksta | DD 1998_JP 782 |
zbirk ni in ne more biti | osnovni | vzrok takšnega početja | DD 1998_JP 887 |
vzrok takšnega početja. | Osnovni | vzrok je velik pritisk | DD 1998_JP 888 |
kljub pomanjkljivostim v | osnovni | študiji 89. Praktično | DD 1998_JP 928 |
temveč se vrnili k naši | osnovni | temi, saj je to veliko | DD 1998_JP 1042 |
problemov, ki so verjetno | osnovni | vzrok relativno majhnega | DD 1998_JP 1196 |
na prevečkrat pozabljen | osnovni | motiv citiranja kot napotek | DD 1998_JP 1219 |
trinajst. To je seveda že | osnovni | indikator, ki kaže na | DD 1998_JP 2147 |
serijskih publikacij. | Osnovni | cilj je ocena kvalitete | DD 1998_JP 2377 |
Britanije M. Line a. Njegovo | osnovni | ugovor je v tem, da ima | DD 1998_JP 2410 |
s skupino študentov so | osnovni | program razvili v Mosaic | DD 1998_JP 2542 |
neuporabnih in neprebavljivih. | Osnovni | problem je,da "prevajalci | DD 1998_JP 2544 |
bibliografij, kar je | osnovni | strokovni nesmisel.Motivi | DD 1998_JP 2704 |
niso bile namenjene zgolj | osnovni | verski vzgoji, ampak tudi | DD 2000_DF 693 |
znanstvene publikacije " | osnovni | proizvod temeljnih in | DD 2005_KM 281 |
virov na koncu članka. | Osnovni | načini navajanja, ki so | DD 2005_KM 443 |
medicini (SPORUM), katerega | osnovni | del je bibliografska zbirka | DD 2005_KM 650 |
na voljo le pri ISI-ju. | Osnovni | podatki so dostopni znotraj | DD 2005_KM 760 |
Carothersova patenta, | osnovni | ameriški patent za sintezo | DD 2005_KM 1196 |
Farbenindustrie AG sta | osnovni | zahodnonemški patent za | DD 2005_KM 1372 |
komponentami, kajti njegov | osnovni | namen je omogočiti uporabnikom | DD 2007_VP 202 |
na dve skupini glede na | osnovni | dimenziji: holistično | DD 2007_VP 561 |
besedno-predstavno. Ti dve | osnovni | dimenziji strukturirata | DD 2007_VP 562 |
uporabnik na voljo (npr. | osnovni, | voden, napredni), ter | DD 2007_VP 985 |
poizvedovanja, poimenovana | osnovni | (basic) ali hitri (quick | DD 2007_VP 1360 |
pomeni, da nivo, poimenovan | osnovni, | v različnih sistemih zahteva | DD 2007_VP 1362 |
sistemu Science Direct ima | osnovni | nivo obrazec z dvema poizvedovalnima | DD 2007_VP 1364 |
leta 2004, vključen v | osnovni | nivo poizvedovanja in | DD 2007_VP 1378 |
potrebi uporabnika. Taki so | osnovni | nivo v Science Direct | DD 2007_VP 1383 |
v vseh sistemih našli | osnovni | in napredni nivo poizvedovanja | DD 2007_VP 1618 |
poizvedovanja, 2) da bo | osnovni | nivo nudil obrazec za | DD 2007_VP 1618 |
da je nivo, poimenovan ' | Osnovni' | v enem sistemu, močno | DD 2007_VP 1620 |
ustrezna terminologija (' | Osnovni' | nivo, 'Napredni' nivo | DD 2007_VP 1625 |
Slovenski naslovi" skriva | osnovni | iskalnik.Pričakovali bi | D 2004_KA 68 |
storitvi. Prvi način, | osnovni, | ki se pred uporabnikom | D 2004_KA 558 |
najbrž raje uporabljali | osnovni | iskalnik, ker je lažji | D 2004_KA 570 |
med 20. in 25. letom. | Osnovni | vzorec je bil dvajset | D 2004_KA 746 |
poleg financ še vedno | osnovni | viri, potrebni za delovanje | D 2004_VD 30 |
tistih dejavnostih, kjer je | osnovni | dejavnik človek, njegove | D 2004_VD 133 |
strokovni izpit 12. V | osnovni | ali srednji šoli, ki ima | D 2004_VD 341 |
opravljanje te dejavnosti. | Osnovni, | čustveno pogojeni izrazi | D 2004_VD 945 |
05, za bibliotekarja v | osnovni | in srednji šoli pa 5,33 | D 2004_VD 1112 |
REZULTATI RAZISKAVE 4.1 | OSNOVNI | PODATKI O SODELUJOčIH | D 2005_KM 516 |
Pričakujemo lahko, da se bo v | osnovni | množici pripravljenost | D 2005_KM 598 |
uporabljajo računalnik, v | osnovni | množici giblje v intervalu | D 2005_KM 599 |
ali elektronsko pošto) v | osnovni | množici giblje v intervalu | D 2005_KM 600 |
enkrat v dveh tednih, v | osnovni | množici giblje v intervalu | D 2005_KM 603 |
Pričakujemo lahko, da je v | osnovni | množici uporabnikov knjigomata | D 2005_KM 614 |
povprečja stopnje strinjanja v | osnovni | množici uporabnikov knjigomata | D 2005_KM 621 |
razumljivost navodil, v | osnovni | množici leži med stopnjama | D 2005_KM 622 |
Pričakujemo lahko, da bo v | osnovni | množici prevladovalo mnenje | D 2005_KM 637 |
da se bodo uporabniki v | osnovni | množici, ki so knjigomat | D 2005_KM 644 |
Pričakujemo lahko, da je v | osnovni | množici delež uporabnikov | D 2005_KM 651 |
Pričakujemo lahko, da bo v | osnovni | množici delež uporabnikov | D 2005_KM 668 |
verjetnosti ne zavrnemo. V | osnovni | množici uporabnikov knjigomata | D 2005_KM 676 |
vrednotenje procesa učenja v | osnovni | šoli nosi učitelj, v srednji | D 2006_FM 1113 |
imeti tudi knjižničar v | osnovni | (94. člen) in glasbeni | D 2006_FM 1186 |
Vse strani začenjajo na | osnovni | stopnji zahtevnosti in | D 2006_FM 1309 |
odelovanja. Vsi programi so na | osnovni | stopnji zahtevnosti, tako | D 2006_FM 1321 |
vsebine pojasnimo na čisto | osnovni | stopnji, medtem ko druge | D 2006_FM 1411 |
vsebine pojasnimo na čisto | osnovni | stopnji, medtem ko druge | D 2006_FM 1846 |
knjižničarje, zaposlene v | osnovni | ali glasbeni šoli, zahteva | D 2006_FM 2047 |
Osnovni | namen moje naloge je bil | D 2006_PP 16 | |
Menim, da je | osnovni | namen takšnih navodil | D 2006_PP 32 |
Osnovni | namen takšnih navodil | D 2006_PP 54 | |
Osnovni | podatki se nanašajo na | D 2006_PP 390 | |
Osnovni | namen pisanja seminarskih | D 2006_PP 480 | |
Spremenjeni so le | osnovni | podatki (npr. ime fakultete | D 2006_PP 608 |
Znanje je v današnji družbi | osnovni | vir gospodarske uspešnosti | D 2007_GZ 35 |
str.158) pravijo, da so | osnovni | postopki za zbiranje podatkov | D 2007_GZ 269 |
podatkov COLIB, se lahko | osnovni | podatki prenesejo iz te | D 2007_MA 118 |
ob vsakem zadetku vidni | osnovni | podatki (naslov, avtor | D 2007_MT 496 |
popravljanje poizvedbe. Na | osnovni | strani kot tudi znotraj | D 2007_MT 570 |
dobitnikov nagrad tako na | osnovni | strani kot znotraj vsakega | D 2007_MT 587 |
in ukazno (slika 66). | Osnovni | način iskanja omogoča | D 2007_MT 618 |
se v seznamu izpišejo | osnovni | podatki kot so naslov | D 2007_MT 624 |
informacijskih virov. V | osnovni | šoli je bilo opravljenih | D 2008_KT 136 |
pomoč bolj prisotna v | osnovni | šoli in da se manjša z | D 2008_KT 151 |
času šolanja naj usvoji | osnovni | model razreševanja raziskovalnega | D 2008_KT 252 |
poimenovanja povezav. 5.5 | Osnovni | elementi spletnih strani | D 2008_KT 437 |
v spremembi kode. 5.6 | Osnovni | vsebinski elementi spletnih | D 2008_KT 476 |
Torej lahko postavimo | osnovni | zakon : harmonija = urejenost | D 2008_KT 864 |
logotipu, ki so prilagojene | osnovni | obliki kroga, so oblikovno | D 2008_KT 975 |
branju in pisanju že v | osnovni | šoli. Starši in vzgojitelji | D 2009_KD 242 |
sodobne vzgoje, katere | osnovni | namen je smiseln, vsestranski | D 2009_KD 286 |
razvoj sistema, katerega | osnovni | cilj je zagotoviti najustreznejšo | D 2009_MB 333 |
motivacija za branje v | osnovni | šoli, nato sem predstavila | D 2009_PM 21 |
v šolski knjižnici na | Osnovni | šoli Videm, podružnici | D 2009_PM 21 |
branja v zadnjih letih v | osnovni | šoli spremenilo v tem | D 2009_PM 28 |
knjižničarstvu, v glavnem v | osnovni | šoli.Nekatera spoznanja | D 2009_PM 42 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |