Korpus bibliotekarstva
in slovstvo, ter revija | Otrok | in knjiga. Slavistična | DD 1998_JP 2262 |
kateri seje rodilo devet | otrok, | se morala ob koncu stoletja | DD 2000_DF 720 |
prvi pisal o vzgoji vseh | otrok | in poudarjal nazoren način | DD 2000_DF 1334 |
posebej namenjenih vzgoji | otrok | ([ .. .]). | DD 2000_DF 1343 |
vzgojo in izobraževanje | otrok | in mladostnikov s posebnimi | D 2004_VD 345 |
1998 zmanjšalo število | otrok | in s tem tudi število | D 2004_VD 424 |
razlikujejo od učenja | otrok. | Še posebej sem poudarila | D 2006_FM 35 |
storitev, znižanje starosti | otrok | za vstop v šolo (da bi | D 2006_FM 391 |
ki se razlikujejo od | otrok. | Ker pa so odrasli zelo | D 2006_FM 732 |
njegove ustvarjalnosti ( | otrok | pa je odvisen predvsem | D 2006_FM 766 |
predstavo odraslega. | Otrok | doživlja sebe kot (biološko | D 2006_FM 773 |
proces to pomeni, da je | otrok | lahko aktiven pri posameznih | D 2006_FM 774 |
prvih letih življenja, ko | otrok | pridobiva številne osnovne | D 2006_FM 793 |
odraslih Odrasel se od | otrok | in mladih, ki še niso | D 2006_FM 814 |
pomanjkanja lastnih izkušenj se | otrok | zateka k izkušnjam odraslih | D 2006_FM 815 |
odraslih za razliko od učenja | otrok | (andragogika/pedagogika | D 2006_FM 1075 |
ukvarja z izobraževanjem | otrok, | medtem ko bi morali imeti | D 2006_FM 1184 |
nasprotju s teorijo učenja | otrok | - pedagogiko.Visokošolski | D 2006_FM 1981 |
pomeni, da izobraževanje | otrok | in mladine, tj. začetno | D 2007_GZ 66 |
procesa izobraževanja | otrok | in mladine.Danes pa lahko | D 2007_GZ 85 |
knjižnico v Ljubljani revijo | Otrok | in knjiga, edino strokovno | D 2007_GZ 165 |
n.pr. strokovno revijo | Otrok | in knjiga) in opravlja | D 2007_GZ 178 |
obvestila (novice za starše | otrok | od rojstva do šestega | D 2007_MT 543 |
za izboljševanje uspeha | otrok | v šoli).Preko RSS virov | D 2007_MT 543 |
knjižničarji in otrokom | otrok | "baby boom" generacije | D 2008_KT 31 |
vzgojo in izobraževanje | otrok | iz socialno manj spodbudnih | D 2008_KT 308 |
vzgojo in izobraževanje | otrok, | mladostnikov in odraslih | D 2008_KT 308 |
Najmočnejši dejavnik pismenosti | otrok | in mladine je socialni | D 2008_KT 311 |
dejavnikov na bralne zmožnosti | otrok | kot to uspe šolam v drugih | D 2008_KT 312 |
in staršev predšolskih | otrok. | Zahvaljujem se sodelavkam | D 2009_KD 11 |
in starše predšolskih | otrok. | Petdeset anketnih vprašalnikov | D 2009_KD 20 |
med starše predšolskih | otrok. | V teoretičnem delu so | D 2009_KD 21 |
medkulturnost in predšolski | otrok | ter odrasli kot otrokov | D 2009_KD 24 |
obstaja. In to predšolski | otrok | prav gotovo je.Zato je | D 2009_KD 45 |
Rebernik, 2003) Predšolski | otrok | se ob spremstvu vzgojiteljice | D 2009_KD 47 |
vključevanje v širše okolje. | Otrok | se že od prvih tednov | D 2009_KD 50 |
Družbenih oblik vedenja se | otrok | uči v socialnem konstruktu | D 2009_KD 53 |
iz knjig in pravljic bo | otrok | laže spoznaval in razumel | D 2009_KD 56 |
organiziran obisk skupine | otrok | iz vrtca, ki jim na primeren | D 2009_KD 59 |
Skupinsko srečanje predšolskih | otrok | s knjižnico v knjižnici | D 2009_KD 77 |
vsebine. Tako že predšolski | otrok | spoznava, da je tudi njegova | D 2009_KD 81 |
str. 8-9). Predšolski | otrok | doživlja svojo družino | D 2009_KD 83 |
institucijo družbe. Predšolski | otrok | je zaradi svojega položaja | D 2009_KD 84 |
procesi, takrat, ko pride | otrok | v neposreden stik s socialnim | D 2009_KD 87 |
knjižnico starše predšolskih | otrok | in jih prepričati o pomenu | D 2009_KD 90 |
vključen njihov predšolski | otrok, | bodisi z različnimi dejavnostmi | D 2009_KD 92 |
Staršem predšolskih | otrok | želimo predstaviti pomen | D 2009_KD 93 |
Če želimo, da bo imel | otrok | pozitiven odnos do knjige | D 2009_KD 101 |
zunaj družine. Predšolski | otrok | dobi veliko bralnih zgledov | D 2009_KD 103 |
vzgojo in izobraževanje | otrok. | Bistveno je, da znamo | D 2009_KD 104 |
državne skrbi postavljen | otrok, | za katerega še nikoli | D 2009_KD 113 |
različni so načini, kako | otrok | knjižnico doživlja. Vloga | D 2009_KD 139 |
sistematično usposabljanje | otrok | v samostojne uporabnike | D 2009_KD 147 |
Z različnimi načini se | otrok | lahko sreča tudi v svoji | D 2009_KD 157 |
ilustratorjev za otroke. | Otrok | si ob knjižni uganki razvija | D 2009_KD 167 |
osnovnega cilja, da si | otrok | izdela nek izdelek ali | D 2009_KD 172 |
izvajanjem kreativnih delavnic | otrok | razvija različne vrednote | D 2009_KD 172 |
izvaja, sodelovalo čim več | otrok | in njihovih staršev. | D 2009_KD 175 |
razširjeno. Pomembno je, da | otrok | v vrtcu ne občuti posledic | D 2009_KD 177 |
upoštevati pomembno značilnost | otrok | v predšolskem obdobju | D 2009_KD 179 |
upoštevamo, da je predšolski | otrok | središče oziroma izhodišče | D 2009_KD 180 |
njegova stališča. Odziv | otrok | lahko vzgojiteljici pomaga | D 2009_KD 191 |
tako vzgojitelj kot tudi | otrok | dobita povratne informacije | D 2009_KD 193 |
skupini, v kateri se potrebe | otrok | lahko hkrati razhajajo | D 2009_KD 202 |
delu mora zavedati, da je | otrok | aktivno bitje, aktivnost | D 2009_KD 206 |
odvisna predvsem od možnosti | otrok, | da so lahko njihove aktivnosti | D 2009_KD 207 |
Avguštin, 2003, str, 103). | Otrok | se že od malega zanima | D 2009_KD 212 |
pestra in zanimiva, saj si | otrok | ob knjigah prične razvijati | D 2009_KD 212 |
pomena je, da predšolski | otrok | ob prebranih besedilih | D 2009_KD 229 |
(4), str. 16). Vsak | otrok | ima pravico do tega, da | D 2009_KD 233 |
zanimanje in radovednost | otrok, | lastne izkušnje in želje | D 2009_KD 238 |
se kaže tudi v tem, da | otrok | vidi odraslega brati, | D 2009_KD 240 |
katerimi se sreča predšolski | otrok, | vsebujejo veliko podrobnosti | D 2009_KD 244 |
veliko podrobnosti, ki jih | otrok | odkriva in se ob njih | D 2009_KD 244 |
med branjem preveri, ali | otrok | razume besede in dogajanje | D 2009_KD 245 |
branja in pisanja, saj se | otrok, | ki pozna in razume več | D 2009_KD 247 |
njega. Tako predšolski | otrok | lahko tudi bolje razume | D 2009_KD 249 |
knjigah in prebranem si bo | otrok | lahko izmišljal lastne | D 2009_KD 250 |
kakšne odnose oblikujejo. | Otrok | si skozi življenje, na | D 2009_KD 257 |
predbralnem obdobju je | otrok | predvsem poslušalec in | D 2009_KD 258 |
bralca ni dovolj, da je | otrok | deležen samo branja, ampak | D 2009_KD 258 |
zahtevna, težka naloga, ki je | otrok | ne zmore sam.Potrebuje | D 2009_KD 268 |
spodbude in motivacijo. Vsak | otrok, | ki ima to priložnost, | D 2009_KD 270 |
V odnosu do branja nas | otrok | lahko poveže s svetom | D 2009_KD 271 |
najširšega okolja, v katerem | otrok | živi in v katerega se | D 2009_KD 285 |
v vsem življenju. Ko | otrok | išče po knjigi, kar ga | D 2009_KD 291 |
Prvi stik z literaturo | otrok | običajno doživi preko | D 2009_KD 292 |
Medkulturnost in predšolski | otrok | Medkulturnost označuje | D 2009_KD 299 |
pozitivno. Predšolski | otrok | ob stiku z medkulturnostjo | D 2009_KD 308 |
obiščejo knjižnico s skupino | otrok? | * Zakaj se odločijo za | D 2009_KD 323 |
vzgojitelj predšolskih | otrok | na odločitev družine za | D 2009_KD 328 |
vzgojitelj predšolskih | otrok | spremenil v ponudbi knjižnice | D 2009_KD 332 |
skupinski obiski predšolskih | otrok | skupaj z vzgojiteljem | D 2009_KD 336 |
da večina predšolskih | otrok | po rednih obiskih v knjižnici | D 2009_KD 341 |
in starši predšolskih | otrok | s ponudbo knjižnice zadovoljni | D 2009_KD 343 |
in starše predšolskih | otrok | sem anketirala z anonimnim | D 2009_KD 344 |
in starše predšolskih | otrok. | Vprašalnik je sestavljen | D 2009_KD 348 |
izbranih staršev predšolskih | otrok, | ki te vrtce obiskujejo | D 2009_KD 351 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |