Korpus bibliotekarstva

pismenost (643)


lahko posredno govorila le      pismenost      prebivalstva, na osnovi  DD 2000_DF 288
početje. Kakšna je bila      pismenost      prebivalstva v 16. stoletju  DD 2000_DF 700
C++. 3 "Informacijska      pismenost      je", po Novljan (2002  D 2004_KA 58
uporabnikov. Informacijska      pismenost      postaja danes nujno potrebna  D 2006_FM 17
opredelila informacijsko      pismenost      in njeno pomembno vlogo  D 2006_FM 33
je bila informacijska      pismenost      prvič omenjena, se je  D 2006_FM 577
saj se informacijsko      pismenost      velikokrat zamenjuje predvsem  D 2006_FM 580
učenjem. o Informacijska      pismenost      je integracija knjižnične  D 2006_FM 581
str.3) o Informacijsko      pismenost      moramo v primerjavi z  D 2006_FM 581
str.7). o Informacijska      pismenost      predstavlja osnovo za  D 2006_FM 581
opredeljuje informacijska      pismenost      kot spretnost preživetja  D 2006_FM 583
odločitev Informacijska      pismenost      kot koncept obsega sposobnost  D 2006_FM 585
študija. Informacijska      pismenost      pa je ključna komponenta  D 2006_FM 616
tega je informacijska      pismenost      zaželena pri delodajalcih  D 2006_FM 629
vplivajo na informacijsko      pismenost      pri študentih.Nataša Brečko  D 2006_FM 1096
želimo doseči informacijsko      pismenost      študentov. Krivde za takšno  D 2006_FM 1144
saj je informacijska      pismenost      vključena v učne načrte  D 2006_FM 1146
zagotovilo za informacijsko      pismenost      naših diplomantov. Izobraževan  D 2006_FM 1150
uvodni model (informacijska      pismenost      je vključena v seminarje  D 2006_FM 1351
splošnoizobraževalni model (informacijska      pismenost      je vključene v splošne  D 2006_FM 1351
vključijo informacijsko      pismenost      v cilje učnih rezultatov  D 2006_FM 1351
generacije. Računalniška      pismenost      pa je pogoj informacijske  D 2006_FM 1513
vključila informacijsko      pismenost      v same učne načrte, in  D 2006_FM 1518
dosegli informacijsko      pismenost      prihodnjih generacij slovenske  D 2006_FM 1520
kaj je to informacijska      pismenost,      zakaj je pomembna in katere  D 2006_FM 1547
Tatjana Kokol INFORMACIJSKA      PISMENOST      IN INFORMACIJSKE ZAHTEVE  D 2008_KT 0
družbo je informacijska      pismenost      vse bolj pomembna - posebno  D 2008_KT 12
opredeliti pojme informacijska      pismenost,      svetovni splet in digitalna  D 2008_KT 38
svetovni splet in digitalna      pismenost      ter opredeliti cilje in  D 2008_KT 38
kaj je informacijska      pismenost,      kaj je spletno mesto,  D 2008_KT 51
oblikovanje. 3 INFORMACIJSKA      PISMENOST      Za namen naše naloge bomo  D 2008_KT 59
opredelili informacijsko      pismenost      in smer našega proučevanja  D 2008_KT 59
uporabimo. Informacijska      pismenost      je splošno opredeljena  D 2008_KT 62
utemeljuje, da je informacijska      pismenost:      "nadredni pojem vsem drugim  D 2008_KT 68
nastopa informacijska      pismenost      kot osrednji pojem, tudi  D 2008_KT 79
nastopa informacijska      pismenost      kot osrednji pojem, lahko  D 2008_KT 106
bolj kot na informacijsko      pismenost      usmerjene na proces iskanja  D 2008_KT 135
kaj je informacijska      pismenost,      kako bi se morala poučevati  D 2008_KT 136
preverjali informacijsko      pismenost      učiteljev in ugotovili  D 2008_KT 139
izboljšati svojo informacijsko      pismenost,      tako da se soočijo z vrstami  D 2008_KT 140
raziskava Informacijska      pismenost      na osnovnošolski stopnji  D 2008_KT 152
Brucu: "informacijska      pismenost      je zmožnost locirati,  D 2008_KT 152
poučevati informacijsko      pismenost      kot del njihovega splošnega  D 2008_KT 157
izobraževanja. Informacijska      pismenost      je postala pomembna veščina  D 2008_KT 158
ugotavljali informacijsko      pismenost      učiteljev in učencev v  D 2008_KT 170
Šola in informacijska      pismenost      "Informacijsko pismenost  D 2008_KT 175
pismenost "Informacijsko      pismenost      se je treba učiti, zato  D 2008_KT 175
poučevati informacijsko      pismenost      kot del njihovega splošnega  D 2008_KT 176
izobraževanja. Informacijska      pismenost      je postala pomembna veščina  D 2008_KT 177
Ob tem obvlada splošno      pismenost      (branje, poslušanje, pisanje  D 2008_KT 198
2006). 3.4 Digitalna      pismenost      Digitalna pismenost je  D 2008_KT 205
Digitalna pismenost Digitalna      pismenost      je opredeljena v Priporočilu  D 2008_KT 205
referenčni okvir: "Digitalna      pismenost      vključuje varno in kritično  D 2008_KT 206
pismenostjo: Digitalna      pismenost      vključuje varno in kritično  D 2008_KT 208
nteraktivnih medijev. Digitalno      pismenost      podpira tudi zanimanje  D 2008_KT 215
branje, informacijska      pismenost      in učenje in jim pomaga  D 2008_KT 246
Osnova za to pa je razvita      pismenost.     V programu je poudarjena  D 2008_KT 248
zato je informacijska      pismenost      šolskih knjižničarjev  D 2008_KT 329
simbioze." Informacijska      pismenost      ali védenje o tem, kako  D 2008_KT 331
strategijo za informacijsko      pismenost      se razvije z uporabo najboljše  D 2008_KT 333
vsebine informacijske      pismenost"     . (Novljan, 2005, str.  D 2008_KT 344
razvijali predvsem spletno      pismenost,      iskanje in vrednotenje  D 2008_KT 504
knjižnici je informacijska      pismenost,      ki se lahko uresničuje  D 2008_KT 1081
družbo je informacijska      pismenost      vse bolj pomembna - posebno  D 2008_KT 1119
opredelili pojme informacijska      pismenost,      svetovni splet, digitalna  D 2008_KT 1123
svetovni splet, digitalna      pismenost      in cilje ter naloge šolske  D 2008_KT 1123
spodbujajo bralno motivacijo in      pismenost,      čeprav je v veliki meri  D 2009_PM 10
branje odgovorni učitelji.      Pismenost      je odraz šole, v prvi  D 2009_PM 29
Hipoteza 5 Za bralno      pismenost      otrok so odgovorni učitelji  D 2009_PM 36
videvali v knjižnici. 3.4      Pismenost      Kdo je pismen?Včasih  D 2009_PM 114
družinsko. Kot informacijsko      pismenost      pojmujem tisto znanje  D 2009_PM 119
številčno, vizualno ...      pismenost.     Duffy in Roehler sta leta  D 2009_PM 128
sposobnostmi in pismenostjo.      PISMENOST      Slika 1: Komunikacijske  D 2009_PM 130
informacij. Informacijska      pismenost      je splošno opredeljena  D 2009_PM 186
času. Na funkcionalno      pismenost      pozitivno vpliva večje  D 2009_PM 191
tudi termin družinska      pismenost.     Družinske izkušnje s pismenostj  D 2009_PM 194
tako razvijajo zavest, da      pismenost      uporabljamo za različne  D 2009_PM 199
pismenosti. Družinska      pismenost      ima tako pomembno vlogo  D 2009_PM 204
kako povečati bralno      pismenost.     Pismenosti se naučimo v  D 2009_PM 613
2004, - Informacijska      pismenost      med teorijo in prakso  D 2009_PS 443
bralni interes, bralna      pismenost      bralna motivacija in maturiteno  D 2009_SS 21
maturitetnem branju. 7 BRALNA      PISMENOST      Najvišja stopnja v razvoju  D 2009_SS 270
Kako opredeljujemo bralno      pismenost?      G. G. Duffy in L. R.  D 2009_SS 272
opredeljujeta bralno      pismenost      kot "aktivno uporabo jezika  D 2009_SS 273
IEA (1992: 19) pa bralno      pismenost      opredeljuje kot "sposobnost  D 2009_SS 274
pomembne za posameznika". "     Pismenost      je pojem, ki vključuje  D 2009_SS 275
poslušanje in govor.      Pismenost      se veže na uporabo katerega  D 2009_SS 276
Polič 1999: 102). Bralna      pismenost      je v času, ko smo od jutra  D 2009_SS 277
13 ). 7.2 Funkcionalna      pismenost      Funkcionalna pismenost  D 2009_SS 277
pismenost Funkcionalna      pismenost      je celostna interdisciplinarna  D 2009_SS 277
mišljenje. Funkcionalna      pismenost      je širok pojem.V okviru  D 2009_SS 282
Funkcionalno bralno      pismenost      opredeljujemo s tremi  D 2009_SS 287
celostnega bralnega pouka je      pismenost      učencev, ki jo dosežemo  D 2009_SS 304
lahko naredimo za višjo      pismenost      ljudi v Sloveniji?Na prvo  D 2009_SS 320
naši otroci vedeli, da      pismenost      ne pomeni samo poznavanja  D 2009_SS 322
predpostavlja razvito      pismenost      (Grosman 2003: 12). 8  D 2009_SS 323
današnji dobi je bralna      pismenost      osnovni pogoj za preživetje  D 2009_SS 854
nujna t.i. statistična      pismenost      in da si velikokrat samo  K 1997_4_AM 102

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA