Korpus bibliotekarstva
lahko posredno govorila le | pismenost | prebivalstva, na osnovi | DD 2000_DF 288 |
početje. Kakšna je bila | pismenost | prebivalstva v 16. stoletju | DD 2000_DF 700 |
C++. 3 "Informacijska | pismenost | je", po Novljan (2002 | D 2004_KA 58 |
uporabnikov. Informacijska | pismenost | postaja danes nujno potrebna | D 2006_FM 17 |
opredelila informacijsko | pismenost | in njeno pomembno vlogo | D 2006_FM 33 |
je bila informacijska | pismenost | prvič omenjena, se je | D 2006_FM 577 |
saj se informacijsko | pismenost | velikokrat zamenjuje predvsem | D 2006_FM 580 |
učenjem. o Informacijska | pismenost | je integracija knjižnične | D 2006_FM 581 |
str.3) o Informacijsko | pismenost | moramo v primerjavi z | D 2006_FM 581 |
str.7). o Informacijska | pismenost | predstavlja osnovo za | D 2006_FM 581 |
opredeljuje informacijska | pismenost | kot spretnost preživetja | D 2006_FM 583 |
odločitev Informacijska | pismenost | kot koncept obsega sposobnost | D 2006_FM 585 |
študija. Informacijska | pismenost | pa je ključna komponenta | D 2006_FM 616 |
tega je informacijska | pismenost | zaželena pri delodajalcih | D 2006_FM 629 |
vplivajo na informacijsko | pismenost | pri študentih.Nataša Brečko | D 2006_FM 1096 |
želimo doseči informacijsko | pismenost | študentov. Krivde za takšno | D 2006_FM 1144 |
saj je informacijska | pismenost | vključena v učne načrte | D 2006_FM 1146 |
zagotovilo za informacijsko | pismenost | naših diplomantov. Izobraževan | D 2006_FM 1150 |
uvodni model (informacijska | pismenost | je vključena v seminarje | D 2006_FM 1351 |
splošnoizobraževalni model (informacijska | pismenost | je vključene v splošne | D 2006_FM 1351 |
vključijo informacijsko | pismenost | v cilje učnih rezultatov | D 2006_FM 1351 |
generacije. Računalniška | pismenost | pa je pogoj informacijske | D 2006_FM 1513 |
vključila informacijsko | pismenost | v same učne načrte, in | D 2006_FM 1518 |
dosegli informacijsko | pismenost | prihodnjih generacij slovenske | D 2006_FM 1520 |
kaj je to informacijska | pismenost, | zakaj je pomembna in katere | D 2006_FM 1547 |
Tatjana Kokol INFORMACIJSKA | PISMENOST | IN INFORMACIJSKE ZAHTEVE | D 2008_KT 0 |
družbo je informacijska | pismenost | vse bolj pomembna - posebno | D 2008_KT 12 |
opredeliti pojme informacijska | pismenost, | svetovni splet in digitalna | D 2008_KT 38 |
svetovni splet in digitalna | pismenost | ter opredeliti cilje in | D 2008_KT 38 |
kaj je informacijska | pismenost, | kaj je spletno mesto, | D 2008_KT 51 |
oblikovanje. 3 INFORMACIJSKA | PISMENOST | Za namen naše naloge bomo | D 2008_KT 59 |
opredelili informacijsko | pismenost | in smer našega proučevanja | D 2008_KT 59 |
uporabimo. Informacijska | pismenost | je splošno opredeljena | D 2008_KT 62 |
utemeljuje, da je informacijska | pismenost: | "nadredni pojem vsem drugim | D 2008_KT 68 |
nastopa informacijska | pismenost | kot osrednji pojem, tudi | D 2008_KT 79 |
nastopa informacijska | pismenost | kot osrednji pojem, lahko | D 2008_KT 106 |
bolj kot na informacijsko | pismenost | usmerjene na proces iskanja | D 2008_KT 135 |
kaj je informacijska | pismenost, | kako bi se morala poučevati | D 2008_KT 136 |
preverjali informacijsko | pismenost | učiteljev in ugotovili | D 2008_KT 139 |
izboljšati svojo informacijsko | pismenost, | tako da se soočijo z vrstami | D 2008_KT 140 |
raziskava Informacijska | pismenost | na osnovnošolski stopnji | D 2008_KT 152 |
Brucu: "informacijska | pismenost | je zmožnost locirati, | D 2008_KT 152 |
poučevati informacijsko | pismenost | kot del njihovega splošnega | D 2008_KT 157 |
izobraževanja. Informacijska | pismenost | je postala pomembna veščina | D 2008_KT 158 |
ugotavljali informacijsko | pismenost | učiteljev in učencev v | D 2008_KT 170 |
Šola in informacijska | pismenost | "Informacijsko pismenost | D 2008_KT 175 |
pismenost "Informacijsko | pismenost | se je treba učiti, zato | D 2008_KT 175 |
poučevati informacijsko | pismenost | kot del njihovega splošnega | D 2008_KT 176 |
izobraževanja. Informacijska | pismenost | je postala pomembna veščina | D 2008_KT 177 |
Ob tem obvlada splošno | pismenost | (branje, poslušanje, pisanje | D 2008_KT 198 |
2006). 3.4 Digitalna | pismenost | Digitalna pismenost je | D 2008_KT 205 |
Digitalna pismenost Digitalna | pismenost | je opredeljena v Priporočilu | D 2008_KT 205 |
referenčni okvir: "Digitalna | pismenost | vključuje varno in kritično | D 2008_KT 206 |
pismenostjo: Digitalna | pismenost | vključuje varno in kritično | D 2008_KT 208 |
nteraktivnih medijev. Digitalno | pismenost | podpira tudi zanimanje | D 2008_KT 215 |
branje, informacijska | pismenost | in učenje in jim pomaga | D 2008_KT 246 |
Osnova za to pa je razvita | pismenost. | V programu je poudarjena | D 2008_KT 248 |
zato je informacijska | pismenost | šolskih knjižničarjev | D 2008_KT 329 |
simbioze." Informacijska | pismenost | ali védenje o tem, kako | D 2008_KT 331 |
strategijo za informacijsko | pismenost | se razvije z uporabo najboljše | D 2008_KT 333 |
vsebine informacijske | pismenost" | . (Novljan, 2005, str. | D 2008_KT 344 |
razvijali predvsem spletno | pismenost, | iskanje in vrednotenje | D 2008_KT 504 |
knjižnici je informacijska | pismenost, | ki se lahko uresničuje | D 2008_KT 1081 |
družbo je informacijska | pismenost | vse bolj pomembna - posebno | D 2008_KT 1119 |
opredelili pojme informacijska | pismenost, | svetovni splet, digitalna | D 2008_KT 1123 |
svetovni splet, digitalna | pismenost | in cilje ter naloge šolske | D 2008_KT 1123 |
spodbujajo bralno motivacijo in | pismenost, | čeprav je v veliki meri | D 2009_PM 10 |
branje odgovorni učitelji. | Pismenost | je odraz šole, v prvi | D 2009_PM 29 |
Hipoteza 5 Za bralno | pismenost | otrok so odgovorni učitelji | D 2009_PM 36 |
videvali v knjižnici. 3.4 | Pismenost | Kdo je pismen?Včasih | D 2009_PM 114 |
družinsko. Kot informacijsko | pismenost | pojmujem tisto znanje | D 2009_PM 119 |
številčno, vizualno ... | pismenost. | Duffy in Roehler sta leta | D 2009_PM 128 |
sposobnostmi in pismenostjo. | PISMENOST | Slika 1: Komunikacijske | D 2009_PM 130 |
informacij. Informacijska | pismenost | je splošno opredeljena | D 2009_PM 186 |
času. Na funkcionalno | pismenost | pozitivno vpliva večje | D 2009_PM 191 |
tudi termin družinska | pismenost. | Družinske izkušnje s pismenostj | D 2009_PM 194 |
tako razvijajo zavest, da | pismenost | uporabljamo za različne | D 2009_PM 199 |
pismenosti. Družinska | pismenost | ima tako pomembno vlogo | D 2009_PM 204 |
kako povečati bralno | pismenost. | Pismenosti se naučimo v | D 2009_PM 613 |
2004, - Informacijska | pismenost | med teorijo in prakso | D 2009_PS 443 |
bralni interes, bralna | pismenost | bralna motivacija in maturiteno | D 2009_SS 21 |
maturitetnem branju. 7 BRALNA | PISMENOST | Najvišja stopnja v razvoju | D 2009_SS 270 |
Kako opredeljujemo bralno | pismenost? | G. G. Duffy in L. R. | D 2009_SS 272 |
opredeljujeta bralno | pismenost | kot "aktivno uporabo jezika | D 2009_SS 273 |
IEA (1992: 19) pa bralno | pismenost | opredeljuje kot "sposobnost | D 2009_SS 274 |
pomembne za posameznika". " | Pismenost | je pojem, ki vključuje | D 2009_SS 275 |
poslušanje in govor. | Pismenost | se veže na uporabo katerega | D 2009_SS 276 |
Polič 1999: 102). Bralna | pismenost | je v času, ko smo od jutra | D 2009_SS 277 |
13 ). 7.2 Funkcionalna | pismenost | Funkcionalna pismenost | D 2009_SS 277 |
pismenost Funkcionalna | pismenost | je celostna interdisciplinarna | D 2009_SS 277 |
mišljenje. Funkcionalna | pismenost | je širok pojem.V okviru | D 2009_SS 282 |
Funkcionalno bralno | pismenost | opredeljujemo s tremi | D 2009_SS 287 |
celostnega bralnega pouka je | pismenost | učencev, ki jo dosežemo | D 2009_SS 304 |
lahko naredimo za višjo | pismenost | ljudi v Sloveniji?Na prvo | D 2009_SS 320 |
naši otroci vedeli, da | pismenost | ne pomeni samo poznavanja | D 2009_SS 322 |
predpostavlja razvito | pismenost | (Grosman 2003: 12). 8 | D 2009_SS 323 |
današnji dobi je bralna | pismenost | osnovni pogoj za preživetje | D 2009_SS 854 |
nujna t.i. statistična | pismenost | in da si velikokrat samo | K 1997_4_AM 102 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |