Korpus bibliotekarstva
se zavzema za širjenje | pismenosti | tudi v Cerkovni ordningi | DD 2000_DF 697 |
nekatere ugotovitve o | pismenosti | in razširjenosti knjig | DD 2000_DF 702 |
od stopnje računalniške | pismenosti | raziskovalcev, ki morajo | DD 2005_KM 371 |
poučevanju informacijske | pismenosti | (Woodworth, 2005) ali | DD 2007_VP 727 |
koncept tradicionalne | pismenosti, | ker se veže na uporabo | D 2004_KA 59 |
spretnosti informacijske | pismenosti | integriralo v učni načrt | D 2006_FM 18 |
spretnosti informacijske | pismenosti, | še vedno na začetku poti | D 2006_FM 19 |
področju informacijske | pismenosti | med odraslimi in tradicionalnimi | D 2006_FM 27 |
bibliotekarski vidik informacijske | pismenosti | s spoznanji andragoške | D 2006_FM 29 |
pripomorejo k informacijski | pismenosti | uporabnikov knjižnic, | D 2006_FM 508 |
Definicija informacijske | pismenosti | Od leta 1974, ko je bila | D 2006_FM 577 |
pomembne vidike informacijske | pismenosti. | V nadaljevanju pa bom podala | D 2006_FM 578 |
na odnos informacijske | pismenosti | do drugih vrst pismenosti | D 2006_FM 580 |
pismenosti do drugih vrst | pismenosti, | kar je potrebno poudariti | D 2006_FM 580 |
povezanost informacijske | pismenosti | z vseživljenjskim učenjem | D 2006_FM 581 |
integracija knjižnične | pismenosti, | računalniške, medijske | D 2006_FM 581 |
medijske, tehnološke | pismenosti, | kritičnega mišljenja, | D 2006_FM 581 |
koncept informacijske | pismenosti, | kot ga je definirala ALA | D 2006_FM 590 |
standarde informacijske | pismenosti | za študente (Information | D 2006_FM 590 |
Standardi informacijske | pismenosti | za študente so napisani | D 2006_FM 598 |
kategorijo informacijske | pismenosti, | ki pravi, da informacijsko | D 2006_FM 599 |
standarde informacijske | pismenosti | v visokem šolstvu (Information | D 2006_FM 601 |
definicijo informacijske | pismenosti | ter poudarila povezanost | D 2006_FM 601 |
povezanost informacijske | pismenosti | z informacijsko tehnologijo | D 2006_FM 601 |
predpogoj informacijske | pismenosti, | saj nam omogočajo uporabo | D 2006_FM 602 |
spretnosti informacijske | pismenosti | Novi standardi se od prejšnjih | D 2006_FM 605 |
spretnosti informacijske | pismenosti. | Poleg tega ponujajo okvir | D 2006_FM 605 |
Spretnosti informacijske | pismenosti | omogočajo, da se učenje | D 2006_FM 617 |
spretnosti informacijske | pismenosti | koristi v življenju.Te | D 2006_FM 627 |
spretnosti informacijske | pismenosti | (Information Literacy | D 2006_FM 635 |
spretnosti informacijske | pismenosti | pričajo tudi ugotovitve | D 2006_FM 636 |
spretnostih informacijske | pismenosti | in knjižničnih spretnosti | D 2006_FM 640 |
raziskavi o informacijski | pismenosti. | Ugotovili so, da vstopajo | D 2006_FM 661 |
vidikih informacijske | pismenosti | v visokem šolstvu prišla | D 2006_FM 674 |
spretnosti informacijske | pismenosti, | ki postajajo danes vse | D 2006_FM 718 |
program informacijske | pismenosti, | ki traja daljši čas in | D 2006_FM 783 |
področju informacijske | pismenosti | predstavlja težave predvsem | D 2006_FM 865 |
in namena informacijske | pismenosti. | Na začetku vsake nove teme | D 2006_FM 943 |
iste cilje informacijske | pismenosti. | Mogoče bi to lažje naredili | D 2006_FM 951 |
programe informacijske | pismenosti | za te študente.En primer | D 2006_FM 1031 |
različno stopnjo računalniške | pismenosti | se soočajo z razumevanjem | D 2006_FM 1035 |
spretnosti informacijske | pismenosti | in ne bodo porabili vse | D 2006_FM 1062 |
PROGRAMOV INFORMACIJSKE | PISMENOSTI | POSEBNIM POTREBAM ODRASLIH | D 2006_FM 1067 |
PROGRAMOV INFORMACIJSKE | PISMENOSTI | ODRASLIM ŠTUDENTOM V TUJINI | D 2006_FM 1067 |
PROGRAMOV INFORMACIJSKE | PISMENOSTI | ODRASLIM ŠTUDENTOM PRI | D 2006_FM 1090 |
izboljšanje informacijske | pismenosti. | Ksenija Savinc (2002) pa | D 2006_FM 1095 |
programa informacijske | pismenosti | na visokošolski stopnji | D 2006_FM 1097 |
programov informacijske | pismenosti | posebnim značilnostim | D 2006_FM 1128 |
PROGRAMOV INFORMACIJSKE | PISMENOSTI | ODRASLIM PRI NAS Kako | D 2006_FM 1130 |
vse cilje informacijske | pismenosti, | če so te ure razdeljene | D 2006_FM 1135 |
integracijo informacijske | pismenosti | v učni načrt pa bi dosegli | D 2006_FM 1149 |
predpisane cilje informacijske | pismenosti | na visokošolski stopnji | D 2006_FM 1150 |
poučevanje informacijske | pismenosti | ključna komponenta procesa | D 2006_FM 1222 |
programa informacijske | pismenosti | "The Learn Information | D 2006_FM 1224 |
programa informacijske | pismenosti | mora biti zagotovljen | D 2006_FM 1224 |
programov informacijske | pismenosti: | o Najbolje se obnese, | D 2006_FM 1231 |
programi informacijske | pismenosti | postajajo vse pogostejši | D 2006_FM 1246 |
izobraževanja informacijske | pismenosti, | ki so jih razvile univerze | D 2006_FM 1248 |
spretnosti informacijske | pismenosti. | Izmed več kot 100-ih so | D 2006_FM 1248 |
izobraževanje informacijske | pismenosti | kot rezultat večletnih | D 2006_FM 1250 |
paketov informacijske | pismenosti | v Veliki Britanija in | D 2006_FM 1271 |
in vodiči informacijske | pismenosti | (28).Izmed 21 vodičev | D 2006_FM 1271 |
vodičev informacijske | pismenosti, | ki so bili dostopni brez | D 2006_FM 1272 |
internetne informacijske | pismenosti | in spretnosti informacijske | D 2006_FM 1296 |
programi informacijske | pismenosti | predstavljajo velik potencial | D 2006_FM 1332 |
poučevanja informacijske | pismenosti, | ki imajo svoje prednosti | D 2006_FM 1351 |
programa informacijske | pismenosti | (obvezen predmet za vse | D 2006_FM 1351 |
spretnosti informacijske | pismenosti | ob prihodu na univerzo | D 2006_FM 1351 |
test iz informacijske | pismenosti) | in - model na zahtevo | D 2006_FM 1351 |
Potrebe po informacijski | pismenosti | lahko ugotovimo s spremljanjem | D 2006_FM 1374 |
spretnostih informacijske | pismenosti | ter na njihovi podlagi | D 2006_FM 1380 |
programa informacijske | pismenosti. | Večina odraslih si želi | D 2006_FM 1382 |
programa informacijske | pismenosti, | se ga ne bodo nujno udeležili | D 2006_FM 1449 |
programa informacijske | pismenosti | za odrasle moramo slediti | D 2006_FM 1476 |
programa informacijske | pismenosti. | Sposobni so samostojnega | D 2006_FM 1478 |
programe informacijske | pismenosti | in jih povežemo z zahtevami | D 2006_FM 1484 |
programa informacijske | pismenosti | in hkrati povečali motivacijo | D 2006_FM 1485 |
program informacijske | pismenosti | povezati s posameznikovimi | D 2006_FM 1501 |
programov informacijske | pismenosti | zavedati.Mnogi odrasli | D 2006_FM 1511 |
je pogoj informacijske | pismenosti, | zato se moramo zavedati | D 2006_FM 1513 |
program informacijske | pismenosti | tako, da bodo lahko enako | D 2006_FM 1513 |
spretnosti informacijske | pismenosti | je najučinkovitejše, če | D 2006_FM 1528 |
spretnosti informacijske | pismenosti | sami od sebe.Brez skupnih | D 2006_FM 1533 |
spretnosti informacijske | pismenosti, | se te spretnosti ne bodo | D 2006_FM 1534 |
vključitvi informacijske | pismenosti | v učne načrte vseh stopenj | D 2006_FM 1535 |
vključitev informacijske | pismenosti | v učni načrt visokega | D 2006_FM 1537 |
vključitvi informacijske | pismenosti | v učni načrt se povezuje | D 2006_FM 1540 |
zavedajo pomena informacijske | pismenosti | v življenju študentov | D 2006_FM 1542 |
programa informacijske | pismenosti | pripomoreta k informacijsko | D 2006_FM 1543 |
o pomenu informacijske | pismenosti | ozavestiti partnerje, | D 2006_FM 1546 |
spretnosti informacijske | pismenosti | študentov in se pogovoriti | D 2006_FM 1550 |
k vzponu informacijske | pismenosti. | Za takšno akcijo bibliotekarje | D 2006_FM 1553 |
z znanji informacijske | pismenosti. | Mislim, da bi morali v | D 2006_FM 1554 |
Integracija informacijske | pismenosti | v učni načrt v obliki | D 2006_FM 1615 |
predmeta informacijske | pismenosti, | ki bi bil prilagojen posameznemu | D 2006_FM 1615 |
in pomenu informacijske | pismenosti | in jih tako pridobili | D 2006_FM 1623 |
pomen znanja informacijske | pismenosti, | saj marsikdo misli, da | D 2006_FM 1629 |
programa informacijske | pismenosti | za odrasle. 9.4 PRIPRAVA | D 2006_FM 1632 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |