Korpus bibliotekarstva

pismenosti (1154)


se zavzema za širjenje      pismenosti      tudi v Cerkovni ordningi  DD 2000_DF 697
nekatere ugotovitve o      pismenosti      in razširjenosti knjig  DD 2000_DF 702
od stopnje računalniške      pismenosti      raziskovalcev, ki morajo  DD 2005_KM 371
poučevanju informacijske      pismenosti      (Woodworth, 2005) ali  DD 2007_VP 727
koncept tradicionalne      pismenosti,      ker se veže na uporabo  D 2004_KA 59
spretnosti informacijske      pismenosti      integriralo v učni načrt  D 2006_FM 18
spretnosti informacijske      pismenosti,      še vedno na začetku poti  D 2006_FM 19
področju informacijske      pismenosti      med odraslimi in tradicionalnimi  D 2006_FM 27
bibliotekarski vidik informacijske      pismenosti      s spoznanji andragoške  D 2006_FM 29
pripomorejo k informacijski      pismenosti      uporabnikov knjižnic,  D 2006_FM 508
Definicija informacijske      pismenosti      Od leta 1974, ko je bila  D 2006_FM 577
pomembne vidike informacijske      pismenosti.     V nadaljevanju pa bom podala  D 2006_FM 578
na odnos informacijske      pismenosti      do drugih vrst pismenosti  D 2006_FM 580
pismenosti do drugih vrst      pismenosti,      kar je potrebno poudariti  D 2006_FM 580
povezanost informacijske      pismenosti      z vseživljenjskim učenjem  D 2006_FM 581
integracija knjižnične      pismenosti,      računalniške, medijske  D 2006_FM 581
medijske, tehnološke      pismenosti,      kritičnega mišljenja,  D 2006_FM 581
koncept informacijske      pismenosti,      kot ga je definirala ALA  D 2006_FM 590
standarde informacijske      pismenosti      za študente (Information  D 2006_FM 590
Standardi informacijske      pismenosti      za študente so napisani  D 2006_FM 598
kategorijo informacijske      pismenosti,      ki pravi, da informacijsko  D 2006_FM 599
standarde informacijske      pismenosti      v visokem šolstvu (Information  D 2006_FM 601
definicijo informacijske      pismenosti      ter poudarila povezanost  D 2006_FM 601
povezanost informacijske      pismenosti      z informacijsko tehnologijo  D 2006_FM 601
predpogoj informacijske      pismenosti,      saj nam omogočajo uporabo  D 2006_FM 602
spretnosti informacijske      pismenosti      Novi standardi se od prejšnjih  D 2006_FM 605
spretnosti informacijske      pismenosti.     Poleg tega ponujajo okvir  D 2006_FM 605
Spretnosti informacijske      pismenosti      omogočajo, da se učenje  D 2006_FM 617
spretnosti informacijske      pismenosti      koristi v življenju.Te  D 2006_FM 627
spretnosti informacijske      pismenosti      (Information Literacy  D 2006_FM 635
spretnosti informacijske      pismenosti      pričajo tudi ugotovitve  D 2006_FM 636
spretnostih informacijske      pismenosti      in knjižničnih spretnosti  D 2006_FM 640
raziskavi o informacijski      pismenosti.     Ugotovili so, da vstopajo  D 2006_FM 661
vidikih informacijske      pismenosti      v visokem šolstvu prišla  D 2006_FM 674
spretnosti informacijske      pismenosti,      ki postajajo danes vse  D 2006_FM 718
program informacijske      pismenosti,      ki traja daljši čas in  D 2006_FM 783
področju informacijske      pismenosti      predstavlja težave predvsem  D 2006_FM 865
in namena informacijske      pismenosti.     Na začetku vsake nove teme  D 2006_FM 943
iste cilje informacijske      pismenosti.     Mogoče bi to lažje naredili  D 2006_FM 951
programe informacijske      pismenosti      za te študente.En primer  D 2006_FM 1031
različno stopnjo računalniške      pismenosti      se soočajo z razumevanjem  D 2006_FM 1035
spretnosti informacijske      pismenosti      in ne bodo porabili vse  D 2006_FM 1062
PROGRAMOV INFORMACIJSKE      PISMENOSTI      POSEBNIM POTREBAM ODRASLIH  D 2006_FM 1067
PROGRAMOV INFORMACIJSKE      PISMENOSTI      ODRASLIM ŠTUDENTOM V TUJINI  D 2006_FM 1067
PROGRAMOV INFORMACIJSKE      PISMENOSTI      ODRASLIM ŠTUDENTOM PRI  D 2006_FM 1090
izboljšanje informacijske      pismenosti.     Ksenija Savinc (2002) pa  D 2006_FM 1095
programa informacijske      pismenosti      na visokošolski stopnji  D 2006_FM 1097
programov informacijske      pismenosti      posebnim značilnostim  D 2006_FM 1128
PROGRAMOV INFORMACIJSKE      PISMENOSTI      ODRASLIM PRI NAS Kako  D 2006_FM 1130
vse cilje informacijske      pismenosti,      če so te ure razdeljene  D 2006_FM 1135
integracijo informacijske      pismenosti      v učni načrt pa bi dosegli  D 2006_FM 1149
predpisane cilje informacijske      pismenosti      na visokošolski stopnji  D 2006_FM 1150
poučevanje informacijske      pismenosti      ključna komponenta procesa  D 2006_FM 1222
programa informacijske      pismenosti      "The Learn Information  D 2006_FM 1224
programa informacijske      pismenosti      mora biti zagotovljen  D 2006_FM 1224
programov informacijske      pismenosti:      o Najbolje se obnese,  D 2006_FM 1231
programi informacijske      pismenosti      postajajo vse pogostejši  D 2006_FM 1246
izobraževanja informacijske      pismenosti,      ki so jih razvile univerze  D 2006_FM 1248
spretnosti informacijske      pismenosti.     Izmed več kot 100-ih so  D 2006_FM 1248
izobraževanje informacijske      pismenosti      kot rezultat večletnih  D 2006_FM 1250
paketov informacijske      pismenosti      v Veliki Britanija in  D 2006_FM 1271
in vodiči informacijske      pismenosti      (28).Izmed 21 vodičev  D 2006_FM 1271
vodičev informacijske      pismenosti,      ki so bili dostopni brez  D 2006_FM 1272
internetne informacijske      pismenosti      in spretnosti informacijske  D 2006_FM 1296
programi informacijske      pismenosti      predstavljajo velik potencial  D 2006_FM 1332
poučevanja informacijske      pismenosti,      ki imajo svoje prednosti  D 2006_FM 1351
programa informacijske      pismenosti      (obvezen predmet za vse  D 2006_FM 1351
spretnosti informacijske      pismenosti      ob prihodu na univerzo  D 2006_FM 1351
test iz informacijske      pismenosti)      in - model na zahtevo  D 2006_FM 1351
Potrebe po informacijski      pismenosti      lahko ugotovimo s spremljanjem  D 2006_FM 1374
spretnostih informacijske      pismenosti      ter na njihovi podlagi  D 2006_FM 1380
programa informacijske      pismenosti.     Večina odraslih si želi  D 2006_FM 1382
programa informacijske      pismenosti,      se ga ne bodo nujno udeležili  D 2006_FM 1449
programa informacijske      pismenosti      za odrasle moramo slediti  D 2006_FM 1476
programa informacijske      pismenosti.     Sposobni so samostojnega  D 2006_FM 1478
programe informacijske      pismenosti      in jih povežemo z zahtevami  D 2006_FM 1484
programa informacijske      pismenosti      in hkrati povečali motivacijo  D 2006_FM 1485
program informacijske      pismenosti      povezati s posameznikovimi  D 2006_FM 1501
programov informacijske      pismenosti      zavedati.Mnogi odrasli  D 2006_FM 1511
je pogoj informacijske      pismenosti,      zato se moramo zavedati  D 2006_FM 1513
program informacijske      pismenosti      tako, da bodo lahko enako  D 2006_FM 1513
spretnosti informacijske      pismenosti      je najučinkovitejše, če  D 2006_FM 1528
spretnosti informacijske      pismenosti      sami od sebe.Brez skupnih  D 2006_FM 1533
spretnosti informacijske      pismenosti,      se te spretnosti ne bodo  D 2006_FM 1534
vključitvi informacijske      pismenosti      v učne načrte vseh stopenj  D 2006_FM 1535
vključitev informacijske      pismenosti      v učni načrt visokega  D 2006_FM 1537
vključitvi informacijske      pismenosti      v učni načrt se povezuje  D 2006_FM 1540
zavedajo pomena informacijske      pismenosti      v življenju študentov  D 2006_FM 1542
programa informacijske      pismenosti      pripomoreta k informacijsko  D 2006_FM 1543
o pomenu informacijske      pismenosti      ozavestiti partnerje,  D 2006_FM 1546
spretnosti informacijske      pismenosti      študentov in se pogovoriti  D 2006_FM 1550
k vzponu informacijske      pismenosti.      Za takšno akcijo bibliotekarje  D 2006_FM 1553
z znanji informacijske      pismenosti.     Mislim, da bi morali v  D 2006_FM 1554
Integracija informacijske      pismenosti      v učni načrt v obliki  D 2006_FM 1615
predmeta informacijske      pismenosti,      ki bi bil prilagojen posameznemu  D 2006_FM 1615
in pomenu informacijske      pismenosti      in jih tako pridobili  D 2006_FM 1623
pomen znanja informacijske      pismenosti,      saj marsikdo misli, da  D 2006_FM 1629
programa informacijske      pismenosti      za odrasle. 9.4 PRIPRAVA  D 2006_FM 1632

(leva okolica   beseda(e)   desna okolica   oznaka vira   št. povedi)

1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA