Korpus bibliotekarstva
uporabljano analizo citiranja. | Pomen | in uporaba rezultatov | DD 1998_JP 11 |
bibliometrijskih metod. | Pomen | scientometrije je najbolj | DD 1998_JP 137 |
je objavljeno je njegov | pomen | mogoče prepoznati s tem | DD 1998_JP 286 |
tudi takšne kritike svoj | pomen, | saj opozarjajo na veliko | DD 1998_JP 298 |
informetrije, kot so semantika - | pomen | besedi, značilnosti publikacij | DD 1998_JP 310 |
drugi ljudje. Določen | pomen | je torej dan Ortegi y | DD 1998_JP 473 |
podatkovne zbirke določen | pomen | za drug tip uporabnikov | DD 1998_JP 801 |
citiranja morala imeti velik | pomen | zaradi občutljivosti področja | DD 1998_JP 953 |
področju raste mesto in | pomen | znanstvenih revij.Na večini | DD 1998_JP 1102 |
virov, ki so imeli svoj | pomen | pri nastajanju določene | DD 1998_JP 1132 |
so avtor/ji ugotovili | pomen | objavljenih rezultatov | DD 1998_JP 1237 |
postavlja pod vprašanje | pomen | in potrebnost takšnih | DD 1998_JP 1406 |
glede na velikost ali | pomen | države iz katere raziskovalci | DD 1998_JP 1519 |
pomembna v tem procesu. Ta | pomen | knjižnic, po eni strani | DD 1998_JP 1588 |
informatikom, da lažje razumejo | pomen | člankov, objavljenih v | DD 1998_JP 1669 |
dejavnostmi, glede na | pomen, | ki jo ima ta dejavnost | DD 1998_JP 1736 |
damo s tem veliko večji | pomen, | saj se štejejo lahko dvakrat | DD 1998_JP 1866 |
objave, ne glede na njihov | pomen | in odmevnost. COBISS | DD 1998_JP 2034 |
Slovenskem imela svoj smisel in | pomen. | Seveda bi bila ta zbirka | DD 1998_JP 2361 |
vedno še t.i. lokalni | pomen, | pomen revije za konkretne | DD 1998_JP 2413 |
še t.i. lokalni pomen, | pomen | revije za konkretne uporabnike | DD 1998_JP 2413 |
imajo monografije še velik | pomen, | predvsem za študente in | DD 1998_JP 2432 |
Upošteva in meri se “lokalni | pomen” | serijskih publikacij, | DD 1998_JP 2450 |
nedvomno imel bistven | pomen | pri rasti števila uporabnikov | DD 1998_JP 2554 |
pred leti opozarjali na | pomen | Interneta kot modela, | DD 1998_JP 2556 |
avkcijskih katalogov ter njihov | pomen | za kulturno zgodovino | DD 2000_DF 170 |
zdi zato nič pretirana. | Pomen | Frankfurta kot knjižnega | DD 2000_DF 597 |
je imel gotovo največji | pomen | cesarski privilegij, ki | DD 2000_DF 610 |
frankfurtski katalogi. Kakšen | pomen | so imeli sejemski knjigotrški | DD 2000_DF 637 |
katalogi so imeli velik | pomen | za razmah knjigotrštva | DD 2000_DF 640 |
kulturnozgodovinski in manj gospodarski | pomen. | Hrenov odnos do knjige | DD 2000_DF 929 |
npr. [ . . .]). Velik | pomen | za zdravje so imela tudi | DD 2000_DF 1255 |
]). Povsem praktičen | pomen | so imele nekatere knjige | DD 2000_DF 1996 |
širši kulturnozgodovinski | pomen. | Zato smo pri analizah | DD 2000_DF 2423 |
poliamida 6 velik družbeni | pomen, | saj si skoraj ni več mogoče | DD 2005_KM 152 |
k članku imata poseben | pomen | prvi in zadnji navedeni | DD 2005_KM 409 |
tudi ne njihov ugled in | pomen | za analizirano področje | DD 2005_KM 1100 |
1). Glede na temeljni | pomen | njegovih objav za področje | DD 2005_KM 1448 |
večrazsežnostnega lestvičenja dodeliti | pomen | (McCain, 1990b).Običajno | DD 2005_KM 1648 |
Dimenziji 2 bi lahko pripisali | pomen | ravni nadmolekulske strukture | DD 2005_KM 1652 |
pojavov morfologije vlaken. | Pomen | dimenzije 2 je pričakovan | DD 2005_KM 1654 |
kristaliničnostjo. 4.5.4.3 | Pomen | in omejitve prikazov | DD 2005_KM 1662 |
kolikšni meri imajo praktičen | pomen) | .Za oceno tovrstnega razmerja | DD 2005_KM 1697 |
kolikšni meri imajo praktičen | pomen, | bi bilo potrebno vzporedno | DD 2005_KM 1749 |
rezultate, opišemo njihov | pomen | za področje načrtovanja | DD 2007_VP 68 |
semantični nivo opisuje | pomen | ukazov, ki jih uporablja | DD 2007_VP 133 |
enote (besede), ki nosijo | pomen, | sestavljajo v celote | DD 2007_VP 133 |
in strateški pristop. | Pomen | njene študije leži predvsem | DD 2007_VP 553 |
Usmerjajo se v smisel in | pomen, | žene jih osebni interes | DD 2007_VP 617 |
informacijske znanosti vedno večji | pomen. | Res je tudi, da se raziskova | DD 2007_VP 762 |
dodatne značilnosti: - | pomen | operatorjev (katero operacijo | DD 2007_VP 989 |
privzet operator AND. | Pomen | Boolovih operatorjev je | DD 2007_VP 1397 |
konvencionalno in je njun izvirni | pomen | pričel izginjati. Možnosti | DD 2007_VP 1626 |
usmerjenost v smisel in | pomen | pri iskanju informacij | DD 2007_VP 1737 |
besedila pri tem drugoten | pomen. | Ker smo že v opisnem delu | DD 2007_VP 2016 |
povezati s stroko - so večji | pomen | pripisovali slovarjem | DD 2007_VP 2367 |
celotnega besedila drugoten | pomen. | Subjektivna preferenca | DD 2007_VP 2376 |
govorimo v nadaljevanju. 5.2 | POMEN | UGOTOVITEV ZA NAČRTOVANJE | DD 2007_VP 2644 |
ejavnikov. 5.3 UPORABNOST IN | POMEN | REZULTATOV ZA DRUGA PODROČJA | DD 2007_VP 2732 |
svoj, od drugih različen | pomen, | medtem ko v slovenščini | D 2004_KA 105 |
Ponavadi pretirano poudarjajo | pomen | učinkovitosti programske | D 2004_KA 398 |
struktivne kritike. Tu se kaže | pomen | informacijskih strokovnjakov | D 2004_KA 402 |
je sporočilo, katerega | pomen | je potrebno razlagati | D 2004_KA 411 |
Shneiderman (1998) poudarja | pomen | pazljive izbire točk, | D 2004_KA 431 |
okoliščine. Prav tako poudarja | pomen | čustvenega odziva na zaslonsko | D 2004_KA 473 |
uporabnika) nato ugotovili | pomen | dobljenih rezultatov. | D 2004_KA 778 |
delu skušamo pojasniti | pomen | kadrovskega managementa | D 2004_VD 2 |
zaposlenih, povečal pa se je | pomen | ustreznega ravnanja s | D 2004_VD 147 |
rezultatov ter na to, kakšen | pomen | imajo v celotnem postopku | D 2004_VD 916 |
pa si človek pridobi. | Pomen | določenih gibov je različen | D 2004_VD 946 |
smo podrobneje razložili | pomen | raziskave in na ta način | D 2004_VD 1164 |
managementa in razumejo njun | pomen. | Odprto pa ostaja vprašanje | D 2004_VD 1288 |
Zanimalo nas je tudi, kakšen | pomen | pri zaposlovanju imajo | D 2004_VD 1440 |
Želeli smo prikazati | pomen | kadrovskega managementa | D 2004_VD 1599 |
človeških virov, zanemarjajo | pomen | vodenja le-teh.Ugotovili | D 2004_VD 1602 |
tujini je prepoznalo njen | pomen | in spretnosti informacijske | D 2006_FM 18 |
izobraževanje dobilo širši | pomen, | in sicer v smislu promocije | D 2006_FM 48 |
tem pa premalo poudarja | pomen | vseživljenjskega učenja | D 2006_FM 74 |
aktivnega državljanstva ter | pomen | vseživljenjskega učenja | D 2006_FM 74 |
vseživljenjsko učenje velik | pomen | za 21. stoletje zaradi | D 2006_FM 179 |
50 odstotkov razumelo | pomen | okrajšav in le 40 odstotkov | D 2006_FM 672 |
nadaljnje učenje. Velik | pomen | tutorjev, ki so simpatični | D 2006_FM 1018 |
Predvsem bi morali poudariti | pomen | znanja informacijske pismenosti | D 2006_FM 1629 |
pozna njihovo uporabo in | pomen | znotraj posamezne discipline | D 2006_FM 1688 |
plagiarizmom - študent bo razumel | pomen | intelektualne lastnine | D 2006_FM 1783 |
tudi pri nas spoznali | pomen | teh znanj in jih vključili | D 2006_FM 2036 |
samozavestno zagovarjali | pomen | teh spretnosti na matičnih | D 2006_FM 2038 |
ima za študente velik | pomen | tudi kot uvajanje v strokovno | D 2006_PP 480 |
citiranje ter v čemu je | pomen | obojega. | D 2006_PP 1187 |
doumeti najprej njegov | pomen | in smisel, ki naj bi ju | D 2007_GZ 123 |
knjižnic, saj njihov družbeni | pomen | ni v tehnološkem obvladovanju | D 2007_MA 277 |
veliko boljšemu uspehu. Na | pomen | sodelovanja učiteljev | D 2008_KT 321 |
učinkovitega branja in njen | pomen | za kakovostno izobraževanje | D 2008_KT 321 |
morali spoznati vlogo in | pomen | knjižnic v sodobni družbi | D 2008_KT 337 |
linearnega teksta razloži | pomen | določene besede ali besedne | D 2008_KT 424 |
kulturi oblikovanja nasploh. | Pomen | kulture oblikovanja je | D 2008_KT 831 |
vrednotenje ter družbeni | pomen | prakse oblikovanja so | D 2008_KT 833 |
2003, str. 254) opredeli | pomen | tipografije kot "oblikovanje | D 2008_KT 900 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 801 901 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |