Korpus bibliotekarstva
takšnega marginalnega | pomena | bibliometrijskih metod | DD 1998_JP 113 |
za merjenje vpliva in | pomena | posameznih člankov, posameznikov | DD 1998_JP 785 |
za merjenje vpliva in | pomena | posameznih znanstvenih | DD 1998_JP 785 |
ločiti. Merjenje vpliva in | pomena | posameznih znanstvenih | DD 1998_JP 787 |
morali najbolj zavedati | pomena | točnosti citatov, toda | DD 1998_JP 1048 |
ne zadenejo smisla ali | pomena | izraza, ki ga prevajajo | DD 1998_JP 2544 |
ni humorja oz. skritega | pomena, | ki ga nosi original."Svetovni | DD 1998_JP 2545 |
področij še vedno bistvenega | pomena | za doseganje znanstvene | DD 2005_KM 29 |
vidik novosti primarnega | pomena, | družbena koristnost pa | DD 2005_KM 132 |
v tej shemi ključnega | pomena | kot katalizatorji sprememb | DD 2005_KM 171 |
raziskavi je šele drugotnega | pomena | (Crane, 1975, str. 122 | DD 2005_KM 285 |
formalizacijo znanja ključnega | pomena | recenzija rokopisov člankov | DD 2005_KM 318 |
pomemben za določitev | pomena | članka za trenutno informacijsko | DD 2005_KM 418 |
pristop k njej osrednjega | pomena | za analizirano področje | DD 2005_KM 1127 |
ki pa niso temeljnega | pomena | za poliamide in kot taki | DD 2005_KM 1501 |
uporabniški vmesnik je ključnega | pomena | za zadovoljstvo in uspeh | DD 2007_VP 336 |
tudi v iskanje smisla in | pomena | v snovi, ki jo študirajo | DD 2007_VP 614 |
pri čemer je bistvenega | pomena | zunanja motivacija, npr | DD 2007_VP 619 |
ustvarjanje smisla in | pomena, | katerega pogosteje uporabljajo | DD 2007_VP 633 |
usmerjeni v iskanje smisla in | pomena, | k procesiranju informacij | DD 2007_VP 747 |
ovrednotenje simboličnega | pomena | in vsebine vseh oblik | DD 2007_VP 1108 |
faktor (iskanje smisla in | pomena | v postopkih iskanja informacij | DD 2007_VP 1235 |
izrazov z razlago njihovega | pomena. | Iskalniki omogočajo iskanje | DD 2007_VP 1507 |
pa v iskanje smisla in | pomena. | Razlike v osnovnih dimenzija | DD 2007_VP 1706 |
četrtina pa kot bistvenega | pomena. | Slabi četrtini se je zdela | DD 2007_VP 1865 |
pomembna ali bistvenega | pomena. | Nekoliko presenetljivo | DD 2007_VP 1867 |
pomembno ali bistvenega | pomena. | Zelo podobno je bilo tudi | DD 2007_VP 1868 |
pomemben ali bistvenega | pomena. | Dejstvo, da imajo za | DD 2007_VP 1870 |
pomembno oziroma bistvenega | pomena. | Osemnajstim odstotkom se | DD 2007_VP 1871 |
odstotkom se to zdi srednjega | pomena, | 17% pa nepomembno ali | DD 2007_VP 1872 |
uporabnike nimajo zelo velikega | pomena. | Nekoliko pomembnejši se | DD 2007_VP 1889 |
zvočnega posnetka brez | pomena. | Vendar pa je bil komentar | DD 2007_VP 2218 |
usmerjeni v iskanje smisla in | pomena, | ki stremijo k večjemu | DD 2007_VP 2456 |
funkcija za uporabnike nima | pomena, | kaže razmisliti o tem | DD 2007_VP 2745 |
najožja oblika celotnega | pomena | uporabnosti in je v okviru | D 2004_KA 112 |
Prav zato je ključnega | pomena | proces komunikacije med | D 2004_KA 189 |
izkušeni oblikovalci zavedajo | pomena | širše zastavljenega testiranja | D 2004_KA 403 |
razumeli niti njihovega | pomena, | niti smisla (primer za | D 2004_KA 654 |
dejavnosti ustvarjanje dobička, | pomena | človeških virov že zelo | D 2004_VD 1 |
zaposlovanje. Razlikujemo dva | pomena | besede zaposlovanje: zaposlovanje | D 2004_VD 111 |
zavedali pomembnosti in | pomena | svojega delovnega mesta | D 2004_VD 594 |
v njih. Zavedajo se | pomena | vseživljenjskega učenja | D 2004_VD 1061 |
stalno krčijo, ključnega | pomena | za njihovo delovanje. | D 2004_VD 1113 |
morajo pričeti zavedati | pomena | kadrovskih virov za delovanje | D 2004_VD 1510 |
prišlo do nepoznavanja | pomena | pojma zasebnost, zato | D 2005_KM 670 |
mlada leta so bistvenega | pomena | za pridobivanje spretnosti | D 2006_FM 89 |
socialno zrelost bistvenega | pomena. | Med značilnosti socialne | D 2006_FM 311 |
Slovenija vse bolj zaveda | pomena | vseživljenjskega učenja | D 2006_FM 495 |
pismeni in se zavedajo | pomena, | ki jih imajo informacije | D 2006_FM 601 |
uporabnosti vsebin programa, | pomena | v programu pridobljenih | D 2006_FM 1421 |
iskanju in se zavedajo | pomena | informacijske pismenosti | D 2006_FM 1542 |
zlasti pedagoški, zavedali | pomena | izobraževanja študentov | D 2006_FM 1568 |
študent se bo zavedal | pomena | obstoječega znanja za | D 2006_FM 1780 |
študent se bo zavedal | pomena | zakonite uporabe informacijskih | D 2006_FM 1783 |
tabel, niso pa bistvenega | pomena | za prikaz rezultatov, | D 2006_PP 126 |
za naše delo bistvenega | pomena. | D 2006_PP 286 | |
da je to zanj posebnega | pomena, | v življenju oblikuje učne | D 2007_GZ 64 |
doseženega, z zavedanjem | pomena | knjižničarskega dela in | D 2007_GZ 206 |
pri čemer so osnovnega | pomena | načrtno pripravljena vprašanja | D 2007_GZ 273 |
se zaposleni zavedajo | pomena | izobraževanja in se radi | D 2007_GZ 393 |
popularno frazo, ki je brez | pomena | in je le marketinška poteza | D 2007_MT 99 |
učence, ker se zavedajo | pomena | informacijske pismenosti | D 2008_KT 196 |
razumevanju in poimenovanju | pomena | knjižnice, ki je na svetovnem | D 2008_KT 367 |
višina nimajo nobenega | pomena. | Ko opazujemo krog, vselej | D 2008_KT 957 |
deluje. Zato je bistvenega | pomena, | da ima knjižnica odprta | D 2009_KD 44 |
sodelovanje z vrtci velikega | pomena. | (Rebernik, 2003) Predšolski | D 2009_KD 46 |
zavedati, kako velikega | pomena | za predšolskega otroka | D 2009_KD 78 |
predšolskega otroka velikega | pomena, | tako za njegov socialni | D 2009_KD 88 |
urejenega prostora je velikega | pomena | tudi, da družina v knjižnici | D 2009_KD 94 |
družine v knjižnici velikega | pomena | knjižničarjev strokovni | D 2009_KD 96 |
razvoj nenadomestljivega | pomena. | Samo starši lahko svojemu | D 2009_KD 99 |
po knjigah je velikega | pomena | otrokovo družinsko okolje | D 2009_KD 102 |
zagotovo pa je velikega | pomena | tudi okolje zunaj družine | D 2009_KD 102 |
partnerstva staršev, upad | pomena | zakonske zveze in porast | D 2009_KD 116 |
predšolskega otroka je velikega | pomena | tudi, da je gradivo. namenjeno | D 2009_KD 159 |
Prav tako pa je velikega | pomena | za vzgojo kulturnega kapitala | D 2009_KD 160 |
motivacije. Velikega | pomena | je, da predšolski otrok | D 2009_KD 229 |
ampak je zanj velikega | pomena | tudi branje odraslega | D 2009_KD 258 |
predšolskega otroka velikega | pomena, | dobljeni rezultati kažejo | D 2009_KD 432 |
pripisuje odločujočega | pomena. | Ostali dobljeni odgovori | D 2009_KD 432 |
pripisuje odločujočega | pomena. | Kar 60 (60%) anketiranih | D 2009_KD 548 |
predšolskega otroka velikega | pomena, | ni pa odločujoč dejavnik | D 2009_KD 552 |
in knjižnico velikega | pomena. | Pri večini otrok ne glede | D 2009_KD 563 |
močnega vpliva in hkrati | pomena | knjig še bolj zavedali | D 2009_KD 565 |
predpisov. Temeljnega | pomena | je Zakon o knjižničarstvu | D 2009_PM 56 |
razredničarke, ki se zavedajo | pomena | pravljice v otroštvu. | D 2009_PM 485 |
če se knjižničar zaveda | pomena | branja, če pozna načine | D 2009_PM 613 |
Bistveno je torej zavedanje | pomena | zadovoljnih uporabnikov | D 2009_PS 392 |
knjižničarji zavedajo | pomena | vrednotenja kvalitete | D 2009_PS 540 |
v knjižnici bistvenega | pomena. | Zbiranje podatkov se lahko | D 2009_PS 556 |
našem mnenju bistvenega | pomena | uvajanje in uporaba katerega | D 2009_PS 581 |
Branje je torej izjemnega | pomena, | zato ga moramo učiti in | D 2009_SS 33 |
ali smiselno razumevanje | pomena | besedila, temveč tudi | D 2009_SS 112 |
besedila, temveč tudi | pomena, | izraženega z avtorjevim | D 2009_SS 112 |
prepoznavanje in razumevanje | pomena | besed, stavkov, povedi | D 2009_SS 116 |
razumevanje smisla in | pomena | teh besed. Branje ostaja | D 2009_SS 117 |
zavestno bralčevo tvorjenje | pomena | besedila z intelektualnimi | D 2009_SS 175 |
pomočjo katere pridejo do | pomena | besedila in s pomočjo | D 2009_SS 307 |
(leva okolica beseda(e) desna okolica oznaka vira št. povedi)
1 101 201 301 401 501 601 701 ▶ ▷
Nova poizvedba Pripombe Na vrh strani
Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL | Iskalnik: NEVA |